Şimdi Ara

Amazon müşteri hizmetleri memnuniyeti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.827
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu nereye açacağımı bilemedim, hep rezillik paylaşıyoruz; arada iyi şeyler olduğunda da paylaşmak istedim.


    Şubat 2021 tarihinde amazon.com.tr den satıcı amazon olarak xiaomi 360 kamera aldım. Son zamanlarda kamera sürekli offline konuma geçmekte ve kendi kendine çalışmaya başlamaktaydı. Sonralarda kamera offline konuma geçmeye ve fiş tak-çıkar yapmadan çalışmamaya başladı.


    Bu işlemi yapınca 4-5 saat çalışan kameranın çalışma süresi git gide azaldı ve en sonunda 10-15 sn sonra offline olmaya başladı. Yerli yabancı çoğu sitede güç adaptörü, kablo ve yazılım konularından bahsedilmiş çözüm için, hepsini denedim ama nafile cihaz sürekli offline oluyordu.


    Amazon müşteri hizmetlerine bağlanıp cihazın arızalandığını ve garanti kapsamında onarım istediğimi söyledim. Amazon müşteri hizmetleri faturam ile Mi store veya distribütöre ulaşmamı söyledi. Tüm olay aslında burada başladı 2 Mi store ve ona bağlı 4 distribütörde cihazın kendilerinden alınmadığı için servis hizmeti veremeyeceklerini belirtti. Tabi bunu yazılı ve kaşeli olarak talep ettiğimde böyle bir belgede veremeyeceklerini söylediler.


    Bu durumu tekrar amazon müşteri hizmetlerine ilettim, konu ile ilgili kendilerininde servis hizmeti veremediklerini ancak cihazı dışında darbe/kırık vs yok ise birebir değişime alabileceklerini belirttiler, 5-10 dk lık telefon görüşmesinden sonra cihaz için sistemin değişime onay vermediğini iade edebileceğimi söylediler.


    Olayın güzelliği ise burada başlıyor, müşteri hizmetlerinde ki arkadaş cihazın şubat 21 de 256 tl ye alındığını bugün ise fiyatının 500 tl bandında olduğunu ve değişim olmadığı için mağdur olmamı istemediğini belirterek; cihazı iade kodu ile göndermemi, iade onayı sonrası hesabıma 256 tl iade ve o gün ki cihaz fiyat farkının hediye çeki olarak tanımlanacağını ve bu cihazı tekrar temin ederek bir nevi değişim gerçekleştirebileceğimi belirtmesi.


    Bilirsiniz normalde inandırıcı gelmez , o gün geldiğinde en baştan yeniden müşteri hizmetlerine ulaş derdini anlat vs diye düşünürsünüz. Telefonu kapatmadan amazondan verdikleri söz için yazılı mail geldi.


    Dediğim gibi Mi store un kendi ürününe sahip çıkmayıp , amazonun sattığı ürünün arkasında durması ve cihazı görmeden olumlu adım atması çok sevindirici.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • https://forum.donanimhaber.com/sicak-firsatlar-konu-disi--f2137


    bu arada şu anda fiyatı nasıl 500 tl bandında demiş mh. 400 450 arasında görünüyor piyasada

    Amazon müşteri hizmetleri memnuniyeti
    Amazon müşteri hizmetleri memnuniyetiakakce.com
    Xiaomi Mijia Smart Home Full HD 1080p 360 Derece Dönebilen Kızılötesi Gece Görüşlü Wi-Fi IP Güvenlik Kamerası Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçe
    https://www.akakce.com/guvenlik-kamerasi/en-ucuz-xiaomi-mijia-smart-home-full-hd-1080p-360-derece-donebilen-kizilotesi-gece-goruslu-wi-fi-ip-fiyati,442053566.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yedikeresekiz -- 1 Aralık 2021; 15:7:10 >




  • Sıcak fırsat göremedim.

  • Amazon candır.

    2020 nisanda almış olduğum kasanın geçen hafta powerı bozuldu sandım. Garanti şartları için amazonla iletişime geçtim. İsterseniz servisle görüşün isterseniz iade alalım dediler. Servisle görüşeceğimi orada sorunu çözemezsem iade edebileceğimi söyleyerek teşekkür ettim.

    Serviste powerın sağlam olduğunu öğrenince kasayı kontrol ettim sorun ekran kartında çıktı.

    Sorunun çözülüp çözülmediğini teyit için arayıp bilgi aldılar.

    Gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda olağanüstüler, tebrik ederim.

  • Konuyu acan kisi yazmis , nereye yazacagimi bilemedim diye. Garip yorum yapacagina, nereye konuyu acmasini paylassan daha yapici olur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bosch pro tilki kuyrugu testere icin yanlis uc aldim. Iade ye uygun degil uyari cikti. mH ile gorustum , guvenlik sebebiyle iade alamayiz dedi. Urunler siZde kalsin , urun fiyatini iade ediyoruz dedi 👍👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yedikeresekiz Y kullanıcısına yanıt
    Amazonda 2k li versiyon565tl belki ona bakmistir temsilci :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bdurmus -- 1 Aralık 2021; 15:16:21 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oo böyle konular açmak serbest ise bende açayım ama tabi amazon olması açılmasına engel olmayabilyor amazon sever olduğu için burlar haa birde ben açınca hemen konu silinebilir :)


    HB dada bir ürün aldım satıcı HB da değildi satıcı ürünü iptal etti HB Müşteri Hizmetlerini aradım durumu ilettim ürünün farkını hediye çeki oalrak tanımladılar ve ürünü aldım.


    MM ile olanları anlatmayayım bile, yani işin özü amazon çok iyi öbürleri çok kötü diye bir şey yok. Her şeyin iyi yanı da kötü yanı da vardır. Mesele neyi ne şekilde halledebildiğin önemli, amazonun mesela değişim politikası yoktur. Koşulsuz iade politikası var oda sorunlu, çünkü koşulsuz iade alıyor ve hiçbir denetime tabi tutmadan sanki sıfır ürünmüş gibi o ürünü tekrar satışa sunup başkasına "KAKALIYOR" bu döngün birisinin ürünü göndermemesine kadar devam ediyor :)


    Ayrıca konuyu açabileceğiniz yer seçeneklerinden birisi


    https://forum.donanimhaber.com/sicak-firsatlar-konu-disi--f2137 burası


    mesaj olarak atabileceğiniz yerde aşağısı olabilir.

    https://forum.donanimhaber.com/amazon-turkiye-ve-firsatlari-ana-konu--135048063




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞAKACI -- 1 Aralık 2021; 15:25:1 >




  • Güzel bir haber

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazon memnuniyette 1 numara

  • güzel hikaye... benzer bir olayı yaşadın 4500tl lik laptop almıştım bir sene önce 3 kez servise gitti. amazondan ürünün değişim yapılmasını istedim tüketici haklarımdan dolayı. değişim yapamayacaklarını fakat iade alabileceklerini söyledi. değişim talep etmemin yasal hakkım olduğunu söyledim, Türkiyedeki yasaların kendilerini bağlamadığını söylediler. neye göre iade aldıklarımı sorduğumda fatura fiyatı üzerinden olduğunu söylediler. aynı pc nin sıfırı olmuş 8000tl bna 4500tl den iade almayı teklif ettiler. 6500tl den ikinci ele satıp kurtuldum. o günden bu yana amazon sitesinden birşey almadım. önermiyorum da. arkadaş güzel hikaye yazmış. isteyen alabilir.



    ayrıca konunun yeri yanlış. adam daha konuyu nereye açacağını bilmiyor.

  • Komedi bir firmadır kendileri..
    Yurt dışından ürün tedarik edip sipariş geçtikten sonra,iptal seçeneği sunmayan bir firmadır. satıcının insafına kaldınız yani:))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon çöp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisi bile bitmemiş Oral B şarjlı diş fırçasını tamir edemeyip hala satılıyor olmasına rağmen aldığım fiyattan para iadesi yapan hepsiburadaya ders olsun bu yaptıkları.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ŞAKACI


    Amazon'un değişim politikası var.. Arızalanan Baseus kulaklığımı alıp yenisi ile değiştirdiler...Amazon müşteri hizmetleri memnuniyeti 

  • Mitra kullanıcısına yanıt

    Valla bilmiyorum hala sitesinde değişim butonu yok. Haa değişim yapıyorsa çok iyi ama ben ürün değişim seçeneği göremedim. Sadece iade seçeneği var.



    Amazon müşteri hizmetleri memnuniyeti
  • Evet hocam , bugün gelen sorunlu siparişim vardı.Fiyatı yükseldiği için değişim talep edecektim.Buton yok ama iade seçeneğini tıklayınca seçenek sunuyor birebir değişim ile ilgili.

  • ŞAKACI kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri ile görüştüğünüzde sizi seçenek sunuyorlar. İade mi yoksa değişim mi istersiniz diye.. Sanırım bu sadece Amazon göndericisi ve satıcısı olduğu ürünler için geçerli. Bana MNG kargo kodu verdiler arızalı ürünü gönderdim yeni ürün için sipariş açtılar.


    Edit: Biraz evvel müşteri hizmetleri ile tekrar görüştüm. Yeni ürünü ne zaman göndereceksiniz diye MNG kargo bugün teslim etmiş. Pandemi nedeni ile gelen kargolara 2-3 gün dokunulmuyormuş. 2 gün içinde yeni ürününüz size kargolanacaktır dedi. Değişim olayını sordum. Bu hizmetin yeni başladığını, yurt dışı amazon'da bunun olduğunu Amazon Türkiye'ye yeni geldiğini söylediler. Amazon satıcısı ve göndericisi ürünlerin hepsinde geçerli ama diğer satıcılar ile de görüşüldüğünü eğer stoklarında varsa o ürünler içinde değişim gerçekleştirdiklerini söyledi..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitra -- 1 Aralık 2021; 18:38:36 >




  • serghat kullanıcısına yanıt
    Konuyu açacak yer bulamadığımı belirttim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yedikeresekiz Y kullanıcısına yanıt
    Amazon com ve satıcı amazon olacak şekilde bilgi verdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.