Şimdi Ara

Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
292
Cevap
9
Favori
11.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Japon'cuyuz ezelden, gönlüm geçmez güzelden .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Varsın içi dışı sert olsun, janjanlı olmasın ama sorunsuz olsun. Asıl kalite, asıl mühendislik bu zaten. Janjanlı, yumuşak iç mekanı dedem de yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Onca zamandır audi araç sahipleri ile görüşüyorum kendi audi aracım oldu

    Sürekli servise giderim ben daha motor arızası veren AUDİ araba görmedim

    Sorunsuzluk ile ilgili bir sürü şey yazılıp çizilen mitsubishi nasıl bu kadar kötü oluyor

    Kesinlikle saçma bir olay ve palavra

    Mezcar volvo servsine ne zaman gitsem motor inen VOLVO görüyorum onuda anlamadım

    senin audicilerin hepsi dizelci o zaman

    2 tane motoru inen a5 2.0tfsi biliyorum sadece çevremden.
  • Oldu o zaman, biz kalkalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Onca zamandır audi araç sahipleri ile görüşüyorum kendi audi aracım oldu

    Sürekli servise giderim ben daha motor arızası veren AUDİ araba görmedim

    Sorunsuzluk ile ilgili bir sürü şey yazılıp çizilen mitsubishi nasıl bu kadar kötü oluyor

    Kesinlikle saçma bir olay ve palavra

    Mezcar volvo servsine ne zaman gitsem motor inen VOLVO görüyorum onuda anlamadım

    senin audicilerin hepsi dizelci o zaman

    2 tane motoru inen a5 2.0tfsi biliyorum sadece çevremden.

    Benzinle ne işimiz var




  • En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)




  • japon diyoruz dinlemiyorlar... neymiş kapıda kullandıkları malzeme kalınmış yumuşakmış.. işte kafayı ders yerine başka yere verirsen sonun harap olur.. buda o misal..

    bir insan saçı kel olsada burnu büyük olsada kulakları kepçe olsada hayatını devam ettirebilir.. ama bir insan kalbinde ritim bozuklugu varsa o insandan randıman beklenmez. zaten çokda yaşamaz.. tıpkı almanlarda olduğu gibi..

    acımasız değilim.. yukarıdaki gördüğüm tabloya bakarak söylüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    Seni taslarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Seni taslarlar

    Hem de nasıl, şeytan taşlaması olabilir
  • Jaguar en kötüler, Mitsubishi en iyiler arasında değil miydi ? Her anket başka sonuç çıkarıyor ama ilk 2 hep aynı.
  • Sadece almanlar mı ? Avrupa göçmüş resmen. Eeee sen kalk güzelim atmosferik motoru bırak, yok direk püskürtme, yok turbo, olmadı çift turbo yap, yok fındık kadar motordan falan filan elin oğlu dedesinden aldığı motoru devam ettirsin. Sorunsuz olacak tabi tersi olsa sürpriz olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi ve Bmw'nin Merso'ya oranla motorda daha sorunlu olmaları sıkıştırma oranlarının yüksek olmalarından kaynaklanıyor olabilir mi ?Bilhassa Bmw'nin.
  • Eyvah eyvah:)
  • Bence epey değişken vardır.
    Kaç motor dizel kaç tane benzinli üretiyor bu markalar
    Kaç tane atmosferik kaç tane turbolu üretiyor.
    Markanın odağı şehir içi kompakt araçlar mı yoksa sportif , üst segmente daha mı yakın.

    İlgilendiğim için örnek vermek gerekirse ben bmw nin performans üzerine olmayan reklamına az denk geldim . Adamların marka politikası sürüş zevki , performans üzerine kurulu. Kullanıcı kitlesi çevremden de bildiğim gibi nispeten daha genç ve öküz gibi basan insanlar. Daha çok devirli , daha kasmış motorlar bu insanlarla birleşince çok doğal bir sonuç bence tersi anormal olurdu. Şahsen değişmem performans, zevk ve ekonomisine özellikle dizellerde. Zaten engine of the year da boşuna zilyon tane ödül almıyor adamlar.

    Sanırım audi-vw günahı da tsi motorlardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Audi ve Bmw'nin Merso'ya oranla motorda daha sorunlu olmaları sıkıştırma oranlarının yüksek olmalarından kaynaklanıyor olabilir mi ?Bilhassa Bmw'nin.

    Mercedesin farki tam burda iste. Adamlarin amaci motorun uzun omurlu olmasi. Yoksa Mercedes motorlarindan audi ve bmw den fazla guc cikaramaz mi gulerler adama :) Mercedesin dunyasi ayri bence bu sıkıştirmacilarin Mercedes ten ogrenmesi gereken cok sey var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    Araç sahipleriylede alakalı biraz, bmw sahipleri diğer markaların sahiplerine göre çok daha fazla zorluyor aracı, Overclockçu tafya diyebiliriz.

    Audi nin hiç bir bahanesi yok ama

    yanlış anlamayın ama bmw ler hiçte oyle ahım şahım zorlanan araçlar değil. Eğer bmw 1 zorlanıyorsa hondalar 10 zorlanıyor. Ama buna rağmen fark ortada.

    Şu hayatta yuzumu yere eydırmeyen ve gururla soyleyebılyım 2 şey.

