Şimdi Ara

Audi'nin önden çekişli olmasına rağmen pahalıya satılması? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
2
Favori
27.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    her türlü yoruma saygım var ama bilip bilmeden önden çekişin arkadan çekişle aynı maliyete sahip olduğunu birinin diğerinden daha maliyetli olmadığını diddia eden adamı dikkate almam. google girin ve "bmw önden çekiş" diye arama yaptığınızda göreceksiniz ki BMW 1 serisinde A3 ile rekabet edip fiyatını düşürebilmek için öden çekişe geçmneyi planlamaktadır

    Onden cekis arkadan ititen DAHA PAHALI DAHI OLABILIR !

    Cogu RWD aracta dahi olmayan LSD'yi FWD bir arabaya koyarsan maliyetler artar...

    Bir aracin FWD olmasi ucuza mal ediliecegi anlamina gelmez...

    Bir arabayi onden cekise cevirmek demek MALIYETI ASAGA CEKMEK ILE AYNI SEY DEGIL !

    Simdi BMW arkadan itis 200.000 1 serisi uretirken onden cekise gectiginde 300.000 araba uretir ve fiyatlari DUSUREBILIR

    Maliyetler dustugu icin degil daha cok araba urettigi icin fiyatlari dusurur

    Daha cok araba uretmesinin sebebi FWD araclarin daha dusuk montaj sureleri istemesi

    Yukarida ne anlattim ? BMW Urettigi araclardan maksimum ciroyu hedefler...

    Araba RWD oldugu zaman cok araba uretemiyorsun, ayni FWD banda gore araba basinda 30dk kaybetsen uretimin %10 kayip goruyor ki RWD araclari pahali yapan aslinda bu ! Giden demir degil...

    BMW elindeki arac AZ oldugu icin PAHALI satmak zorunda

    Ama elinde zibille 1 serisi olsa fiyatlari dusurebilir !

    Anlamadiysaniz tekrar anlatim...

    PEYNIRCI DEGIL BUNLAR ! Senin ulkenin yapamadigini 100 yildir yapabilen buyuklukte FIRMALAR bunlar...

    Son olarak ekleyelim...

    BMW 1 serisinde FWD'ye donmeyi dusunuyorsa, demek ki MARKET FWD ARABA ISTIYOR...

    Market yani alicilar FWD araba isterken WINDOW SHOPPER larin soylediklerinin konu ile ilgisi nedir ? ONEMSIZ....


    quote:

    "Modern rear-wheel-drive vehicles are typically more expensive to purchase than comparable front-wheel-drive vehicles. Part of this can be explained by the added cost of materials and increased complex assembly of FR layouts, as the powertrain is not one compact unit. ."


    Ingilizcem iyi diyorsunuz ama bunu dikkatli okumamissiniz, arabalar daha pahaliya mal edilir demiyor, arabalara sahip olmak daha masrafli diyor yani arabalar ALIRKEN PAHALI

    Bunun sebebi ise, daha karmasik aktarma sisteminin montaji ve fazla parcanin maliyeti diyor...

    Ama fazla parca maliyeti, montaj yaninda daha kucuk keza onden ceker bir arabada olmayan tek malzeme driveshaft...

    FWD arabada RWD arabada olan hersey tek kutu icinde mevcut ama yok degil, eksik olan driveshaft gerisi mevcut...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 22 Ocak 2012; 21:21:15 >
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    her türlü yoruma saygım var ama bilip bilmeden önden çekişin arkadan çekişle aynı maliyete sahip olduğunu birinin diğerinden daha maliyetli olmadığını diddia eden adamı dikkate almam. google girin ve "bmw önden çekiş" diye arama yaptığınızda göreceksiniz ki BMW 1 serisinde A3 ile rekabet edip fiyatını düşürebilmek için öden çekişe geçmneyi planlamaktadır



    PEYNIRCI DEGIL BUNLAR ! Senin ulkenin yapamadigini 100 yildir yapabilen buyuklukte FIRMALAR bunlar...



