Şimdi Ara

Vodafone Online Mağaza'dan uzak durun! (LÜTFEN DESTEK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mart ayının başında buradan bir kulaklık aldım. Aslında daha ucuz modellere bakıyordum ama almışken sağlam bir şey olsun diye Sennheiser momentum tw modelini aldım. Ben hayatımda bir şey aldığım için bu kadar pişman olduğumu hatırlamıyorum.

    Normalde kargo süreçleri sıkıntılı oluyormuş. Ne hikmetse bana 3 günde geldi. Aldım kullanmaya başladım. Baya beğendiğimi söyleyebilirim. Ancak her güzel şey gibi yaklaşık 3 gün sürdü. Sol teki gitti ses vermiyor. Dokunmatik yüzeyi çalışıyor ancak en ufak ses yok. Garantili ürün aldığım için ufak bir memnuniyet yaşadım. Gönderelim halletsinler hissiyatındayım.

    Neyse aradım sennheiser'ı; tabi dedi hemen halledelim. Ürünle birlikte faturasını gönderin işlem yapalım. Kargo poşetine baktım, kutuya baktım fatura falan yok. Arayayım dedim Vodafone'u, göndersinler mailime çıktı alıp göndereyim. Ne kadar da saf mışım.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum, online mağazayı arayın diyor. Online mağazayı arıyorum, müşteri hizmetlerine yönlendiriyor. Tekrar tekrar hepsini arıyorum asgari 20 dk. bekliyorum. En son sinirlenip sesimi yükseltiyorum, Ataşehir'de Ouno servis diye bir yere yönlendiriyorlar. Ouno servis finalde biz o markaya bakmıyoruz diyip kestirip atıyor. Bir ara günlük rutinim bu oldu. 10 günlük sürecin sonunda ağzıma geleni söyleyecek moddayken fatura mailini gördüm. Ebleh bir sevinç içerisinde çıktı alacak yer aramaya başladım. Bulamadım tabi. Korona daha yeni başlıyordu ve açık yer yoktu haliyle. İş yerime giderim diye ertesi güne erteledim bende.

    İşyerine gittim, çıktıyı aldım. Kulaklığı paketleyip kargo poşetine koyuyordum. Faturaya şöyle göz ucuyla bir baktım. 2015'te aldığım başka bir telefonun faturası. Yeri göğü inleten bir narâ atmışım. Komşular falan geldi n'oldu? diye.

    Sakinleşmek biraz sürdü tabi. Hastaneye falan gitmek zorunda kaldım, sakinleştirici iğne falan tansiyon göklerde çünkü. Aradım sonra, anlattım sabrımın kalmadığını falan iade alın bari dedim. Aksesuarların iadesi olmuyormuş onu da öğrenmiş oldum. İade almaları için ısrar ettim gönderin madem dedi lütfen tarafından. Göndereyim kurtulayım artık dediğim için gittim kargo firmasına. Kargo şubesindeki çalışan arkadaş kaybolan telefonlardan falan bahsetti. Boş geldi deyip iade alamayız dedikleri durumlar olmuş. İyice kafam karıştı haliyle.

    Tekrar aradım yarım saat bekledikten sonra, ürünün faturasının henüz çıkmadığını, faturaya yansıdıktan sonra gönderilebileceğini, ellerindeki tek faturanın telefon olması sebebiyle böyle bir durum olduğunu açıkladı. Yetkili bir abiye benzer bir ses tonu olduğu ve tatmin edici cevaplar verdiği için ikna oldum. Aslında olmak istiyordum belki. Uyduruk bir kulaklık için sağlığımı kaybetmek üzereydim. İlk faturama yansımasını beklemeye başladım.

    Faturamda ilk taksidi gördüm. Aradım tabi hemen. 48 saat içinde geleceğini söylediler 15 gündür 7 kere falan söylediler sanırım Birde gevrek gevrek "baya da pahalıymış kih kih." şeklinde hitaplara maruz kalıyorum.

    Bu aralar ani bir kalp krizi geçirmezsem, ömrümün 5-10 senesini çaldılar. Kesin daha erken öleceğim bunlar yüzünden. Tüketici hakem heyetine başvuracağım elimde fatura yok. Öyle kaldım sinirden dağı taşı yumruklayıp, tekmeliyorum. Fatura ya bir tane faturayı veremediler 2 aydır.

    Bende belki sinirim gecer diye 15-20 kişiyi başka firmalara geçmeye ikna ettim. 2 adette kurumsal üyeliklerine kan doğradım. Ama yok sakinleşemiyorum. Taahhüdüm bitsin bende başka firmaya geçer belki içimi soğuturum.

    Özetle sakın bunlardan mendil bile almayın. Daha faturayı gonderemeyen beceriksizlikle firma mı olur? Hasbelkader bana ürünü yolladılar. Hala kargo bekliyor olabilirdim.

    LÜTFEN DESTEK OLUN. HERKES GÖRSÜN KİMSE YANMASIN!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Kredi kartıyla aldıysanız ekstre ile fatura üzeri ise fatura detayında yazar bununla Tüketici hakem heyetine başvuru yaptınız mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leonall L kullanıcısına yanıt
    Benden ürün faturası istediler. Bende çok ustelemedim. Yarın ilk iş bunu deneyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okurken ben kanser oldum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yıl olmuş 2020 sayısız Vodafone şikayeti her platformda mevcut ben yolda yürürken mağazasının önünden geçmeye korkuyorum sizde iyi cesaret varmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuyu hortlatmış gibi olmayayım ama hala fatura alınamıyor vodafone online mağazadan. Aynı şey benim de başıma geldi. Servis için faturaya ulaşmanın mümkünü yok. Müşterisini bu kadar iplemeyen başka bir firma ne duydum ne gördüm.

  • Ne alirsaniz alin gencler fatura kontrolü mutlaka yapin.e fatura ise ürünü alır almaz mutlaka 1 gün içinde mail adresinize iletilmesi sağlayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En son trendyoldan bir saticidan cep telefonu aldim.satici bana sadece e fatura yollayabiliyoruz dedi.mail adresimi verdim dedim hemen yolla.ondan sonra vantilatör aldim migros sanal marketten ayni sekil üye olmadan siparis versim hemen işlemlerimi hallettim e faturami aldim.bi şey alirken para ödüyorsaniz eğer faturasina sahip olarak hakkini verin.meşhur e ticaret sitelerinde alisveris yaparken cok sıkıntı olmuyo fakat satici farkli bir şahis ise ürünü satan e ticaret sitesinin kendisi deil ise mutlaka faturanizi bir sekilde alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.