Şimdi Ara

Adidas Mağdurları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
12
Favori
6.826
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit: Olayı açıklıyorum. Adidas, Response Super adlı ayakkabıyı 869 TL den ekstra indirimler ile 452 TL ye düşürdü ardından bütün stoklar tükendi. Ürünü alan herkesin ürününü kargoya vermiş olmalarına rağmen iadeye aldı. Yanlış fiyat vermiş olabilirsin bu parayı ödeyen kimseyi alakadar etmez etiket fiyatını ödeyen kimseye bu muamele yapılamaz.

    Adidas ile görüştüm: İade konusunda ciddiler canlı destek ürünlerin depoya döndüğü vakit ücret iadesi vereceklerini söyledi

    Kargo firması ile konuştum: çok erken saatlerde Adidas’ın mail attığını ve bütün malı toplattığını söyledi yüz yüze olduğumuz için bizim buradan bile geldiği gibi 10-15 tane kargo geri gitti keşke göndermeden gelseydiniz o zaman teslim etme şansımız olurdu (Samimiyetimiz var)

    Sevgili Forumdaşların nereden bilebilirdik Adidas’ın böyle bir şey yapacağını. Neyse şikayette bulunacakları bir araya toplamak için açıyorum burayı. Hukuk meselelerinde bilgili birisi bize hazır bir metin verebilirse sevinirim toplu şekilde aynı şikayeti oluştururuz.

    Adidas iletişim:
    TR: 0850 822 38 98
    DE:www.adidas.de/hilfe
    UK:www.adidas.co.uk/help
    US:www.adidas.com/us/help

    SATILAN ÜRÜN


    Adidas Mağdurları

    EK:


    Adidas Mağdurları



    Adidas Mağdurları

    Anlık iade kanıtı:

    Adidas Mağdurları

    Ben ne ara teslim aldım da iade istediği oluşturdum da? Geri döndüler iade onaylandı kargo firması aldı hemen geri götürdü??

    Gerekli gördükçe güncelleyeceğim. (Duy sesimi Adidas ben bu işin peşini bırakmam ayakkabı hiç önemli değil sen kimsin de benim izinim olmadan iade alıyorsun.)



    Adidas Mağdurları

    “Tek taraflı iade, satıcı tarafından iade. Konunun benimle bir ilgisi yok ilgili kuruma iletilir”

    Ürün fiyatı güncellendi stok girerse mağazayı basarım


    Adidas Mağdurları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokkatto -- 3 Aralık 2023; 13:52:38 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • THH kaydımı e-devlet üzerinden oluşturdum, dileyen örnek alabilir.


    XXXXX günü www.adidas.com.tr internet adresi üzerinden XXXXX sipariş numaralı ve FX4829 ürün kodlu ADIDAS RESPONSE SUPER AYAKKABI (Beden: XXXXX) (Link: https://www.adidas.com.tr/tr/response-super-ayakkabi/FX4829.html) ürününü firmanın sağlamış olduğu indirimler ile beraber ("XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.) 452,02 TL ödeme yaparak satın aldım. İlgili firma, satın alınan ürünün tarafıma gönderilmesi amacıyla XXXXX günü saat 20:26'da Yurtiçi Kargo'ya XXXXX gönderi takip kodu ile teslim ettiğinin bilgisini mail yoluyla tarafıma aktardı (İlgili mail "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.). XXXXX günü ise satın alınan ürüne ait gönderi takip kodu ile "https://selfservis.yurticikargo.com/" adresinde durum sorgulaması yaptığımda ürünün XXXXX şubesine saat XXXXX'de ulaştığını gördüm. Ürünün tarafıma teslimatını beklerken tekrardan gönderi takip kodu ile durum sorgulaması yaptığımda hiçbir iade talebinde bulunmamama ve tarafıma herhangi bir bilgi verilmemesine rağmen XXXXX günü saat XXXXX'de "İade Süreci için Çıkış Birimine Yönlendirildi" ibaresi ile karşılaştım. Firmanın bu olayda göstermiş olduğu tavır, 6502 sayılı kanunun ikinci kısmında yer alan "Satıştan Kaçınma" başlığı altındaki Madde 6, Paragraf 1'e göre ((1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.) uygunsuz olduğunu düşünerek sipariş edilen ürünün tarafıma teslimatını talep ediyorum. Ayrıca ürünün faturasını talep ettiğimde ise "Faturan beklemede, Siparişin yola çıktığında faturanı indirebilirsin." ibaresi ile karşılaşmaktayım. Dolayısıyla Tüketici Hakem Heyeti ile fatura bilgisi paylaşamıyorum (İlgili ibare "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.).

  • Teslim alan bir kaç arkadaşımız oldu. Adidas erkenden mail ile bütün gönderileri geri çekmiş. Adidas müşteri hizmetleri ürünler depoya ulaştıkları zaman iadesini gerçekleştireceğiz diye cevap veriyor. İade değil ürünü istiyorum

    Adidas Mağdurları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Güzel başlık birlik olursak muhtemelen ürünü alırız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyanın en saygın firmalarından birisin sen. Nasıl bir amatörlüktür bu. Son anda akıllarına geldi hata olduğu galiba. Dağıtımda olan ürünleri geri çekmek de nedir. Ben de burada paylaşılanları yaparım. Şikayetvar, thh vs

  • constantinejohn kullanıcısına yanıt
    Adidas benim için ilkti ve sondu bir müşteriyi kazanamadan kaybetti Nike dan devam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • benim sipariş hala daha hazırlanıyor o nedenle benim durum netleşmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu nedir kaçırdım galiba. Konu sahibi konuyu güncellerse sevinirim.

