Şimdi Ara

Adidas Mağdurları (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
12
Favori
6.826
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Shift41 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. En başından beri söylüyorum Adidas kendine karalama kampanyası seçti o da DH forum a denk geldi buradaki ölücüler dünyanın öbür ucunda olsa yine gider alır. Adidas bir çok kişinin söylemine göre geri adım attı ürünlerin ulaştırılacağını söylüyor ama dikkat kendi ürününüzün peşinden koşun herhangi bir şekilde iletişim sağlayıp ürünü istediğinizi belirtin yoksa göndermez bunlar para iade yapıldıktan sonra da süreç epey uzar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Shift41 kullanıcısına yanıt

    nasıl bir metin yolladınız iletirmisiniz.bende yazacağım

  • ender E kullanıcısına yanıt

    Yukarıdaki mesajlarda paylasmistim. Taslak olarak kullanabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçi telefonla arananlara ayakkabılarınızı geri yolluycaz demişler.. bu doğru haber mi ?

  • ilk siarisler verenlerden biri oldugum halde bugune kadar hazirlaniyor idi simdi email geldi tam olarak, siparis yolda diye. muhtemelen herkese gonderecekler demek olabilir bu ya da benimkini de dagitim merkezine varinca geri cekecekler :)

  • THH başvurusu e-devlet üzerinden gayet kolay. bu görselleride eklerseniz ürünleri göndermek zorunda. Ben Her mahalle de olan ucuz marketlerin birisinde yarı fiyatına indirime girmiş bir ürünü aldım. eve gelince fişte indirim olmadığını gördüm. tekrar döndüm durumu söyledim. kasadaki fiyat esastır. etiketi kaldırmayı unutmuşlar dedi. bende tam tersi eğer etiket ile kasada uyuşmazlık varsa bu firmanın hatasıdır ve hangi fiyat uygunsa ondan vermek zorundadır. zorluk çıkardılar. beğenmiyorsan para iadesi yaparız gibi tavırlarla konuştular. hayır para iadesi istemiyorum ben ürünü bu fiyattan istiyorum. iade etmedim bende. THH başvurusu yaptım. bir gün sonra bütün paramı ürünüde almadan iade ettiler :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yahyahuryildiz -- 4 Aralık 2023; 14:27:19 >
  • Arayıp kayıt oluşturun mutlaka aramayanlara geri göndermeyecekler gibi mh ile görüşmede aldığım algı bu şekilde

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • YASIN0634 kullanıcısına yanıt

    Şimdi aradım,

    Bir dosya numarası oluşturdu Müzeyyen Hnm..

    Konuyu araştırıyorlarmış.. Yurtiçikargo kaynaklı bir sorun vs. dedi... önümüzdeki günlerde bilgi verecek düzeyde olacaklarmış .. :)) ne demekse

  • ender E kullanıcısına yanıt
    Bana önce ben iade göndermişim gibi davrandı sonra ben bilgim dışında iade ve internetten araştırdığım kadarıyla teslim edilenler var ve çok mağdur şikayeti var deyince konuyu araştırmışsınız o zaman bilgi sahibisiniz de di kayıt oluşturuyorum ve bu konu ile ilgili bir liste var oraya ekliyorum dedi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • YASIN0634 kullanıcısına yanıt
    Demek ki kendini listeye ekletmeyenler bir bardak su içecek. Benim de 4 gündür paketleniyordu (nasıl bir paketlemeyse). Talep oluşturduktan 10 dk sonra kargoya verildi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mnykngdlr M kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla duruma göre aksiyon alacaklar.
    Oluşturduğu kayıt ile ilgili mail istedim mail gönderemediğini takip edip direk arayarak sonucu bildireceğini söyledi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende 2. Kez aradım, benim ürün iade olup depoya coktan varmisti. Konuşmamda liste vs diyince zaten listede varsınız haber vericez dediler, bakalim tekrardan kargolayip yolluyacaklar mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • witcher_king kullanıcısına yanıt

    bence alın sıze 500tl hediye çeki diyip geçiştirecekler..

    geçenlerde spigen kılıflarda öyle yaptı... önceden 3-4 gün kılıfları uygun sattılar.. milletten paraları aldılar... 1 ay kullanıldı para . ondan sonra 500tl çek tanımladık dediler.. kılıfları x3 katına çıkarttılar... 500tl hediye çeki dedikleri 400tl ye düştü.. çekin bile kdv si felan diyip.. sineğin yağının derdine düştüler.. bu büyük firmalar bu tür şeyleri alışkanlık haline getirdiler maalesef..

  • Ne aradım nede müşteri hizmetlerine bağlandım,tüm siparişlerim bugün kargoya verildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az önce mail atmışlar, iade ettiğiniz ürünü teslim aldık. para iadenizi satın aldıgınıız hesap numarasına yapacağız diye... şaka gibi.. ben iade yapmadım ki? siz yollamadınız... ve ayakkabımı istiyorum yani.

  • Anlaşılan en şanssız kesim biz ilk kargolananlarız. 'Ayakkabıyı ucuza sattık, yönetimle papaz olmayalım' diye Adidas ekibinden birisi kargo şubelerine mail attı ve bize gelen ürünleri geri çekti. Aklı sıra 'Biz gönderdik ama alıcı kabul etmedi, kargodan iade etti' deyip işi kapatacaklardı. Yer mi DH tayfası! Sonra şikayet yağmuruna tutulunca geri vites yaptılar ve henüz kargoya verilmemiş olanların kargolarını birkaç gün sonra gönderdiler. Sonradan kargosu yapılanlara muhtemelen sorunsuz gönderilecek ve biz ilk kargo yapılan kesime ücret iadesi yapacaklar.

    Halbuki düne kadar kargosu ilk göndrilenler şanslı görülürken, kargosu yapılmayanlar acaba göndermeyecekler mi diye endişeleniyorlardı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gelen yanıt ;


    adidas ürünlerine gösterdiğin ilgi için teşekkürler!


    Memnuniyetini önemsiyor, seninle şeffaf ve açık bir şekilde bir durumu paylaşmak istiyoruz. Sistemlerimizde ve stoklarımızda yaşanan bir karışıklık nedeniyle, daha önce senin için hazırlanan siparişin transfer sürecini durdurduk. Siparişini henüz sana teslim edemediğimiz için üzgünüz.

     

    Şu anda, yaşanan karışıklığı en kısa sürede çözüme kavuşturmak için tüm ekiplerimiz yoğun bir şekilde çalışmaktadır. Detaylı bir inceleme yapılarak sorunun kaynağını belirlemek ve önlem almak adına adımlar atılmaktadır.

     

    Önceliğimiz siparişini en kısa sürede tekrar teslim etmek. Seni sürecin her aşamasında bilgilendireceğimizden emin olabilirsin.

    Bu süreçte gösterdiğin anlayışın için teşekkür ederiz!


    Aklına takılan herhangi bir konu olursa Pazartesi ile Cumartesi günleri, 09:00 - 18:00 saatleri arasında chat, telefon veya bu maili yanıtlayarak bizimle iletişime geçebilirsin.


    İyi dileklerimle.


    Seda

    adidas Team





  • ender E kullanıcısına yanıt

    Canlı desteğe yazdım aynı şeyi kopyala yapıştır yaptılar. Sisteme ekleniyorsa iade değil ürünün gönderilmesini istiyorum dedim, tamam not olarak ekledim dedi. Gönderilir umarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana iade olmayacak geri yollayacağız dedi canlı sohbetten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • thes1nner kullanıcısına yanıt
    Yollayacak olsa geri almazlardi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.