Şimdi Ara

ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
6
Favori
22.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
97 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 04.03.2019
    Bügün şikayetvar.com da yazdığım yazı ve burada ki paylaştığım durumum ses getirmiş olmalı ki. Ankara Allianz'dan aradılar. Bxxxx beyfendi, hiç beklemediği kadar ilgili idi. Durumu izah ettim ve kendi birimlerinden kaynaklı bir hatadan kaynaklı böyle magdur edildiğimi belirtti, kendisi özür bile diledi. İlk defa bu kadar ilgili kasko danışmanı ile konuştum ve çok üzüldüm de başkasının hatası adına özür diledi. Tabi sadede gelirsek, hukuki sürecimiz yeni başlıyor. Allianz müşteri memnuniyetini hoş tutmaz ise tabiki de.

    Sabah itibari ile aracım teslim onayı çıktı. Evet arkadaşlar sosyal medya gücü kurumsal firmalar için bu kadar önemli.




    28.02.2019

    11.02.2019 tarihinde passat marka aracım ile seyir halinde iken trafik kazası geçirdim. Rutin olan tutanaklar tutulup, 12.02.2019 tarihinde aracımı kasko firmasının anlaşmalı olduğu yetkili servise onarım için bıraktım. Ve 12.02.2019 tarihinde Exper aracımı inceleyip tamir başlangıcı için onay verdi. Aracım yetkili serviste onarım işlemlerine başlandı, bu arada 16.02.2019 tarihinde kaza kusur oranı açıklandı ve kusur 100/100 olarak karşı tarafa verildi.

    21.02.2019 tarihi itibari ile aracımın yetkili serviste işlemlerinin bittiğini ve kasko firmasından ödeme için onay beklediğimizi belirtti servis danışmanım Semra hanım.

    25.02.2019 tarihinde İlimdar bey diye bir beyefendi den mesaj geldi ve kazanın şaibeli bulunduğundan kaskom ödemeyi yapmayacağını sizleri araştırmaya aldığını belirtti. Benden yerime getirmem gereken prosödürler olduğunu beraber kaza yeri incelemesi yapacağımızı belirtti,27.02.2019 tarihinde beyefendi ile buluşup kaza yeri incelemesi ve benden istenilen evrakları kendisine ilettim. (bu arada istenen evraklar da bir e-devlet şifremiz yok) o gün telefon kaydımız, HGS bilgilerimiz, kendi sicilim, araç sicili vs... Vs... Vs... Tabi süreç hızlı ilerlesin diye gereken evrakları yolladım. Bu arada zaten kaza geçirmişim mağdurum bunları bir kenara bırakıp kendi kaskom beni daha da mağdur etmesi ayrı bir mesele, zaten karşı tarafın sigortasında rücü edilecek tutarı bile ödeme yapmıyor.

    28.02.2019 tarihinde Allianz müşteri hizmetlerini arayarak dosyam ile ilgili Hasan beye durumumu izah ettim. Aracımın 7 gündür serviste onay beklediğini ve kaskomun benim yanımda olması gereken yerde beni mağdur ettiğini, aracımın bana teslim edilmesini talep ettim, hasan beyde Maalesef dosyanız incelemede 15 gün süresi olduğunu ve beklememin gerektiğini belirtti, bunun üzerine bende Allianz kaskonun bana araç temin etmesini istedim, eğer etmeyecek ise aracımın ödeme onayını verip, kazam şayet şaibeli bulunursa bana dava açmasını talep ettim. Tabi olumsuz karşılandı. Bunun üzerine ben kedimin araç kiralayıp dosya sonucu haksız çıkarsam bunları sizlerin tarafına dava açarak ileteceğimi belirttim, Hasan beyde istediğinizi yapabilirsiniz dedi.

    Sadede gelir isek. İnsanlar araçlarını kötü günlerde yardımı olsun diye kasko yaptırıyor, fakat Allianz kötü günlerinizde sizleri yarı yolda bırakmak için hem paranızı alıyor hem mağdur ediyor.

    Allianz dan kasko yaptıracak iken 2 sefer düşünmenizi tavsiye ediyorum.


    Edit: 01.03.2019 arkadaşlar kaza tutanağı ve resmi ektedir. Kaldırıma çıkmadan dolayı ön sağ lastiğim yarıldı ve arka lastik balon yaptı. Stepne ile yola devam ettim. Kazada inandırıcı yada şüpheye düşürecek bir durum yok. kasko tamamen ödemeyi geç yapmak için uğraştırıyor. Bu arada altını çizerim zaten karşı tarafan rucu edecek.



    02.03.2019
    Kaza oluş şekli


    Beyler en sağda şeritte ilerlerken ileride kırmızı ışık yandı bende ayağımı gazdan çekip Işık’ların yeşil yanmasını bekledim. Bu arada en sol ve orta şeritte 4-5 sıra araç kuyruğu oldu en sağ şerit ise boştu. Işık yeşil yandı tabi hızım 30-40 km hız civarı bende gaz bastım bu sırada öpelci arkadaş bir anda en sağ şeride geçmek istemiş ve ben tam onun yanında iken beni görmeyip ( kör nokta ) herhalde bana vurdu bende o vurmasın diye kendimi iyice sağa yanaştırdım ve aynı zamanda frenledim de. Ne kadar kornada bassam duymamış arkadaş ve bana sol teker üzerinden vurup kardırıma çıkardı.
    Yani sağdan sollama, emniyet şeridinden gazlama vs vs gibi durumlar yok



    03.03.2019
    Kaza kusur belirleme tablosunda 22.grafik ile sizlere daha net şekilde açıklamış olayım.


    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)


    kaza resimleri ve tutanak


    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)

    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)

    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)

    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)

    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)

    ALLİANZ KASKO MU ? 10 SEFER DÜŞÜNÜN (Allianz dönüş yaptı)




    EDİT 2 : Avukatım ile görüşme yaptım, kaza evrakları, servis kayıtları vs düzenleyip gün içerisi de tebligat çektireceğiz. Hiç bir dayatma olmadan beni 15 gün bekletemezler. 9 gün oldu ve hiç umursamıyorlar. Telefonda allianz danışmanım Hasan Bey'e aracımı verin araştırmanız devam etsin dememe ragmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yek_ka -- 4 Mart 2019; 20:21:47 >







  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Farklı bir sigorta firmasının asistans hizmetlerini, hasar hizmetlerini yürüten bir çalışan olarak bir iki kelam isterim.

    Tüm sigorta şirketleri, malumunuz, risk üzerinden kazanç sağlar ve riski minimuma indirirerek kazançlarını artırmayı hedefler.

    Sigorta firmalarının bazı kazalarda araştırmaya gitmesinin bazı haklı ve geçerli nedenleri vardır. Özellikle beyanlı ve kaza tespit tutanağı ile yapılan işlemlerde.(Hatta bazen polis raporlu kazalarda)

    Sizi tenzih ederim ancak yüzlerce hatta binlerce dosyaya şahit oldum ve o kadar çok sahte kaza mevcut ki anlatamam. Tamirci ile anlaşıp onarım masraflarını cebine indirmek için kaza yapanlar, hasar kaydı yüksek araçlarını satamayıp pert edip sigortadan parasını almak için arkadaşı ile kaza düzenleyenler, duvara vuranlar vs vs ucu yok yani.

    Burada en önemli husus tespit tutanağı düzenlerken çelişkili bilgi yer alıp almadığı ve üstünkörü düzenlenmiş olması. Nedense bazı araç sahipleri tespit tutanağını düzenlerken ''amaaan bunla mı uğraşıcam sigorta halletsin'' diyip baştan savma tutanaklar düzenliyorlar ve haliyle araştırmaya düşebiliyor.( Burdaki ikinci önem arz eden kaza yeri ve araç fotoğrafları, fren izi vs)

    Sizin durumunuzda sanıyorum bunlardan birinde bir eksiklik görüldü ve olay araştırmaya gitti. Ve bunu yapmaya yasal hakları var.

    ikame ( yedek ) araç konusunda ise eğerki poliçenizde yedek araç teminatı var ise öpe öpe o yedek aracı size vermek zorundalar. ama yok ise siz istediğiniz kadar dava açın hak talep edemezsiniz.


    Burada önemli nokta poliçenizde yazan şartlardır. Şu lafı duydum; '' Ben poliçeyi okumak zorunda mıyım?!!'' Evet okumak zorundasınız! Bir hak yada hizmet talep etmek için okumak zorundasınız.

    Poliçenizi tamamen okuyup bir açık mevcut ise, hakkınız olduğu halde size hakkınızı vermiyor ise yasal yollara başvurabilirsiniz. Zaten hakkınızı gasp etme gibi bir durum var ise ve siz yasal işlem başlatacağınızı belirtirseniz hakkınızdan fazlasını vermeye başlarlar :)

    Umarım olay sorunsuzca neticelenir.

    saygılar.
    Millet nelerle uğraşıyor
    Groupama kaskom var %100 benim kusurlu olduğum bir kazada adamlarla tek sıkıntım bana poliçede yazan aracı değil de alt sınıf araç göndermeleri oldu. (Araç değerine göre Passat Mondeo dizel otomatik gelmesi gerekiyor bu arada benim aracım megan4) 1-2 gün içinde de sigortacım ile görüşerek passati aldım.
    Bu konuda sigortaciniza çok iş düşüyor anlaşılan onun yardımi yok.
    Forumdan Aybars beyi tavsiye ederim bidaki kaskoda ohangi firmaları tavsiye ederse onları yaptırın.
    Mesaja ekleyeyim hatta onunla da bir görüşün yardımı dokunur mutlaka,
    @spacewolf
    Ben senelerdir allianz kasko yaptırırım. Kazada yaptım. Sağolsun ikame araç da verdiler. Karşı araç %100 kusurluydu ve aracımı 2 günde yetkili serviste tamir ettirip aldım. Birde karşı tarafın sigortasından değer kaybı tazminatı da aldım. Lastiğim yarıldı çekici hizmetinden de yararlandım. Bana göre hizmetleri 10 numara. Ama size karşı tutumları hiç hoş değil. Ki para kendilerinden çıkmayacakken bunları yapması ilginç geldi. Demekki tuttuğunuz tutanakta bir gariplik veya çelişki var.
  • Kazanın neyini şaibeli bulmuşlar, bu konuyla ilgili hiç açıklama yapmamışsınız, neymiş ki sorun?
  • Diablo kullanıcısına yanıt
    hocam kazayı başka zamanda başka yerde , ben değil başkası vs vs vs gibi sebebler ileri sürüp
  • Diablo kullanıcısına yanıt
    eklemeyi unutmuşum. kaza ve sonrası her şey prosödüre göre yapıldı. firma kendince ödeme yapmamak için asılsız bahaneler öne sürüyor.

    Yani kendi teorilerini öne sürüp bizim aksini kabul etmemizi istiyor. keyfi bence bu kaza başka yerde oldu derse sizi açığa alıyor. Böyle saçma bir durum insanlarda güvenip kasko yaptırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    hocam kazayı başka zamanda başka yerde , ben değil başkası vs vs vs gibi sebebler ileri sürüp
    Kaza yeri fotoğrafı, tarafların ıslak imzası bulunan tutanak, her iki tarafın da ehliyet ve ruhsat fotoğrafları vs yok mu elinizde, neye dayanarak böyle şeyler ileri sürüyorlar ki?

    Karşı taraftan şahitlik isteyin aracı siz mi kullanıyorsunuz başkası mı, veya kaza yeri doğru mu yanlış mı söylesin, zaten ıslak imzalı tutanak varken böyle şeylere de gerek yok da..
  • Dostum sende kaza yeri fotoğrafı yok mu ?

    Sadece evrakmı var ?

    Fotoğraf olsa böyle bir talepte bulunmaları çok zor
  • Bende allianz kasko yaptırdım, halen aracım kaskolu allianz günü bittiğinde yaptırmamı çok beklerler, parasızlıgıma geldi çok secenegim yoktu mecburen allianz yaptırdım.

    Görevliye dedim ki axanın sorunsuz 1. Sınıf kasko oldugunu biliyorum bu allianz sın durumu nedir dediğimde
    Axa aracı görür hemen onayı verir
    Allianz düşünür taşınır öyle onay verir, işi yokuşa sürdüğü içinde allianz olmaması daha iyi vsvvs söz geçti.
    Yani araca allianz yaptıranlar kaskosuz kullansın daha iyi :)

    Abudik kubik markalardan uzak duruyorum ama gel gör ki adamlar bariz şekilde iş yapıyor.
    Bir sonraki kaskom axa olcak artık öyle devam eder.

    Axa candır.
  • Geçmiş olsun.Çok sinir bozucu durum.Kasko böyle durumlarda bizi savunmayacaksa ne işi var bizle.Allah kasko firmasına muhtaç bırakmasın.

    Hiç bir kasko şirketine güvenmiyorum.
  • Diablo kullanıcısına yanıt
    Hocam kaza yeri fotoğrafı , ruhsat fotokopisi , sürücü belgesi, trafk siğortası, tutanak vs vs hepsi tam bir şekilde verildi. kaza yaptığım tanımadığım biri
  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Hocam kaza yerini ve konumunu belirten telefon resimlerini dahi kasko firmasına yolladım. Amaç magdur müşteriyi yokuşa sürmek başka açıklaması yok.
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Farklı bir sigorta firmasının asistans hizmetlerini, hasar hizmetlerini yürüten bir çalışan olarak bir iki kelam isterim.

    Tüm sigorta şirketleri, malumunuz, risk üzerinden kazanç sağlar ve riski minimuma indirirerek kazançlarını artırmayı hedefler.

    Sigorta firmalarının bazı kazalarda araştırmaya gitmesinin bazı haklı ve geçerli nedenleri vardır. Özellikle beyanlı ve kaza tespit tutanağı ile yapılan işlemlerde.(Hatta bazen polis raporlu kazalarda)

    Sizi tenzih ederim ancak yüzlerce hatta binlerce dosyaya şahit oldum ve o kadar çok sahte kaza mevcut ki anlatamam. Tamirci ile anlaşıp onarım masraflarını cebine indirmek için kaza yapanlar, hasar kaydı yüksek araçlarını satamayıp pert edip sigortadan parasını almak için arkadaşı ile kaza düzenleyenler, duvara vuranlar vs vs ucu yok yani.

    Burada en önemli husus tespit tutanağı düzenlerken çelişkili bilgi yer alıp almadığı ve üstünkörü düzenlenmiş olması. Nedense bazı araç sahipleri tespit tutanağını düzenlerken ''amaaan bunla mı uğraşıcam sigorta halletsin'' diyip baştan savma tutanaklar düzenliyorlar ve haliyle araştırmaya düşebiliyor.( Burdaki ikinci önem arz eden kaza yeri ve araç fotoğrafları, fren izi vs)

    Sizin durumunuzda sanıyorum bunlardan birinde bir eksiklik görüldü ve olay araştırmaya gitti. Ve bunu yapmaya yasal hakları var.

    ikame ( yedek ) araç konusunda ise eğerki poliçenizde yedek araç teminatı var ise öpe öpe o yedek aracı size vermek zorundalar. ama yok ise siz istediğiniz kadar dava açın hak talep edemezsiniz.


    Burada önemli nokta poliçenizde yazan şartlardır. Şu lafı duydum; '' Ben poliçeyi okumak zorunda mıyım?!!'' Evet okumak zorundasınız! Bir hak yada hizmet talep etmek için okumak zorundasınız.

    Poliçenizi tamamen okuyup bir açık mevcut ise, hakkınız olduğu halde size hakkınızı vermiyor ise yasal yollara başvurabilirsiniz. Zaten hakkınızı gasp etme gibi bir durum var ise ve siz yasal işlem başlatacağınızı belirtirseniz hakkınızdan fazlasını vermeye başlarlar :)

    Umarım olay sorunsuzca neticelenir.

    saygılar.




  • öncelikle geçmiş olsun,tutanakları usulüne uygun tuttuysanız,değişik açılardan bol fotoğraf varsa sigorta şirketi eli mahkum er yada geç vazifesini yapacaktır.poliçenizde ikame araç varsa ve verilmiyorsa,poliçede tarif edilen türde bir araç kiralayın işiniz görülsün..tutarını mahkemeyle de olsa iade alırsınız.sigortacı değilim fakat 10 yıldır allianzdan kasko yaptırıyorum,ufak tefek kazamız oluyor haliyle bir problem yaşamadık,aynı gün eksper gelir ve onay verirdi.
  • Ben senelerdir allianz kasko yaptırırım. Kazada yaptım. Sağolsun ikame araç da verdiler. Karşı araç %100 kusurluydu ve aracımı 2 günde yetkili serviste tamir ettirip aldım. Birde karşı tarafın sigortasından değer kaybı tazminatı da aldım. Lastiğim yarıldı çekici hizmetinden de yararlandım. Bana göre hizmetleri 10 numara. Ama size karşı tutumları hiç hoş değil. Ki para kendilerinden çıkmayacakken bunları yapması ilginç geldi. Demekki tuttuğunuz tutanakta bir gariplik veya çelişki var.
  • wertyu281 W kullanıcısına yanıt
    Hocam ilginiz için teşekkür ederim.

    Lakin

    1) ıslak imzalı tutanak
    2) kaza yerinden geniş çaplı görüntüler
    3) siğorta bilgileri
    4). şöför bilgileri


    gibi evraklar eksiksiz doldurup iletildi.


    İlk mesajda kaza resimleri ve kaza tutanağını ekliyorum


    Ekleme yapayım poliçemde ikame araç var. Fakat burada ALLİANZ tarafından magdur ediliyorum neden hakkımı kullanıp tüketeyim. ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yek_ka -- 1 Mart 2019; 12:37:4 >
  • Arabamla arkadasım bariyere çarpmıştı kendim tutanak tuttum yaptırdım ödediler. Kasko genelde takılmazdı böyle seylere sasirdimZ
  • Ben de aksine (allianz'a verecek kadar) param olmadığı için allianz yaptıramadığıma hayıflanıyordum. İlginç geldi, şaşırdım açıkçası. en iyisi diye bilirdim.

    Yenileme döneminde sigortacımın tavsiye etmediği bir önceki kaskom halk sigorta'da 2 kere ikame araç talebim oldu.

    (birinde uzun yolda akşam saat 21.00 gibi lastik patladı, aracımda kriko yokmuş, çekici ile lastikçiye çektik, diğerinde yetkili servisin 120.000 km'de değiştirmesi gereken V kayışı değişmediği için 140.000 km'de koptu lojman içinde, sanayiye çektirdik)

    İkisinde de hiçbir sorun yaşamadım. Kaza durumu yaşamadım çok şükür.
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Hocam halk gayet başarılı. Allianz sağlık ta iyi sadece.
  • Hocam geçmiş olsun direk sigorta tahkime başvurun. http://www.sigortatahkim.org/
  • Bana parası karşılığı çekici istememe rağmen yollamadılar tekrar aramamda suratıma kapattılar. Ertesi gün aracı arkadaşıma devredip kalan parayı alıp tekrar başka firmaya sigorta yaptırmıştım.

    Ara ara trafik sigortası yaptırırken düşük fiyat verdiği oluyor ama o firmadan sonraki en düşük teklife bakıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErcanD. -- 1 Mart 2019; 13:48:8 >
  • benzer bir kaza başımıza geldi.ancak tek taraflı bir kaza; sol ön lastikten kaldırıma vurma sonucu rot kırıldı, hava yastıkları açıldı... ancak biz tutanağı kendimiz değil de trafik polisine tutturduk ( BU TÜR KAZALARDA POLİSTE ŞAİBE ALGISI UYANIYOR GENELDE,bizim kazada da sağa sola sordular, görgü tanığı filan sordular, hayret nasıl olur dediler, kaza burada mı oldu filan diye tekrar tekrar sordular.bizde görgü tanığı da varda şansımıza. BELKİ KENDİLERİNCE HAKLI SEBEPLERİ VARDIR). çekiciyi kaskodan çağırdık ve aracı kasko anlaşmalı yetkili servise çektirdik.

    Sonuçta araca pert raporu verildi toplam 25 gün içinde tüm işlemler bitti ve kasko araç bedelini hesabımıza yatırdı. oldukça hızlı ve sorunsuz hallettiler. kasko firması SAMPO JAPAN.

    EDİT: bu arada sistemden sorgulama yaptığımda "eksper raporu bekleniyor" yazısı varken ikame araç talebimizi kabul edip 7 günlük araç verdiler. aracı aldıktan 3 gün sonra pert raporu onaylanmasına rağmen ikame aracı geri istemediler. 7. gün teslim ettik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thormentor -- 1 Mart 2019; 13:57:39 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.