Şimdi Ara

A6 dördüncü kez yolda bıraktı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
0
Favori
14.412
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu başlığı görünce hemen aklıma geldi, halamın oğlunun 2007 model A6 sı blok çatlattı, ayrıca hararet ve, rölanti sorunlar var ve halen bu tip sorunlar devam ediyor, 70 euroluk araba gerisini siz düşünün...
  • kesinlikle audi parasını haketmiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    bu arada sizin ki sanırm 170 hp lik versiyon, partikül filtresini iptal ettirip partikül filtresi olmayan 140 hplik versiyonun yazılımını yükletmek yoluyla da sorunun çözülmesi gerek.

    partikül filtresi emisyon değerlerini düşürmeye yarıyor, motor daha yüksek güç üretip daha çok yakıt tüketse bile emisyon normlarını karşılayabliyor.

    tabii fark verip 170 hp aldıktan sonra 140 hp ye razı olmayı kabul etmemeniz doğaldır.



    Bizimki 140 beygirlik versiyon.
    Ancak keske boyle yazılımla birşeyler yapabilseler ona bile razı olucağız..



    quote:

    Orjinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Bir süredir bu konuyu takip ediyorum. Geçmiş olsun deme fırsatı bugüne nasip oldu. Geçmiş olsun...

    Kendimi senin yerine koyuyorum. Oldukça can sıkıcı bir durum. Şu kadar yıl, bu kadar km. garantili diye ürün satıp buna sahip çıkmamak herhalde ülkemize mahsus olmalı. Hem istenen ilk etapta; al bu arabayı ver paramı değil ki. Garanti verdiğin kendi ürettiğin mala sahip çıkacaksın. Yapabiliyorsan tamirini yap, geri ver. Bir araba parası kolay mı kazanılıyor? Yılların emeği, birikimi...

    Yok "ne tamir yaparım, ne arabayı değiştiririm ne de para iadesi yaparım" dersen hiç garantim var diye ortaya çıkma.

    Neyse, daha çok yazacak şey var ama pek çoğu yukarıda diğer arkadaşlar tarafından dile getirilmiş. Yine de olumlu yaklaşalım. İnşallah sorunun istediğin şekilde çözülür...





    Çok teşekkür ederim. Gerçekten çok ama çok can sıkıcı bir durum. Öyle ikide bir araba değiştiren bir ailede olmadığımız için sorunsuzluk bizim için çok önemli ve böyle birşeyle karşılaşınca insan verdiği paraya o kadar üzülüyor ki..
    Sorun hallolsa önemli değil sorun her araçta her markada çıkabilir. Ama sorun hallolmayınca iş değişiyor işte..


    quote:

    Orjinalden alıntı: oto_glr

    levent bey cok geçmiş olsun,mercedes ml 400 cdi yle bu tarz bir sorunu püskürtme sistemi yakıt kalitesi vs böyle bir sorun yaşadık aracı hadımköye yönlendirdiler mengerlerden alman mühendis çagrıldı ve araç yapıldıgı gün sattık.clk 270 cdı ise 40000 deyken yolda bıraktı bu sefer garantiden degiştirdiler komple.a6 2.0 tdı bir sene kullandık bu sorun yapan aracı bana kalırsa araç cokta sorunsuz bir araç degil audi gibi bir marka için biz ilk aldıgımızda devirli kullandıgımız için yag yakmış ve uzun yoldayken geri dönmüştük böyle başladı ve bircok kere servis gören bir araç oldu 1 sene içerisinde.audi nin sizin sorununu çözmesi lazım hangi servise gidiyorsunuz?garanti vs herneyse audi servisin bu sorunu çözemezse size yapacakları 0 araba vermektir ya da yapana kadar araç tahsisisidir.tekrar geçmiş olsun..


