< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Böyle değerli eşyalar yollarken telefon, laptop, ziynet eşyası vs. içeriğini söylemek iyi mi? Bir yandan da eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmek olmuyor mu? |
|
_____________________________
|
|
kargo ile deürünü gönderemeyeceksek artık alışveriş yapmamakmı gerek ne iş anlamadımki dünya nereye gidiyor biz nereye gidiyoruz |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hatta şunu söyliyeyim. Mng iade koduyla ne iade ettiğini görüyor. Telefon ise söylüyor. Burada bi ihmal mi var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coke019 -- 20 Mayıs 2022; 18:55:6 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theKing_ -- 20 Mayıs 2022; 18:58:4 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beytepeli06 -- 20 Mayıs 2022; 19:2:24 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Geçmiş olsun,umarım sorununuz bir an önce çözülür. Takipsizlik gelmesin diye elinizde ne kadar belge varsa vermenizi tavsiye ederim. Gerçi sorulturma aşmasında dosya hakkında artık konuşmamak da gerekir . Ben bir kez sorun yaşadım amazonla. Pazaryeri satıcısı ürünü iade almadı, amazon sürekli satıcıya süre verdi, thh kanalıyla sorunu çözdüm. Amazonun avukatı bizzat arayıp durumu anlattı, pazaryeri satıcıları ile ilgili bu dosyayı yönetime sunacağım, böyle sorunlara ilişkin dönüşler çok olmaya başladı demişti. Sonra hiç sorun yaşamadım amazonla ilgili. Çözdüler mi bilmiyorum zira satıcısı amazon olmayan veya aşırı güvendiğim satıcı haricinde bir ürünü almıyorum. Hepsiburada da bir ürünü kutudan eksik çıktı, satıcı ben tam olarak teslim ettim dedi, hepsiburada şikayetimi satıcı isteğinizi reddetti diye kapattı. Eksik olan şey üç kuruşluk bir şey olduğu için uğraşmadım. Eşim trendyoldan aldığı ürün de kutudan eksik çıktı, trendyola şikayet yazdık, bakalım ne olacak… Esnaftan alışveriş yapsan, yüksek fiyat çekiyorlar hem de ürünlerinin arkasında durmuyorlar. ( Söylediklerim hepsi için değil tabiki) İnternetten alsan sorun yaşıyorsun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sıfır diye belirtmesi lazım,içeriği de net olmalı. |
|
_____________________________
Viva la barca!
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Aynı Dili Konuşanlar Değil Aynı Duyguları Paylaşanlar Anlaşabilir..
|
|
Hocam yasadigin surec normal. Hem bankaya itirazda bulunup hem de amazondan bakiye olarak parani geri almissin. Bankaya itirazda bulundugun anda konu netlesene kadar paran iade edilir banka tarafindan. (Ekstrelerini iyi incele +bakiye olarak yansitilir). Banka da gider bu parayi amazondan tahsis eder. Sen daha sonuclanmadan amazona yazip parani hediye ceki olarak almissin. E banka itirazindan da paran iade edildi. Ettimi sana 2 kere para iadesi. Amazon tabiki de itirazda bulunur. Yani olayin ozeti 52+320 kusur tl ni iade almissin hatta fazla bile almissin 52tl.(yazdigin rakamlara gore) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|