Şimdi Ara

Arızalı RX580'e karşı servis rx480 öneriyor. THH olumlu sonuçlandı. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
5
Favori
10.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 02-35.5 kullanıcısına yanıt
    Cümlenin doğrusu şöyle olmalı bence hocam "coğrafya Kader ve kederdir."
  • enJr E kullanıcısına yanıt

    üzülerek söylüyorum ki amd kart sahipleri kartlarını çok kurcalıyor , şu amd güncelleme konusunu takip ederseniz anlarsınız.

  • Furbil1596 F kullanıcısına yanıt

    İyi dedin kral bizim için keder  

  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine thh kararı itiraz başvuruları yapılabiliyor.
  • Hocam değişim talebini yineleyin alt model gelirse de THH'ye gidin hiç erinmeyin internet üzerinden de başvuru var zaten, THH cidden tüketiciyi savunuyor.

  • Alt model verecekse garantinin ne anlamı var. Paranı geri alsan o paraya alt modeli bile almayacaksın.

    Aynısını ya da üst modelini vermeliler.

    Gigabyte bunlara paralarını verecek zaten. Sana xt5800 verseler gigabyte yine parasını verir.
    Amcam rx580 RMA gönderecek onun parasini alacak sana da belki refurbished ya da ikinci el temiz rx480 verecek. Mining bile yapılmış olabilir belki serviste test için kullandıkları kartlardan biridir.

    Kim bilir. Görmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gigabyte global servis (Türkiye değil) ile görüşmelisin. Ben de Nanokatalog'dan Kingston marka nvme SSD almıştım. Firma kapanmıştı. Sonra Kingston Türkiye yetkili servis aradım ama hiçbir yer de bulamadım. Ardından Kingston yurtdışı yetkili kişilere mail attım ve durumu belirttim. Benden ekran görüntüleri istediler. Daha sonra mail üzerinden bana Türk olan birisi yazdı, ve beni Türkiye yetkili kişilere yönelttiler. Aynı benzer durumu bana onlarda yapmıştı. Ürün ellerinde yokmuş ve beklemem gerektiğini söylediler. Ben de 15 gün bekledikten sonra tekrar telefon açıp "neyi bekliyorum ki zaten yurt dışında bile ürünün stokları yok?" Bana sürekli tutarsız olan şeyler söyleyip durdular. Ben de tekrar yurtdışı Kingston'a bu durumuda belirttim. 3 gün sonra bir üst model ve GB olarak da 2 katı fazla olan bir ürün yolladılar.

  • Takip
  • Yeni modam mı olmuş bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gigabyte Turkiye,MSI,Asus,Akortek,Vektron hepsi birbirinden ilgili hepsi Musteri memnuniyetine Son Derece Onem Veren Firmalar...


    Gigabyte Turkiye nanokatalog faturalı Anakartım var Ram Slotunun biri calısmıyor.nanokatalog batmıs GB TR Servispoint gorus diyor.Servispoint de ucretli ya da ucretsiz hicbirsey yapmam diyor.GB TR de en ufak sana destek vermiyor.nanokatalog un batması benim sucum mu?


    Asus B450 Anakartım arıza yapıyor.Adamlar pin kopmus diyor ucret verirsen yaparız yoksa geri iade ederiz diyor el mecbur veriyorsun.AM4 de bildigim 1331 Pin var ve ben bunları gormuyorum.Gormedigim pini nasıl koparabilirim?Nasıl musteri hatası olur.Hic mi islemci degistirmeyelim?


    MSI o da Servispoint arıza oldu mu o da sıkıntı...Arıza teapit ucreti ayrı tamir ucreti ayrı boyle uygulama mı olur*ustelik 20-30 TL de degil 150TL idi sanırım Arıza tespit ucreti...


    Akortek 1600W highpower Sadece 2 yıl garanti, urun arızalı urunumu 2 ay bekletip gidip Mersine yolluyorlar.3 defa kargo parası oduyorum ve 100TL den fazla bosuna kargo oduyorum.ustune 2. ye gonderiyorum 1300TL tamir ucreti cıkarıyorlar.


    Kardesimin Thermaltake kasası var.Aksesuarları eksik HDD kafesi falan yok 2. el almısız, rica edip soruyorum.Ucretli dahi temin etmiyorlar.kasanın seri no su isteniyor.Kutulu kasa degil ki?Hic mi elinde yedek parca yok?Bozulan kasa,kırılan kasa,tasıma vs ezilen de falan...

    haydi Kasa adamların insiyatifinde ve olsa bile ucretli dahi gondermiyorlar.


    Arkadas adamın Ekran kartının distributoru senmissin.nasıl 580 yerine 2. el eski 480 vereyim yoksa 1000 liranı al git beni mesgul etme diyebiliyorsun?


    Simdi bu ornekler isiginda Turkiye de Aldıgımız hangi urunun hangi distributorun verdigi bir garanti var?Var mı Garantimiz?nerede Musteri memnuniyeti?


