Şimdi Ara

A6 dördüncü kez yolda bıraktı. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
0
Favori
14.412
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar şu an servisten gelmiş bulunmaktayım. Artık servis ismi vs. saklamam için benim açımdan bir sebep kalmadı.
    Saat 9 a doğru Doğuş Oto Çankaya - Ankara ya gittik. Şirkette çalışan, aracı daha önce bu sorundan servise getiren bir görevlide yanımızdaydı. Servis Müdürü geçici olarak şu an yeni açmakta oldukları İstanbul yolundaki şubeye gitmiş. O yüzden şu an servis müdürlüğü yapan bir bey yanımıza geldi. Beyefendi sağolsun çok kibar ve iyi niyetli gözüküyordu. Çünkü haksız olduğunu sonuna kadar biliyordu.

    Şimdi kısaca size özetlemem gerekirse ilk konuşmaya DPF in görevini anlatan bir sürü boş sözle girdi. Kusura bakmayın boş diyorum çünkü araç bu sorundan tam 5 kez servise gitmiş. (Evet arkadaşlar ben 3 kez olduğunu söylemiştim ancak öğrendik ki ben yazın 1 ay yurtdışındayken;forumdan bazı arkadaşlarda bilir Kanada'ya gitmiştim, 1 o zaman gitmiş 1 kere de rutin 60 bin bakımında aynı sorundan müzdarip olunduğu söylenmiş.) Yani kısacası aynı sorundan 6. kez sevgili Çankaya doğuş otonun kapısını çalıyoruz ancak orda adam hala bize DPF i anlatmakla meşgul. Öncelikle sabırla dinledik herşeye rağmen. Daha sonra geçen konuşmayı sizlere şöyle anlatayım;

    Servis Müdürü: Kısacası DPF şehir içi kullanımında, kalitesiz yakıtta ve (bir sebep daha saydı burda hatırlayamıyorum) tıkanır.
    Ben: Demek herşey bizle ilgili; sorun asla sizde olamaz?
    S.M: Bizde olsa zaten gereken yapılır.
    Ben: Gerekenin yapılması için aracın garanti dışı bir araç olması lazım. Garantide iken ne kadar gerekeni yaptığınız tüm Türkiye'de biliniyor. Bu araç 60 bin km nin abartısız 40 binini şehir dışında yaptı; son 1 haftada spor viteste kullanıldı ancak siz hala yok öyle yok böyle diyorsunuz.
    S.M: Efendim ben size iyi bir yaklaşımla konuşuyorum, siz ise aynı tavrı gösteremiyorsunuz. Siz bugün aracı bize bırakın biz sorunu halledelim
    Ben: İlk 3-4 seferde ben de sizin gibiydim bir şey elde edemeyince bir de böyle deneyelim dedim. Kesinlikle ama kesinlikle eğer bu araç bir kez daha bu sorunu tekrarlarsa emin olun çok çok daha farklı bir tavır göreceksiniz karşınızda.
    S.M: Efendim haklısınız ama bu araçlar böyle işte. 1 kere bile gelmemeniz gerekir ama maalesef DPf böyle sorunlar çıkarabiliyor.
    Ben: Sizde çıkan sorun karşısında gazlayın geçer diyorsunuz. Kusura bakmayında sanayide bile söylemezler bunu ki siz teknik servissiniz. Siz böyle sorun çözüyorsanız, bizimde sorun çözümlerimiz bundan sonra farklı olur.
    S.M: Gereken yapılacaktır, araç bugün bizde kalsın parça değişimi gerekirse ki zannetmiyorum yapılır.
    Ben: Akşam geldiğimde elimde ki servis tutanağında Partikül filtresi adaptasyonu yapıldı(arkadaşlar temizlemeye böyle teknik terim bulmuşlar) yazarsa ve bu araç bir kez daha bizi yolda bırakırsa tek muhattabım sizsiniz.
    S.M: Ama bu araçlar böyle maalesef bu tarz sıkıntılar oluyor. (BURAYA DİKKAT ÇEKMEK İSTİYORUM) Siz şehir içi kullandıktan sonra bir süre de şehir dışı kullanmassanız bu araçlar böyle arıza verir.
    Ben: Bakın; biz bu aracın yarısından fazlasını şehir dışında kullanmışız. Kaldı ki hepsini şehir içinde de kullansam bu bahane değil. Sen satarken bana ŞEHİR İÇİNDE KULLANACAKSANIZ BU ARAÇ SIKINTI YARATIR DEDİN Mİ? Demedin. Kullanım kılavuzuna yaz o zaman uzun süre şehir içinde kullanmayın diye. Ben geleyim 70 bin euro vereyim araca sonra ŞEHİR İÇİNDE KULLANMA.
    S.M: Efendim bir bırakın aracı sorunu halledelim biz. Ama isterseniz tutanak tutmayalım çünkü ücretlendirme olmasın.
    Ben: Tutanak tutulacak ve tek bir kuruş alınmayacaktır. Eğer bu sorun 1 ay içinde tekrarlarsa aracın ya da en azından parçanın değişimi için herşey yapılacaktır.

