Şimdi Ara

9.000 TL'lik hepsiburada ve LG mağduriyeti. [Çözüldü]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
2
Favori
9.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
155 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    Hepsiburada ve LG ile aramda geçen ve halen mağdur olduğumuz olayı anlatmak istiyorum.


    12 Mayıs'ta hepsiburada.com'dan 8.899,01 TL ödeyerek "LG OLED55B9PLA 4K Ultra HD 55" 140 Ekran Uydu Alıcılı Smart OLED TV" televizyonunu aldım, (sipariş no: 234098396).


    1 ay geçmeden ölü piksel hatası verdi ve yetkili servisi çağırdık. Servis ürünü inceledi, değişim kararını verecek olan LG Genel Merkezine iletmek üzere fotoğraf çekti ve gitti, 3-4 gün sonra tekrar geldi, onaylanmış ürün değişim/iade formunu bırakarak arızalı televizyonu evimizden aldı gitti. Formu TV'yi aldığım LG yetkili satıcısı olan hepsiburada'ya göndermem gerektiği ve oradan 2-3 gün içinde yeni tv'nin ücretsiz geleceği bilgisini verdi. İşte o belge https://prnt.sc/toip5v


    Hepsiburada'yı arayıp formu nasıl göndereceğimi sordum, iade kısmından "Ürün bozuldu, servis iadesi / değişim raporları var" bölümünü seçerek yapmam gerektiği bilgisini aldım. 1 Temmuz tarihinde ilgili formu doldurarak belgeyi aynı istedikleri şekilde yükledim. Kontrol ettirmek için tekrar aradım, incelendikten sonra tarafıma dönüş yapılacağı bilgisini aldım.


    Sonraki gün telime mesaj geldi: "ürünü şu kod ile gönderin biz gerekli incelemeyi yapıp iade olup olmayacağı kararını vereceğiz".


    Tekrar aradım dedim ki ürün zaten yetkili servis tarafından incelenerek evimizden alındığını ve değişim formunun tarafımıza verildiğini ve istedikleri şekilde kendilerine ulaştırdığımı belirttim. Zaten formda da tv'nin servis tarafından alındığı kırmızı kaşe ile en altta belirtiliyor.


    Bu sefer de o mesajın otomatik mesaj olduğunu, "ürünü" gönderin yazısını önemsememem gerektiğini, yalnızca "servis formunun aslını" kargo ile göndermemin yeterli olacağı bilgisini verdi.


    Gittim horoz lojistik firmasına formu verdim, kargo görevlisi gönderinin televizyon ebatlarında olduğunu belirterek kargoyu almamaya çalıştı önce ben de hepsiburada ile görüşmemi anlattım ve kağıt üzerindeki "tv serviste kalmıştır ibareli kırmızı kaşeyi" gösterdim, kabul etti.


    3 Temmuz tarihinde vermiş olduğum kargo üzerinden bugün tam 24 gün geçti, 2 günde bir hepsiburada firmasını arayıp "televizyonumuz yok" dememize rağmen tarafımıza en ufak bir dönüş gerçekleştirilmedi. Tek söyledikleri "iletiyoruz, ilgilenecekler". Diyorum ki beni departmana ulaştırın, diyor ki biz bile buradan departmanlara direkt olarak ulaşamıyoruz, yalnızca notunuzu kaydınıza ekleyebiliyoruz diyor.


    444 6 543 numaralı telefondan LG Türkiye ile görüştüğümde hepsiburada.com'un değişim raporunun aslını istemelerine bile gerek olmadığını belirtti. 4-5 gün aralıklarla 4 kez daha mail attım LG Türkiye'ye resmi sitelerinden, onlarda ilgileniyoruz otomatik yanıtından başka birşey demiyorlar. Eski TV'yi istedim, dedim vaz geçtim bozuk TV'mi geri verin, o da depoya gitmiş, artık çok geç dediler (yetkili servis).


    Özetle arkadaşlar biz yandık siz yanmayın, internetten TV alırken bizim olayımız aklınıza gelsin. 


