Range Rover, uzun süredir merakla beklenen elektrikli SUV modelini gözler önüne çıkarmaya hazırlanıyor. Daha önce defalarca kez farklı test sürüşlerinde kameralara yakalanan aracın ilk render görselleri, İngiliz basını tarafından yayınlandı. Görünüşe bakılırsa bu orta boy SUV, Range Rover'a özgü bazı karakteristik detayları korusa da, genel hatlarıyla tamamen farklı bir kimlikle karşımıza çıkacak.
Yeni elektrikli Range Rover, 2026 yılının başında piyasaya sürülecek. Araç tamamen yeni bir mimari olan EMA platformu üzerinde geliştiriliyor. Söz konusu model, halen üretimi süren Velar'ın yerini almayacak ancak boyut olarak ona oldukça yakın olacak. Yeni modelin yaklaşık 4.8 metre uzunluğunda olacağı da yine haberde yer alan detaylar arasında.
Daha şık ve sportif
Test prototiplerinden elde edilen görüntüler, yeni modelin mevcut Range Rover Velar'dan bile daha zarif ve şık bir silüet sunduğunu gösteriyor. Özellikle alçak tavan çizgisi ve gövdeye oranla ince kalan camları sayesinde, Velar'dan daha sportif bir duruş sergilediği söyleyebilir. Kısacası bu yeni elektrikli Range Rover, sadece bir Velar kopyası olmayacak, kendine özgü ve dinamik bir stille gelecek.
Yeni model, benzer bir zaman diliminde piyasaya sürülecek amiral gemisi elektrikli Range Rover'dan bazı önemli teknolojileri devralacak. Bunlar arasında batarya, elektrikli tahrik sistemi, gelişmiş termal yönetim sistemi ve akıllı yazılım çözümleri yer alıyor. Araç muhtemelen 118 kWh'lık büyük bataryasının yanı sıra 100 kWh ve 80 kWh gibi daha düşük kapasiteli batarya seçenekleriyle de sunulacak. Bu bataryaların gelişmiş termal yönetim sistemi sayesinde 480 ve 650 kilometreye kadar menzil sağlayacağı öngörülüyor.
İçten yanmalı motorlu araçlarında su gibi petrol tüketen range elektriklide de yine sınıfta kalmış , yurt dışında bu marka aracı alana geri zekalı diyorlar zaten , yurt dışı dediğim Avrupa sadece , abd 'de pazarı yok bu andavalların , bir zamanlar ingilizlerin şişirdiği markadır kendileri , ingilizler 3 kuruşluk şeyi 300 liraymış gibi değerli göstermede mahirdirler ,bu araç da evveliyatından beridir böyle , 2. dünya savaşından sonra , volkswagen gibi bir marka yaratalım ,parayı kopartalım hevesiyle , çiftçilerin ve askeriyenin kullanacağı bir marka olarak doğdu , o kadar dandik ve verimsizdi ki halka bir türlü satamıyorlardı , sonra ingiliz kraliyeti işi ele aldı , kraliyet aracı olarak kullanmaya başladılar o da ördek avında arazide vs.r işte bu sayede kurtardı marka kendisini yoksa araçların alayı çöp , ne tamiri ne bakımı , ne de işletmesi ucuz , araçta motor arızası olsa ,mekanik bir şey , o arızalı parçayı değiştireyim desen yanında 2 -3 parçayı da değiştirmen lazım ki iş çözülsün , mühendislik anlamında da sınıfı geçemeyen araç ,
he bu yorumda neden mi gömüyorum markayı , gömerim arkadaş , zamanında geri zekalılık edip , evoq ve land sahibiydim sırf hevesten , sattım kurtuldum , bir daha tövbe ,bedava verseler kullanmam yanından geçmem, ilgili markayı kullanıp da gerine gerine gezen andavallara bakıyorum acıyorum.. SUV alacaksanız i çiçek gibi ,toyota var imercedes var ,hyundai var kardeşim bu markadan uzak durun sinir stres sahibi olmazsınız !!!
lafa bak hele, tasarımı güzelmiş , çok da tın .
Sendamil, bu bilgiyi nereden uydurdunuz ua da duydunuz anlamak güç. Landrover markası kurulduğu yıllarda traktör sertifikası altında düşük vergilendirilmek için çıkarılabilir tavan özelliğiyke üretmiştir arabalarını. Çünkü traktör tanımında üstü açık olma zorunluluğu vardı ingilterede. Aynı şekilde motor içinde parametrelere uymuştur. Arabaları düşündüğünüz kadar pahalı değil bu arada. Range rover lüks suvu aşırı pahalıdır ki o da muadilleri ile benzer özellikler ve fiyat aralığında mücadele eder. Vw övmek için diğer markaşarı yermek anlamsız.