    Evet kısacası arkadaş hala bizden para almamak için tutanak tutmayacağını söyleyecek kadar yüzsüz. Ancak tabii ki tutanak tutturuldu ve araç bırakıldı. Sevgili Çankaya-Doğuş oto ya aracımız emanet(!). Araç bugün alınacak, bir şekilde o gösterge ışığı söndürülecek. Fakat eğer bir kez daha tekrarlarsa ya da bugün sadece temizleme işlemi (pardon onların deyimiyle adaptasyon) yapılmış olursa o zaman görüşeceğiz.

    Kusura bakmayın biraz uzun oldu ve belkide biraz sinirli bir yazı oldu. Ancak sizde hak verirsiniz ki 70 bin euro verip aldığınız aracın 60 bin kmsinin 40 binini dışarda yapmanıza, şirketteki diğer A6 ile aynı yerden benzin almanıza rağmen karşınızdaki arkadaş hala size şehir içinde kullandığınızda bunu yapar ya da yakıttandır diyorsa ve siz bu sorundan 4 5 kez servise gitmek zorunda kalıyorsanız pek sakin olamıyorsunuz. Bakalım aracı teslim almayı bekliyoruz. Ben gidemeyeceğim büyük ihtimalle ama raporu istedim ve ona göre hareket edeceğiz.

    Bütün arkadaşlara teşekkür ederim..




  • hayırlısı bakalım
  • Sevgili Levent kardeşim,

    Her aracın şasi numarası ("kimliği") VW/AUDI (VAG) tarafından (ve diğer grup şirketler, ve diğer üreticiler) tarafından nüfus kütüğü gibi saklanıyor ve izleniyor. Almanya'da VW/AUDI (VGA) Yetkili Servis internetten aracın kimliğini ve arızasını fabrikaya göndermeden ve fabrikadan gelen onarım talimatını almadan araç üzerinde hiçbirşey yapamıyor. Bunun sadece Almanya'ya (veya Avrupa'ya) has olduğunu düşünmüştüm. Fakat Cumartesi görüştüğüm Adana'daki VW Yetkili Servisi bu şartın Türkiye için de geçerli olduğunu söyledi. Yani VW/AUDI marka araç servise bırakıldığında doğrudan kimlik bilgisi ve arıza kodu fabrikaya iletiliyor ve fabrikadan gelen talimata göre hareket ediliyor. Şayet Doğuş Oto Çankaya - Ankara gerçekten de bu şikayetleri ve arıza kodlarını Almanya'ya göndermişse 3. defa aynı şikayetten sonra fabrikadan resmi müdahale gelirdi ("parçayı garanti kapsamında değiştirin") ancak görülüyor ki Doğuş Oto Çankaya - Ankara bu DPF tıkanma arızasını her defasında fabrikaya bildirmemiş. Yoksa Doğuş Otomotiv gerçekten de ve hiçbir sorun, sıkıntı ve problem yaratmadan ve yaşatmadan garanti dahilinde arızayı ücretsiz gidermek ve sorunu müşterinin son derece memnuniyetine (!) uygun olarak çözmekle mükelleftir. DPF'yi sökecek, Almanya'ya gönderecek. DPF orada incelenecek ama Türkiye'de hemen yenisi takılacak ve müşterinin memnuniyeti sağlanmış olacak.

    Prosedür budur. Umarım buna uygun bir şekilde bugün / bu hafta içerisinde çözerler.

    Selamlar,

    T.G.




  • bekliyoruz güzel haberlerini
  • öyle diyeceklerini söylemiştim size dün,çünkü diyebilecekleri başka birşey kalmamış.sorun sizde olması gerekiyordu bugün.cünkü 70 bin euro 90 bin 100 bin euro verdiginiz verdigimiz içinde sorun bizlerde sizlerde oluyor.onlarda olmuyor!kendi ihtiyaçlarımı karşılayacak 308 hdi kullanıyorum su an günlük olarak 150 km yapıyorum ve tek bir sorun bile çıkarmadı,çıkarsa bile artık tedirgin degiliz ben aracı seneye satarken 6 7 bin ytl kaybedicem araçda 40 bin ytl euro vs degil en az 60 binde olacak.artık lüks araç almayın diyor bunlar resmen su ana kaybettigimiz paranın haddi hesabı yok bu tip araçlardan.şimdi konu açalım sıfır audi bmw mi alayım aldıgım gün 5 bin euro kaybedeyim yoksa 1.6 diesel orta yollu bir araç alayım tüm ihtiyaçlarımı görsün zaten audi de diger markada aynı muameleyi yapıyor bana.ankara daki servisin size söyledigi budur.kapıda süs olsun haftasonları kullanalım diye aldıgımız araçlar degil bunlar anlamaları gerek artık.3 tane araç alıp kapıya süs olsun diye araç koyma zamanları geçti artık.çok fazla yazdım kusura bakmayın sorununuzu er ya da geç çözecekler ama siz premium araç sahibi olmanın farklılıgını serviste yaşayamadıgınızla kalacaksınız




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Evet arkadaşlar şu an servisten gelmiş bulunmaktayım. Artık servis ismi vs. saklamam için benim açımdan bir sebep kalmadı.
    Saat 9 a doğru Doğuş Oto Çankaya - Ankara ya gittik. Şirkette çalışan, aracı daha önce bu sorundan servise getiren bir görevlide yanımızdaydı. Servis Müdürü geçici olarak şu an yeni açmakta oldukları İstanbul yolundaki şubeye gitmiş. O yüzden şu an servis müdürlüğü yapan bir bey yanımıza geldi. Beyefendi sağolsun çok kibar ve iyi niyetli gözüküyordu. Çünkü haksız olduğunu sonuna kadar biliyordu.

    Şimdi kısaca size özetlemem gerekirse ilk konuşmaya DPF in görevini anlatan bir sürü boş sözle girdi. Kusura bakmayın boş diyorum çünkü araç bu sorundan tam 5 kez servise gitmiş. (Evet arkadaşlar ben 3 kez olduğunu söylemiştim ancak öğrendik ki ben yazın 1 ay yurtdışındayken;forumdan bazı arkadaşlarda bilir Kanada'ya gitmiştim, 1 o zaman gitmiş 1 kere de rutin 60 bin bakımında aynı sorundan müzdarip olunduğu söylenmiş.) Yani kısacası aynı sorundan 6. kez sevgili Çankaya doğuş otonun kapısını çalıyoruz ancak orda adam hala bize DPF i anlatmakla meşgul. Öncelikle sabırla dinledik herşeye rağmen. Daha sonra geçen konuşmayı sizlere şöyle anlatayım;

    Servis Müdürü: Kısacası DPF şehir içi kullanımında, kalitesiz yakıtta ve (bir sebep daha saydı burda hatırlayamıyorum) tıkanır.
    Ben: Demek herşey bizle ilgili; sorun asla sizde olamaz?
    S.M: Bizde olsa zaten gereken yapılır.
    Ben: Gerekenin yapılması için aracın garanti dışı bir araç olması lazım. Garantide iken ne kadar gerekeni yaptığınız tüm Türkiye'de biliniyor. Bu araç 60 bin km nin abartısız 40 binini şehir dışında yaptı; son 1 haftada spor viteste kullanıldı ancak siz hala yok öyle yok böyle diyorsunuz.
    S.M: Efendim ben size iyi bir yaklaşımla konuşuyorum, siz ise aynı tavrı gösteremiyorsunuz. Siz bugün aracı bize bırakın biz sorunu halledelim
    Ben: İlk 3-4 seferde ben de sizin gibiydim bir şey elde edemeyince bir de böyle deneyelim dedim. Kesinlikle ama kesinlikle eğer bu araç bir kez daha bu sorunu tekrarlarsa emin olun çok çok daha farklı bir tavır göreceksiniz karşınızda.
    S.M: Efendim haklısınız ama bu araçlar böyle işte. 1 kere bile gelmemeniz gerekir ama maalesef DPf böyle sorunlar çıkarabiliyor.
    Ben: Sizde çıkan sorun karşısında gazlayın geçer diyorsunuz. Kusura bakmayında sanayide bile söylemezler bunu ki siz teknik servissiniz. Siz böyle sorun çözüyorsanız, bizimde sorun çözümlerimiz bundan sonra farklı olur.
    S.M: Gereken yapılacaktır, araç bugün bizde kalsın parça değişimi gerekirse ki zannetmiyorum yapılır.
    Ben: Akşam geldiğimde elimde ki servis tutanağında Partikül filtresi adaptasyonu yapıldı(arkadaşlar temizlemeye böyle teknik terim bulmuşlar) yazarsa ve bu araç bir kez daha bizi yolda bırakırsa tek muhattabım sizsiniz.
    S.M: Ama bu araçlar böyle maalesef bu tarz sıkıntılar oluyor. (BURAYA DİKKAT ÇEKMEK İSTİYORUM) Siz şehir içi kullandıktan sonra bir süre de şehir dışı kullanmassanız bu araçlar böyle arıza verir.
    Ben: Bakın; biz bu aracın yarısından fazlasını şehir dışında kullanmışız. Kaldı ki hepsini şehir içinde de kullansam bu bahane değil. Sen satarken bana ŞEHİR İÇİNDE KULLANACAKSANIZ BU ARAÇ SIKINTI YARATIR DEDİN Mİ? Demedin. Kullanım kılavuzuna yaz o zaman uzun süre şehir içinde kullanmayın diye. Ben geleyim 70 bin euro vereyim araca sonra ŞEHİR İÇİNDE KULLANMA.
    S.M: Efendim bir bırakın aracı sorunu halledelim biz. Ama isterseniz tutanak tutmayalım çünkü ücretlendirme olmasın.
    Ben: Tutanak tutulacak ve tek bir kuruş alınmayacaktır. Eğer bu sorun 1 ay içinde tekrarlarsa aracın ya da en azından parçanın değişimi için herşey yapılacaktır.

    Evet kısacası arkadaş hala bizden para almamak için tutanak tutmayacağını söyleyecek kadar yüzsüz. Ancak tabii ki tutanak tutturuldu ve araç bırakıldı. Sevgili Çankaya-Doğuş oto ya aracımız emanet(!). Araç bugün alınacak, bir şekilde o gösterge ışığı söndürülecek. Fakat eğer bir kez daha tekrarlarsa ya da bugün sadece temizleme işlemi (pardon onların deyimiyle adaptasyon) yapılmış olursa o zaman görüşeceğiz.

    Kusura bakmayın biraz uzun oldu ve belkide biraz sinirli bir yazı oldu. Ancak sizde hak verirsiniz ki 70 bin euro verip aldığınız aracın 60 bin kmsinin 40 binini dışarda yapmanıza, şirketteki diğer A6 ile aynı yerden benzin almanıza rağmen karşınızdaki arkadaş hala size şehir içinde kullandığınızda bunu yapar ya da yakıttandır diyorsa ve siz bu sorundan 4 5 kez servise gitmek zorunda kalıyorsanız pek sakin olamıyorsunuz. Bakalım aracı teslim almayı bekliyoruz. Ben gidemeyeceğim büyük ihtimalle ama raporu istedim ve ona göre hareket edeceğiz.

    Bütün arkadaşlara teşekkür ederim..


    Dostum, adam resmen saçmalamış. Oldu, bundan sonra şehir içi için ayrı, şehir dışı için ayrı araç kullanalım ol zaman. Oh ne kolay...
    Çok büyük bir ayıp yapılıyor, inşallah fazla uzatmadan bu işi hallederler.




  • Peki sürekli şehir içinde kullanmak gerekirse ne olacak? Gerçekten son derece saçma, son derece alakasız bir tavır?
  • levent-- geçmiş olsun. her araçta problem olabilir, doğaldır. Belki fabrikadan çıkan en şanssız araba size denk gelmiştir, önemli olan sorun çıktığında doğru düzgün ilgilenilmesi. Ama servisin tavrı resmen dalga geçer gibi.

    Biraz sinirli bir yazı olmuş demişsin ama bence az bile yazmışsın. Ben 6. kere aynı problemden servise araç getirecem cevap olarak "şehir içinde çok kullanma" denecek.. "bi ...tan anlamıyoruz dansöz gibi kıvırtıyoruz" demiyor da... tövbe tövbe... iyi niyet, dürüstlük çok önemli, malesef ikisini de göremedim servisin bu söylediklerinde..

    aracın fiyatı da önemli değil, ister 7000 ister 70000 olsun... kliması, cd çaları vs.. bozulsa anlayacağım ama araç temel fonksiyonunu yerine getiremez hale gelmiş, "bu araçlar böyle" demek resmen hakaret..

    inşallah bu sefer hallederler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabies -- 22 Aralık 2008; 15:42:07 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erzurum lu

    Peki sürekli şehir içinde kullanmak gerekirse ne olacak? Gerçekten son derece saçma, son derece alakasız bir tavır?


    Otomatik şanzımanı bilmem ama araç manuel olsa sanırım diyecekler ki; "Aracı 2. vitesin üzerinde kullanmayın, 3500 - 4000 devir bağıra bağıra gezin düzelir."
  • Beklediğimden de pişkin çıkmışlar.
    Bi de tutanak tutmayalım para da istemeyiz demişler, lafa bak
    Bence sert konustugun çok iyi olmuş. İnşallah bi daha tekrarlamaz da arıza, kafanız rahatlar.
    Tekrar geçmiş olsun.
  • Nasıl yani,bu araba sırf şehir dışında kullanmak için mi yapılmış.Kim demiş,nerde yazmış ,nasıl yaa?
    Bu günleri de gördük bu laflarıda duyduk ya yufff olsun bunlara,bu kadar da pişkinlik olmaz ki
    @levent--,hiç de sinirli yazılmış gibi durmuyor sözlerin ,hatta sakin bile davranmışsın,soğukkanlılığı elden bırakmamak ,kontrolü elde tutmak zaten daha iyi,kolay gelsin,haberdar et bizleri.




  • normal bir şeymiş gibi "şehiriçi kullanılırsa böyle olur" demiş ya, terbiyenizi bozmamanız büyük başarı.

    kuzey avrupa ülkelerinde e320 cdi mersedesler taksi olarak 24 saat şehiriçinde belki 4. vitesi görmeden çalışıyor, hem de 700-800 bin km boyunca. Tanıdığımın taksi-leasingden çıkma, sıfırlanmış 320 cdi ı var, araba 780 bin km de hala 220-240 basıyor.

    Pişkinliklerinin sebebi memleketteki hukuk sisteminin işlemediğini bilmelerinden kaynaklanıyor, kim bilir garantisi olmayanlara neler yapıyorlar.
  • aman sat kurtul . sana bi japon verelim heeh . bu tarz durumlarda en kötü sey servisin pişkin tavırları olmustur . bide akıl vermiş yok 120 130 gez biraz düzelir falan demiş. satarken arada bir 120 130 gezmelisiniz dedilerse sorun yok bu tarz aracları (sorunlu) cok uzun kullanmamak gerektiği kanısındayım . bazıları mazot kötü demiş doğru ama bu kadarda yolda bırakcak kadar değil . sat kurtul
  • Evet arkadaslar arac teslim alındı ve yapılan ne var diye sorarsanız; HİÇBİRŞEY...