    17 Temmuz'da Cimer'den ticaret bakanlığına da yazdım henüz bir ilerleme yok ama olur inşallah, olmazsa tüketici mahkemesine ve savcılığa kadar gideceğim ama evde televizyon olmadığı için özellikle de bu pandemi günlerinde çok mağduruz. Bir el atıp konuyu güncel tutarsanız belki gerçek bir yetkili görür. Ekşi sözlük hesabım olsaydı oraya da yazmak isterdim ama yok, hesabı olan bir arkadaş oraya da taşırsa iyi olur. 


    Konu hakkında en ufak bir gelişme olursa konuyu düzenleyip buraya yazacağım.


    --


    Güncelleme #1:


    Arkadaşlar şu şekilde bir mesaj geldi sonunda.


    Mesajda bahsedilen aradık ulaşamadık kısmı yalan, telefonum aktif ve gün içerisinde kaç kez görüşme yaptım başkalarıyla, cevapsız falan yok.


    Umarım hazırladık kargo göndereceğiz kısmı gerçektir, ben bunların hiç bir lafına inanmıyorum artık.


    Hepinizden allah razı olsun, umarım kimsenin başına bir daha bu şekilde bir şey gelmez.


    Tv kargoya verildiğinde ve geldiğinde buradan tekrar paylaşacağım.



    Güncelleme #2:


    https://prnt.sc/tpo430 bu noktadan sonra artık gelir, tekrar faturası geldi, konu başlığını çözüldü olarak değiştiriyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat1400 -- 28 Temmuz 2020; 8:13:40 >







  • Her yer bu şekilde şikayetlerle dolu. Özellikle kargosu eksik gelen müşteriler, arızalı ürün değişimi yapmak isteyen müşterileri hep mağdur ediyor hepsiburada. Call center dedikleri telefon hattı ve whatsapp hattı sadece dinliyor, not alıyor. Bir hatta bekletip yetkiliyle görüşüp geri dönmek yok. Etkili destek yok. Deyim yerindeyse sadece gaz alıyor.


    Neden bir düzenleme yapılmıyor anlamıyorum gerçekten. Son 1 yılda 82bin şikayet gelmiş sadece sikayetvar.com'a hepsiburada için, günde 220'nin üzerinde.


    Tv reklamlarında boy göstereceğine biraz destek personeline yatırım yapmalı bence.

    Konu LG'nin köpekliği ile alakalı. Bayilerinde iade aldırtmıyor, değişimler çok sıkıntılı, inanılmaz saçma bir prosedürleri var (cihazı alıp size kağıt veriyorlar).


    Bende seninle aynı gemideyim. Monitör bozuldu, aynı prosedürler. LG'nin genel merkezi ile ana-bacılaştıktan sonra bu hafta gönderim yapacaklarını (fabrikadan-servis aracılığı ile) sözünü aldım.


    Ama söz işte. 20 gündür monitörsüzüm. Yazdığımız hiç bir yer fayda etmiyor.


    Adam monitörümü alıyor, bana bir kağıt bırakıyor, git bayi ile uğraş diyor. Böyle bir şey mi var ya ?


    Sony'nin gözünü seveyim. Garantisinin bitmesine 2 hafta kalan TV'yi üst model TV ile 5 gün içinde, yine servis aracılığı ile getirdiler. Eski TV bizde kalsın diye tutanak tutup (cihazsız kalmayalım diye) öyle işlem yaptılar.


    LG'nin diğer ülkelerdeki durumu ne bilmiyorum ama, TR servisleri rezaletin ötesi. Arkadaşım G5 telefonu için, satır sopa ile kavga etmişti de öyle hakkını alabilmişti.