    Çok teşekkür ederim. Hangi servise gittiğimi yarın servise gittikten sonra da sorunum çözülmesse açıklamayı istiyorum. Şu an bir servisi herşeye rağmen kötülemek istemiyorum. Fakat dediğim gibi eğer yarında bizim sorunumuzu geçiştirerek çözmeden göndermeye kalkarlarsa gerçekten iş farklı boyutlara taşınıcak. Bu arada sizede geçmiş olsun sizde baya sıkıntılar yaşamışsınız. Umarım satmamıza gerek kalmadan çözülür.. Araç tahsisi vs. konusunda da sonuna kadar haklısınız ama artık o bile umrumuzda değil. Sorunu çözsünler yeter...


    quote:

    Orjinalden alıntı: postal58

    BMW 3 SERİSİ NEYİNE YETMİYOR GİDİP AUDİ GİBİ SALAK BİR MARKAYA PARA DÖKÜYORSUNUZ, KARDEŞİM BU ALEMDE BMW VE MERCEDES VARDIR AUDİ YA DA WV FALAN HİKAYEDİR


    ne kadar Polemik arkadaşımızın da dediği gibi biraz sert bir uslupla söylemiş olsanda soruna cevap vereyim.
    Bmw 3 serisi yetmezdi çünkü biraz daha büyük bir araç gerekiyordu. Araç hafta içinde gündüz şöforle kullanılıyor, hafta sonu ve hafta içi akşamları biz kullanıyoruz. Araçla sürekli bakanlıklara vs. gidiliyor. O yüzden Bmw 3 serisinden bir üst sınıf araç olması gerekiyordu. Bmw 3 sende kabul edersinki biraz daha spor ve genç işi bir araç. Ama dersenki neden 5 kasa varken A6 aldınız, şartlar bunu gerektirdi, ayrıca A6 da çok güzel bir araç. Bu sorun olmasaydı A6 dan da gayet memnunduk ama maalesef böyle birşey başımıza geldi.
    Saygılar..




  • bu alemde mercedes ve bmw vardır diyorsunuz o araçlarıda kullandık bu tip sorunlar yaşadık bunun markayla alakası yok türkiye deki mazot kalitesiyle alakası var arkadaşlar.audi son 10 yıl içerisinde yaptıgı atakla bu segmentin içinde cok seckin bir yere sahip olmuştur ve araçları kesinlikle kalitesizlikle suçlamıyoruz.çıkan sorunların çözümü konusundaki yetersizlikten bahsediyoruz.bu sorunlar bazı araçlarda çıktı diye toptan yargılamak acımasızlık olur önyargılı olur.bu araçları kullanmanız gerekir en başta böyle şeyler söylemek için.ve bu tip sorunlar genellikle diesel güçlü motorlarda kaynaklanıyor türkiye de.servisi açıklamanızı acaba bizim gittigimiz araçları aldıgımız ve servise götürdügümüz yer mi diye merak ettim.çünkü böyle bir ilgisizlik yaşamadık hiç bir zaman.bu üç markayıda su ana kadar kullanmış oldugumuz için servis sıralaması yapsak bmw,audi sonra mercedes derim,türkiye de!bmw 3 serisini a6 ıyla kıyaslamam çünkü aynı sınıfta degiller.ayrıca 3 serisinin içi cok dar ortadan geçen şaft tünelimi deniliyor,o olay arkada cok dar bir alan yaratıyor.tabi ki yaşı genç olanlar için ideal bir araç.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Levent Bey

    Aynı konu ile ilgili olarak önceki başlıkta da belirttiğim hususu tekrarlıyorum. Ekranda görülen DPF (Diesel Particle Filter - Dizel Partifkül Filtresi) tıkanma uyarısıdır. Yenisi 2.500 Euro'ya yakın (Almanya'da tabi) ve 2008 model bir araç bunu yapıyorsa garantisi bitene kadar servisin sorumluluğundan çıkamaz. Arkadaşların da dediği gibi ÜRÜNDEN FAYDALANMA SÜREKLİLİĞİ ortadan kalkması için 6 defa aynı arzayı 1 yıl içerisinde yapması gerek. Ancak bundan sonra TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ lehinize karar verir. TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNİN kararı ile de TÜKETİCİ MAHKEMESİNE başvurabilirsiniz. Konuyu medyaya aksettirirseniz de (Doğuş Otomotiv'in reklamlarından çok para kazanan medyalar olmamalı bu) ilgi göstereceklerdir. Her halükarda bir klasör hazırlayın ve hem HUKUKİ yolları, hem de HUSUSİ yolları (servisin altını üstüne getirin, bağırın ve çağırın, sesinizi en ufak şekilde yükseltirseniz bu oradaki diğer müşteriler için "negatif reklam" olacağından emin olun ki sizinle hemen ilgileneceklerdir. Müdürü çağırın ve konuyu ona da söyleyin.)

