|
Nizami bir şekilde park edilmiş aracıma evin önünde arkadan çarpıp kaçtılar. Kaçan kişi plakasını düşürmüş. Trafik polisi çağırdım geldiler tutanak tuttular. Bugün çıkacak gidip karakoldan alacağım. Bu arada çarpan kişi kazadan 3 gun sonra bugun ulaştı. Tutanak tutalım vs diyor. Bu durumda yapmam gerekenler nelerdir? 1- Karakoldan tutanağı alırken şikayetçi mi olmam gerek? 2- Karakoldan tutanağı almadan adamla yeni tutanak mı yapmak gerek? 3- Karakoldan tutanağı da aldıkran sonra adamla olay yerinden kaçtığına dair bir tutanak mı düzenlemek gerek? yada alternatif öneriler? Çok acil yardıma ihtiyacım var. Teşekkürler şimdiden... |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler







