Şimdi Ara

Alman'lar motor arızası açısından en kötüler arasında. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
9
Favori
11.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_vtec

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Teşekkürler paylaşım için.

    Sonuç her zamanki gibi Honda lider.

    Boşuna Hondacı değiliz kaptan



    Japoncuyuz ezelden gönlümüz geçmez güzelden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömer Yiğit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Can_vtec

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Teşekkürler paylaşım için.

    Sonuç her zamanki gibi Honda lider.

    Boşuna Hondacı değiliz kaptan



    Japoncuyuz ezelden gönlümüz geçmez güzelden

    ilk defa japon aldim. dosemesi sert diye bu arabadan vazgecenleri anlamiyorum. dosemeyle sey yapmak icin mi araba aliyoruz gaza basmak icin mi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eee Mitsubishi de Japon, o da motor bakımından forumda çok övgüye mazhar oluyor(du). Ben bu işi anlamadım gitti.
  • Tamda mitsubishi alacakken bu nereden çıktı ya
  • Bu forum hakikaten ikiyüzlü.

    BMW motor yapınca ooowwwww herkesin ağzının suyu akıyor, yok BMW aldı başını gitti vs. şimdi hemen akbaba gibi üşüşmüşler.

    Siz gidin yaşlı arabası Toyota alın, motoru da sorunsuz hem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iniyesta

    Caponlar basit araba yapıyor bozulmaz tabi abi.aynı gün peşpeşe civic ile A8 e binin demek istediğimi anlarsınız abi.almanlarda Caponlar gibi dsg siz turbosuz yapsa onlarda bozulmaz.başka bozulan birşey yokki zaten alman arabalarında yanlışmıyım abi :)

    civic ile a8 i kiyaslamak biraz adaletsiz olmuş sanki .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazmayayım yazmayayım diyorum ama bazılar meydanı boş bulunca bol keseden sallamaya başlıyor...

    Motor konusunda hala Honda yı eleştirenler var, onlara tek sözüm gidip kumda oynasınlar

    Yahu bu kadar objektiflikten uzak olmayın, sonuçta tonla para verip karşılığında aldığınız bir şey otomobil.

    Bu almanları bu kadar savunmanın anlamı nedir? motor arıza istatistikleri ortada, elinizi vicdanınıza koyun biraz.

    Zaten IIHS çarpışma testlerinde de döküldüler ve çirkeflik yaptılar, bu almanların çirkefliği kullanıcılarına da yansımasın bari. Tonla para veriyorsunuz güvenliği çok yüksek düzeyde olmayan ve arıza oranı diğerlerine göre yüksek araç alıyorsunuz bu kadar basit.

    IHHS listesinde şu anda small overlap testleri uygulanan modeller arasında;

    Orta ölçekli otomobil klansmanında 4 kapılı Honda Accord 1. sırada,http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=30
    Orta ölçekli lüks klansmanında Acura TL 1. sırada,http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

    Çirkef almanların durumu linklerde görülüyor.

    Hem güvenli, hem sorunsuz araç üreten Honda size yaranmak için daha ne yapsın? öpücük mü versin?

    Motorlarındaki teknolojiyi yok atmosferik, yok bozulacak ne var ki? diye yorumlayanlara sadece gülerim. Hiçbir şeyden anlamadıkları açık ve net




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Bmw'yi kendimden biliyorum ve doğru.Evet,basınca gidiyor laf yok,ama çok sorun çıkartıyor.Sorun için servise ne zaman gitsek,sadece bakım için gelen Bmw göremiyorum malesef.

    lebron james
  • japon düşmanları sahne almış yine.

    şöyle bakıldığında honda ve toyota çok bariz şekilde öne çıkıyor öyle araştırmaya falan gerekte yok

    bmw ve vw ise motor hacimleri ve kullanıcı kitlesi yönünden pert.

    mercedes ise tam tersi.
  • Honda,Toyota sorunsuz motorlarıyla meşhur zaten kendimde 7 seneye yakın Toyota kullandım tık demedi araç buna birşey diyen yok ama son zamanlarda forumda bazı Honda,Toyota sahiplerinin dalga geçtiğimiz VW fanatiklerini bile sollayıp, arayı açtıklarını görüyorum ilginç mesajlar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)



    Bunları yazmak için girmiştim ama benden önce bir aklı selim çıkmış. Ağzına sağlık :)

    Ben de VW antipatisi var ama Sezar'ın hakkı Sezar'a.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    Bmw cisin anladık arabalarınızın motoru dandık dıye bukadar ağlamanın lüzumu yoktu tebrık etsenız yeter

    Öncelikle kendi yazında kalınlaştırdığım yerı damacana kapağı ile kapatmak isterim. Hondayı anlıyorsun farkındasın.. Aslında hiç anlamamışsın ve farkında değilsin.. Atmosferık motorda dünya devidir kendileri. düşük beygir aldığını idda ediyorsanda sana şöyle bişey sunabilirim. EK kasa 96-2001 civic vti larda 93-94 Crx delsollarda kullanılan B16A2 vtec motor 2000 yılından 2004 yılına kadar yılın motoru ödülünü almıştır. Kullandığı bu motorla atmosferik olarak 160 Hp guç almıştır bu sayedede bu odullerı 5 sene boyunca kaptırmamıştır. Bu güç hala atmosferık motorlar arasında geçilemmiştir güzel kardeşim. Şimdi birdaha yazayım yorumunu "Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.." nasıl?? şimdi komık geldı demı kendı yorumun

    2. Olarak bır markanın 6 yıl 150.000 km garantı vermesını resmen kotu bişeymiş gibi yorumlamışsın. Sana hiçkimse git honda al 6 yıl boyunca servıse gıt öpül demiyor. Gıtme zorla mı çağırıyorlar arabanı elınden alırızmı dıyolar verme okadar para sanayıde yaptır. Kaldı kı bugun bmw de alsan audıde çoğu kişi servısıne goturup yaptırıyo servısler arasındada en ucuzu Honda. Hee aradakı benzın bılmem ne farkını hesaplıcak yapıya sahıpsende bisiklete bin. Ben bu 150k ve 6 yıl garantı durumundan çok memnunum dıreksıyon kutum bedava değişti motorumda arıza olsa gram para vermeden yapılıyor her ay bakımına goturdugum ıcınde hıc sorun cıkartmıyor zaten. Bır markanın yuksek km uzun yıl garantı vermesı demek arabasına olan guvenı gosterır. Sız almancılar bunu anlamamakta haklısınız bizi takip edin yeter, alışırsınız..

    O 2.0 lık üniteye dandik dedin ya sana diyecek laf yok,devam..




  • Günümüz C sınıfı araçlarının hiçbirinin, insan evladı kullanımında kolay arıza vereceğini sanmıyorum, bazı arkadaşlar hala 90larda yaşıyor honda toyota sorunsuz diyerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Bmw'yi kendimden biliyorum ve doğru.Evet,basınca gidiyor laf yok,ama çok sorun çıkartıyor.Sorun için servise ne zaman gitsek,sadece bakım için gelen Bmw göremiyorum malesef.

    lebron james

    Ne oldu wişpırcım ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)


    km de 15 kr fark hesaplarsan o kadar fark çıkar tabii ki.
    civic ort. 6,7 -> 4,59*6,7=30
    jetta ort. 6,2 -> 4,59*6,2=28
    km de 2 kr fark var.
    civic 125 PS jetta 122 PS
    kim düşük beygir veriyor acaba ????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    Bak sen şu işe :)

    Halbuki kapısı tok diye kapanıyordu.

    bravo :) iyiydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)


    km de 15 kr fark hesaplarsan o kadar fark çıkar tabii ki.
    civic ort. 6,7 -> 4,59*6,7=30
    jetta ort. 6,2 -> 4,59*6,2=28
    km de 2 kr fark var.
    civic 125 PS jetta 122 PS
    kim düşük beygir veriyor acaba ????


    1.2 tsi 105 araca bak

    1.4 tsi 122 niye bakiyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    hangi tsi civicten 3,5 litre az yakıyormuş?

    1.2 tsi dsg golf

    Abi, yakıt tüketimi açısından Civic'in rakibi Fsi ve Mpi motorlardır, 0.4 litre hacim ve 20 hp güç düşük güç üreten aşırı beslemeli Tsi değil.

    Fsi ve Mpi'ın durumunu da konuşmaya gerek yok sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)


    km de 15 kr fark hesaplarsan o kadar fark çıkar tabii ki.
    civic ort. 6,7 -> 4,59*6,7=30
    jetta ort. 6,2 -> 4,59*6,2=28
    km de 2 kr fark var.
    civic 125 PS jetta 122 PS
    kim düşük beygir veriyor acaba ????


    1.2 tsi 105 araca bak

    1.4 tsi 122 niye bakiyorsun ?

    eşdeğer performansa sahip araçların yakıt tüketimi karşılaştırılır.

    edit:1.2 ile karşılaştırsan bile 4kr fark oluyo 15 kr değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 20 Ocak 2013; 16:31:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    En kötü motor yapan firmalar arasında BMW 'nin olması :))

    Cidden mi ...

    1 Nisan da değil ama neyse..



    Honda'yı anlıyoruz, farkındayız.. Atmosferik motordan al düşük beygiri , sal gitsin.. Chrysler 300c 'm vardı 2.7 litre 100 küsür beygir gücü.. Arabanın her yeri elinde kalabilir ama motor asla.. Tabi aynı gücü alacağın bir Alman otomobilinden %50 daha fazla yakmasını görmezsen..

    Eğer yakıt tüketimiyle bağlantı kurarsan zaten 100.000 km 'de 2 kere sandık motor parasını pompacıya verirsin..


    Bu mantıkla Golf TSI 'ın arıza potansiyeli var diye 1.6 litre benzinli Civic'e binip ;

    her km'de 15 kr yakıt farkı vereyim,
    her 1000 km 'de 150 TL ,
    her 10.000 km 'de 1,500 TL
    her 100.000 km'de 15.000 TL fark ödeyeyim peşin peşin...



    Bu sorunsuzluk muhabbeti, benzinin ucuz olduğu yerde kıstas olabilir.. Bu benzin fiyatlarıyla bu ülkede saçmalıktan öteye gidemez..


    Sırf yakıt tüketimine 15,000 TL fark vericem, 6 yıl boyunca servis tarafından her bakımda öpülmek zorunda olucam..

    Sonra neymiş motor arızalanırsa çıkacak olan 2.000 - 3.000 TL masraftan kurtuldum diye sevinicem..

    Neyle ulaşırız bu kafaya , biri aydınlatsın beni.. Neyi neyle karıştırıcaz :)

    Honda'ya giydireyim demişsin ama kusura bakma olmamış, Honda'ya saldıracağın son konu motor mekaniktir.

    Çim biçme makinesinden tut deniz taşıtlarına kadar tüm Dünya'ya motor üretiyorlar.

    Öncelikle şu düşük beygir olayında tam çuvallamışsın, 1996 yılında B16a2 motor ile litre başına atmosferik 100 hp alan Honda'dan başkası değildi.

    Daha sonra s2000 de kullanılan F20c motorunda ise litre başına atmosferik 120 hp aldılar. Aşağıda ki videoyu incelemeni tavsiye ediyorum.



    Gelelim yakıt tüketimine;

    15 kuruş yaklaşık 3.5 litre benzin eder sanırım Tdi ile Atmosferik 125 hp motoru karşılaştırdın.

    Bir önceki mesajımda da belirttim, 1.6 Atmosferik Honda motorunun rakibi yine 1.6 atmosferik Fsi ve Mpi motorlardır. Onlarında yakıt tüketiminde gösterdikleri üstün başarıyı duymayan kalmadı heralde.

    6 yıl 150.000 km garanti, firmanın ürettiği aracın arkasında durduğunu gösterir.

    Siz böyle aldığınız araçlara taptığınız sürece sizi öpen Honda değil Doğuş olacak.

    Doğuş Türkiye'de 6 yıl garanti versin bakalım. Aaaa ama pardon Dsg'ler de sorun vardı değil mi ? 6 yılda bir araçta kaç tane mekatronik-kavrama değişir acaba ?




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.