    Çankaya Doğuş oto pişkin pişkin ölçüm yapıldı DPF temizlendi dedi ve aracı teslim ettiler. Yani bundan önce araç servise gittiğinde ne yapıldıysa aynısı yapıldı soruna geçici çözüm bulundu ve araç geri gönderildi..
    Şimdi artık ben gidipte Çankaya Doğuş Oto ile muhattap olmam.. Çünkü kusura bakmayın ama o kadar pişkinlerki gidip yüzlerine tükürseniz gülerek cevaplarlar.
    Artık gerçekten iş çığrından çıktı. Bundan sonra kimse kusura bakmasın ama Doğuş otoyu özellikle de Çankaya Doğuş Otoyu herkese gerektiği gibi tanıtacağız. Şu anda şirketin dış ilişkilerinden sorumlu bir arkadaşa türkçe bir yazı verdim onu Almanca ya çevirecek ve Audiye mail atılacak. Biraz sonra şikayetvar.com a bir yazı yazacağım. Doğuş oto genel müdürlüğüne yarın telefon edilecek. Şirkete yapılan şikayetlerden sonra sonuç alınamassa köşesinde Ankara'da tüketici haklarını korumaya yönelik yazılar yazan ve tüketicilerin şikayetlerini kaleme alan Yalçın Bayer var, büyük bir gazetenin Ankara ilavesinde yazan; ailemizin yakın dostu olduğundan onun köşesinde de Audiden sonuç gelmemesi halinde sorun ve çözülememesi dile getirilecek.

    Kısacası artık olay farklı bir boyut kazandı arkadaşlar. Gerçekten elimizden geldiğince sakin olmaya çalıştık. Kimseyi karalamadan, kötülemeden bu işi çözmeye çalıştık ki farkındasınızdır bugüne kadar bayii ismi bile vermedim.

    Bakalım bundan sonra gelişmeler neler olacak.. Öncelikle Audi Almanya dan ve Doğuş Oto dan gelecek cevabı bekleyeceğiz...


    Bu arada sevgili servis müdürünü dinleyerek size uyarıda bulunayım; şehir içinde kullanacaksanız enayi gibi 70 bin euro verip a6 2.0tdi almayın.. Bu araç şehir içinde kullanılırsa bir o kadar da şehir dışında kullanılmalıymış ki bizim aracın 3 te 2 si şehir dışında kullanıldı..
    Gerçekten şu an hiç olmadığım kadar sinirliyim. Ve kimse kusura bakmasın dünyanın en iyi aracını da üretse artık Türkiye'de ne audi alırız ne de Doğuş otoya tek kuruş kazandırırız...
    Kimse bana markayı karalama vs. demesin. Ben bugüne kadar sakinliğimi korudum markayı karalamadım ama 1 senede bilmem kaç kez servise giden fakat hala sorunu çözemeyen bir servis ağına ve markaya değil 70 bin euro 700 euro bile vermem..

    Sorun her araçta olur, ama aracı satmayı bildiğin gibi sorunu çözmeyi de bildiğin gün PREMIUM marka dediğimiz bir marka olursun...


    ekleme: Bu arada sevgili servis müdürü bazı şeyleri öğrendikten sonra (hani şu Türkiye 'de çok önemli olan koltuk ve konum) arayıp sorunu çözemedik ama sizin gibi bir müşterimizin her türlü sorununda araç vs. temin edebiliriz; bir daha sorun tekrarlarsa mutlaka gelin size özel muamele gösterilecektir gibi pişkin çözümlerini paylaşmak için özel telefon etti.
    Ama aldığı cevap eminim onu çok şaşırtmıştır.. Terbiye sınırları içinde karşıdaki insana yaptığı terbiyesizlik en güzel şekilde anlatılmıştır.
    Biraz kendime de şaşırmış olsam da belli sınırları aşmadan, belkide hakketikleri tarzda konuşmadan sakinliğimi korumayı başardım. Bazen insan beklediğinden daha sabırlı olabiliyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 22 Aralık 2008; 20:30:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Evet arkadaslar arac teslim alındı ve yapılan ne var diye sorarsanız; HİÇBİRŞEY...

