Şimdi Ara

Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
9
Favori
11.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Demekki japon diye genelleme yapmamak lazım arabalar hakkında sorunsuz derken. Bakınız mitsubishi en kötüler listesinde 10. sırada...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    1.4 full jetta kac para? 1.6 full civic 47 bin lira. otomatik ve pakete dahil sunrooflu. aynisini jetta icin hesapla kac tl farknoluyor pesin vermek gereken. ustelik patlamaya hazir dsg yok uzerinde.

    not: dun civic aldim ama jettanin tipi daha guzel. ama bir BRC ye bakar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • honda gercekten bulundugu yeri hak ediyor. 2004 model crv var hala kullandigimiz bir gün aracin tik dedigini görmedim ama biraz fazla yakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsi iyi güzelde arıza istatistiklerinin söyledikleri ne olacak. Tork konvertörlü mü kalmış, atmosferik motor mu kalmış diye güya laf çakılıyor ama Hondaya arıza ist. de ortada. Herkes bildiği işi yapsın bırakında. Madem mükemmel yapıyorlar versin 5 yıl garanti. Madem arıza yapmıyor versin 5 yıl garanti. Bir işe kalkışıldıysa tam anlamıyla hakkı verilerek yapılmalı.

    Benim vag grubunda en sevdiğim ve başarılı olanda 1.8 T 150 hp motordur. Fsi ve hitleride yutturdular yıllarca. Aynı yıllarda Honda yine 1.6 atmosferik motorlarıyla hepsinin önündeydi. Şu verilere bakarsak halada önünde.



    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSamet. -- 20 Ocak 2013; 16:57:32 >
  • Bu liste bizim ülkemizi fazla ilgilendirmez, Amerika pazarının tercihleri ülkemize pek uymuyor Adamlar benzinliye biniyor, Biz genelde dizel 1.6 ve asağı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

     Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında.


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erukay

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    Honda'ya giydireyim demişsin ama kusura bakma olmamış, Honda'ya saldıracağın son konu motor mekaniktir.

    Çim biçme makinesinden tut deniz taşıtlarına kadar tüm Dünya'ya motor üretiyorlar.

    Öncelikle şu düşük beygir olayında tam çuvallamışsın, 1996 yılında B16a2 motor ile litre başına atmosferik 100 hp alan Honda'dan başkası değildi.

    Daha sonra s2000 de kullanılan F20c motorunda ise litre başına atmosferik 120 hp aldılar. Aşağıda ki videoyu incelemeni tavsiye ediyorum.



    Gelelim yakıt tüketimine;

    15 kuruş yaklaşık 3.5 litre benzin eder sanırım Tdi ile Atmosferik 125 hp motoru karşılaştırdın.

    Bir önceki mesajımda da belirttim, 1.6 Atmosferik Honda motorunun rakibi yine 1.6 atmosferik Fsi ve Mpi motorlardır. Onlarında yakıt tüketiminde gösterdikleri üstün başarıyı duymayan kalmadı heralde.

    6 yıl 150.000 km garanti, firmanın ürettiği aracın arkasında durduğunu gösterir.

    Siz böyle aldığınız araçlara taptığınız sürece sizi öpen Honda değil Doğuş olacak.

    Doğuş Türkiye'de 6 yıl garanti versin bakalım. Aaaa ama pardon Dsg'ler de sorun vardı değil mi ? 6 yılda bir araçta kaç tane mekatronik-kavrama değişir acaba ?

    İmzamı atarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada otomobillerin güvenilirlik sıralaması yapılmış. Yapan kurum tüv. Bildiğiniz üzere alman menşeili bir kurum. Bu veriler araç muayenesi esnasında çıkan veriler doğrultusunda ortaya konuyor. Yorumlar sizin.

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2012-2-3/305 2012 yılında yapılan rapora ait 2-3 yaşındaki araçlar

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2012-4-5/306 2012 yılında yapılan rapora ait 4-5 yaşındaki araçlar

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2012-6-7/303 2012 yılında yapılan rapora ait 6-7 yaş arası araçlar

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2012-8-9/302 2012 yılında yapılan rapora ait 8-9 yaş arası araçlar

    http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2012-10-11/310 2012 yılında yapılan rapora ait 10-11 yaş arası araçlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Toyota kesinlikle doğru.2003 model yaris var bizde.2005 te almıştık hala kullanılıyor.Kaputu bugüne kadar 2 defa açıldı.2 sinde de akü ömrü dolduğu için değiştirildi.Onun dışında hiçbir arıza çıkarmadı. Maşşallah diyelimde nazar değmesin

    /\/\ /-\ $ /-\ l_ l_ /-\ |-| Q /-\ R |) 3 $ 1 /\/\

    Bunu yapmak zorunda hissettim kendimi.