    Gösterilen arıza % 100 DPF TIKANMA ARIZASIDIR. DPF'yi sökerseniz bir eksozcuda o da olur, araç yine çalışır ama bu defa DPF sensörü ECU'ya sürekli "DPF DEVRE DIŞI" uyarısı gönderir.

    Konuyu Almanya'ya da yazınız. Bence en iyisi iadeli taahhütlü mektup, aynısını ve Türkçe çevirisini Doğuş Otomotiv'e de gönderiniz.

    AUDI AGKundenbetreuung
    Deutschland
    Postfach 10 04 57
    85045 Ingolstadt

    Telefon
    0800 - Audi Service
    (0800 - 28 347 378 423)

    Telefax
    0800 - Fax an Audi
    (0800 - 329 262 834)





    DPF yi söktürdükten sonra sensörü de söktürse olmuyor mu?





  • benim sormak istediğim şey şu
    bir daha araba alma durumun olsa veya gerekse audi A6 altı alırmısın ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Levent Bey

    Aynı konu ile ilgili olarak önceki başlıkta da belirttiğim hususu tekrarlıyorum. Ekranda görülen DPF (Diesel Particle Filter - Dizel Partifkül Filtresi) tıkanma uyarısıdır. Yenisi 2.500 Euro'ya yakın (Almanya'da tabi) ve 2008 model bir araç bunu yapıyorsa garantisi bitene kadar servisin sorumluluğundan çıkamaz. Arkadaşların da dediği gibi ÜRÜNDEN FAYDALANMA SÜREKLİLİĞİ ortadan kalkması için 6 defa aynı arzayı 1 yıl içerisinde yapması gerek. Ancak bundan sonra TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ lehinize karar verir. TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNİN kararı ile de TÜKETİCİ MAHKEMESİNE başvurabilirsiniz. Konuyu medyaya aksettirirseniz de (Doğuş Otomotiv'in reklamlarından çok para kazanan medyalar olmamalı bu) ilgi göstereceklerdir. Her halükarda bir klasör hazırlayın ve hem HUKUKİ yolları, hem de HUSUSİ yolları (servisin altını üstüne getirin, bağırın ve çağırın, sesinizi en ufak şekilde yükseltirseniz bu oradaki diğer müşteriler için "negatif reklam" olacağından emin olun ki sizinle hemen ilgileneceklerdir. Müdürü çağırın ve konuyu ona da söyleyin.)

    Gösterilen arıza % 100 DPF TIKANMA ARIZASIDIR. DPF'yi sökerseniz bir eksozcuda o da olur, araç yine çalışır ama bu defa DPF sensörü ECU'ya sürekli "DPF DEVRE DIŞI" uyarısı gönderir.

    Konuyu Almanya'ya da yazınız. Bence en iyisi iadeli taahhütlü mektup, aynısını ve Türkçe çevirisini Doğuş Otomotiv'e de gönderiniz.

    AUDI AGKundenbetreuung
    Deutschland
    Postfach 10 04 57
    85045 Ingolstadt

    Telefon
    0800 - Audi Service
    (0800 - 28 347 378 423)

    Telefax
    0800 - Fax an Audi
    (0800 - 329 262 834)





    DPF yi söktürdükten sonra sensörü de söktürse olmuyor mu?


    Beyin Yazılımınında değişmesi lazım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ice-cruiser



    benim sormak istediğim şey şu
    bir daha araba alma durumun olsa veya gerekse audi A6 altı alırmısın ?