    Çankaya Doğuş oto pişkin pişkin ölçüm yapıldı DPF temizlendi dedi ve aracı teslim ettiler. Yani bundan önce araç servise gittiğinde ne yapıldıysa aynısı yapıldı soruna geçici çözüm bulundu ve araç geri gönderildi..
    Şimdi artık ben gidipte Çankaya Doğuş Oto ile muhattap olmam.. Çünkü kusura bakmayın ama o kadar pişkinlerki gidip yüzlerine tükürseniz gülerek cevaplarlar.
    Artık gerçekten iş çığrından çıktı. Bundan sonra kimse kusura bakmasın ama Doğuş otoyu özellikle de Çankaya Doğuş Otoyu herkese gerektiği gibi tanıtacağız. Şu anda şirketin dış ilişkilerinden sorumlu bir arkadaşa türkçe bir yazı verdim onu Almanca ya çevirecek ve Audiye mail atılacak. Biraz sonra şikayetvar.com a bir yazı yazacağım. Doğuş oto genel müdürlüğüne yarın telefon edilecek. Şirkete yapılan şikayetlerden sonra sonuç alınamassa köşesinde Ankara'da tüketici haklarını korumaya yönelik yazılar yazan ve tüketicilerin şikayetlerini kaleme alan Yalçın Bayer var, büyük bir gazetenin Ankara ilavesinde yazan; ailemizin yakın dostu olduğundan onun köşesinde de Audiden sonuç gelmemesi halinde sorun ve çözülememesi dile getirilecek.

    Kısacası artık olay farklı bir boyut kazandı arkadaşlar. Gerçekten elimizden geldiğince sakin olmaya çalıştık. Kimseyi karalamadan, kötülemeden bu işi çözmeye çalıştık ki farkındasınızdır bugüne kadar bayii ismi bile vermedim.

    Bakalım bundan sonra gelişmeler neler olacak.. Öncelikle Audi Almanya dan ve Doğuş Oto dan gelecek cevabı bekleyeceğiz...


    Bu arada sevgili servis müdürünü dinleyerek size uyarıda bulunayım; şehir içinde kullanacaksanız enayi gibi 70 bin euro verip a6 2.0tdi almayın.. Bu araç şehir içinde kullanılırsa bir o kadar da şehir dışında kullanılmalıymış ki bizim aracın 3 te 2 si şehir dışında kullanıldı..
    Gerçekten şu an hiç olmadığım kadar sinirliyim. Ve kimse kusura bakmasın dünyanın en iyi aracını da üretse artık Türkiye'de ne audi alırız ne de Doğuş otoya tek kuruş kazandırırız...
    Kimse bana markayı karalama vs. demesin. Ben bugüne kadar sakinliğimi korudum markayı karalamadım ama 1 senede bilmem kaç kez servise giden fakat hala sorunu çözemeyen bir servis ağına ve markaya değil 70 bin euro 700 euro bile vermem..

    Sorun her araçta olur, ama aracı satmayı bildiğin gibi sorunu çözmeyi de bildiğin gün PREMIUM marka dediğimiz bir marka olursun...


    ekleme: Bu arada sevgili servis müdürü bazı şeyleri öğrendikten sonra (hani şu Türkiye 'de çok önemli olan koltuk ve konum) arayıp sorunu çözemedik ama sizin gibi bir müşterimizin her türlü sorununda araç vs. temin edebiliriz; bir daha sorun tekrarlarsa mutlaka gelin size özel muamele gösterilecektir gibi pişkin çözümlerini paylaşmak için özel telefon etti.
    Ama aldığı cevap eminim onu çok şaşırtmıştır.. Terbiye sınırları içinde karşıdaki insana yaptığı terbiyesizlik en güzel şekilde anlatılmıştır.
    Biraz kendime de şaşırmış olsam da belli sınırları aşmadan, belkide hakketikleri tarzda konuşmadan sakinliğimi korumayı başardım. Bazen insan beklediğinden daha sabırlı olabiliyor..