    Dun 1200-1800 e Sıfır sattıgın 580 i simdi 4000 e satmayı biliyorsun da adama dun 2600-3000 arasına sattıgın 5600XT vermeyi neden cok goruyorsun?5500XT degil bence muadili ki onu bile veren yok da sen 5600XT vermek zorundasın.Al 1000 liranı demek ne demek?ya da sana 5600XT mi verelim demek ne demek?Bu nasıl bir tutum?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 17 Ocak 2021; 3:17:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: warchief46

    Birçok seçenek sunmuş derken? Hepi topu iki seçenek teklif etmişler. Ya ürünü alırken ödediğin parayı al git diyorlar ki o parayla şu an aynı kartın sıfırının yanına yaklaşılmıyor. Ya da bir önceki modeli al diyorlar. Adam niye bunları kabul etsin? Yapmaları gereken rx 580 şu an güncel modellerden hamgisine denk geliyorsa onu vermek.

    Aldığın parayı geri iade ediyor. Hala utanmadan fazlasını istiyorsun.

    Ülke sizin gibi insanlar yüzüden gelişmiyor.

    aldığın para ile şuan alamıyorsan o şirket suçlu değil. Ekonomik durum ve koşullar farklı.

    Mining yüzüden herkes ekran kartlarına saldırdı şuan pahalı. şirket fazlasını vermek zorunda değil.


    Yok bizim millet illaki fazlasını alacak.


    Adam çözüm sunuyor yok 5500 xt versin yok 590 versin. oldu başka.





  • SirrealsQ kullanıcısına yanıt

    Tüketici hakları ve garanti şartları hakkında bi habersiniz. Asıl sizin gibi saftirik adamlar olduğu için firmalar bu yola başvuruyor. Madem ülkenin ekonomisinin kötü olması firmanın suçu değil, mining yüzünden kart bulunamaması ya da kartların pahalanması da kullanıcıyı ilgilendiren bir durum değil. Aynısı sizin başınıza gelse ciyak ciyak ötersiniz. Ne de olsa el elin eşeğini türkü çığırırarak ararmış.


    İmzanıza koyduğunuz 2019 Seat Ateca'nız tamiri mümkün olmayan şekilde arızalandığını düşünün. Firma da dedi ki: Elimizde Ateca yok, pandemiden dolayı araba zor bulunuyor. Ya 2019'da kaça aldıysanız o parayı verelim, ya da elimizde şu an Ibıza var onu verelim. Bu düşüncenizde samimiyseniz bunlardan birini kabul etmeniz gerekiyor. Firma size ne güzel çözüm sunmuş oluyor değil mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi warchief46 -- 18 Ocak 2021; 18:2:42 >
  • Hocam Rx 480 konusunda bir şey diyemem ancak tüketici haklarında şöyle bir şey olduğunu biliyorum eğer yanlışım varsa düzeltilsin "arızalanan ürünün tamiri mümkün değilse birebir değişim yada misli ile değişim" diye bir şey var yani ellerinde Rx 580 8GB yoksa 5500 XT vs muadili neyse onunla yada bir üst model kartla değiştirmek zorundalar. Ellerinde stok olmaması durumunda tam olarak ne olur bilmiyorum ancak Rx 480 e düşemezler aksine 5500-5500 XT-5600 gibi kartlar önermek zorundalar kanunen.

  • Bu hafta başvurumu yaptım THH'ye e-devlet üzerinden gerekli ekran görüntülerini aldıktan sonra. Geçen hafta ise biraderin karta para iadesinin yapmışlar başvururken bundan haberim yoktu. Başvuru sonrası öğrendim. Daha önce thh ile görülen başvurum 2-3 ay sonra sonuç bulmuştu. Artık beklemedeyim.

  • Mr.ED kullanıcısına yanıt

    Sonuç ne oldu acaba?

  • mmurat3551 M kullanıcısına yanıt

    Para iadesi yaptılar bende THH başvuru yaptım. Başvurunun sonuçlanmasını bekliyorum

  • Bugün başvuruyu değerlendiren THH tarafından arandım. Karşı tarafın savunmasını aktardı bana ve karşı taraf para iadesi yapmış sizi mağdur etmemek için tarzı küçük bir savunma özetini geçti. Ben de olayı kısaca onlara anlatıp bana seçimlik hakkımın kullandırılmadığı zorla dayatıldığını, kur ve mining olaylarından kartın fiyatının güncel durumunu anlattım. Sonuç olarak değişim için karar çıkacağını belirttiler. Umarım bir aksilik olmaz bu kadar beklediğime değer.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.ED

    Bugün başvuruyu değerlendiren THH tarafından arandım. Karşı tarafın savunmasını aktardı bana ve karşı taraf para iadesi yapmış sizi mağdur etmemek için tarzı küçük bir savunma özetini geçti. Ben de olayı kısaca onlara anlatıp bana seçimlik hakkımın kullandırılmadığı zorla dayatıldığını, kur ve mining olaylarından kartın fiyatının güncel durumunu anlattım. Sonuç olarak değişim için karar çıkacağını belirttiler. Umarım bir aksilik olmaz bu kadar beklediğime değer.

    noldu son durum

  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt

    e-devlet üzerinden baktığımda dün karara bağlandı olarak işlem yapılmış fakat karar formu henüz paylaşılmamış.

  • Bugün e-devlet üzerinden baktım. Karar açıklanmış. Değişim kararı olmasına karar vermiş THH. Ama muadilini belirtmemişler kararda inş sıkıntı çıkmaz.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.