    1-) Hondacıyım
    2-) Galatasaraylıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Audi ve Bmw'nin Merso'ya oranla motorda daha sorunlu olmaları sıkıştırma oranlarının yüksek olmalarından kaynaklanıyor olabilir mi ?Bilhassa Bmw'nin.

    mercedes diğer rakiblerinle oranla uzun ömürlü olmasının tek nedeni yüksek hacimli olması
    mercedes 3.0 lt den 480 ps üretemezmiydi ama adamlar hem uzun ömür hemde performans odaklı motor üreticisi olduğundan bu gücü 6.2 ltden vermeyi tercih ediyorlar

    bmw ise her zaman lt başına güç olayını uyguladıgı için ne yazık kı mercedes kadar üzün ömürlü motor üretmiyor yada üretemiyor burası tartışılır


    örnegin iki rakip w 209 ve e 46 nin clk 55 ve m3 un
    mb 5439 cc den 354 ps verirken aynı güçlerde olan m3 3246 cc de 343 ps güç veriyordu
    kısacası biri tork hacim dengesi ile giderken diğeri yüksek devir ile performans sunuyordur (7900 dd )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    Bmw cisin anladık arabalarınızın motoru dandık dıye bukadar ağlamanın lüzumu yoktu tebrık etsenız yeter

    Öncelikle kendi yazında kalınlaştırdığım yerı damacana kapağı ile kapatmak isterim. Hondayı anlıyorsun farkındasın.. Aslında hiç anlamamışsın ve farkında değilsin.. Atmosferık motorda dünya devidir kendileri. düşük beygir aldığını idda ediyorsanda sana şöyle bişey sunabilirim. EK kasa 96-2001 civic vti larda 93-94 Crx delsollarda kullanılan B16A2 vtec motor 2000 yılından 2004 yılına kadar yılın motoru ödülünü almıştır. Kullandığı bu motorla atmosferik olarak 160 Hp guç almıştır bu sayedede bu odullerı 5 sene boyunca kaptırmamıştır. Bu güç hala atmosferık motorlar arasında geçilemmiştir güzel kardeşim. Şimdi birdaha yazayım yorumunu "Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.." nasıl?? şimdi komık geldı demı kendı yorumun

    2. Olarak bır markanın 6 yıl 150.000 km garantı vermesını resmen kotu bişeymiş gibi yorumlamışsın. Sana hiçkimse git honda al 6 yıl boyunca servıse gıt öpül demiyor. Gıtme zorla mı çağırıyorlar arabanı elınden alırızmı dıyolar verme okadar para sanayıde yaptır. Kaldı kı bugun bmw de alsan audıde çoğu kişi servısıne goturup yaptırıyo servısler arasındada en ucuzu Honda. Hee aradakı benzın bılmem ne farkını hesaplıcak yapıya sahıpsende bisiklete bin. Ben bu 150k ve 6 yıl garantı durumundan çok memnunum dıreksıyon kutum bedava değişti motorumda arıza olsa gram para vermeden yapılıyor her ay bakımına goturdugum ıcınde hıc sorun cıkartmıyor zaten. Bır markanın yuksek km uzun yıl garantı vermesı demek arabasına olan guvenı gosterır. Sız almancılar bunu anlamamakta haklısınız bizi takip edin yeter, alışırsınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Audi ve Bmw'nin Merso'ya oranla motorda daha sorunlu olmaları sıkıştırma oranlarının yüksek olmalarından kaynaklanıyor olabilir mi ?Bilhassa Bmw'nin.

    mercedes diğer rakiblerinle oranla uzun ömürlü olmasının tek nedeni yüksek hacimli olması
    mercedes 3.0 lt den 480 ps üretemezmiydi ama adamlar hem uzun ömür hemde performans odaklı motor üreticisi olduğundan bu gücü 6.2 ltden vermeyi tercih ediyorlar

    bmw ise her zaman lt başına güç olayını uyguladıgı için ne yazık kı mercedes kadar üzün ömürlü motor üretmiyor yada üretemiyor burası tartışılır


    örnegin iki rakip w 209 ve e 46 nin clk 55 ve m3 un
    mb 5439 cc den 354 ps verirken aynı güçlerde olan m3 3246 cc de 343 ps güç veriyordu
    kısacası biri tork hacim dengesi ile giderken diğeri yüksek devir ile performans sunuyordur (7900 dd )

    Dediklerinize katılıyorum esasında ama işin içinde dizellerde var.O noktada da dizellerde Bmw'nin sıkıştırma oranları daima Merso'dan fazla olmuştur.Bence bu da bir etken motor ömründe.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kim Jong Un

    Araç sahipleriylede alakalı biraz, bmw sahipleri diğer markaların sahiplerine göre çok daha fazla zorluyor aracı, Overclockçu tafya diyebiliriz.

    Audi nin hiç bir bahanesi yok ama

    yanlış anlamayın ama bmw ler hiçte oyle ahım şahım zorlanan araçlar değil. Eğer bmw 1 zorlanıyorsa hondalar 10 zorlanıyor. Ama buna rağmen fark ortada.

    Şu hayatta yuzumu yere eydırmeyen ve gururla soyleyebılyım 2 şey.

    1-) Hondacıyım
    2-) Galatasaraylıyım

    parayı bulunca bmw ci olursun sen




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.