    Senin ülken ne peki?
    _____________________________
    Kıran Kırana "TÜRK-AMERİKAN SAVAŞI" Belgeseli İçin:

    TIKLA
  •  Audi'nin önden çekişli olmasına rağmen pahalıya satılması?




    bu aracta arkadan itis degil mi ?
    _____________________________
    Forever Alone
    Vienna University Of Technology Elektro Technik
  • Bu konu hakkinda yazilcak cok sey var aslinda

    En basiti konuyu acan arkadasa bir soru sormak istiyorum hayatinda hic audi arac sahibi oldumu yada audiye bindimi yeni a6 mesala onden cekisli olan 2000 tdi otomatik
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • Sahinde arkadan itisli :)
    _____________________________
  • Mercedes A ve B-Klasse'de önden çekişe çoktan geçti diye biliyorum zaten.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!

    İç mekanda BMW ve Mercedes, Audi'den daha mı kalitesiz

    Hiç güleceğim yoktu akşam akşam

    İyi işte kendi kendine gül. Anca sen gülersin zaten.

    Öyle öyle BMW ve Mercedes'e parası yetmeyenlerin b.k atmak için zamanında uydurulmuş kilişesi Audinin iç mekanı daha kaliteli

    offf off, yazık lan :D




  • keşke audi alabilecek durumum olsa da çakma premiuma binsem :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905



    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...




    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...



    Dostum ilk dediğine katılıyorum,

    cep telefonlarında öyle maliyet fiyatının üzerine %500 kar yapabiliyorlar. Defter fiyatı ay piyasa fiyatı ayrı ne yazık ki.




    Ama "Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var"

    buna kesinlikle katılmıyorum

    ERP'de "Bill of Materials" TEMEL NOKTADIR ve maliyeti bilmemesi gibi bir lüksü yoktur firmaların.
    _____________________________
    Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


    > > < <




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...




    Dostum ilk dediğine katılıyorum,

    cep telefonlarında öyle maliyet fiyatının üzerine %500 kar yapabiliyorlar. Defter fiyatı ay piyasa fiyatı ayrı ne yazık ki.

    Ama "Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var"

    buna kesinlikle katılmıyorum

    ERP'de "Bill of Materials" TEMEL NOKTADIR ve maliyeti bilmemesi gibi bir lüksü yoktur firmaların.

    Maliyet hesaplamalari imkansiz ama, soncuta bu islemci yada bardak degil, cok komplex bir urun

    Bunun yaninda birden fazla firma ile fason olarak calisiyorsun, bunlarin sevkiyat zamanlari, bandin verimliligi gibi bir suru etmen var...

    Fabrikanin disina cik, yaptigin Golf reklami Passat satislarini dahi etkiliyor, VW reklami yapinca bunun maliyetini nasil bolustureceksin arabalarina ?

    Su anda dunyanin bir ucundeki VW bayisinde lamba yaktilar onun bir gideri var...

    Baska servis elemani egitim aliyor, satis elemanlari otelde yeni model tanitimina katiliyor...

    Golf icin ayridigin ARGE butcesinden yeni bir pres teknolojin cikti, Veyron'un testlerinde arabalarin az yaklmasini saglayacak bir suru data elde ettin simdi bu arge maliyetleri nasil bolusturulucek ?

    Simdi Veyron ARGE'si sadece Veyron'a mal edildiginde her satilan Veyron zararina satiliyordu

    Bu yuzden araba piyasasinda Maliyet tek kalem aldinda toplanmiyordur ve nerden baktigina gore degisiklilik gosteriyor maliyet...

    Ben bu yuzden otomobil firmalari "Maliyet hesaplamaz, tamin eder" dedim...
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...




    Dostum ilk dediğine katılıyorum,

    cep telefonlarında öyle maliyet fiyatının üzerine %500 kar yapabiliyorlar. Defter fiyatı ay piyasa fiyatı ayrı ne yazık ki.

    Ama "Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var"

    buna kesinlikle katılmıyorum

    ERP'de "Bill of Materials" TEMEL NOKTADIR ve maliyeti bilmemesi gibi bir lüksü yoktur firmaların.

