Şimdi Ara

Amazon Türkiye’de iadenin kaldırıldığı iddiaları doğru değil! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
82
Cevap
0
Favori
9.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yurt dışından aldığım 3200 TL lik bir ürünü iade ettim, iadeyi aldılar ve parayı iade ettiklerini söylediler fakat para hesabıma ya da kartıma geçmedi, defalarca arayıp söylememe rağmen parayı iade ettiklerini banka ile görüşmemi söylüyorlar. Banka ise böyle bir iadenin olmadığını söyledi, bir sonuç alamadım. Parayı yatırırken ben onları banka ile muhattap etmediğim gibi, onlar da paramı geri iade ettiklerinde bir sorun varsa banka ile görüşüp çözmeleri gerek. 3 aydır uğraşıyorum ilk defa böyle bir rezalet yaşadım.

    _____________________________
  • Bazen kargocu kapıdan iademi teslim aldığı an provizyona iadem düşüyor bazen de 2-3 hafta sürüyor ortası yok

    _____________________________
  • dbrt D kullanıcısına yanıt

    Konudan bağımsız , bankayı arayıp harcama itirazında bulunsaydınız şimdiye çoktan almıştınız paranızı  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    Bende banlıyım amazonda , hani ara sor diyorsunuz da aradığımda hat meşgule düşüyor , mail atıyorum yanlışlık olmuş sorun düzeltilmiş deyip sipariş geçince yine iptal ediyor   , tekrar mail tekrar düzeltildi tekrar sipariş iptali , üşenmedim 3-4 ay boyunca sürekli mail atıp her mailde de yanlışlık olmuş dedirttim ama her siparişi de iptal ettiler , yani kısır döngü, rahat 100 den fazla mail atıp aynı şekilde sorun düzeltildi tekrar sipariş geçin denilmiştir, 30-40 kez sipariş geçmişimdir hepsi iptal , birde yıllardır prime ım, gidip prime iptal edip kullanmamaya başladım , 10 lira fazla verip başka siteden alışveriş yapıyorum , bunlarla mı uğraşcam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • @dbrt Bende aynı durumdayım bir kaç sayfa önce yazdım, para yatırdık diyorlar bankada görünmüyor referans numarası veriyorlar bununla sorun diye özellikle bankaya gidip sordum biz bu şekilde bakamıyoruz dediler. https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/161188472


    @wearesorryserver Hocam harcama itirazı yapmak için yeni alınmış bir ürün olması lazım ben 1 sene önce aldığım elektronik cihaz bozulduğu için iade ettim, onun iadesi gerçekleşmedi o yüzden harcama itirazı olmuyor, yeni alıpta iade edenler o şekilde yapabilir, bende neredeyse ilk baştan beri prime alıyordum en son samsung kampanyasından aldım bedavaya sonrada devam ettirmeyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 26 Nisan 2025; 10:59:28 >
    _____________________________
    | | | | | | |




  • Amazonun hesap satin alma gecmisi ve iade gecmisine gore hareket ettigini dusunuyorum. Bazi iadelerimi daha kargoya teslim ettikten yarim saat sonra bile ucret iadesi yaptigi oldu. Iadelerimin cogunu kutudan ilk ciktigi gibi paketleyip gondermeye de ozen gosteriyorum sonucta hak var isin icinde. Surec bir iki kez uzadi onda da zaten 14 gun sonrasinda chat ile iletisime gecince aninda iade ettiler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Intel i5 13600kf // Asus z790-Plus Wifi // Zotac RTX 4070 Super // MSI MPG A750GF 80+ Gold // KIOXIA Exceria PLUS G3 1TB // Arctic Liquid Freezer III // Cooler Master TD500 V2 // Corsair Vengeance 3200mhz 4x8GB // Steelseries Rival 600 // Aula F99 RGB
    Asus PG278Q G-sync
  • İade konusunda hepsiburada bana göre amazondan daha başarılı.

    Hepsiburada bu konuda gerçekten tebrik ederim hızlı para iade ediyor.


