Merhaba arkadaşlar.
2018-2020 model Opel Insignia B kasa olarak geçen donanım seviyesi Exclusive(Flexiride Şasi-Adaptif Cruise Control) olan araçlar hala alınır mı ? Aracı kullanan varsa; konfor, ses yalıtımı, kalite, kronikleşmiş arızaları, problemleri nelerdir önerir misiniz ya da otomobil sektörünün gidişatına göre D Sedanların yerini SUV'a bırakması gibi etkenler çerçevesinde yorumları olan varsa fikirlerinizi merak ettim. Gönül bu araca binmek istiyor ama akılsızlık da yapmak istemiyorum. |
Opel Insignia 1.6 CDTI Exclusive alınır mı ?
-
-
Benim için 1.6tdi passattan çok daha kaliteli ve oturaklı, alınası bir makine.
-
yalıtımı maalesef sınıf ortalaması altında.
iç mekan genişlik , yol tutuş ve donanım gayet iyi.
tüketim 1.6 dizel motorda 8 lt civarı, performans orta seviye. dpf iptali ve yazılım ile 165 -170 hp arası güç alınıyor ve o zaman tatmin edici oluyor.
1.6 motorda zincir sesi gibi ufak problemler var. yeni çıkan bir uygulama ile çözülüyor.
benim de radarımda olan bir araç, PSA öncesi son opel araçlardan. radarımda olma sebebi F/P oranı. aynı model ve donanımdaki passattan çok daha uyguna alıyorsunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 4 Mart 2024; 12:0:10 > -
Çok düşeş denk gelirse alınır yoksa C sınıfı ayarında bir araç.
-
Geleneksel, sportif D sınıfı otomobil.. yüksek şanzıman tüneli, alçak koltuklar, ince ve gömülü ekranlı zarif konsol, sürücüyü kavrayan yapı, kemikli, hissiyatlı hem çok konforlu hemde dinamik uzun yol otomobili.
evet günümüzde modası geçti, talep bu tip araçlara bitti.. daha pratik, alanı her açıdan bol, geniş, ultra teknolojik asistanlı falan full ekran SUVlar çok daha planda.. uzun yol için İnsignia mükemmel, tereddüt bile etmem alır geçerim ama şehir içinde uzunluğu 5 metreye kafa atan, alçak bir sedanı kullanmak artık çok anlamlı değil. C suvlar çok daha pratik geliyor insanlara.
Kronik olarak İnsigna Gs kasada ben çok duymadım ama malzeme kalitesi çok yüksek değil, bazı plastikler gerçekten ucuz duruyor, trim sesleri olabiliyor. 1.6 cdti'ın zincir ve partikül gibi bir iki kroniği dışında bol kronikli bir araç değil, ama süper sorunsuz da denemez. otomatik şanzımanları eski hissettirir, geç kilitler, tüketimi arttırır ama konforludur.
-
Temiz bir Insignia bulursanız açık ara bu segmentin en iyi arabası
5 kişilik jilet gibi yol tutan performansı tatmin edici yazılımla fistik gibi giden arızası kronigi bilinen uzun ömürlü bir motora ve sağlam bir şanzımana sahip tam bir D sınıfı otomobil
Motor sesi rahatsız eder derseniz yalıtım yaptırırsıniz hepsi o -
Motor sesinden daha ziyade yol sesi şikayeti çok fazla. Acaba yeni kasalarda kullanılan 1.5 Diesel 3 silindirli motor nasıl? Şu suvlar yaygınlaştıkça güzel sedan araçların sonu geldi resmen. -
"1.6 motorda zincir sesi gibi ufak problemler var. yeni çıkan bir uygulama ile çözülüyor"
Bu yeni uygulama nedir?
-
C segmentine benzetmişsin, İnsignia GS ile uzun yol yap bakalım C segmentiyle alakası var mı gör. D segmentinin üzerinde kaliteye sahip İnsignia. Bilip bilmeden yorum yazmayın.
