Şimdi Ara

9.000 TL'lik hepsiburada ve LG mağduriyeti. [Çözüldü] (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
2
Favori
9.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
155 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fly_jack

    Monitörü alan kişiye ulaştım sosyal medyadan dedim monitör bende ama bezler yok ortada:) o arkadaş da az once aradı ben iptal ettirdim monitörü dedi senden almaya geleceklermiş dedi gelmezlersede artik monitör senindir benden çıktı olay dedi:) bekliyorum bakalim yeni bez sipariş ettim ondada bilgisayarin kasası gelirse tamamdır 😂

    Güldürdünüz beni     





  • Bu LG oledde yanığı banding sorunu ölü pikseli olmayan varmı ya 3 defa c8 gelmişti 3 ü de leş gibi banding sorunluydu ölü piksel varmı diye bakmama şans bile bırakmamıştı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada = sorun yumağı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada'dan acer laptop almıştım gündelik işler için.

    Ürünü açar açmaz sarımsı bir ekran karşıladı beni hemen müşteri hizmetlerini aradım servisle görüşüp tamir olamaz raporu isteyin dediler.

    Acer servisini aradım ve DOPA (tam emin değilim isminden) kapsamında ürünümü değiştirmek istiyorum diyin ve hepsiburada'ya yollayın dedi.

    Hepsiburada ürünümü kabul etmedi ve tekrar Acer servisine yolladım.

    Acer servisi ürün değişim raporu verdi ve bu raporla tekrar Hb'ye ürünü geri yolladım.

    HB yetkilileri üründe sorun yok diye mail yolladı ve kargoyu bana tekrar geri yolladı.

    Laptop Yüksek lisans tezimi birmem için çok lazımdı ve bu yüzden daha fazla uğraşmadım ve böyle kabul ettim.

    Daha öncede kız arkadaşım 2 kutu ürün almıştı ve kutular boş gelmesine rağmen kesinlikle HB suçunu kabul etmemişti.

    Umarım en yakın zamanda bu platformda yok olur.





  • Adamlar dijital mağazalara güvenilsin diye tonla reklam bütçesi ayırıyorlar, sonra bu tarz mağduriyetlerle insanları sabır testine sokuyorlar.


    Dijital mağaza mevzusu ülkemizde reklam yapacağına, işini belli standartlarda yapsın bundan daha iyi reklam olmaz. Kaliteli müşteri hizmetleri, kaliteli kargo ve en azından her şikayete geri dönüş sağlansın, ülkemizde dijital mağazacılık 5 katı kar getirir. Fakat ülkemizde saçma sapan bir politika izliyorlar, kör topal bir şekilde sistem işliyorsa bile durmuyorlar...

  • Firmaların bu uygulamaları yüzünden insanlar e-ticaretten alışverişi bırakıp fazla para verip fiziki mağazadan alışveriş yapmaya başladı. Ben de eşime telefonu Media Markt tan alacağım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada bu kötü yönetilmesiyle yakında tarihe karışabilir. Gecelerde ürün aldım kargo kaybolmuş iptal ettiler... Ee aynısından yollayın tekrar dedim olmazmış da mış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu nedir korku filmi gibi , hepsiburada bile bunu yapiyorsa vay halimize


    Hepsi buradadan Indirim zamani bir tv alayim dedim iyiki almamisim.


    Istanbulbilisim vakasi olmaz insallah.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pepe7115

    bende sony tv almıştım hepsiburadadan ekranda boydan boya çizikler oluştu pikseller yok servisi aradım servis değişim yapamam bu modelden artık gelmiyor dedi 6 aylık tv nasıl olmaz dedim bana ürün iadesi direttiler bu süre tam doların çıktığı zamana denk geldi normalde bana üst model vermek zorundalar dolar kurundan çok fark olacağı için iade diye 2 günde bir arıyorlar bende tv istedim ısrarla 1 hafta sonra cihazı bana gönderen asıl satıcıya ulaştım durumu anlattım saolsun çok yardımcı oldu sony genel merkese mail attı cihaz değişimi için ilk kabul görmedi sonra benden sitem dolu bir mail yazmamı istedi kendisine hatta neler yazmam gerektiğini içeren bir mail attı bana onu kopyala yapıştır yaparak tekrar geri gönderdim sony beni aradı üst model değilde alt model değişimi onaylandı hangi modeli istiyorsunuz diye benden cevap almaya çalıştılar hemen satıcımı aradım mehmet abiyi alt model kakalamaya çalışıyorlar dedim adam öfkelenerek abi kapatırmısını teli dedi hemen döneceğim sana dedi 10 dk sonra sony yine aradı üst model değişimim onaylanmış adres teyidini yaparak ürünü yollayacaklarını söylediler 1 hafta içinde ürün elime geldi gerçekten üst model cihaz geldi 10800 tl verdiğim tv yerine 16.500 liralık tv gelmişti güncel kurla ortaya çıkan fiyatı buydu


    hepsiburadada fiyattan ziyade satıcıları araştırın çünkü onlar sadece komisyonlarını alıyor kenara çekiliyorlar satıcılara yaptırımları yok sizi madur eden hepsiburada değil satıcı oluyor

    Hocam kendisi nerden bulabiliriz? Tv ordan alalim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • bi insan televizyon izlemek icin neden 10 bin tl verir

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    Hocam kendisi nerden bulabiliriz? Tv ordan alalim.