    Diğer bir husus ise bi arkadaş zaten yazmış bazı yaratıkların yüzünden bu iade sistemi düzgün işlenmiyor.

    _____________________________
  • Malesef HB amazonu sollamak üzere,hatta solladı...

    Amazonun ciddi bir atak yapması lazım.

    _____________________________
  • İade konusunda en başarılı şirket kesinlikle HB. adamlar sorgusuz sualsiz alıp evimden iadeyi alıp götürüyor bu rahatlık hiç bir sitede yok . Bu arada kötü niyetli kişileri tespit edip o müşterileri banlamalılarki bizim gibi dürüst müşteriler bu güzel hizmetten yararlanmaya devam etsin. kurunun yanında yaş da yanmamalı.

    _____________________________
  • GENERAL006 kullanıcısına yanıt

    aynısı benimde başıma geldi.parayı yatırdık deyip referans numarası veriyorlar fakat banka böyle bir referans numarasıyla para gelmemiş diyor.dümenden parayı yatırmış gibi gözüküyorlar.sadece benim başıma geldi zannediyordum.demek ki bir çok kişiye de aynısını yapıyorlar.Tüketici hakem heyetine şikayet ettim.sonucu bekliyorum.

    _____________________________
  • Bugüne kadar kim dürüstlükten ahlaktan bahsettiyse istisnasız hepsi ahlaksız çıktı. Nerden geldiyse aklıma. Kör şeytan işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yedektab Y kullanıcısına yanıt

    Bende tekim sanıyordum ama değilmişim   THH kararı aldım lehime, şuan herhangi bir işlem yapmadım zaten onlara tebliğ edilecek Amazon Türkiye'nin müşteri hizmetlerinin bu kadar kötüleşeceğini düşünmemiştim chatle de konuşsanız telefonda etseniz geri dönüş olmuyor en son finans departmanı mı ne orası yazdı referans numarası verdi o kadar.

    _____________________________
    | | | | | | |
  • hem amazondan hem de itopyadan mekanik disk aldım , ikisi de hiçbir koruma önlemi almadan (strafora ya da havalı naylon patpata sarmadan) kutuya /zarfa koyup göndermiş.


    ikisini de aynı şekilde iade ettim ürün : Toshiba P300 2TB . muhtemelen gelirken ve giderken 200 kere darbe almıştır kargoda . alana geçmiş olsun .


    bu iki firmadan da mekanik disk almayın ...

    _____________________________
  • Geçen amazondan metal bir el aleti almıştım, uymadı iade etmek istedim. İade politikasına uymuyor dedi. Atsan kırılmaz yamulmaz metal el aleti ne politikasına uymuyormuş. Canlıya bağlandım biraz bekletti (kesinlikle alışveriş şecereme baktı ve şerefsiz olmadığımı görünce) iadenizi kredi kartına mı yoksa hediye kartımı istersiniz diye sordu. Kredi kartı dedim. İade etmenize gerek yok hediyemizdir ister kullanın ister bertaraf edin dedi. Yalnız böyle basit ve hassas olmayan 150 tllik uyduruk bir şeyin iadesini bile uğraştırarak yaptırması hoşuma gitmedi. Belki de bitmek bilmeyen ülkem şerefisizlerinden usanmış olabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Amazon Türkiye yetkilileri burayı okuyor mu bilmem ama Amazon Türkiye'ye 100% güvenim şu şekilde:


    Gıda dışında dünya kadar iade ettiklerimi saymıyorum elektronik eşyalar hakkında bilgi vereyim;


    2020 senesinde 2800 TL ye robot süpürge aldım, 10 ay sonra arızalandı. Robot süpürge belli zamanlarda kendiliğinden kapanıyor ve olduğu yerde kalıyordu. Amazona yazdım, gönderin dediler ve beni hiç uğraştırmadan para iadesi yaptılar. O zamanlar aynı süpürge 2100 TL ye düşmüştü, bir üst modelini aldım. 4 senedir sorunsuz kullanıyorum.


    2022 senesinde led TV aldım, ilk siparişimde görüntü var ses yok, değişim istedim sorunsuz değişim oldu. İkinci üründe ses var görüntü yok... sonra iade istedim. İade yapıldı, yerine Philips marka Led TV aldım, 3 senedir sorunsuz kullanıyorum


    2 ay olmadı laptop aldım, şarjı 1,5 saat gidiyor diye yakındım, laptopu açtım windows kurdum..vs ona rağmen iade kabul ettiler ama windows kurunca optimize oldu batarya ve 5 saate çıktı iadeyi iptal ettim. Kullanıyorum.


    Bu güvene alıştım, buradan tablet alacaktım malesef tablet yoktu. Ben de carrefour'dan online sipariş verdim bilin bakalım ne oldu? Gelen ürün ayıplı geldi ve iade kabul etmediler, servise gönderecekmişim de, servis bakacakmış da, rapor yazacakmış da, iade kabul ederlerse CarrefourSA iade alırmış, yoksa onarım yaparlarmış... Amazon haricinde bütün firmalar böyle, belki Apple mağazası da Amazon gibidir bilemiyorum ama yok abi Türkiyedeki firmalar adam olmaz. Ben de CarrefourSa yı boykot ediyorum, artık ömrümün sonuna kadar süpermarketten bile alışveriş yapmayacağım, yaptırmayacağım da. Siz benim 5200 TL paramdan belki 500-1000 TL kazandınız ama bir ömür boyu müşteri kaybettiniz. Amazon'a devam. Eğer aradığım ürün orada yoksa da alternatifi alacağım artık asla başka firmadan elektronik eşya almam.



    www.sikayetvar.com
    Carrefour SA İade Sürecinde Yaşanan Mağduriyet Ve Müşteri Memnuniyetsizliği
    https://www.sikayetvar.com/carrefoursa/carrefour-sa-iade-surecinde-yasanan-magduriyet-ve-musteri-memnuniyetsizligi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cigolayt -- 1 Mayıs 2025; 14:14:41 >
    _____________________________
    Google'da ikinci el ram ararken, DH linkini bulup 2004 senesinde üye oluyorum, hala buralardayız :)




  • funky soul kullanıcısına yanıt

    bence değil. vantilatör aldım, salınım mekanizması 10. gün bozuldu. iade almadılar. teknik servis raporu istediler. O da toplu taşımayla 2 saat uzakta, herkesin arabası mı var. Salınımsız kullanıyorum. Bu arada HB premium abonesiydim.

    _____________________________
    Google'da ikinci el ram ararken, DH linkini bulup 2004 senesinde üye oluyorum, hala buralardayız :)
  • Can_R6 kullanıcısına yanıt

    evet aynısı bana da oldu, ama ayakkabıyı bağcığını çözmeden çıkarıyorum, adamlar haklı valla bir şey diyemedim. topuk kısımları da aşınmıştı çünkü

    _____________________________
    Google'da ikinci el ram ararken, DH linkini bulup 2004 senesinde üye oluyorum, hala buralardayız :)
  • cigolayt kullanıcısına yanıt
    Almayabilir ben açıkca söylüyorum zaten ama iade alacaz diyerek gövde gösterisi yapmasın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Lenovo Thinkpad E14 G5
    Huawei GT5 PRO
    İphone 16 Pro 512 GB Beyaz Titanium
  • shadowmexo kullanıcısına yanıt

    çok ilginç, ben başka siteden aldığım ürünlere de yorum yazabiliyorum.

    _____________________________
    Google'da ikinci el ram ararken, DH linkini bulup 2004 senesinde üye oluyorum, hala buralardayız :)
  • Can_R6 kullanıcısına yanıt

    ayakkabının yıpranmamış olduğu şartını söylemesi gerekirdi haklısın

    _____________________________
    Google'da ikinci el ram ararken, DH linkini bulup 2004 senesinde üye oluyorum, hala buralardayız :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.