Şimdi Ara

Araç değişikliği dizel motordan 1.4 atmosferik benzinli motora geçmek ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2020 ÇIKIŞLI İLK SAHİBİNDEN 208 1.5 DİZEL CAM TAVAN 15.000 KM!! İlan No: 961718561


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-2020-cikisli-ilk-sahibinden-208-1.5-dizel-cam-tavan-15.000-km-961718561/detay


    arkadaşlar aracımdan memnunum fakat biraz yüksek araç arayışındayım ilandaki aracımı satıp egea cross 1.4 urbana geçiş yapmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı ?? egeanın motoru çok üzer mi ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asln54 -- 24 Ağustos 2022; 18:52:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Atmosferik benzinli olarak başlığı düzenleyin bence 🥺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düzelttim teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 motor cross kasada çok ağır kalıyor, bezdirir dizel 1.5 208den sonra, pişman eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 1.4 egea cross düşünüyorum motorda çekincelerim var test ettim kısa süre fena gelmedi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç kaç kg?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hainz17 H kullanıcısına yanıt

    işte bu en yanıltıcı süreç, ben 1.33 aurisi test ettiğimde de fena gelmemişti ama sonrası tam bir hayalkırıklığı oldu.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1225


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asln54 A kullanıcısına yanıt
    Araç kiralama şirketlerinden bu aracı bir günlüğüne kiralayıp denersen tatmin edici bir fikir edinebilirsin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bi arkadasim 1.4 crosstan 1.3 dizel motor araca gecti. Ferrariye biniyorum hissi var demisti crosstan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat, egea’da 1.4 motor yerine 1.6’lık 120 beygir gücünde atmosferik motor kullansaydı çok daha iyi olurdu. Sırf 1.4 motor yüzünden almak istemeyen pek çok insan var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F43B8C5E5 -- 23 Ağustos 2022; 21:39:38 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Katılıyorum. Egeada 1.6 litrelik 110 hp motor vardı e-torq adında gayet yeterli ve güzel bir motor ama emisyon muhabbetinden kalktı. Şimdi geri gelse 10 bin tl fark ile kapış kapış gider çünkü herkesin kafada 2 sorun var. 1.4 yeter mi? , yağ yakar mı? İşte bu iki soruyu da silen motor o.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam aman diyim aman uzak dur. Bak düşünme bile. Geçen hafta sideye gittim o rampalarda var ya öldüm öldüm inip arabaya sövüp geri yola devam ettim o derece. Araba ölüyor bitiyor rampada. Çekmiyor. Kaç devirle girersen gir. Kimse bana yok atmosferiği sürmeyi bileceksin felan esamesi okumasın. Ne yaparsan yap gitmiyor araç. Dip gaz 3. vitese kadar düştüğüm oldu. araba utanmasa 2 yi isteyecek.


    şahsen beklediğim bir para var geldiği gün satıp değiştirecem aracı. Normalde ta sene başında satacaktım ancak bir arsa işi çıkınca birikmişi oraya yatırmak zorunda kaldım. O günden beri değiştirmek için an kolluyorum.


    Ama 1.6 dizel efsane bak. ( şirket filomuzda var). Kedi gibi tırmanıyor valla rapma/ yokuş. Biz bu 1.6 lık olanları kiralamadan önce 1.3 ve 1.6 getirmişlerdi 1.3 de denedim. O da fena değil.

  • Birisi turbodizel, diğeri atmosferik benzinli. Aynı performansı beklerseniz üzer tabi ki. Egea kalkış, hızlanma, tırmanma olarak mevcut aracın gerisinde kalır, lpg yoksa yakıt tüketimi yüksek olur. Bu farkı bilerek alırsanız, rampada iki vites düşürmeye erinmezseniz sorun olmaz. Bu değişimi yaparsanız alışana kadar sollamalarda temkinli olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sağolun arkadaşlar yorumlardan sonra çok kararsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedan 1.4 benzin kullanıyorum. Eski atmosferiklerle karşılaştırınca alt devirleri güzel. Ama dizel ile karşılaştırınca eski aracınızı iç hacim harici aratır. Tek gidiş geliş yollarda sollamaya çıkmaya korktuğum oluyor. Canı çabuk kesiliyor çünkü.

