Şimdi Ara

A101 internet sitesinden uzak durun. Sakın alışveriş yapmayın.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
12.652
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
101 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kulaklık satın aldım bloody indirimdeyken. Adamlar bozuk ürün göndermiş kulaklık hışırtılı. 175 tl vermiştim. Ürünü değiştirmek istiyorum dedim bizde öyle birşey yok iade edebilirsiniz diyorlar iade etmek istiyorum dediğimde servis raporu falan istiyorlar. Servis raporu nereden alıcam diyorum ona da cevap yok. Ürünü iade almamaya çalışıyorlar. Hayatımda ilk defa böyle bir e-ticaret tecrübesi yaşadım. Kesinlikle uzak durun bu firmanın internet sitesinden. Sıcak fırsatlarda falan görünce de sakın düşmeyin bu tongaya bozuk ürün gelirse elinizde patlar uğraşırsınız. Teşekkürler.




  • Harika bir müşteri memnuniyeti fırsatı.
    Hemen 5 tane aldım.
  • Haydaaa
  • üründeki kusuru söylemeyin. direk iade istiyorun diye talep açın
  • 1.konu yablış yerde

    2.a101 online dan defalarca alışveriş yaptım hiçbir sıkıntı yaşamadım

  • Netten alınca 14 gün iade hakkı var. Almazsa hakem heyeti
    Edit: 14 gün. Düzelttim başka bir şey ile karıştırmışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir_150 -- 5 Ekim 2020; 22:33:19 >
  • kadir_150 kullanıcısına yanıt

    kulaklık almış. kulaklığın iadesi olmaz. hiçbiryerde

  • hareketliperde kullanıcısına yanıt

    olur. Ben iade ettim. kulaküstü kulaklıklarda sorun olmuyor.

  • lebmilebi L kullanıcısına yanıt

    iade alan yer insaflıymış. normalde o da olmuyor. hijyen ürünü sonuçta bunlar.

  • Ödemesi 25 liralık ürünü eksik gönderdiler ödeme ise alınmış kutudan çıkmamış bonus puan yüklenmesine engel oldular bildirince 25 yerine birde 8 lira iade yaptılar lütfedip 20 liralık kupon şartı bozuldu diye
    İstegelsin vb artar umarım

    bir daha asla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ademcell -- 5 Ekim 2020; 15:18:15 >
  • Tabi siz yine çok şanslısınız. Bir tanıdığıma A101 online mağazadan honor flypods lite kulaklık(yaklaşık 400₺) önerdim. Adam alışveriş yaptı ve kargosu geldi. Kargoyu açınca ne görsün. Kulaklık kutusunda kulaklık yok. A101 durumu kabul etmiyor. Arkadaş da tüketici hakem heyetine başvurdu. Bekleyip durumu göreceğiz. Böyle büyük bir market zincirinde böyle bir durumun yaşanacağına inanmazdım ama oldu. Tabi mağazayı tavsiye ettiğim için vicdan azabı çektim. Siz de böyle durumlara düşmek istemiyorsanız kargoyu ya kargocunun yanında ya da kargo paketinin her tarafını videoya alarak açın. En azından elinizde bir kanıt olmuş olur.

  • peki

  • Beyler abanmayın herkes alabilsin.
  • o kadar sipariş yaptım sorunsuz olmasının yanında adamlar fazladan şeyler koyuyorlar kargoya :D mesela eti puf un çakması xroll den 9lu koydular son iki siparişime, tekli koli bandı sipariş etmiştim adamlar 6lı koymuş :D paketlemeleri de gayet iyi oluyor, elektronik ürünü almayın o zaman gidin marketten fiziksel olarak bakın inceleyin öyle alın (söyleyin getirttirin)

  • Kesin bim çalışanı
  • Defalarca alışveriş yaptım, hiç sorun yaşamadım. İadelerimde de ellerine ulaştığı gün iade yapıldı. Sizin ürün kulaklık olduğu için muhtemelen böyle sorun yaşamışsınızdır.

  • Bulduğunuz bu sıcak fırsatı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hareketliperde

    iade alan yer insaflıymış. normalde o da olmuyor. hijyen ürünü sonuçta bunlar.

    vatan bilgisayarda geçen ay iade aldı.


    ürün arızalı ise zaten tekrar kullanım sağlanmayacağı için iade alıyorlar. ürün arızalı değil ise iade alınmıyor.

  • turşu almıştım yarısı yenmiş gibi ve suyu boş gelmişti

  • birçok alışveriş yaptım, sorunlu siparişlerin hiçbirinde mağdur etmediler, müşteri memnuniyetini sağlamaya çalışıyorlar.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.