Şimdi Ara

68 bine sen olsan hangisini alırsın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 ay
  • Cevaplayan Üyeler 35
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bio technolog (5 mesaj) virusneo (3 mesaj) Profes124 (3 mesaj) SYE35 (2 mesaj) parker48 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (15 mesaj) Mobil (12 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (19 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar bir yerde hayalimdeki araba makam perdesine kadar aktif hatasız sayılır 300 binde diğeri taksi çıkması sadece klima 700 binde

    Her yönü ile hangi araba daha iyidir.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bio technolog -- 9 Kasım 2020; 0:28:3 >



    |
    |




  • Yerli üretim bir araba almaya bak, Symbol-Albea al bence bitik olsa bile yaptırırsın, parçası üzmez, anlayanı bol olur. Şu Roverin bir stop kırılsa inan bulucam diye çatlarsın.

  • Yarbay
    6244 Mesaj

    Başka alternatif ararim

  • Yüzbaşı
    535 Mesaj

    Symbol

    |
    |
  • Yüzbaşı
    733 Mesaj
    Biraz bütçe yükseltip bravo kovalarım.
  • Teğmen
    128 Mesaj
    Başka arabalara bakarım ha yok illa bu ikisinden birini alacağım dersen, hiç sevmem bu lafı ama -son sahibi olacağım- diyorsan o zaman Roveri al derim. Çünkü taksi çıkması hiçbir araç alınmaması gerekiyorken (çok yeni ve çok az km olanlar hariç) 700bin km lerde hiçbir aracın alınmaması gerekiyorken üstüne bide bu olumsuz yönlere sahip ve linea ise başka ne olursa onu al derim.
    |
    |
  • Yarbay
    5090 Mesaj
    Taksiye binerim, yakıt, bakım, vergi, sigorta paralarını da bütçeye eklerim, 3-5 sene sonra elimde daha fazla para kalır.
  • Yarbay
    7365 Mesaj

    Getz

    |
    |
  • Binbaşı
    1449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bende şuan öyle yapıyorum taksiye biniyorum ama yakında çocuk kreşe başlayacak ve bursa dan gemliğe taşınacağız Bursa gemlik arası sürekli hergün eşim işe gidip gelecek yılda 20000 km kullanılacak yani ortalama
    |
    |
    SYE35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5904 Mesaj

    Yerli üretim bir araba almaya bak, Symbol-Albea al bence bitik olsa bile yaptırırsın, parçası üzmez, anlayanı bol olur. Şu Roverin bir stop kırılsa inan bulucam diye çatlarsın.

    bio technolog kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Yerli üretim bir araba almaya bak, Symbol-Albea al bence bitik olsa bile yaptırırsın, parçası üzmez, anlayanı bol olur. Şu Roverin bir stop kırılsa inan bulucam diye çatlarsın.

    |
    |
  • Binbaşı
    1449 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    O arabalara çocuğumu nasıl bindireceğim güvenlik çok kötü çocuk yokken ibiza mk2 206-306 vardı tektim sorun yoktu. albea ve symbol de kullandım 80 dan sonra yol tutuş viraj fren hiçbir şey güven vermiyor

    Malum otobanda 120 ile tırlar solluyor yavaş kalırsan yavaş gitmek daha büyük tehlike

    Hem güvenliği iyi hem motoru yılda 20 bin kaldıracak ve yakıtı çok olmayacak

    Kafayı sıyırmak üzereyim valla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bio technolog -- 9 Kasım 2020; 9:45:13 >
    |
    |
    parker48 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    80 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    O arabalara çocuğumu nasıl bindireceğim güvenlik çok kötü çocuk yokken ibiza mk2 206-306 vardı tektim sorun yoktu. albea ve symbol de kullandım 80 dan sonra yol tutuş viraj fren hiçbir şey güven vermiyor

    Malum otobanda 120 ile tırlar solluyor yavaş kalırsan yavaş gitmek daha büyük tehlike

    Hem güvenliği iyi hem motoru yılda 20 bin kaldıracak ve yakıtı çok olmayacak

    Kafayı sıyırmak üzereyim valla

    İstediğin güvenlikte bir araba için 200 bin lira gerekiyor,az yakan parçası ucuz bi araç alıp yavaş ve dikkatli kullanacaksınız alternatifi yok,rover gibi araçlar çok güzel ama ülkemizde çok az bulunur,parçası bakımı yakıtı fazla olur.

    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    ilk ilandaki ucube 2 sene evvel 20 liraydı tanıdık galeride

    tam almaya niyetlenmiştim exper arkidiş uyardı parçası pahalı diye almamıştım

    |
    |
  • Binbaşı
    1282 Mesaj

    Punto bakın hocam. Zamanının güvenli araçlarındandır. Yakıtı üzmez.

    Rover riskli bir araç. Daha çok keyif için alınır. İlla makam aracı derseniz de Opel Omega ya da Renault Safrane öneririm. Nispeten daha kolaylar yürütme konusunda.
    |
    |
    bio technolog kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    969 Mesaj
    Bir lineadan daha fazlası dururken başkasına bakamazsın.
    |
    |
  • Yarbay
    3324 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    Bende şuan öyle yapıyorum taksiye biniyorum ama yakında çocuk kreşe başlayacak ve bursa dan gemliğe taşınacağız Bursa gemlik arası sürekli hergün eşim işe gidip gelecek yılda 20000 km kullanılacak yani ortalama

    Macera aramayın Hocam, bu 2 araç sizi hayatınızdan bezdirir. O paralara şimdilik Clio Symbol, Hyundai Accend Admire gibi sizi üzmeyecek araçlar bakın, ileride daha iyisini alırsınız inşallah.

    |
    |
  • Yarbay
    5904 Mesaj

    Bu paraya bu kadar,bütçe çok yetersiz maalesef.

    |
    |
    bio technolog kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    120 Mesaj
    Araba almam
    |
    |
  • Yarbay
    3130 Mesaj

    bu fiyata kaldı mı bilmiyorum ama opel meriva manuel 1.3cdti bakabilirsiniz.

    |
    |
    bio technolog kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    918 Mesaj

    bu fiyata bu arabaları alırsan bugün 70 verirsin yarın sana masrafıyla 100 e gelir . 300 700 bine arabayı olur la . git kendine daha iyi yatırımlar bul istersen . o fiyata köşede dönerci açsan daha karlı senin için .

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.