    C5 A6'mızı 300.000 km'de satmıştık araçta sıkıntı yoktu. Şimdikinde de sıkıntı yok. Audi'nin motor arızası verdiğini de hiç duymadım.
    İngiltere ve Amerika'da vermiş o ayrı. O iki ülke ancak oradaki kullanıcıları ilgilendirmeli.




  • Hem turbolu kompleks motor yapan (MULTIAIR, MULTİJET) hem de en sorunsuzlar arasına ismini yazdıran 7 yıldır 2 ayrı modelini kullandığım FIAT'a tebrikler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Bmw'yi kendimden biliyorum ve doğru.Evet,basınca gidiyor laf yok,ama çok sorun çıkartıyor.Sorun için servise ne zaman gitsek,sadece bakım için gelen Bmw göremiyorum malesef.

    lebron james

    Ne oldu wişpırcım ???

    Benim hayarım sanayide geçiyor ayrıca kosiflere - batı oto- gibi yerlere de uğruyorum. Şuan araç alma arifesinde olarak zaten az buçuk fikir sahibi olduğum bmw motor konusunda soruşturdum. Hemen hemen hepsi son dönem motorları gayet başarılı rahatlıkla alabilirsin olarak geri döndü. . Bizde servis görüyoruz abartmayın sadece bakım için gelen bmw göremiyormuşunuz yok artık . Hem bu kadar sorunlu hem bu kadar pahalı hem de bu kadar satabiliyor olabilir mi öyle olsa?.

    Bmw nin eksiği ilk sene hastalıkları mercedese göre bazı modellerde daha fazla oluyor. Ancak geri dönüşleri inanılmaz hızlı ve sonradan çok daha sorunsuz bir araç çıkıyor. Adac araştırmalarında hepsi görülüyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Bmw'yi kendimden biliyorum ve doğru.Evet,basınca gidiyor laf yok,ama çok sorun çıkartıyor.Sorun için servise ne zaman gitsek,sadece bakım için gelen Bmw göremiyorum malesef.

    lebron james

    Ne oldu wişpırcım ???

    Benim hayarım sanayide geçiyor ayrıca kosiflere - batı oto- gibi yerlere de uğruyorum. Şuan araç alma arifesinde olarak zaten az buçuk fikir sahibi olduğum bmw motor konusunda soruşturdum. Hemen hemen hepsi son dönem motorları gayet başarılı rahatlıkla alabilirsin olarak geri döndü. . Bizde servis görüyoruz abartmayın sadece bakım için gelen bmw göremiyormuşunuz yok artık . Hem bu kadar sorunlu hem bu kadar pahalı hem de bu kadar satabiliyor olabilir mi öyle olsa?.

    Bmw nin eksiği ilk sene hastalıkları mercedese göre bazı modellerde daha fazla oluyor. Ancak geri dönüşleri inanılmaz hızlı ve sonradan çok daha sorunsuz bir araç çıkıyor. Adac araştırmalarında hepsi görülüyor zaten.

    Sen alma arifesindesin,biz almışız 8 senedir biniyoruz.Ne kadar sorun çıkardığını ben biliyorum.Sadece soruşturmakla olmuyor o işler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Dsg nin ne olduğunu defalarca konuştuk tartıştık,alan zaten garantisi bitince satarım kafasıyla alıyor.
    Diğerlerine katılmıyorum,mecmua şirket vs hiç birinin tek lafına inanmam.

    Doğru söze ne hacet o adamlar o motoru üretip koymuşsa sen ona baktıktan sonra seni yolda bırakmaz kolay kolay.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Yazmayayım yazmayayım diyorum ama bazılar meydanı boş bulunca bol keseden sallamaya başlıyor...

    Motor konusunda hala Honda yı eleştirenler var, onlara tek sözüm gidip kumda oynasınlar

    Yahu bu kadar objektiflikten uzak olmayın, sonuçta tonla para verip karşılığında aldığınız bir şey otomobil.

    Bu almanları bu kadar savunmanın anlamı nedir? motor arıza istatistikleri ortada, elinizi vicdanınıza koyun biraz.

    Zaten IIHS çarpışma testlerinde de döküldüler ve çirkeflik yaptılar, bu almanların çirkefliği kullanıcılarına da yansımasın bari. Tonla para veriyorsunuz güvenliği çok yüksek düzeyde olmayan ve arıza oranı diğerlerine göre yüksek araç alıyorsunuz bu kadar basit.

