Şimdi Ara

Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
9.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sabah teslim edilmeyen ürün iadesi yaptım. Parası da kartıma iade edildi.

  • Amazon adamımdır, kırmızı çizgimizdir!

  • Arondir kullanıcısına yanıt

    maalesef bu hafta başımıza geldi, samsung tv aldık kutu fabrrika çıkış kapalı değildi bariz başkası tarafından düz bir bant ille bantllanmış o da boydan boya değil sonuna gelmeden kesmiş kutuda hasarlarda vardı bazı yerleri yırtık pırtık, acil lazımdı cihazda sorun yoksa kulanacaktık ama ekranda da izler vardı içime sinmedi, geri gönderdik umarım sorunsuz iademizi alırız.

  • burdaki arkadaşlarla aynı amazonu kullanmıyoruz heralde... ben ne zaman iade etsem param en geç 1 hafta içinde ödediğim karta geri yattı.

  • TiesTorN kullanıcısına yanıt

    aynı amazonu kullanıyoruz da amazon aynı amazon değil ülkenin şartlarına uyum sağladı artık %100 kapalı kutu geliyor diyemiyoruz ben yukarda anlattım diş fırcası aldım amazon satıcılı oral b olanı çıkartmışlar yui marka koymuşlar evet bizde inanamadık ama durum bu isteyen inansın istemeyen inanmasın kimisi yok kırmızı çizgimiz falan diye konuşsun başına gelince görürüz çizginin kırmızısını morunu farketmez amazon ilk geldiği gibi değil eski kalitesi yok.

  • Amazon eski amazon değil müşteri hizmetleri yok karşınızda konuşacak muhatap yok. Ürün sipariş ettim 1 hafta sonra teslim edilemez diye iptal ettiler ana parayı ödediler gümrük ve kargo ücretini ödemediler. Çok şikayet var artık alışveriş yapmıyorum. - Kaynak: donanimhaber.com


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonlandırma bırak tam tersine her türlü yardımcı oluyorlar. Bir sorun yaşadım iade ettim aradaki farkı bile almadan yenisini gönderdiler. Sağlam ve kullandığım 2 platformdan birisi ve bozmadigi sürece devam edecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2018 den beri amazon.com.tr kullanmaya çalışıyorum, hayatımda daha önce hiç değişim talebinde bulunmadım, hem amazon.com.tr de olsun ve hem de diğer e-ticaret sitelerinde olsun. burada müşteri hizmetleri yeterince açıklayacı bir açıklama yaptığını düşünüyorum,



    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!

    kaynak:

    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!
    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!webtekno
    Amazon, Türkiye'de "Ürün Değişimi" Seçeneğini Kaldırdı
    https://www.webtekno.com/amazon-turkiye-urun-degisimi-secenegini-kaldirdi-h158048.html

    tarafsız olmak açısından böyle bir kaynak daha var, ama hangisinin doğru olduğundan emin değilim,



    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!
    Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil!çözümpark
    Amazon Türkiye’den İade Politikası Açıklaması: Sosyal Medyadaki İddialar Asılsız
    https://www.cozumpark.com/amazon-turkiyeden-iade-politikasi-aciklamasi-sosyal-medyadaki-iddialar-asilsiz/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaksimenes35 -- 22 Nisan 2025; 16:4:34 >




  • İade değil zaten sorun değişim bı ürün aldınız 3kya üründe arıza var değişim istiyorsunuz öyle bı seçenek yok geri gönderiyorsunuz size iade edilene kadar ürün 6-7k oluyor sizde değişim yapamadığımız için 3 bine alacağınız cihazı tekrar 7 bine almak zorunda kalıyorsunuz zamanında aynı sorunu yaşadım Samsung monitörle ölü piksel çıktı 7-8 tane değişim istiyorum yok iade etcekler ille 1.5kya monitör aldım iade edilene kadar 5k olmuştu fiyatı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • iade yapmıyorum demiyorlar da iade ücretini vermeyi uzatıyorlar, 14 gün içinde otomatik iade hikaye, siz arayana kadar uzatabildikleri kadar uzatıyorlar, arayınca da hemen yapıyorlar iadeyi, "ben aramak zorunda mıyım" deyince de bahane hazır; "sistem hatası". Amerika Amazon da böyle midir merak ediyorum...

    Binlerce kişinin iadesini düşünün, parayı işletiyorlar herhalde, tek açıklaması bu olsa gerek.
    Bu sorun dışında Amazon yine de güvenilir. Ptt avm den alışveriş yapacağıma Amazon, ya da HB den alışveriş yaparım daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 22 Nisan 2025; 16:32:02 >
  • rocky_balbao kullanıcısına yanıt

    troy çünkü entegre olamadı sisteme tanımıyor o kart sistemini.

  • djoguzhan55 kullanıcısına yanıt

    yalan kasten yapıyorlar hepsiburada trendyol n11'de neden sorun olmuyor onu geçtim yabancı spotify temuda bile geçiyor ödeme altyapı şirketi zaten yerli paytrmi ne oranın poslarını kullanıyor

  • Bugün amazondan aldığım bir ürünü iade ettim. (Hediye Kartı bakiyesi ile almıştım)


    Kolaygelsin'den gelen arkadaşa teslim eder etmez bakiyeniz aktarılmıştır dedi. Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil! 

  • rocky_balbao kullanıcısına yanıt

    evet biraz kastenlik var,akbank kredi kartım troy kart ve amazonda kullanamıyorum bundan kaynaklı kampanyalarada katılamıyorum.

  • İadenin kaldırıldığına inananda zaten beyin yoktur. Yasal olarak kaldıramaz. Elinde olan bir şey değil. Tüketici hakkı diye bir şey var. Beyin bedava kullanın.

  • DreamSs kullanıcısına yanıt

    İlk zamanlar daha sorunsuzdu, amazonun iade politikası güzel diye millet denemek istediği ürünleri alıp kullanıp iade etmeye başlayınca işler bozuldu, benim de bir ürünümü iade aldılar ama parasını hesabıma yatırmadılar daha ilgisizler THH verdim lehime karar çıktı hala yatmadı aradan 4-5 ay geçti, yurt dışı amazondan çok ürün aldım ama Türkiye için müşteri hizmetleri bizim yüzümüzden kötüleşmeye başladı.

  • amazondan ne alırsam alayım ikinci el kullanılmış geliyor. geçen hafta ayakkabı aldım yine kullanılmış geldi satıcı amazon olanlar hep kullanılmış oluyor sayısını unuttum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcısı ve göndericisi amazon değildir işte neresini anlamıyorsun.


    Ben ürün satacağım zaman amazon deposuna ürün gönderebiliyorum. Bana sipariş verdiğinde ürünüm amazon depodan çıkıyor. Satıcı bu ürünü sıfır diye amazon deposuna gönderdiyse amazonun yapacak birşeyi yok kutuyu mu açacak ? Sen geri gönderirsen sorgusuz sualsiz alır ve inceler ama. Çünkü deposundan gönderilen ürün iade gelirse iade sürecini de kendileri yönetiyorlar.

  • bayadır amazondan birşey almıyorum son durumlar nasıl acaba

  • Amazon bunu kaldırsın kendini de kaldırır. Nasıl yorum Ama.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.