    Dostum bu arada zaman kaybetmeden hakem heyetine de başvur, tebligat gelsin ellerine, daha da güzel tutuşurlar.

    Maillerden falan cevap bekleme hiç, baktın sorununu çözerler davayı geri alırsın, ama heyete gitmekte gecikme. Derhal git. Anladıkları dil bu demek ki...




  • Ben bile okurken oldukça sinirlendim Doğuş otoya ayıp yaa müşteri 70000 euro vermiş Audi almış yaptıklarına bak ,Kendimi levent beyin yerine koyuyorumda sinirlenilmeyecek ya da yumuşak davranılacak bir durum kesinlikle değil bence de son yazdıklarınızı birer birer uygulamaya koyun inşallah iyi netice alırsınız...
    Allah size sabır versin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Biturbo -- 22 Aralık 2008; 20:45:21 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Biturbo

    Ben bile okurken oldukça sinirlendim Doğuş otoya ayıp yaa müşteri 70000 euro vermiş Audi almış yaptıklarına bak ,Kendimi levent beyin yerine koyuyorumda sinirlenilmeyecek ya da yumuşak davranılacak bir durum kesinlikle değil bence de son yazdıklarınızı birer birer uygulamaya koyun inşallah iyi netice alırsınız...
    Allah size sabır versin...


    Teşekkür ederim. Umarım kimsenin başına böyle bir sorun gelmez.. Verdiğiniz paranızla rezil oluyorsunuz ki bu araca değil 70 bin euro 10 bin euro da vermiş olsam sorunu çözmek zorundalar. Sattıkları gibi çözecekler ya da satmayacaklar..

    Polemik dostum o konu için şirketten galiba dilekçe göndermemiz gerekiyor. Araç şirket üzerine çünkü ruhsatta. Onuda yarın konuşacağım. Teşekkürler.

    Taner Göde beyin verdiği teknik bilgiler de bugün yardımcı oldu. Bazı konularda daha bilerek iddaalarda bulundum. Kendisine de teşekkür ederim bir kez daha..




  • Bu arada destek olan, geçmiş olsun diyen tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
    En azından sayenizde haklı olduğunu görüp insan moral buluyor.

    Umarım kimse ama kimse böyle bir sıkıntıyı para verip, emeklerinin karşılığı olarak aldığı bir araçta yaşamaz...
    Gerçekten insanın sinir yapısı alt üst oluyor..
  • Doğuş oto'nun vukuatları bir değil iki değil. Ama bence bu sadece doğuş oto ile alakalı değil. Bir çok servis mantalitesi böyle. Araç garanti kapsamındaysa kesinlikle parça değiştirmeye yanaşmazlar. Ama garanti kapsamında değilse de parça değiştirmekten başka hiçbir şey yapamazlar. Ortak noktası şu ki, BU YETKİLİ SERVİSLER TAMİR İŞİNDEN ANLAMIYOR. Pazarlama işinden anlıyorlar, yani pazarlama yapıyorlar.

    Bütün bunların temel sebebi de şuna dayanıyor:

    EŞŞEK OLANA SEMER VURAN ÇOK OLUR.

    Evet, bu olay Amerikada olsa, İngiltere'de olsa bence çok farklı bir hal alırdı.

    Kesinlikle peşini takip edin ve hem doğuş oto nezdinde hem de Almanya'da hakkınızı arayın. Ayrıca şunu söyleyeyim, o parçanın parası parçayı değiştirmek istemeyen servisin cebinden mi çıkacakmış ki değiştirmeye yanaşmıyor? Kesinlikle Doğuş'un da hadiseden haberi vardır.

    Aldığınız tavır için sizi tebrik ediyorum. İnşallah sonuca ulaşırsınız.

    Kolay gelsin.




  • Bu arada şunu yapabilirsin: Aracın kaskoludur zaten. Servis yol üstünde mi bilmiyorum ama yağmurlu bir havada kontrolü kaybederek veya lastik patlayarak arabanla servisten içeri uçarsın

    Anladın sen onu
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.