    Alıntıları Göster

    dogubank bilişim mehmet bey var telefondada yardımcı oluyor model konusunda sony samsung lg bütün modeller var sony satıcı bayisi


    yerleri sirkecide doğubank iş merkezinin hemen karşısında

  • Allah cezalarını versin inşallah! Bende 19 Haziran da 3365₺ ye msi monitör aldım.2 farklı noktada panelde toz ve leke vardı. 24 Haziranda iade kaydı oluşturdum. 26 Haziranda gelip aldılar. Hepsijet yüzünden 3 Temmuzda İzmir'den İstanbula gidebildi. İlk etapta işim hızlı hallolsun diye cayma hakkımı kullanmak istedim. Servise gidecek rapor yazmaları gerekli dediler. İstemeye istemeye kabul ettim. Neyse 14 Temmuzda servisin raporu hepsiburadaya ilettiğini 21 Temmuz da Msi dan öğrendim. Üzerine kaç defa müşteri hizmetleriyle görüşsem de bir türlü bir çözüme ulaşamadım. Sonunda dün (27 Temmuzda) para iadesi yapıldı. Gerçi ben konuşmamın birisinde kesinlikle para iadesi istemiyorum,monitörü kampanyalıyken aldım şuanda 500₺ ye yakın fark var dememe rağmen para iadesi yaptılar. Kısacası benim son alışverişimdi hepsiburadadan. Bu arada Cimerden Ticaret bakanlığına da durumu izah eden şikayet başvurumu yaptım. Ben bir şekilde tüketici hakem heyeti yada mahkeme yoluyla paramı kurtarabileceğimi fakat hepsiburadanın hak hukuk tanımadıklarını servisin 14 Temmuzda değişim raporu yazması rağmen ne cihaz gönderdiklerini ne de para mı gönderdiklerini yazdım ve firmayı denetlemeleri gerektiğini söyledim. Umarım biz yandık başkaları bu konuları okur ve yanmaz





  • Bu işler ya şans işi yada fiyatına bakılarak bilinçli yapılan birşey. 2019 Mart ayında Vestel TV aldım sorunsuz geldi kuruldu kullaniyorum. Fiyatı düşüktu ondan mı sıkıntı olmadı bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburadadan 30 nisanda monitör siparişi verdim kargoyu 14 mayısda teslim ettiler gelen monitör arızalı çıktı 2 ay monitörün iadesi için süründürdüler , çağrı merkezine ulaşmak bir dert ulaşıyorsun zırt bırt hat kopuyor ayrı dert , çağrı merkezinde telefona çıkanlar evinde çalışan senin benim gibi insanlar tek yaptıkları şikayetine istinaden kayıt açıyorlar aynı şeyi siteye girip kendinde kayıt açabilirsin


    hepsiburada müşteri hizmetleri kendilerine müşterilerden izole bir sistem kurmuşlar kapıyada çağrı merkezini bağlamışlar dünya umurlarında değil amk , kafalarına göre iş yapıyorlar müşteriyi umursayan yok


    müşteri olarak da bize düşen görev böyle yükselen göte tekmeyi çakmaktır  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: pepe7115

    dogubank bilişim mehmet bey var telefondada yardımcı oluyor model konusunda sony samsung lg bütün modeller var sony satıcı bayisi


    yerleri sirkecide doğubank iş merkezinin hemen karşısında



    Alıntıları Göster
    Webden satis yeri neresi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    Webden satis yeri neresi

    Alıntıları Göster

    ben hepsiburadadan aldım n11 dede vardı galiba

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mind of a madman

    bi insan televizyon izlemek icin neden 10 bin tl verir

    Aman şimdi parası var alır sizeneciler gelir saldırır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nykspos kullanıcısına yanıt

    Servisten daha iyi bilen yetkileri işe almış hb.


    Akil mantık almayacak derecede trajik bir durum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyiki vatandan almamışsınız ne değişim yapıyorlar nede yardımcı oluyorlar

  • madhane kullanıcısına yanıt

    Yok satmam, vergisi az, bakımı az, yakıtı az birde arıza açmıyor yeni model arabalar zora gelemiyor. Bunun bakımını aksatmana rağmen dağ bayır demeden gidiyor. Askeri standartlarda üretilmiş bir araba, savaşa sok sağ çıkar. Üstelik trigeride zincirlik ömürlük.


    Arabayı verip 9000 tl ye tv de alınmaz. Araba değer kazanıyor şuan 15-20 istiyorlar tv değer kazanır mı ?

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.