Şimdi Ara

A6 dördüncü kez yolda bıraktı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
0
Favori
14.412
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AUDI A6 2.0 TDI 140 HP DPF

    Almanya'dakiler de DPF sorunlarını burada toplamışlar.

    http://www.motor-talk.de/forum/wann-brennt-sich-dpf-frei-t1282860.html

    Aşağıdaki arkadaş aynı motora sahip bir PASSAT'ta da aynı sorunu yaşadığını, VW/AUDI tarafından kendisine verilen bilgide ara sıra 60 km/h hızdan daha hızlı gidilmesi gerektiği yoksa DPF'nin kendisini rejenerasyon yöntemi ile temizleyemeyeceği söylenmiş. 60 km/h hızdan yavaş gidilince DPF kendi kendini temizleyemiyor, motor ECU'sundan gönderilen yüksek yanma sinyali ile eksoz valfleri daha erken açılarak DPF'ye daha sıcak eksoz havası sevk edilerek DPF'nın temizlenmesi sağlanıyor. Daha çok şehiriçinde yaşanan bu sorun nedeni ile araç tekleyerek hareket etmekte, sonra tamamen durmaktadır.

    Ancak bu Almanın hoşuna gitmemiş ve aracınını bu sebeple BMW veya MERCEDES ile değiştirmiştir.

    Ich habe mich aufgrund der daurenden nervigen Rucklerei während des Freibrennens nun nach 8 Monaten von meinem Passat getrennt. Dabei waren mir ehrlich gesagt die 7000,-Euro Miese die ich gemacht habe auch egal, obwohl es weh tut.

    Ich für meinen Teil habe vorest mit dem VAG Konzern abgeschlossen da ich mir nicht von meinem Auto vorschreiben lasse wann ich wie oft über 60 kmh fahren muß um der nervigen Rucklerei zu entgehen.

    Ich bin in 8 Monaten jetzt über 13 tkm gefahren als kann man es bei mir eigentlich nicht auf kurzstrecke schieben, das die DPF Warnanzeige in dieser Zeit 4 mal anging, von dem nervigen Schütteln bzw schlechte Gasannahme und Leistungsverlust alle 400 - 500 km während des Freibrennens gar nicht zu reden.

    Da mein Vater breits den 2 Wagen mit DPF einmal Mercedes und einmal BMW hat und bei beiden keinerlei deraritigen Merkmale auftreten muß es wohl ein Konzernproblem sein.

    Von einem befreundeten Händler habe ich erfahren das dieses Problem bei VAG Konzern bekannt ist und damit zusammen hängt das es Probleme gibt die Abgastemperatur beim Pumpe Düse Diesel "künstlich" so hoch zu treiben das die Partikel verbrannt werden. Diese Erkläung macht auch Sinn, weil komischerweise die 6 Zylinder CR Diesel von Audi nicht betroffen sind. Also wieder eine Erklärung warum man von PD abrückt. Ich jedenfalls fühle mich verarscht mir ein unausgereiftes Auto angedreht zu haben wohl wissentlich das es beim gewissen Fahrprofilen zu Problemen kommen kann.

    P.S. Hoffe das ich mit meinem BMW den ich nächste Woche kaufen werde mehr Glück hab.




  • @levent--

    Azminizi tebrik etmek istiyorum, keşke herkes sizin gibi hakkını savunabilse; hizmet kalitesi mecbur yükselecektir diye düşünmekteyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Seyfülislam -- 20 Aralık 2008; 12:28:52 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    ....

    Ancak bu Almanın hoşuna gitmemiş ve aracınını bu sebeple BMW veya MERCEDES ile değiştirmiştir.

    ....



    Sonuna kadar haklı bence.

    Audi sanki "nasıl olsa gazlar" mantığı ile araba üretmiş.
  • Demekki audi hala bir mercedes düzeyinde değil.Audinin sergilediği tutum çok çirkin.Belliki bu sorun kronik,Almanyada bu sorunla alakalı forum bile açılmış,sen premium marka olduğunu iddia ediyorsan dünyanın neresi olursa olsun hatanı kabullenip bu kronik sorunu yaşayan müşterilerini memnun etmek zorundasın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: prescott_pcl

    @levent--

    Azminizi tebrik etmek istiyorum, keşke herkes sizin gibi hakkını savunabilse; hizmet kalitesi mecbur yükselecektir diye düşünmekteyim.