  • Geçmiş olsun hocam, paramızla rezil oluyoruz ve bunlara dur diyen yok. Umarım bir an önce lehinize sonuçlanır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her yer bu şekilde şikayetlerle dolu. Özellikle kargosu eksik gelen müşteriler, arızalı ürün değişimi yapmak isteyen müşterileri hep mağdur ediyor hepsiburada. Call center dedikleri telefon hattı ve whatsapp hattı sadece dinliyor, not alıyor. Bir hatta bekletip yetkiliyle görüşüp geri dönmek yok. Etkili destek yok. Deyim yerindeyse sadece gaz alıyor.


    Neden bir düzenleme yapılmıyor anlamıyorum gerçekten. Son 1 yılda 82bin şikayet gelmiş sadece sikayetvar.com'a hepsiburada için, günde 220'nin üzerinde.


    Tv reklamlarında boy göstereceğine biraz destek personeline yatırım yapmalı bence.

  • hepsi burda bitik firma! aynı istambul bilişim gibi, ne mal alın nede aldırın, eskiden iyiydi şimdi rezalet sadece !




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsh77 -- 28 Temmuz 2020; 11:27:31 >
  • Gecmis olsun. Su durumlari yasamak cok aci geliyor bana. Yetkili servis televizyonu aliyorsa, bi zahmet yenisini de getiriversin. Adamin kicindan kan aliyorlar, istiyorlarki müşteri aci ceksin, hic yuzu gulmesin, gun yüzü gormesin. Ne lan bu yeter artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hepsiburada satıcısı yım inanın diğerleri adam gibi ürünü göndermiyor bile ürünü aldıktan sonra satıcıya 700 tlye yakın komisyon alıyor hb
    O yüzden Satıcı daha sana yardım bile etmez
    Dava felan aç hakkın var
    Ha bide sadece sistemimize düşüyor şikayetler onuda bildirerek sizi mağdur eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RagosSyn R kullanıcısına yanıt

    Kardeş yapma böyle, ne kadar ayıp.

  • Hepsiburada hırsız firmanın teki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RagosSyn R kullanıcısına yanıt
    Hahaha olduk hocam olduk eksik olma 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bi televizyona 9 bin lira verebiliyorsanız siz mağdur olmazsınız hocam

  • quote:

    Orijinalden alıntı: RagosSyn

    Bu mesaj silindi.

    ne alaka yani internetten aldı diye suç adamda mı bu bitik zihniyet yüzünden firmalar yüz buluyor.

  • Lg nin yurtdışı firmasına yaz, bak nasıl tutuşup ilgileniyorlar. Burdakilerden bi hayır bekleme.

    https://www.lge.co.kr/


    bu siteyi türkçe dil çevirerek iletişim sağlayabilirsin. Hemen getirirler yeni cihazını




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayalci -- 27 Temmuz 2020; 9:24:27 >
  • Şu firmadan çöp almayın. Forumda onlarca şikayet konusu var. Alacaksanız Amazondan alın. Garanti şartlarını güzelce okuyun kutu açılımında bazı incelikler var. Güzelce her leyi yaparlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadir_150 kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum kesinlikle, sağlam ders oldu.

  • Hrpsibuaradadan artık birşey alınmaz her siparişte sıkıntı çıkıyor son günlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşımı öne çıkardım. 2 dk sonra heosiburada'dan elektronik posta geldi. Sulermarket indirimlerde 10 Tl indirim varmış. Tesadüftür herhalde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sinanakgl kullanıcısına yanıt

    Tv'de hepsiburada, internette hepsiburada, şikayet etmek istediğim sitede bile önce onun reklamını kapatıyorum :)

  • Bu kaçıncı hepsiburada ve pahalı ürün iadesi konusu!


    Her ne kadar satış anlamında güvenilir bir firma olarak görünse de müşteri hizmetleri konusunda belki de ülkenin en kötü yönetilen alışveriş sitesi.


    "Biz aldık, biz ilettik, onlar dönecek" gibi kalıplaşmış cevaplar, ulaşılamayan telefonlar, sosyal medyada rezil edilmedikçe çözülmeyen sorunlar vs.


    Kesinlikle pahalı elektonik ürün almaya korkuyorum buradan...

  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.