Şimdi Ara

Araç Konforunu Arttıracak Şeyler ve Trim Sesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 Ford Focus Titanium X aracım var araçtan çok memnunum ama yoldaki en ufak tümseği bile hissettirdiğinden süspansiyonlarını değiştirmek istiyorum (orjinalinden böyle mi bilgim yok) SACHS marka ön arka dahil. Süspansiyonları tek olarak almam yeterli oluyor mu yoksa süspansiyonu al ama bunuda kesin al dediğiniz bir şey var mı ?

    Alt düzende konforu arttıracak başka neler vardır ? Ufak tefek olması önemli değil.


    Birde ön camın solundan (direğin oradan) her tümsekte ÇIT ÇIT ses geliyor. 1 ay önesine kadar gelmiyordu araba her yıkandığında bir kaç saatliğine ses kesiliyor. Bunun için slikonlu sprey alıp sıkın dediler. Doğru bir yaklaşım mı acaba? Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim :)


    Güncelleme: Ön cam ile direğin birleştiği noktadan konuda bahsettiğim gibi ÇIT ÇIT ses geliyor. Yaşayanlar elbet olmuştur inanılmaz sinir bozucu bir durum. Würth Slikon Spreyi ile içten dıştan spreyi boca ederek sorunu çözdüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hanzoli -- 27 Kasım 2020; 14:46:25 >







  • cukurdaki konfor için amortisorleri değiştir, amortisor değişmişken muhakkak amortisor takozunu detaylı kontrol ettir. takoz orta seviyeye kadar düştüyse muhakkak değiştir. düz yoldaki ufak cakıl taşını dahi hissettiriyorsa amortisor değilde yaylarda bir sorun vardır. parcacıdan orjinal yayın boyunu ölçüp amortisor değişiminde cıkan yayın boyunu ölcerek karşılaştırmak bir fikir verebilir. ancak yayların bitip bitmediğini yine uzman bir göz anlayacaktır. gerek duyulursa muhakkak değiştir. tümsek cukur yol konforu konuşuluyorsa yine lastiklerinin marka modeli hamur özelliği yanak boyutu gibi etkenlerde aklında bulunmalı. gidip brigstone, lassa veya petlas gibi at arabası lastiği taktıysan geçmiş olsun amortisor ve yaydan önce lastiklere odaklan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonofisiris2 -- 17 Kasım 2020; 10:21:54 >
  • Süspansiyon ve trim seslerinden sonra kesinlikle koltuk. Süngerler zamanla özelliğini kaybediyor ardından en kısa mesafelerde boyun ağrısı gibi şeylere sebep oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris2

    cukurdaki konfor için amortisorleri değiştir, amortisor değişmişken muhakkak amortisor takozunu detaylı kontrol ettir. takoz orta seviyeye kadar düştüyse muhakkak değiştir. düz yoldaki ufak cakıl taşını dahi hissettiriyorsa amortisor değilde yaylarda bir sorun vardır. parcacıdan orjinal yayın boyunu ölçüp amortisor değişiminde cıkan yayın boyunu ölcerek karşılaştırmak bir fikir verebilir. ancak yayların bitip bitmediğini yine uzman bir göz anlayacaktır. gerek duyulursa muhakkak değiştir. tümsek cukur yol konforu konuşuluyorsa yine lastiklerinin marka modeli hamur özelliği yanak boyutu gibi etkenlerde aklında bulunmalı. gidip brigstone, lassa veya petlas gibi at arabası lastiği taktıysan geçmiş olsun amortisor ve yaydan önce lastiklere odaklan.

    Arabayı aldığımda üstünde sıfır petlas lastik vardı. Hiç memnun değilim belki de sorun oradan başlıyordur. Haklısınız, teşekkürler





  • Saçmalama daha yümüşak süspansiyon daha az yol tutuş demek...

  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    Orjinal fabrika çıkış süspansiyonlarını alıp takacağım. Yumuşatma gibi bir amacım yok. Darbeleri sanki süspansiyon ememiyor

  • Focus orjinalde sert bir araçtır. Yoldaki her detayı hissedersiniz. Bu da oldukça dinamik bir sürüş sağlar. Şehir içi konforda focus zayıf kalır biraz ama uzun yolda efsanedir.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Herşeyden önce yumuşak bir yaya geçin amortisor 2. Planda kalsın. Focus mk2 ciddi sert bir araç. Çok fazla beklentiye girip maliyet çıkarmayın derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Focus 2.5 süspansiyon darbe sönümlemesi iyidir ama kısa darbeleri filtrelemez. 16 jant, kaliteli lastik ve doğru basınçla yaşanılabilir hale gelir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hanzoli

    Orjinal fabrika çıkış süspansiyonlarını alıp takacağım. Yumuşatma gibi bir amacım yok. Darbeleri sanki süspansiyon ememiyor

    Süspansiyon ememiyor olamaz 4 noktanın aynı anda arıza yapması olası değil. sen evvela lastiklerden başla jantlar çok fark ettirir.

  • 21 mm s40 salincak s40 için uretilen amortisör takozu aracı yumuşatir eger tdci ise 1.6 benzinlinin helezon yayini takabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Süspansiyon ememiyor olamaz 4 noktanın aynı anda arıza yapması olası değil. sen evvela lastiklerden başla jantlar çok fark ettirir.



    Alıntıları Göster
    +1

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastik hava basıncı çok farkettiriyor, lastikçiler standart basıp gönderiyorlar , öncelikle basınçları aracın kapısının iç tarafında yazan değere getirip tekrar deneyin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.