    Tesekkur ederim. Umarım sonucuda güzel olur da bu kadar insanın yorulduğuna değer..

    Taner Bey diyorum ki;
    Madem benim aracımda sorun olunca halletmeyecektiniz, madem garanti bitene kadar arabada hiçbir şekilde parça değişimi vs. yapmayacaktınız; E o zaman ben niye gidip de Doğuş Otodan binlerce euro ucuza satan galerilerden almadım ki aracı.. Öyle yapsak en azından şimdide paramızı verir sorunu çözerdik.. Şimdi araç hem garantili, hem daha pahalıya alındı ama elde var 0...
    Gerçekten anlaması güç.. Araçtanda diğer her anlamda; gerek yakıtı gerek konforu memnunduk.. Ama bu sorun bizi araçtanda soğuttu. Aracı kullanırken gözümüz sürekli göstergelerde.. Ayrıca belirtmek isterim ki son kez bu uyarıyı verip servise gidip geldiğinden beri yani yaklaşık 1 haftadır araç Spor viteste kullanılıyor.. Yani dedikleri gibi devirli ya da 90-100 km hız ile kullanılıyor.. Fakat aynı sorun tekrarlıyor..




  • Partikül filtresiz commonrail dizellerde normal mazot filtresi var.Bu araçlarda pek sorun yaşanmaz.
    Zaten partikül fitresindeki amaç daha sessiz ve performanslı bir yanma sağlamak...
    daha donanımlı arkadaşlar vezir arkadaşımız daha iyi cevap verecektir.

    Mercedes ve bmw dede partikül filtresi var,bu filtre sadece audiye özel bir teknoloji değil..
    audi servisi yani doğuş bu parçayı değiştirmeye yanaşmazlar.pahalı bir malzeme.
    KAlitesiz yakıtla filtreniz tıkanmış kötü yakıt kullanmayın diyecekler.Almanya audide aynı şeyi söylecek.

    Almanya mercedeste çalışan halamın oğluyla az önce msn de konuyu tartıştık.
    max kükürt seviyesi 50 ppm olan dizel yakıt kulanmanız gerekiyormuş.bunu PO ve OPET veriyor...
    PO'da diesel 50 diye geçiyor, OPET'te UltraEuroDiesel.
    geçmiş olsun.
    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 21 Aralık 2008; 13:32:14 >
  • avukatla filan uğraşmam derseniz direk tükoder'e başvurun onlar gereken herşeyi yapar ve bi kuruş almazlar. sonuçta bütün belgeleriniz tam olduğuna göre çok da büyük sorun çıkacağını sanmıyorum.
  • tüketici haklarına gidip dilekçe doldur. Daha sonra bilir kişiler aracını incelesinler ve mahkeme açılsın. Mahkemeyi kazanıncada önünde iki seçenek çıkıyor ya aracın yenilenecek yada aracının parasını geri alıcaksın.

    megane 2 bu yolla geri verildi ayrıca kuzenimin hatalı cam filmleride bu yolla sökülüp arası geri alındı.
  • Arkadaşlar demiş ki, Almanya Audi ye yazın , çevirisini doğuşa gönderin diye;

    Audi Türkiyede araç sattığı insanın dilini anlayamıyorsa Türkiyede işi ne [sm=evillol.gif

    Koskoca firma Türkiyeden gelen mektubu okuyamayacakmı

    Mektubu Türkçe gönderin...

    Biz Opel Astrayı aldığımızda, bize Almanyadan mektup geldi; İçinden parası ödenmiş ZARF çıktı, önerilerimizi şikayetlerimizi, isteklerimizi yazmamız istendi;

    Mektup Türkçe idi, Türkçe yazdık yolladık...

    Tercüme onların sorunu....


    Şikayeti Türkçe yazın ...
  • Geçmiş olsun Arkadaşım.Bence sölenenlerin hepsi sölenmiş.Extra olarak benim sana tavsiyem. sikayetvar.com adresinde bu şikayeti dile getir.Hemen sana döneceklerdir.Aynı zamnda bunun almanya versiyonu olan sitedede yaz bence.Kötü reklam hiçbir firmanın istemeyeceği birşeydir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Partikül filtresiz commonrail dizellerde normal mazot filtresi var.Bu araçlarda pek sorun yaşanmaz.
    Zaten partikül fitresindeki amaç daha sessiz ve performanslı bir yanma sağlamak...
    daha donanımlı arkadaşlar vezir arkadaşımız daha iyi cevap verecektir.