    Şahsen ben almam
  • Ya bunlar sonuçta ne kadar kaliteli araçlar olsa da kul yapısı her an hepsi arıza verebilir.

    Niye size abest geliyor anlamıyorum,

    Aldığınız 200-300 milyarlık araçların bile yarın arıza yapmayacağının garantisini size kim verir? Veren adam da yalancının önde gideni bayrak tutanıdır.

    Önemli olan firmanın sattığı aracın arkasında durması ve aracın arızasını en kısa sürede gidermeye çalışmasıdır.

    Doğuş da müşterilerine iyi niyetle yaklaşmalı ancak şu ana kadar hep negatif şeyler duyduk. Doğuşun yaklaşımını da audi ye mal etmek saçmalıktan başka bişey değildir zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 720p -- 21 Aralık 2008; 17:32:23 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ice-cruiser



    benim sormak istediğim şey şu
    bir daha araba alma durumun olsa veya gerekse audi A6 altı alırmısın ?


    Buyuk konusmamak lazim ama kimse böyle sıkıntı yaşadığı bir aracı bidaha almak istemez..
    Sonuçta para kolay kazanılmıyor.. Gidip 70 küsür bin euro verip araba alıp sonrada yolda kalmak insanı gerçekten soğutuyor araçtan...

    Hep söyledim sorun olması önemli değil her araçta sorun olabilir önemli olan üst sınıf marka dediğimiz bir markanın bu sorunu halledebilmesi.. Bakalım yarın göreceğiz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 21 Aralık 2008; 17:33:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    quote:

    Orjinalden alıntı: ice-cruiser



    benim sormak istediğim şey şu
    bir daha araba alma durumun olsa veya gerekse audi A6 altı alırmısın ?


    Buyuk konusmamak lazim ama kimse böyle sıkıntı yaşadığı bir aracı bidaha almak istemez..
    Sonuçta para kolay kazanılmıyor.. Gidip 70 küsür bin euro verip araba alıp sonrada yolda kalmak insanı gerçekten soğutuyor araçtan...

    Hep söyledim sorun olması önemli değil her araçta sorun olabilir önemli olan üst sınıf marka dediğimiz bir markanın bu sorunu halledebilmesi.. Bakalım yarın göreceğiz..


    Ki bir çizik bile hele hele sürücü tarafındaysa vay o arabayı kullananın haline




  • Olay tamamen dizel yakıtın kalitesizlği ile alakalı.Kalitesiz yakıt dizel partikül filtresini tıkıyor ve sistem kendini korumak için motoru susturuyor.
    Audi den kaynaklanan bir sorun olmadığını düşünüyorum.
    Toyota seneler sonra dizel motorlarını Türkiyeye getirdi.Sebep kalitesiz yakıt.
    Toyota halen DPF kullanmıyor diye biliyorum.

    DPF kendi kendini temizliyormuş bu arada bunuda öğrendik.ZAten siztem mekanik bir filtre değil elektronik destekli kimyasal bir filtre.
    Egzoz gazındaki partikülleri tutarak dışarıya daha temiz bir atık bırakılır.katalitik konvantörden daha az performans kaybı oluyor çünkü DPf deki kimyasal madde egzoz gazındaki partikülleri yakarak kendi kendini temizler.ama katalitik zamanla tıkanıyor...
    DEmekki DPf ne zaman tıkanıyor?kötü yakıtla.
    edit:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 22 Aralık 2008; 21:30:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    Olay tamamen dizel yakıtın kalitesizlği ile alakalı.Kalitesiz yakıt dizel partikül filtresini tıkıyor ve sistem kendini korumak için motoru susturuyor.
    Audi den kaynaklanan bir sorun olmadığını düşünüyorum.
    Toyota seneler sonra dizel motorlarını Türkiyeye getirdi.Sebep kalitesiz yakıt.
    Toyota halen DPF kullanmıyor diye biliyorum.