    Maliyet hesaplamalari imkansiz ama, soncuta bu islemci yada bardak degil, cok komplex bir urun

    --

    Ben bu yuzden otomobil firmalari "Maliyet hesaplamaz, tamin eder" dedim...


    Şaka mı yapıyorsunuz?

    Dünyanın hiç bir "profesyonel" sektöründe, hiç bir "profesyonel" şirkette maliyetler tahminle yönetilmez. (Tahminler sadece bütçe hazırlarken kullanılır)

    Hele hele otomotiv sektöründe, banttan çıkmış daha sıcağıyla duran bir otomobilin bile kuruşu kuruşuna maliyeti bilinir -ki o maliyetin içinde işçinin içtiği çaydan, yere düşürüp kaybettiği vidaya kadar istisnasız her şey vardır, hesaplanır, kontrol edilir-.

    Devamında son müşteriye teslim edildiği güne kadar geçtiği her aşamada eklenen maliyetler de ha keza kuruşu kuruşuna bilinir.

    Ürün ne kadar kompleks olursa olsun..

    (--- ile sildiğim yerleri de okudum ama gerek olmadığı için alıntıdan çıkardım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 23 Ocak 2012; 0:23:14 >
    _____________________________




  • Konu kafadan hasarlı
    _____________________________
    Old Honda's newer die, they just get faster.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...




    Dostum ilk dediğine katılıyorum,

    cep telefonlarında öyle maliyet fiyatının üzerine %500 kar yapabiliyorlar. Defter fiyatı ay piyasa fiyatı ayrı ne yazık ki.

    Ama "Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var"

    buna kesinlikle katılmıyorum

    ERP'de "Bill of Materials" TEMEL NOKTADIR ve maliyeti bilmemesi gibi bir lüksü yoktur firmaların.

    Maliyet hesaplamalari imkansiz ama, soncuta bu islemci yada bardak degil, cok komplex bir urun

    --

    Ben bu yuzden otomobil firmalari "Maliyet hesaplamaz, tamin eder" dedim...


    Şaka mı yapıyorsunuz?

    Dünyanın hiç bir "profesyonel" sektöründe, hiç bir "profesyonel" şirkette maliyetler tahminle yönetilmez. (Tahminler sadece bütçe hazırlarken kullanılır)

    Hele hele otomotiv sektöründe, banttan çıkmış daha sıcağıyla duran bir otomobilin bile kuruşu kuruşuna maliyeti bilinir -ki o maliyetin içinde işçinin içtiği çaydan, yere düşürüp kaybettiği vidaya kadar istisnasız her şey vardır, hesaplanır, kontrol edilir-.

    Devamında son müşteriye teslim edildiği güne kadar geçtiği her aşamada eklenen maliyetler de ha keza kuruşu kuruşuna bilinir.

    Ürün ne kadar kompleks olursa olsun..

    Bir otomobil fabrikasinda iscilerin ictigi cayin takibini tutmak icin kac kisilik bir ekip kurmaniz lazim ?

    Ben fiyatlandirmada calistim ve bize verilen bilgi, rakiplerin fiyatlari, kendi satis rakamlarimiz ve satis hedeflerimiz bukadar...

    Ayrica anliyorum ki "tahmin" sizin icin "1 den 10'a kadar bir sayi tut" ile es anlamda...

    Benim soyledigim;

    Bir fabrikanin gider kalemleri, matematiksel modeller ile birim unitenin fiyatina paylastirilmasi...

    Yani toplam giderin, belli agirlikla uretilen urunlere YAKLASIK olarak paylastirilmasi..

    Yani Vw fabrikasi, 33 Milyon dolar harcayip;

    -Bu Passatin degeri 12,354 lira demek yerine...

    Hesap yaparak;

    - Bu Passatin degeri yaklasik olarak 12,350 ila 12.360 lira arasindandir diyor...

    Ama dedigim gibi Passatin tek bir maliyeti yok.

    Bir metalinin plastiginin geldigi maliyet var.

    Tanitiminin getirdigi maliyet var.

    Bu arabanin marka imajina katkisi var.

    ARGE masraflari var.

    Passat gelistirmek icin 130M dolar harciyorsun, tanitim icin 0M dolar arabalar satilmiyor elde kaliyor.