    Mercedes ve bmw dede partikül filtresi var,bu filtre sadece audiye özel bir teknoloji değil..
    audi servisi yani doğuş bu parçayı değiştirmeye yanaşmazlar.pahalı bir malzeme.
    KAlitesiz yakıtla filtreniz tıkanmış kötü yakıt kullanmayın diyecekler.Almanya audide aynı şeyi söylecek.

    Almanya mercedeste çalışan halamın oğluyla az önce msn de konuyu tartıştık.
    max kükürt seviyesi 50 ppm olan dizel yakıt kulanmanız gerekiyormuş.bunu PO ve OPET veriyor...
    PO'da diesel 50 diye geçiyor, OPET'te UltraEuroDiesel.
    geçmiş olsun.
    edit:imla

    Hocam yanlis anlamayin ama yakittan kaynaklandigini dusunmuyorum. 2 tane a6 2.0tdi bir yakınımızla beraber alındı. Birtanede 3.0tdi var çevremizde ve 3üde yakıtını shellden alıyor. 3ündede shellin araç tanıma sistemi var.
    Yakıtla ilgili birşey iddaa edemezler elimizde böyle bir kanıt var.

    Ayrıca aslında Hasan arkadaşımızın dediği gibi Türkçe yazmak lazım ama ne kadar kaale alırlar bilmiyorum. Benim Almancam yok ama çok iyi bir derecede İngilizcem var o da iş görür diye umut ediyorum.
    Şikayetvar.com a da pazartesi tekrar çözüm bulunmassa sorunuma kesin yazacağım.
    Tüketici haklarına vs. başvurulacak.
    Kısacası arkadaşlar eğer pazartesi servise gittiğimizde bize tekrar aynı şey söylenirse ve bu filtreyi değiştirmeye kalkmazlarsa sizlerden aldığım fikirler doğrultusunda herşeyi yapacağım.
    Şimdi pazartesiyi bekliyorum açıkçası..
    Pazartesi akşamı gelişmelerle ilgili buraya yazacağım.
    Tekrardan ilgilenen herkese çok teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 20 Aralık 2008; 16:57:16 >




  • @levent--

    Bence mektubu almanca yazmaya çalışın. Sonuçta onların işini kolaylaştırmış olursunuz; buda size yansır diye düşünmekteyim.
    Bide sormak istediğim bişey var. Daha önceki sorunlar yine filte sorunumuydu ? daha önce filtreyi değiştirdilermi ? değiştilerse para aldılarmı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: prescott_pcl

    @levent--

    Bence mektubu almanca yazmaya çalışın. Sonuçta onların işini kolaylaştırmış olursunuz; buda size yansır diye düşünmekteyim.
    Bide sormak istediğim bişey var. Daha önceki sorunlar yine filte sorunumuydu ? daha önce filtreyi değiştirdilermi ? değiştilerse para aldılarmı ?

    Evet bütün sorunlar filtre sorunuydu.
    Ancak 2sinde araç bir süre sonra yola devam edebildi fakat 2 sinde sadece bu göstergelerin ortasında değil aynı zamanda MMI bilgi sisteminin büyük ekranında da uyarı çıktı ve araç tam anlamıyla yolda kaldı. Önce 40 50 km yi geçmeye izin vermedi (turboyu devre dışı bıraktığından) daha sonra çalışmadı.

    İlk 3 arızadada araç servise gitti hiçbirinde herhangi bir müdahele yapılamadı normal dendi geri gönderildi.. Hiçbir değişiklik yapılmadı...


    Bu arada arkadaşlar araç hala spor viteste devirli kullanılıyor ancak bugünde o uyarı sönmedi.. Hala uyarı veriyor..
    Gerçekten iş artık sinirlerimizi ciddi derecede bozmaya başladı...