    IHHS listesinde şu anda small overlap testleri uygulanan modeller arasında;

    Orta ölçekli otomobil klansmanında 4 kapılı Honda Accord 1. sırada,http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=30
    Orta ölçekli lüks klansmanında Acura TL 1. sırada,http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

    Çirkef almanların durumu linklerde görülüyor.

    Hem güvenli, hem sorunsuz araç üreten Honda size yaranmak için daha ne yapsın? öpücük mü versin?

    Motorlarındaki teknolojiyi yok atmosferik, yok bozulacak ne var ki? diye yorumlayanlara sadece gülerim. Hiçbir şeyden anlamadıkları açık ve net






    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    Audi far yapıyor zaten motor konusunda bir iddiası yok adamların.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    Audi far yapıyor zaten motor konusunda bir iddiası yok adamların.





    Karanlikta guzel geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)


    km de 15 kr fark hesaplarsan o kadar fark çıkar tabii ki.
    civic ort. 6,7 -> 4,59*6,7=30
    jetta ort. 6,2 -> 4,59*6,2=28
    km de 2 kr fark var.
    civic 125 PS jetta 122 PS
    kim düşük beygir veriyor acaba ????


    Yok kapak yapmıyım diyorum illa yaptıracaksınız..


    Honca Civic-oto: Şehiriçi: 9,6 litre.. 0-100 hızlanma : 12,2 sn
    Golt TSI - oto. : Şehiriçi : 6,2 litre... 0-100 hızlanma: 9,3 sn


    Honda civic - manuel : Şehiriçi 9,0 litre.... 0-100: 9,9 sn
    VW Golf - TSI-122 manuel : Şehiriçi: 6,6 litre .... 0-100 : 9,3 sn ..


    İnsaflı davranıp 15 kr yazdım, Hondacılar çıkıp "yok katalog verisini esas alma" falan gibisinden zırlamasınlar diye..

    İlla zorlaya zorlaya şu kapağı yaptırdınız ya bana helal olsun..


    Bu mesjajın ardından da Hala 9,6'dan 6,2 litreyi çıkartıp aradaki 3,4 litre farkı bulamayacak kadar zekası düşük arkadaş varsa , benim mesajımı alıntılama zahmetine girmesin.. Bu mesajı tekrar tekrar okusun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Bmw'yi kendimden biliyorum ve doğru.Evet,basınca gidiyor laf yok,ama çok sorun çıkartıyor.Sorun için servise ne zaman gitsek,sadece bakım için gelen Bmw göremiyorum malesef.

    lebron james

    Ne oldu wişpırcım ???

    Benim hayarım sanayide geçiyor ayrıca kosiflere - batı oto- gibi yerlere de uğruyorum. Şuan araç alma arifesinde olarak zaten az buçuk fikir sahibi olduğum bmw motor konusunda soruşturdum. Hemen hemen hepsi son dönem motorları gayet başarılı rahatlıkla alabilirsin olarak geri döndü. . Bizde servis görüyoruz abartmayın sadece bakım için gelen bmw göremiyormuşunuz yok artık . Hem bu kadar sorunlu hem bu kadar pahalı hem de bu kadar satabiliyor olabilir mi öyle olsa?.

    Bmw nin eksiği ilk sene hastalıkları mercedese göre bazı modellerde daha fazla oluyor. Ancak geri dönüşleri inanılmaz hızlı ve sonradan çok daha sorunsuz bir araç çıkıyor. Adac araştırmalarında hepsi görülüyor zaten.

    Sen alma arifesindesin,biz almışız 8 senedir biniyoruz.Ne kadar sorun çıkardığını ben biliyorum.Sadece soruşturmakla olmuyor o işler.

    bende 5 senedir biliyorum ona bakarsan memnun olduğum için model yükselteceğim.
    tüm bmw sorun istatislikleri sizden soruluyor sanki




  • Arabaya lpg taktirmayacaksam ne yapim atmosferik arabayi

    Millet sorunsuz oldugu icin degil lpg uyumu oldugu icin aliyor atmosferik motor arabayi

    İnsallah yeni polo ile vw temelli kurtulur bu isgenceden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanlarla Fransızlar sorunlulukta yarışmışlar ama Almanlar almış.

    Benim Fiat ne durumda acaba?

    Sorunsuzlardaymışız. Yırttık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 20 Ocak 2013; 19:38:56 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.