|
İnternetten ise hangi web sitesini tercih ediyorsunuz, hangileri iyidir? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
İnternetten ise hangi web sitesini tercih ediyorsunuz, hangileri iyidir? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Adam dogru soylemis takinca hava kacirmiyor ayni isi goruyorsa muadil sayilir uzun yillar vw grubu kullandi onu sorunlu bir tasarim degil sadece degisiklik olsun diye dış sekli degismis hepsi o. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Excel Araç Yakıt Hesaplama Tablosu https://forum.donanimhaber.com/m_119611615//tm.htm
|
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
Toyota’nın ilk sahibi miydin? 10 yıl sarf malzemesi hariç parça almaya ihtiyaç oluşmaması çok iyi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
İlk sahibiyim ama kmsi yaşına göre oldukça az bir araç. Daha yeni buji alacağım parça dediğim o. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Adam dogru soylemis takinca hava kacirmiyor ayni isi goruyorsa muadil sayilir uzun yillar vw grubu kullandi onu sorunlu bir tasarim degil sadece degisiklik olsun diye dış sekli degismis hepsi o. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Konuyla alakasız olacak ama neden kapağı değiştiriyorsunuz? Aracınız görece genç sayılır ondan soruyorum. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sanayide gidip parçacıdan alıyorum bizzat kutusunu açıp görüp inceleyip öyle para veriyorum, garanticiyim. |
|
_____________________________
|
|
Ford arabam varken Ford toptancısı sitesinden alıyordum , filtreleri filtre marketimden alırım Sanayii güvenmem en son bir abi triger değiştirdi orjinal diye söylemesine ve orjinal takıldı denmesine rağmen başka bir serviste yan sanayii olduğu anlaşıldı , sanayii esnafı yan sanayii takar orjinal der oradanda parayı cebe koyar bilemezsin 1 parçanın 5-6 farklı markası var kimisi orjinal kimisi orijinalinden iyi kimiside çok kötü < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Bende görerek alma taraftarıyım tabi 2012 Fiesta arabama çok kez aldım yan sanayii plastik ön tampon ucuz olunca arka tampon vs sis farları eklettim Sizin ki aynı hesap parça plastik ise yan sanayii olsa alırım , su kabı almıştım oda yan sanayii idi orjinali 250 TL ne gerek var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2006 Honda Civic ES Cosmic Gri Manuel Benzin/LPG
2010 Honda Civic Elegance Beyaz OV Benzin/LPG |
|
Bu seneye kadar parçacıdan mais alıyordum. Bu sene filtremarketim.com dan mann aldım. Mann bayisi. Faturalı kutulu ürünler. |
_____________________________
![]() Fractal Design Define C | Ryzen 5 5600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 @ 3800Mhz CL16 | MSI B550M Mortar Max Wifi | SanDisk Ultra M.2 1TB NVMe | Corsair RM650X AORUS RTX 3060Ti ELITE 8GB
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 15 Ağustos 2021; 0:9:16 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
AMD Ryzen 7 5800X3D • Msi RTX 3080 Suprim X 10G • Msi B550 Tomahawk • G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) • DeepCool LS520 WH 240MM • WD Black SN770 1Tb Gen4 • WD Blue SN570 1Tb Gen3 • Samsung 870 Evo 1Tb • Samsung 860 Evo 500Gb • Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum • CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz • Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Doğrudan üretici satıyorsa da mı alınmaz? Mobil bildiğim kadarıyla kendi satış yapıyor, lukoil de yapıyor. Hatta ben lukoil'i aldım, daha araca koyup denemeden n11'den kupon gelince dayanamayıp bir tane daha aldım (154 tl'ye aracıma uygun sertifikalı 4 lt yağ almış oldum), ilk siparişim direkt fabrikadan 1 hafta üretilmiş ürün geldi. Şimdi gidip sanayide ne olduğu belli olmayan yağ mı alayım yoksa fabrikadan kargo ne olduğu belli ucuz yağ mı? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 15 Ağustos 2021; 0:54:53 > |
|
_____________________________
|