-
160 bin km 1.6
Şu an 154 bin km 1.5 olanı kullandım
Abartı fark yok
8 ileriden ötürü 1.5 olanı tercih edebilirim yakıt da bir miktar iyi
Toplam da 6 yıl kullandım ve araba beğenemiyorum
3 e bakıyorum mesela evet tabiki iyi
Ama içi falan diyorum bununla 1000 km yol basar
C de keza öyle belki sw
Passat superb falan uzun yol konusunda yanından geçemez insignia nın , yaylana yaylana gidilen araçlar
İsteklerimi ancak E segment karşılar insignia dan sonra fakat fiyatlar fena
Bahsettiğim de standart insignia
Flex ride bir insignia nın sağlam bir virajda yanından hangi D sınıfı araçlar uzar yazsınlar
Viraj kasacak değiliz de , işte o kabiliyet yolculukta keyif olarak geri dönüyor
SUV denilen garabet keyfimizin içine etti
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 2 Mart 2024; 11:30:45 > -
Hangi C sınıfı ayarında mesela ?
Direksiyon simidine göğüs tasarımına mı bakıp söylediniz ?
Yoksa arabayı lifte kaldırıp altına bakıp mı ?
Öyle tasarım falansa konu pejo dan kral araba yok zaten
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 2 Mart 2024; 12:15:2 > -
Konuyu açan arkadaş sırra kadem basmış yormayın kendinizi:)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 2 Mart 2024; 14:55:49 > -
Burdayım hocam daha yeni açıldı konu
-
Gerçek SUV olsalar içim yanmayacak hepsi hatchbacklerin yerden yüksek hali, kusma isteği geliyor artık
-
Ben aracı henüz almadım araştırma aşamasındayım ancak gergiye bir conta ekliyorlar ve ilk çalıştırmadaki zincir sesine engel oluyorlar. Şurdan bakabilirsiniz
Nisa Oto Servis Hüseyin KoçyoutubeNisa Oto Servis 2014 Tarihinde kurulmuş olup,araç bakım,tamir,revizyon ve modifiye alanında faaliyet göstermektedir.Yapılan işlemler faturalandırılıp garanti kapsamına alınmaktadır. Bir çoka raç gruplarında sponsor olan nisa oto servis faaliyetlerini İki telli bağcılar güngören sanayi sitesinde devam ettirmektedir. İletişim Bilgileri ; Telefon : 05384320158 Web: www.nisaotoservis.com web www.opelotoservis.com FaceBook: https://www.facebook.com/nisaoto.koc İkitelli Organize Sanayi Bölgesi Bağcılar Güngören Sanayi Sitesi 6. Blok No.58 Başakşehir/İstanbul Telefon: (0212) 549 52 58 Kanalımıza abone olarak güncel fiyat ve bilgilendirme videolarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. LÜTFEN ABONE OLMAYI Unutmayın CANLARIM ARTIK EN YENİ VİDEOLARIMI BURAYA ATIYORUM SİZLERİNDE DESTEKLERİNİ BEKLİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM (HÜSEYİN KOÇ ) #NİSAOTOSERVİS #OPELOTOSERVİS #ONLİNEOTOSERVİS merhaba değerli arkadaşlarım ve değerli gün içinde çok yoğun bir telefon almaktayız hepinizden Allah razı olsun ama gelin ki telefona bakmadı ımıza vatan haini ilan eleman eksikliği var o yüzden ne yapacağımızı bilmiyoruz o yüzden işyeri öğrenecek bir eleman yetiştirmek istiyoruz ama piyasada bu işi kimse yapmak istemiyorum o yüzden elimizden geldiği kadar sizlere kaliteli hizmet vermeye çalışıyoruz çünkü telefona baktığımızda müşterimiz yanlış anlıyor ve benim işim ne ilgilenmedi buradan hepinizden Allah razı olsun var olun #MEKANİK #ELEKTRİK #ELEKTRONİK #EXPERTİZ #TAMİR #BAKIM #ŞANZIMAN #DİYAĞNOZ #YAZILIM #TRİM #SERVİCE #Avcılar #Beylikdüzü #Haramidere #Ispartakule #Boğazköy #Esenkent #Bahçeşehir #Mekanik #Torium #Expertiz # #İstanbul #Malofistanbul #Bakım #Akbatı #Başakşehir #Yeşilköy #Esenkent Periyodik Bakım Neden Önemli? Periyodik bakımların amacı; araç performansını olabildiğince en iyi durumda muhafaza etmek, büyük arızalara neden olabilecek küçük problemleri ortadan kaldırmak, aracın kanuni düzenlemelere uygun olarak