    DPF kendi kendini temizliyormuş bu arada bunuda öğrendik.ZAten siztem mekanik bir filtre değil elektronik destekli kimyasal bir filtre.
    Egzoz gazındaki partikülleri tutarak dışarıya daha temiz bir atık bırakılır.katalitik konvantörden daha az performans kaybı oluyor çünkü DPf deki kimyasal madde egzoz gazındaki partikülleri yakarak kendi kendini temizler.ama katalitik zamanla tıkanıyor...
    DEmekki DPf ne zaman tıkanıyor?kötü yakıtla.
    edit:

    Lütfen bilmeden konuşmayalım. Aynı yakıtı alan 3 A6 daha var çevremizde ve diğerlerinde sorun yok.
    Ayrıca Taner Bey paylaştı Almanya da da aynı sorun olmuş. Almanyada kalitesiz bizde kalitesiz yani biz nerden alacağız yakıtı uzaydan mı?
    Özel dizel yakıt mı alacağız araca?
    Shellden alıyoruz daha ne yapalım.
    O zaman gidelim kendimize özel dizel yaptırtalım...
    Doğuş oto bile yakıta suç bulmuyor..
    Devirli kullanmanız gerek diyor.
    Siz kalitesiz yakıt diyorsunuz.. Bu bizim ilk dizel aracımız da değil. Tekrar söylüyorum araca bugüne kadar shellden başka yakıt konulmamıştır.
    Kesinlikle bu söylediklerinize katılmıyorum...

    Ama siz nasıl bu kadar kesin konuşuyorsunuz anlamıyorum...
    Olay kalitesiz yakıtla ilgili olabilir deseniz anlarım ama olay tamamen kalitesiz yakıtla iligli gibi bir cümle kurunca iş değişiyor.

    neyse yarın sabah 9 da servisteyiz.. Göreceğiz bakalım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 21 Aralık 2008; 22:36:48 >




  • @levent--

    Merakla bekliyorum gelişmeleri. Servisin tutumu bakalım ne olacak?
  • Bizdeki A6 115 bin km yi aştı mübarek sorun yaratmadı 3.0 tdi mübarek bugün yağmurlu yollarda gazladım tem tarafında massallah ilk günkü gibi iyi kacar mübarek
  • Evet ben de merakla bekliyorum vercekleri cevabı. NE dicekler acaba bu sefer... Bu arada galiba hep aynı servise götürdünüz aracı. Maslak Doğuş baya büyük belki burdaki ustalar daha iyidir =) istersen bi de bu tarafa gel, servis müdürü ile aranızda bi kavga cıkarsa yakında oturuyorum 10dk'da ordayım

    Pölemik ne ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789


    Pölemik ne ya


    Taklitlerimden sakınınız.



    Kim olduğu hakkında tahminim var ama neyse...

    Sürekli gelir foruma, birkaç saat içinde de bileti kesilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Evet ben de merakla bekliyorum vercekleri cevabı. NE dicekler acaba bu sefer... Bu arada galiba hep aynı servise götürdünüz aracı. Maslak Doğuş baya büyük belki burdaki ustalar daha iyidir =) istersen bi de bu tarafa gel, servis müdürü ile aranızda bi kavga cıkarsa yakında oturuyorum 10dk'da ordayım

    Pölemik ne ya

    Sağol dostum ama maalesef ben Ankara'dayım
    Yarın akşam bu saatlerde en geç herkes olanlardan bilgilenmiş olacak. Saat 9 da servisteyim yarın
    İlk gittiğinde şöfor götürmüştü aracı, ikincide vakit yoktu vs. çok fazla bizde çok üstünde duramadık derken bu sefer artık son gidişimiz olacak. Ya çözüm bulacaklar ya da çözüm buldurtacağız

    Polemik in taklitleri yayıldı artık piyasaya




  • Umarım sorunla ilgilenirler.. Çok can sıkıcı olmalı.

  • Geçmiş olsun arkadaşım..

    Ufak bir sorun gibi görünsede bu tip araçlarda bu şekilde problem çıkması can sıkıcı gerçekden..

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.