|
Arkadaşlar 2000 model vw polo araca sahibim yaklaşık 1 yıldır airbag ışığı yanıyor hiçbir şekilde airbag ile iletişim kurulmuyor bilgisayardan ustam bunun modül arızalı dedi kolay kolayda bozulan parça değil araştırdığım kadarıyla fakat aklıma bi ihtimal geldi geçen yıl yaz ayında klimayı çok kullandım ve gösterge bozuldu ve aynı zamanlarda bu airbag ışığı problemi başladı acaba diyorum klima gaz kaçırıyorda o bozmuş olabilir mi sizin düşünceleriniz nedir arkadaşlar bilgisayarda verilen hata bu şekilde ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