çalışmasını ve herkes için güvenli bir yolculuk olmasını sağlamaktır. Periyodik bakımların gerçekleştirilmesi ile araçların uzun ömürlü olması, yakıt ekonomisi sağlanması ve daha güvenli çalışması ile ilgili tüm kontroller profesyonellerce yapılmaktadır. #Periyodik Bakımlarda Triger Seti Değiştirilir mi? Kayış ya da zincir formatında olabilen ve içerisinde gergi bilyesi ile devirdaim pompası da bulunan triger seti, periyodik bakımlarda değiştirilebilmektedir. Bu işlem iki şekilde gerçekleşmektedir. Birinci değişim süresi 3. yıl ya da 90 bin kilometre ve takip eden aynı süreli bakımlarda gerçekleşir. İkincisi ise herhangi bir problemin tespiti durumunda olur. Triger Kayışı Koparsa Ne Olur? Triger setinde yer alan kayış ya da zincirin kopması durumunda kullanıcıların yaşayabileceği sorunlar şunlardır Supap zamanlaması ve çalışması istenildiği gibi olmaz. Pistonlar ile supaplar çarpışır ve bu parçalar zarar görür. Motor durur. Genellikle triger setinde bir hata ortaya çıktığı zaman yüksek bir ses duyulur ve sesin ardından otomobil durur. Bu andan itibaren araç hareket ettirilmemeli ve yol yardımı talep edilmelidir.https://www.youtube.com/watch?v=Hyt3Ts-f3nI&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinksk -- 2 Mart 2024; 15:50:5 > -
İyi bak konuyu takip etmen güzel.
Forumda en çok çektiğimiz sıkıntılardan biri konu açıp millete yorum yazdıran
Sonra zart diye başka konu açanlar
-
Yol sesi konusunda insan daha iyisini bekliyor bu arabadan ama bu boyutlarda lastik kullanıp da ses almayacak araba da azdır, premium markalar dahil, bunun artısını yol tutuşta hissediyorsun.
-
quote:
Orijinalden alıntı: AOÇok düşeş denk gelirse alınır yoksa C sınıfı ayarında bir araç.
Videolarda sürüşünü E serisine benzetenler varken C segmenti demen komik olmuş.
-
O kadar kafaya takılacak bir şey değil, bakımları düzenli yapıldıysa zincir uzun süre gider.
-
Motor1 ve otomobil günlükleri var YouTube ta bence en gerçekçi testler. Bu araca passattan iyi falan demek için fanatik olmak gerek. Passattan iyi olmadığı gibi mesela Mondeo ya yaklasamaz bile.
C segmentine benzetmişsin, İnsignia GS ile uzun yol yap bakalım C segmentiyle alakası var mı gör. D segmentinin üzerinde kaliteye sahip İnsignia. Bilip bilmeden yorum yazmayın. |
160 bin km 1.6
Şu an 154 bin km 1.5 olanı kullandım Abartı fark yok 8 ileriden ötürü 1.5 olanı tercih edebilirim yakıt da bir miktar iyi Toplam da 6 yıl kullandım ve araba beğenemiyorum 3 e bakıyorum mesela evet tabiki iyi Ama içi falan diyorum bununla 1000 km yol basar C de keza öyle belki sw Passat superb falan uzun yol konusunda yanından geçemez insignia nın , yaylana yaylana gidilen araçlar İsteklerimi ancak E segment karşılar insignia dan sonra fakat fiyatlar fena Bahsettiğim de standart insignia Flex ride bir insignia nın sağlam bir virajda yanından hangi D sınıfı araçlar uzar yazsınlar Viraj kasacak değiliz de , işte o kabiliyet yolculukta keyif olarak geri dönüyor SUV denilen garabet keyfimizin içine etti |
Benim için 1.6tdi passattan çok daha kaliteli ve oturaklı, alınası bir makine. |
Gerçek SUV olsalar içim yanmayacak hepsi hatchbacklerin yerden yüksek hali, kusma isteği geliyor artık |
Benzer içerikler
- ford fiesta 1.4 tdci hangi motor yağı kullanılır
- deluxe paket ne demek
- 1.25 cvvt motor nasıl
- kayıp araç trafikten nasıl düşürülür
- park halinde fren pedalı neden sertleşir
- renault 2. el fabrika
- peugeot e 308 fiyat
- chery fiyat listesi 2024
- pejo 3008 fiyat listesi 2024
- yeni c3
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X