    Bana iç hacim lazım, yavaş yavaş gider gelirim derseniz en iyi tercih. LPG ile de ciddi tasarruflu.

    Bir de bu araba özelinde en büyük şikayetim -ki dizelden geçince siz de yadırgayacaksınız- 6 vites kısa oranlı olduğu için sürekli vites değiştirmek gerekiyor. Sağ el neredeyse hiç boşta kalmıyor. Sürekli ya vites yükseltiyorsunuz ya düşürüyorsunuz. Ekşi sözlük'te biri yazmış, alışkanlık oldu, akşam eve gelince sağ elimde TV kumandası ile oynamaya devam ediyorum diyor ciddi ciddi o kadar var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaddogJin kullanıcısına yanıt

    Başkan acaba benim aracın motorunda bir sorun mu var ? Yoksa dpf mi partikül mu ne diyorlar o mu tıkalı acaba ?


    1.3 egea 2016 model 70bin km'de. Araç gitmiyor ya. 66bin km'de aldım. 4bin kilometre yaptım ama sinir ediyor beni araç. Eski 1.4 fire 77 beygir paliom bile çok daha seri ve atikti bana göre. 1.3 dizel rampada çok iyi gidiyor diyorlar. Benim 1.4 fire LPG'li aracım bu 1.3 dizelden bin kat daha iyi rampa çıkıyordu. Forum İstanbul un ilerisinde göbek var. O göbekten adaparka çıkan bir rampa var. Oradan çıkarken araç resmen ölüyor. Herkesin 1.4 fire motorun yanında on numara dediği araç bana hiç on numara gelmiyor. Normal mi bu durum yoksa benim araçta mı sıkıntı var. Çözemedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea iç hacim hariç 208'le kıyaslanmaz bile. 1.5 yıla yakın 1.5 dizel 208 kullandım sattım çok memnundum. Gerçekten harika araçtı. Sürüşü olsun boyutuna göre iç mekanı olsun. Kesinlikle bu araçtan egea'ya geçilmez. İlla suv tarzı bir şey bakacaksanız benzer fiyatlara duster tavsiye ederim. En azından iyi motorlu ve gerçek suv bir araç almış olursunuz.

  • Şehiriçi kullanacaksanız ve ayda yılda bir uzun yola gidiyorsanız 1.4 sizi üzmez. Ayrıca LPG ile şu anda en ekonomik ulaşım metodu. Bende bu araç var hb olarak. Aynı zamanda 1.3 dizeli de var.


    Fakat benim gibi uzun yolda rampalarda falan seri tırmanmaya alışkınsanız sizi yormaya başlar. Geçen hafta Marmaristen geldim İzmir'e o dik rampalarda gerçekten bayılıyor motor 3.vitesle çıkmaktan gocunmayacaksanız sorun yok. Fakat hafif rampalarda falan bir sıkıntı yaşamadım çoğu aracı da geçtim alışmışım limitlerde sürmeye veriyorum 5 bin devri sıkıntı yok.


    Fakat diyelim rampada önünüze bir araç geldi tıkandınız adam sağa geçiyor basıp uzayayım diyorsunuz işte orada motor diyor ki hop arkadaş dur ben hızlanamam zorlama beni :)

  • Efsanelerölmezunutmayın E kullanıcısına yanıt

    Hocam kesinlikle o araca bir baktır. şundan kesinlikle şüphen olmasın çekişte her türlü 1.4 ü alır. ( düz yolda da kalkış ve ilk hızlanmalarda yine 1.3 iyidir, son hızda eşitleniyorlar). Bir kere kafadan 120 küsür birinde 200 tork birinde var. Neredeyse 2 katı. 300 tork ile 340 tork 2 araç normal sürücüye aşırı farklı gelmeyebiliyor ama 127 tork a 200 tork farkı direk hissediliyor.


    Son olarak 1.4 motor o torku vermek için 4.500 devire ihiyaç duyarken 1.3 1500 devirde o torku verebiliyor. Yani çok daha bağırmadan süründürmeden kendini eldeki güce ulaşıyor.


    Aracınızda mutlaka bir sorun vardır baktırın derim.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.