    Ayni sekilde gelistirmek icin 70M dolar ve tanitim icin 60M dolar araba cok guzel satiyor.

    Eski kasayi degistiriyorsun 0M arge ile ama 130M tanitim yapiyorsun ve satiyor ama marka imajini 3 yil icinde 320M dolar zarar ettiririyor, Passat satislarindan kar etmene ve 4 sene sonra kimsenin gormemis oldugu bir C sinifi Golf cikarmana ragmen 8 sene icinde batiyorsun.

    Birak giden plastikten metalden hesaplanacak Peynirci maliyetini, maliyetLER var bu maliyetLER birde birbirlerine BAGLI !
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...




    Dostum ilk dediğine katılıyorum,

    cep telefonlarında öyle maliyet fiyatının üzerine %500 kar yapabiliyorlar. Defter fiyatı ay piyasa fiyatı ayrı ne yazık ki.

    Ama "Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var"

    buna kesinlikle katılmıyorum

    ERP'de "Bill of Materials" TEMEL NOKTADIR ve maliyeti bilmemesi gibi bir lüksü yoktur firmaların.

    Maliyet hesaplamalari imkansiz ama, soncuta bu islemci yada bardak degil, cok komplex bir urun

    --

    Ben bu yuzden otomobil firmalari "Maliyet hesaplamaz, tamin eder" dedim...


    Şaka mı yapıyorsunuz?

    Dünyanın hiç bir "profesyonel" sektöründe, hiç bir "profesyonel" şirkette maliyetler tahminle yönetilmez. (Tahminler sadece bütçe hazırlarken kullanılır)

    Hele hele otomotiv sektöründe, banttan çıkmış daha sıcağıyla duran bir otomobilin bile kuruşu kuruşuna maliyeti bilinir -ki o maliyetin içinde işçinin içtiği çaydan, yere düşürüp kaybettiği vidaya kadar istisnasız her şey vardır, hesaplanır, kontrol edilir-.

    Devamında son müşteriye teslim edildiği güne kadar geçtiği her aşamada eklenen maliyetler de ha keza kuruşu kuruşuna bilinir.

    Ürün ne kadar kompleks olursa olsun..

    Bir otomobil fabrikasinda iscilerin ictigi cayin takibini tutmak icin kac kisilik bir ekip kurmaniz lazim ?

    Ben fiyatlandirmada calistim ve bize verilen bilgi, rakiplerin fiyatlari, kendi satis rakamlarimiz ve satis hedeflerimiz bukadar...

    Ayrica anliyorum ki "tahmin" sizin icin "1 den 10'a kadar bir sayi tut" ile es anlamda...

    Benim soyledigim;

    Bir fabrikanin gider kalemleri, matematiksel modeller ile birim unitenin fiyatina paylastirilmasi...

    Yani toplam giderin, belli agirlikla uretilen urunlere YAKLASIK olarak paylastirilmasi..

    Yani Vw fabrikasi, 33 Milyon dolar harcayip;

    -Bu Passatin degeri 12,354 lira demek yerine...

    Hesap yaparak;

    - Bu Passatin degeri yaklasik olarak 12,350 ila 12.360 lira arasindandir diyor...

    Ama dedigim gibi Passatin tek bir maliyeti yok.

    Bir metalinin plastiginin geldigi maliyet var.

    Tanitiminin getirdigi maliyet var.

    Bu arabanin marka imajina katkisi var.

    ARGE masraflari var.

    Passat gelistirmek icin 130M dolar harciyorsun, tanitim icin 0M dolar arabalar satilmiyor elde kaliyor.

    Ayni sekilde gelistirmek icin 70M dolar ve tanitim icin 60M dolar araba cok guzel satiyor.

    Eski kasayi degistiriyorsun 0M arge ile ama 130M tanitim yapiyorsun ve satiyor ama marka imajini 3 yil icinde 320M dolar zarar ettiririyor, Passat satislarindan kar etmene ve 4 sene sonra kimsenin gormemis oldugu bir C sinifi Golf cikarmana ragmen 8 sene icinde batiyorsun.

