Şimdi Ara

A6 dördüncü kez yolda bıraktı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
0
Favori
14.412
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @supremum'a buradan bir kere daha teşekkürler, uykusuz kalmak pahasına sorunu çözdü.

    Evet, kaldığımız yerden devam edelim.
  • Arkadaşlar sorunla ilgili sizi bilgilendirmek için bu fotoğrafı burayada koyuyorum. Araç ailem gelirken tekrar aynı uyarıyı vermiş...

     A6 dördüncü kez yolda bıraktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 20 Aralık 2008; 1:48:16 >
  • Enterasan,

    2 gün önce bir araç çekici firmasının sahibi ile konuşurken bana son 1 senedir yollardan en fazla doguş grubu araçlarını topladıklarını söyledi. Demekki dogruymuş.
  • levent geçmiş olsun
    ilk önce diğer konuya yazacaktım ama baktım ki buraya da koymuşsun fotoyu.buraya yazmayı uygun gördüm.
    bana göre o ikaz katalazör ile ilgili.

    zaten o tip hatalarda araç belli bir deviri geçmez.
    bu normaldir. yani geçmemesi.

    katalizör , ateşleme sistemi , lambda sensörü , mazot filtresi , kirli benzin vs..
    bunlardan olma olasılığı yüksek
    aklıma bunlar geliyor.
  • @levent--, resmi istersen ilk mesajına da yansıt, orda çıkan işareti ben de ilk kez görüyorum. Merak edenler olabilir.
    Supremum'a tesekkür ediyorum ben de. Gece gece, yarın sabah uzun yola çıkacak olmasına ve kendi hatası olmamasına ragmen olayı açıklığa kavuşturdugu ve bizlere açıklama yaptıgı için.
  • arkada$im, ba$inda boyle bir problem olan biri olarak hemen soyluyorum, ARAC ARIZALI IKEN BILIRKISI'NIN GELIP RAPOR TUTMASI GEREKIYOR. yanı aracı yaptirdiktan sonra, eger km ilerlemeye devam ediyosa, kar$i tarafin avukati "bu arac sorunsuz olarak kullanilabiliyor" diyerek davayi kazanbiliyormu$. bunu bana bilirki$i'nin ta kendisi soyledi. Araci yaptirip, daha sonra dava acip kazanma $ansin pek yuksek degil. Ama arac arizaliyken avukatin ve bilirki$i gidiyo servise, resimleri cekiyorlar, bilirki$i raporunu hazirliyor, daha sonra da mahkemeye bu belgelerle ba$vuruyosun. ondan sonra da parani iade alabiliyosun.
  • @kaya hemen koyuyorum.. Haklısın orda durması daha iyi olur.


    @individual
    Dostum uyarı ilk çıktığında altta yazan yazıda particular filtre şeklinde bir uyarı çıkıyor.
    Bu DPF ile ilgiliymiş galiba.
    Doğuş otoda bu sorunun normal olduğunu söyleyip duruyor.
    Spor viteste kullanın ya da 90 100 ile bir süre yolculuk edin diyor.
    Ancak yakınımızda bir a6 3.0tdi quattro birtanede 2.0tdi var ikisinde de böyle bir sorun yok..
    Bakalım son kez serviste şansımızı deneyeceğiz...
  • sorun partikül filtresinde bence

    arabayı değiştirmezler zor o tamir edilsin bence, Doğuş otomotiv merkezi arayıp derdinizi anlatın...

    ömerim depoya temizleyici katkı atın, mazotta pislik var tıkamış olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 20 Aralık 2008; 1:38:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bulker

    arkada$im, ba$inda boyle bir problem olan biri olarak hemen soyluyorum, ARAC ARIZALI IKEN BILIRKISI'NIN GELIP RAPOR TUTMASI GEREKIYOR. yanı aracı yaptirdiktan sonra, eger km ilerlemeye devam ediyosa, kar$i tarafin avukati "bu arac sorunsuz olarak kullanilabiliyor" diyerek davayi kazanbiliyormu$. bunu bana bilirki$i'nin ta kendisi soyledi. Araci yaptirip, daha sonra dava acip kazanma $ansin pek yuksek degil. Ama arac arizaliyken avukatin ve bilirki$i gidiyo servise, resimleri cekiyorlar, bilirki$i raporunu hazirliyor, daha sonra da mahkemeye bu belgelerle ba$vuruyosun. ondan sonra da parani iade alabiliyosun.

    Bunu mutlaka dikkate alacagim.. Tesekkurler

    hasanmerto, dediğin gibi sorun partikül filtresinde. Ama çözümü olmadığını söylüyor doğuş oto..