  • bu arada sizin ki sanırm 170 hp lik versiyon, partikül filtresini iptal ettirip partikül filtresi olmayan 140 hplik versiyonun yazılımını yükletmek yoluyla da sorunun çözülmesi gerek.

    partikül filtresi emisyon değerlerini düşürmeye yarıyor, motor daha yüksek güç üretip daha çok yakıt tüketse bile emisyon normlarını karşılayabliyor.

    tabii fark verip 170 hp aldıktan sonra 140 hp ye razı olmayı kabul etmemeniz doğaldır.
  • Bir süredir bu konuyu takip ediyorum. Geçmiş olsun deme fırsatı bugüne nasip oldu. Geçmiş olsun...

    Kendimi senin yerine koyuyorum. Oldukça can sıkıcı bir durum. Şu kadar yıl, bu kadar km. garantili diye ürün satıp buna sahip çıkmamak herhalde ülkemize mahsus olmalı. Hem istenen ilk etapta; al bu arabayı ver paramı değil ki. Garanti verdiğin kendi ürettiğin mala sahip çıkacaksın. Yapabiliyorsan tamirini yap, geri ver. Bir araba parası kolay mı kazanılıyor? Yılların emeği, birikimi...

    Yok "ne tamir yaparım, ne arabayı değiştiririm ne de para iadesi yaparım" dersen hiç garantim var diye ortaya çıkma.

    Neyse, daha çok yazacak şey var ama pek çoğu yukarıda diğer arkadaşlar tarafından dile getirilmiş. Yine de olumlu yaklaşalım. İnşallah sorunun istediğin şekilde çözülür...
  • Bence parçayı değiştimeleri gerekirdi.
  • levent bey cok geçmiş olsun,mercedes ml 400 cdi yle bu tarz bir sorunu püskürtme sistemi yakıt kalitesi vs böyle bir sorun yaşadık aracı hadımköye yönlendirdiler mengerlerden alman mühendis çagrıldı ve araç yapıldıgı gün sattık.clk 270 cdı ise 40000 deyken yolda bıraktı bu sefer garantiden degiştirdiler komple.a6 2.0 tdı bir sene kullandık bu sorun yapan aracı bana kalırsa araç cokta sorunsuz bir araç degil audi gibi bir marka için biz ilk aldıgımızda devirli kullandıgımız için yag yakmış ve uzun yoldayken geri dönmüştük böyle başladı ve bircok kere servis gören bir araç oldu 1 sene içerisinde.audi nin sizin sorununu çözmesi lazım hangi servise gidiyorsunuz?garanti vs herneyse audi servisin bu sorunu çözemezse size yapacakları 0 araba vermektir ya da yapana kadar araç tahsisisidir.tekrar geçmiş olsun..
  • BMW 3 SERİSİ NEYİNE YETMİYOR GİDİP AUDİ GİBİ SALAK BİR MARKAYA PARA DÖKÜYORSUNUZ, KARDEŞİM BU ALEMDE BMW VE MERCEDES VARDIR AUDİ YA DA WV FALAN HİKAYEDİR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: postal58

    BMW 3 SERİSİ NEYİNE YETMİYOR GİDİP AUDİ GİBİ SALAK BİR MARKAYA PARA DÖKÜYORSUNUZ, KARDEŞİM BU ALEMDE BMW VE MERCEDES VARDIR AUDİ YA DA WV FALAN HİKAYEDİR


    Biraz sert olmadı mı?

    Mesajın hakarete varan bir üslup içeriyor.

    Bu başlıkta hepimiz arkadaşa yardımcı olmaya çalışıyoruz, işe yarar yorumlar yapmayacaksan burası geyik başlığı değil, seni konu dışına alalım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: postal58

    BMW 3 SERİSİ NEYİNE YETMİYOR GİDİP AUDİ GİBİ SALAK BİR MARKAYA PARA DÖKÜYORSUNUZ, KARDEŞİM BU ALEMDE BMW VE MERCEDES VARDIR AUDİ YA DA WV FALAN HİKAYEDİR


    Biraz sert olmadı mı?

    Mesajın hakarete varan bir üslup içeriyor.

    Bu başlıkta hepimiz arkadaşa yardımcı olmaya çalışıyoruz, işe yarar yorumlar yapmayacaksan burası geyik başlığı değil, seni konu dışına alalım.


    doğruyu söyledi mi, söyledi. ben ona bakarım




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.