    Birak giden plastikten metalden hesaplanacak Peynirci maliyetini, maliyetLER var bu maliyetLER birde birbirlerine BAGLI !




    Sizin de yazdığınız gibi; sene sonunda tüketilen çay miktarının maliyetinin üretilen araç sayısına dağıtırak ek bir istihadama gerek duymadan birim maliyete olan etkisini bulabilirsiniz..

    Yanlış anlamayın, fiyatlandırmada çalışmış olabilirsiniz ama size bildirildiğini söylediğiniz "12,350 ile 12,360 lira arasındadır" cümlesinin anlattığı "değişken maliyet/variable cost"un ne anlama geldiğini tam olarak anlamamışsınız. Ayrıca ilk yatırım ya da reklam maliyetleri de birim fiyatlar üzerine giydirilmez, o ayrı bir konudur, hesabı da farklıdır kitabı da..
    _____________________________




  • konu disina cikmak istemezdim ama hazir kalite muhabbetleri donerken sizlerin yorumlarini merak ediyorum.

    2008 Mersedes E200 komp.

    Aracin yolcu koltugunun ileri - geri ayari manuel. 98 model laguna`nin bile otomatik sizce mersedes neden boyle bir sey yapma geregi duyar?
    _____________________________
  • Audi ye kalitesiz demek otomobil marka fanatikliğinden farksızdır. Vw grubunun üst segment markalarından olan Audi özellikle quattro alanında oldukça başarılı bir markadır. zaten 200 hp ye kadar arkadan itiş gereksiz bence. Bu güçten sonra audi modelleri 4 çeker seçenekleriyle mevcut.A6 nın diğer iki rakibinden geri kalır tarafı yoktur. Bir çok uluslar arası otomobil karşılaştırmalarında 1. olur.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    XXX



    XXX



    XXX



    XXX



    XXX


    Sizin de yazdığınız gibi; sene sonunda tüketilen çay miktarının maliyetinin üretilen araç sayısına dağıtırak ek bir istihadama gerek duymadan birim maliyete olan etkisini bulabilirsiniz..

    Yanlış anlamayın, fiyatlandırmada çalışmış olabilirsiniz ama size bildirildiğini söylediğiniz "12,350 ile 12,360 lira arasındadır" cümlesinin anlattığı "değişken maliyet/variable cost"un ne anlama geldiğini tam olarak anlamamışsınız. Ayrıca ilk yatırım ya da reklam maliyetleri de birim fiyatlar üzerine giydirilmez, o ayrı bir konudur, hesabı da farklıdır kitabı da..


    Sonucta benimde anlattigim gibi, bu firmalar bir Peynircinin;

    Bu peyniri yaparken su kadar sut gitti, su kadar sundan gitti gibi bir maliyetleri yok...

    Maliyetim buysa %30 karla su kadar satayim gibi bir fiyatlandirma politikalarida yok...

    Olay elmalar armutlar ile anlatilamayacak kadar karmasik ve kendi icinde termolojisi olan konular, "Maliyet" tekil degil, arabanin uretimininin basladigi saniyeden satildigi saniyeye kadar gecen hayatinda farkli maliyetlere sahip oluyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 23 Ocak 2012; 1:25:13 >
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]




  • önden olsa bile arkadakilerden daha iyi performans veriyor
    _____________________________
  • Sonuçta bu işler zevk meselesi,adamın zevki farklı diye "saf" olarak nitelendirmek çok yanlış
    Audi A serisini tanıtmasıyla BMW ile Mercedes'e rakip konumuna gelmiştir.Sen görmezsin,ben görmem ama durum böyledir.Tabi marka imajı olarak Mercedes ile BMW ayrı yerdedir.
    Çakma premium diyenler komik duruma düşmüş,bugün kullandıkları araç Audi olsaydı acaba aynı yorumları duyabilecek miydik?
    _____________________________
    psn : SRT_1903
  • O değil de BMW önden çekerli bir araç bile üretirse cidden üzülürüm.

    Hadi Mercedes yaptı bunu ama sloganı ''sheer driving pleasure'' olan firma yapmasın etmesin nolur.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.