  • çözümü olmayan normal sıradan bir arıza,sen sür abi,bi şey olmaz kurum kurum,yüksek devir giderir zaten onu boşuna sport modu koymamışlar abi buraya onun amacı o,hatta abi bi ilaç var ucuz bi şey zaten bunu depoya atıyon o yakıyor,sen abi o ışık yanınca gel biz sana bu ilaçtan veririz,eczanelerde bile yok abi bu,maksat müşteri memnun olsun abi,abi arabayıda yıkatalım istersen Ne basitmiş bu iş be.Resmen saçmalamışlar.
    Hukiki süreçle alakalı detayları arkadaşlar vermiş,peki son çare olarak mahkemeye verirsem ne kadar zamanda sonuçlanır dersen,1 seneyi geçiyor.2 tane böyle olay duydum çevremde,ikisde kazandı ama süre dediğim gibi baya bir sürüyor.
  • Servis kıllık yapıyorsa hiç durma Almanya Audi ye mail at. Servis ismini adresini numarasını ve mailini ver.
  • audinin bir seri dizel motorları sorunlumu acaba
    daha öncede audi Q7 vs yollarda kaldı şeklinde okuduğumu hatırlıyorum
  • Levent Bey

    Aynı konu ile ilgili olarak önceki başlıkta da belirttiğim hususu tekrarlıyorum. Ekranda görülen DPF (Diesel Particle Filter - Dizel Partifkül Filtresi) tıkanma uyarısıdır. Yenisi 2.500 Euro'ya yakın (Almanya'da tabi) ve 2008 model bir araç bunu yapıyorsa garantisi bitene kadar servisin sorumluluğundan çıkamaz. Arkadaşların da dediği gibi ÜRÜNDEN FAYDALANMA SÜREKLİLİĞİ ortadan kalkması için 6 defa aynı arzayı 1 yıl içerisinde yapması gerek. Ancak bundan sonra TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ lehinize karar verir. TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNİN kararı ile de TÜKETİCİ MAHKEMESİNE başvurabilirsiniz. Konuyu medyaya aksettirirseniz de (Doğuş Otomotiv'in reklamlarından çok para kazanan medyalar olmamalı bu) ilgi göstereceklerdir. Her halükarda bir klasör hazırlayın ve hem HUKUKİ yolları, hem de HUSUSİ yolları (servisin altını üstüne getirin, bağırın ve çağırın, sesinizi en ufak şekilde yükseltirseniz bu oradaki diğer müşteriler için "negatif reklam" olacağından emin olun ki sizinle hemen ilgileneceklerdir. Müdürü çağırın ve konuyu ona da söyleyin.)

    Gösterilen arıza % 100 DPF TIKANMA ARIZASIDIR. DPF'yi sökerseniz bir eksozcuda o da olur, araç yine çalışır ama bu defa DPF sensörü ECU'ya sürekli "DPF DEVRE DIŞI" uyarısı gönderir.

    Konuyu Almanya'ya da yazınız. Bence en iyisi iadeli taahhütlü mektup, aynısını ve Türkçe çevirisini Doğuş Otomotiv'e de gönderiniz.

    AUDI AGKundenbetreuung
    Deutschland
    Postfach 10 04 57
    85045 Ingolstadt

    Telefon
    0800 - Audi Service
    (0800 - 28 347 378 423)

    Telefax
    0800 - Fax an Audi
    (0800 - 329 262 834)




  • Geçmiş olsun... T.G. arkadaşımız sağolsun güzel açıklamış, yararlanılabilir.
  • Taner bey ve diğer arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
    Eğer gidebilirsem bugün gidemessem de pazartesi günü mutlaka servise gideceğim tekrar.
    Son bir kez onların sorunu halletmesini bekleyeceğim ama yine aynı şekilde aracı geri gönderirlerse Taner Bey in, polemik arkadaşımızın ve diğer arkadaşların verdikleri bilgilerden yararlanarak hukuki ve diğer(internet ortamında şikayet tarzı) yöntemlere başvuracağım..
  • Not: VW/AUDI SERVİSİ "ZOR" olmakla ünlüdür ne yazık ki. Son ana kadar, yani sorumluluğun kendilerinde olduğu ve parçası ücretsiz değiştirmeleri gerektiği gerçeği belirlenene kadar, zorluk çıkarmaya devam ederler. Bu durum Almanya'da da aynı ve "ÇOK MÜŞTERİMİZ VAR, YÜZDE 5 KAYBETSEK NE OLUR Kİ" mantığının bir sonucudur. Her gün, ama gerçekten de her gün servise gidip onlardan hakkınızı alana kadar bence pes etmeyin.

    Servis size YANLIŞ MAZOT KULLANMIŞSINIZ diyecektir. Bunun için ve maden araç şirket adına, yakıt faturalarını gösterin. Yakıt faturalarında EURO DIESEL aldığınız muhakkak ortaya çıkacaktır.

