*Bu içerik sponsorlu iş birliği içermektedir. |
Amazon Türkiye’den bazı Stanley termoslar için “iade edin” çağrısı




-
-
🙂🙂 nerede çokluk orada b*kluk olacağı belliydi..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Distribütor kutup ayısından ses yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
iadeyi başlattım 700 tl iade alacağım. evet bu paraya Stanley alamam. ama kullanamadığım atıl durumdaki termos iadesi olacağı için sevindirdi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçen sene Bu triger action olana kaynar birşey koyunca fışkırmalar oluyordu, kutupayısına bildirdim ben çok kaile almadılar öyle kaldı termos
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Hayatta 3 sesi severim ; Su Sesi | Para Sesi | Hatun Sesi -
Çıkmayacak da. Aylardır bir tek geri dönüş bir alamadım. Pekte umursadıklarını sanmıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Sabertooth x99. Xeon 2683 v3. 2x8 Corsair DDR4 3200Mhz. Corsair RM850. Obsidian 750D. -
Adı geçen termoslardan biri var ve aynen patladı. Kutup ayısı yeni kapak gönderecek sözde. Keşke zamanında amazondan alsaydım. Thh vermelik bir konu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İade işlemi ürünün şu anki fiyatından mı yoksa alındığı zamanki fiyatından mı olacak? Yüzde yüz eminim ki yenisini vermemek için iade edin diyorlar ve aldığın fiyatı iade edecekler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ ASUS ROG STRIX Z590-E GAMING WIFI - INTEL i9 10900K - ASUS ROG STRIX XG279Q-W 144Hz 1MS IPS - MSI RTX 4090 SUPRIM X - 8x4 CORSAIR VENGEANCE PRO RGB 3000Mhz DDR4 - THERMALTAKE 1000W PSU - CORSAIR H150i PRO RGB - SAMSUNG 970 EVO 1TB - SAMSUNG 970 EVO 500GB - WD BLACK 1 TB 7200RPM - SEAGATE BARRACUDA GREEN 2TB - COOLER MASTER HAF X 942 BLACK - CORSAIR K95 RGB PLATINUM - LOGITECH G27 - RAZER DEATHADDER CHROMA - STEELSERIES ARCTIS NOVA PRO - XBOX ONE CONTROLLER -
Ürünün satın alındığı tarihteki fiyatını iade ediyolar işe yaramıyor , benzer ya da üst model ile değişim olmalıydı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Citroen'in hediye ettiği termos serisi de bu seriden. E ne olacak şimdi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Kutupayısına kayıt ettinizmi hocam, ka nında devreye girip değişim yapmalı.
bu haber ilk çıktığında kapak değişimi denilmişti.
para iadesi nereden çıktı, amazona sorun kapak değişimi isteyin.
yeni kapak göndersin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Böyle saçmalık olur mu? 2023 Kasım indirimlerinden 600ml olanını 600 TL'ye almıştım. Nasıl alayım şimdi aynı paraya aynısını?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Herkes ederi kadar. -
eskidendi o tr de , kız arkadaşımın kulaklığı bozuldu servisten arızalı diye ürün raporu almasın rağmen amazon ücret iadesi yapabiliriz dedi. Servis ise elinde aynı üründen bulamadığı için veremedi. kulaklık 900 tl şuanki fiyatı 1500idi. kız arkadaşım uğraşmak istemediği için para iadesi aldı.
_____________________________ -
Ben termosu 2022 yılında 400₺ almışım. Neden geri vereyim zarar edeyim? Buda şikayet videom
MEMATİyoutube
Stanley Triger Action 0.47 / Sıcak Su Kaçırması ve Sızdırmahttps://www.youtube.com/shorts/bbHIqCCChJw?si=0ZqcLYxzRdmIroV-
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Hayatta 3 sesi severim ; Su Sesi | Para Sesi | Hatun Sesi
-
Kutup ayısı kış uykusunda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi more61 -- 3 Ocak 2025; 23:18:54 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2019 da bim den termos aldım, kullanmak 2022 yılında nasip oldu. Sonra kapağın hava kaçırdığını fark ettim. Kutup ayısı ile iletişime geçtim. Sağolsunlar önce yedek kapak gönderdiler, sonra ürünü istediler faturası ile birlikte. Fatura felan da yoktu ortalıkta. Sonra seri vs derken hallettiler. Gönderdim, 15-20 gün sonra bana yeni termos gönderdi adamlar. Süreç gayet tatlı bir dille ve hızlı bir şekilde ilerledi. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Kingston ram ve usb de ömür boyu garantiliydi ama onlarda asla değişim sağlayamadım. Distribitör bile bi ara dedi numaramızı nerden aldınız 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Ben kutup ayısına ömür boyu garanti kapsamında ürünü kaydetmistim, şimdi kendilerine konu hakkında mail attım, ürünüm geri çağırma kapsamında diye, ayrıca amazona da mail attım bakalım dönüş olacak mı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Amazon kapsama giren iade çağrınız yok diyor. Halbuki aldığım termos kodu hatalı üretim. Alıp 2-3 kez kullanmıştık. Köşede duruyordu. Şimdi test ettim kapak tuşundan su kaçırıyor. Adam sandık başımıza gelene bak.
-
Hiç memnun kalmadığım bir marka 2.3 lt olanı aldım şehir dışına çıktım konaklama yerinde arabamın arka koltuğundan yere düştü ve sanki çekiçle vurmuşsun gibi alt tarafı yamuldu kaldı.
-
Nasıl iade başlatıcaz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________
Kutup ayısı kış uykusunda.
|
Ürünün satın alındığı tarihteki fiyatını iade ediyolar işe yaramıyor , benzer ya da üst model ile değişim olmalıydı
|
İade işlemi ürünün şu anki fiyatından mı yoksa alındığı zamanki fiyatından mı olacak? Yüzde yüz eminim ki yenisini vermemek için iade edin diyorlar ve aldığın fiyatı iade edecekler
|
Ben termosu 2022 yılında 400₺ almışım. Neden geri vereyim zarar edeyim? Buda şikayet videom
https://www.youtube.com/shorts/bbHIqCCChJw?si=0ZqcLYxzRdmIroV- |
Distribütor kutup ayısından ses yok
|
Citroen'in hediye ettiği termos serisi de bu seriden. E ne olacak şimdi?
|
Kelime yapma sivri zeka
|
eskidendi o tr de , kız arkadaşımın kulaklığı bozuldu servisten arızalı diye ürün raporu almasın rağmen amazon ücret iadesi yapabiliriz dedi. Servis ise elinde aynı üründen bulamadığı için veremedi. kulaklık 900 tl şuanki fiyatı 1500idi. kız arkadaşım uğraşmak istemediği için para iadesi aldı. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X