  • OptikForm kullanıcısına yanıt
    Güncellendim hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim kargomda kargo şubesine gelmiş 09:24'te, 09:54'te iade verilmiş. Dağıtıma vs çıkarılmamış.


    Böyle rezillik olmaz. Siparişi verdikten sonra direkt iptal etse yemin ederim sinir olmazdım ama şuan sadece şu muameleden dolayı uğraşacağım bunlarla. Topluca THH arkadaşlar. Başka çözüm yok.

  • Evet tecrübeli arkadaşlar nasıl bir yol izliyoruz şubeden teslim edilmeden geri çektiler kargoyu adidas aradığımda araştıracağız demekten başka birşey söylemiyorlar en fazla para iadesi yapılır diye söylendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adidas Almanya vs mail atılmalı bu konu hakkında


    İletişim mail adresini bulabilen paylaşsın.


    Öyle kafama göre açıklama ihtiyacı bile duymadan kargoyu geri çektim filan durumlarını üst düzey yöneticilerde duysun bakalım.

  • darkness12 kullanıcısına yanıt
    Güncelledim hocam bütün suppport maillerini görebilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • THH konusunda tecrübeli arkadaşlardan örnek bir metin bekliyoruz arkadaşlar. Ürün outlet indirimi + Cyber Monday indirimiyle birlikte bu fiyata satışa çıktı. Gayet Kasım ayına özel bu fiyata satılabilecek eski sezon ürünlerinden biriydi.

    Yani fiyat hatası gibi klişe bir cevapla hakem heyetini manipüle etme şansı vermemeliyiz bunlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THH kaydımı e-devlet üzerinden oluşturdum, dileyen örnek alabilir.


    XXXXX günü www.adidas.com.tr internet adresi üzerinden XXXXX sipariş numaralı ve FX4829 ürün kodlu ADIDAS RESPONSE SUPER AYAKKABI (Beden: XXXXX) (Link: https://www.adidas.com.tr/tr/response-super-ayakkabi/FX4829.html) ürününü firmanın sağlamış olduğu indirimler ile beraber ("XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.) 452,02 TL ödeme yaparak satın aldım. İlgili firma, satın alınan ürünün tarafıma gönderilmesi amacıyla XXXXX günü saat 20:26'da Yurtiçi Kargo'ya XXXXX gönderi takip kodu ile teslim ettiğinin bilgisini mail yoluyla tarafıma aktardı (İlgili mail "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.). XXXXX günü ise satın alınan ürüne ait gönderi takip kodu ile "https://selfservis.yurticikargo.com/" adresinde durum sorgulaması yaptığımda ürünün XXXXX şubesine saat XXXXX'de ulaştığını gördüm. Ürünün tarafıma teslimatını beklerken tekrardan gönderi takip kodu ile durum sorgulaması yaptığımda hiçbir iade talebinde bulunmamama ve tarafıma herhangi bir bilgi verilmemesine rağmen XXXXX günü saat XXXXX'de "İade Süreci için Çıkış Birimine Yönlendirildi" ibaresi ile karşılaştım. Firmanın bu olayda göstermiş olduğu tavır, 6502 sayılı kanunun ikinci kısmında yer alan "Satıştan Kaçınma" başlığı altındaki Madde 6, Paragraf 1'e göre ((1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.) uygunsuz olduğunu düşünerek sipariş edilen ürünün tarafıma teslimatını talep ediyorum. Ayrıca ürünün faturasını talep ettiğimde ise "Faturan beklemede, Siparişin yola çıktığında faturanı indirebilirsin." ibaresi ile karşılaşmaktayım. Dolayısıyla Tüketici Hakem Heyeti ile fatura bilgisi paylaşamıyorum (İlgili ibare "XXXXX" başlıklı ekte görülebilir.).





  • lokkatto kullanıcısına yanıt
    Kargo firmasının ürünlerin Adidas’ın geri çektiğine dair kanıt var mı acaba ? Adidas ile görüştüm kanıtınız varsa mail adresi verdi oraya yollayabilir misiniz öyle birşey olamaz diyor kanıtı olan varsa bana yollayabilir mi ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Shift41 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • H4RuNN H kullanıcısına yanıt
    Kahkaha attırdı 1 saatte iadesi sağlandı
    Adidas Mağdurları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şimdi görüştüm, yönetim ve teknik ekip bunla ilgili ugrasiyor bayağı bir kişi aradı dediler. Kullanıcılara mail ile bilgi verilecek çok üzgünüz dedi. Geri bildirim yazicam dedi. 0850 822 38 98 bu numara ile iletişime geçtim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: witcher_king

    Şimdi görüştüm, yönetim ve teknik ekip bunla ilgili ugrasiyor bayağı bir kişi aradı dediler. Kullanıcılara mail ile bilgi verilecek çok üzgünüz dedi. Geri bildirim yazicam dedi. 0850 822 38 98 bu numara ile iletişime geçtim
    Adidas kendi, kendini karalamaktan vazgeçmiş olabilir. Bunca kişiye ki teslim alanlar da var iadeye düşmüş olmasına rağmen teslim alanlar var hepsi doğru ürün. Pazartesiye kadar bekleme sürecine mecbur şekilde geçiyorum umarım Adidas 2. 3. Kalite mal göndermez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Linkedinden bütün yönetimi ekleyip yazı yazarız en kötü. Bana da kapıya kadar geldi eve bile aldık geri aldılar sistemden kapatamıyorum diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.