    Aracın satın alındığı tarih, ilk arızayı yapmaya başladığı tarih, servis müdahale tarihleri vb. hepsini KRONOLOJİK olarak not edin. Şirketiniz avukatı bununla muhakkak ilgilenecektir.

    Ayrıca çok iyi ALMANCA bilen bir elemanınız varsa AUDI Deutschland'ı mutlaka aramalı ve bu durumu tekrarlamalıdır. Doğuş Otomotiv'e tehdit sökmemektedir. İnanılmaz ama

    - GİT NE YAPARSAN YAP
    - ELİNDEN GELENİ ARDINA KOYMA
    - GÖRÜRSÜN
    - BAĞIRSAN DA BİZİ BAĞLAMAZ

    gibi asla ama asla reklamlarda çıkmayan, gazetelerde okumayacağınız ve sadece mağdur olanların tekrarlayabileceği ve ŞİRKET POLİTİKASI olmuş sözleri Doğuş Otomotiv'den dumaya az kaldı...

    Yanınızda ve desteğimi vermeye hazırım.

    T.G.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Taner bey ve diğer arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
    Eğer gidebilirsem bugün gidemessem de pazartesi günü mutlaka servise gideceğim tekrar.
    Son bir kez onların sorunu halletmesini bekleyeceğim ama yine aynı şekilde aracı geri gönderirlerse Taner Bey in, polemik arkadaşımızın ve diğer arkadaşların verdikleri bilgilerden yararlanarak hukuki ve diğer(internet ortamında şikayet tarzı) yöntemlere başvuracağım..



    @levent,bir çok kişinin sanal ortam dahi olsa yardımcı olması gerçekten güzel bir olay.Kolay gelsin dostum,herkesin içten yazılar yazdığı aşikar,umarım olumlu sonuçlar alırsın.




  • ARaçta sorun var demişsiniz ama sorunun ne olduğunu anlamadım ben?
    Büyük ihtimal kalitesiz yakıttan kaynaklanan bir problem var diyeceklerdir.
  • AUDI A6 2.0 TDI 140 HP kullanma kılavuzundan

    Az sonra çevirisini yapacağım.

    Gilt für Fahrzeuge mit Dieselmotor: Der Dieselpartikelfilter filtert die Rußpartikel nahezu vollständig aus dem Abgas. Im normalen Fahrbetrieb reinigt sich der Filter selbstständig. Sollte die selbstständige Reinigung des Filters (z. B. bei dauerhaftem Kurzstreckenverkehr) nicht möglich sein, setzt sich der Filter mit Ruß zu und das Symbol für den Dieselpartikelfilter leuchtet "Dieselpartikelfilter zugesetzt".



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 20 Aralık 2008; 12:26:34 >
  • Taner Bey,
    Desteğiniz için teşekkür ederim.
    Şimdi aslında araç aile aracı ancak aracın şirketin üzerine kayıtlı olması Doğuş Oto nun şanslarını biraz azaltıyor.
    Şöyle ki;
    Araç şirket aracı olduğu için çıkan bütün arızalar tutanaklarıyla, tarihleriyle bütün belgeleriyle şirkette saklanıyor..
    Araçta araç tanıma olduğu için bütün yakıtlar SHELL den euro diesel olarak alınıyor hepsi belgeleriyle saklı(bu da şirket arabası olmasının bir avantajı)

    Bunlar olunca Doğuş otonun öne sürebileceği ya da üstünü örtebileceği pek fazla şey kalmıyor.
    Dediğim gibi araç şirketin üzerine kayıtlı olunca bazı şeyler biraz daha resmi prosedüre göre ilerleyip, belgeler daha iyi saklanıyor.
    Şu an iddalarımızın hepsinin arkasında durabilecek belgelerimiz elimizde mevcut. Bugün servise gidemeyeceğiz ancak Pazartesi sabah büyük ihtimalle serviste olacağız. Elimizdeki belgelerle vs. gidince ve sizin verdiğiniz bilgiler ışığında sorunun ne olduğunu söyleyince belki biraz da olsa bilgili olmamızdan korkarlar diye düşünüyorum. Sonuçta bilgisiz bir müşteriyi atlatmak kolaydır ama karşıdaki birşeyler biliyorsa bir yere kadar yalan söyleyebilirsiniz..

    Eğer pazartesi sonuç alınmassa Almanya dan tutunda, basına kadar heryere gerekli bilgiler ulaştırılacaktır. Buradan da gelişmeleri bir bir paylaşacağım.

    @bureda
    Gerçekten haklısın.. İnsanların kendi aracıymış gibi sorularımı cevaplayıp zaman harcaması çok güzel bir durum. Bugün bana yarın bir başkasına..
    Bu konuda gösterdi ki bu forum sadece yeni araçların tanıtıldığı yada başka konuların konuşulduğu bir forum değil. Aynı zamanda insanların birbirlerine yardım etmek için elinden geleni yaptığı bir forum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.