Şimdi Ara

Araç D konumunda dururken oluşan sarsıntı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
2
Favori
30.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • D konumunda ayağım frende araç durur haldeyken araçta sarsıntı oluyor.ayağımı frenden çektiğimde araç hareket etmeye başladğında sarsıntı kesiliyor.özellikle motor soğukken daha çok oluyor sebebi ne olabilir?

    Lpg yok, şanzıman tork konvertörlü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KIZLARIN KORKULU RÜYASI -- 14 Ekim 2013; 13:45:10 >



  • Durdugunda "N" ye al gecer
  • D konumunda araç hep ileri gitme eğilimindedir.freni bırakınca ileri gider zaten.Ama sarsıntı olmaması lazım yinede.frenleri kontrol ettirin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Durdugunda "N" ye al gecer

    Onu ben de biliyorum d de iken sarsılması normal değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    D konumunda araç hep ileri gitme eğilimindedir.freni bırakınca ileri gider zaten.Ama sarsıntı olmaması lazım yinede.frenleri kontrol ettirin derim.

    D de iken azda olsa sarsıntı normalde bu çok sarsılıyor önceden böyle değildi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZLARIN KORKULU RÜYASI

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Durdugunda "N" ye al gecer

    Onu ben de biliyorum d de iken sarsılması normal değil.

    Alıntıları Göster
    şanzıman yağınızı değiştirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    şanzıman yağınızı değiştirin.

    Daha 40 binde araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZLARIN KORKULU RÜYASI

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Durdugunda "N" ye al gecer

    Onu ben de biliyorum d de iken sarsılması normal değil.

    Alıntıları Göster
    Aynı sorun bende de vardı.Motor kulaklarını yan sanayilerle değiştim biraz azaldı.Sonra gittim orjinaliyle değiştirdim epey kesildi sarsıntı ama çok az bi sarsıntı var şu anda.Diğer viteslerde sıkıntı tamamen geçti ama d de az bi sallantı var.10 bin km sonra şanzıman yağını değiştiricem o sırada şanzımancıya baktırmayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Aynı sorun bende de vardı.Motor kulaklarını yan sanayilerle değiştim biraz azaldı.Sonra gittim orjinaliyle değiştirdim epey kesildi sarsıntı ama çok az bi sarsıntı var şu anda.Diğer viteslerde sıkıntı tamamen geçti ama d de az bi sallantı var.10 bin km sonra şanzıman yağını değiştiricem o sırada şanzımancıya baktırmayı düşünüyorum.

    Ne kadara değişti?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZLARIN KORKULU RÜYASI


    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Durdugunda "N" ye al gecer

    Onu ben de biliyorum d de iken sarsılması normal değil.

    aracınızın marka/modeli?
  • KIZLARIN KORKULU RÜYASI K kullanıcısına yanıt
    400
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    400
    40 binde ne yağ değişir nede durduğunda d de iken araç sarsıntı yaratır varmı öyle saçmalık evde 2 tane otomatik aracımız var ikisinde de asla öyle bi durum yok..

    aracınız yada şanzumanınız ney bilmiyorum ama 2 yıl önce dsg şanzumanlı aracım böyle başladı 3 gün içindede dağıldı 7 bin tl ye yaptırdım bence acilen bi servise gösterin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    40 binde ne yağ değişir nede durduğunda d de iken araç sarsıntı yaratır varmı öyle saçmalık evde 2 tane otomatik aracımız var ikisinde de asla öyle bi durum yok..

    aracınız yada şanzumanınız ney bilmiyorum ama 2 yıl önce dsg şanzumanlı aracım böyle başladı 3 gün içindede dağıldı 7 bin tl ye yaptırdım bence acilen bi servise gösterin...

    Alıntıları Göster
    Tariflerinize uygun bir arıza biliyorum:) Motor alt kulağı patlak olabilir. Yanlar patlak olsa hareket halinde de titreme olur. D konumunda tam dururken oluyorsa motor alt kulaktır diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Tariflerinize uygun bir arıza biliyorum:) Motor alt kulağı patlak olabilir. Yanlar patlak olsa hareket halinde de titreme olur. D konumunda tam dururken oluyorsa motor alt kulaktır diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    D de dururken motor devri biraz düşer. Düşük rölanti devri de titremeye sebep olur.
    Ben mesela rampada bazen aracı kavramaya getirip öyle kalkıyorum. Kavramanın ayarını tutturamazsam devir şöyle bi 500 ün altına düşerse arabanın ön konsolu dahi titriyor.
    Eğer sürekli D de duruyorsanız motor kulakçıkları da aşınmış olabilir o aşırı sarsıntıdan. Aynı şey buzdolabında başımıza geldi. Arkadaki rezistans tellerini tutan plastikler artık gevşemiş (Sarsıntıdan) yerinden çıkıp duruyordu. Paket lastiği ile azıcık müdahale yaptım durdu şimdi. Siz de bi motor kulakçıklarına bakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    D de dururken motor devri biraz düşer. Düşük rölanti devri de titremeye sebep olur.
    Ben mesela rampada bazen aracı kavramaya getirip öyle kalkıyorum. Kavramanın ayarını tutturamazsam devir şöyle bi 500 ün altına düşerse arabanın ön konsolu dahi titriyor.
    Eğer sürekli D de duruyorsanız motor kulakçıkları da aşınmış olabilir o aşırı sarsıntıdan. Aynı şey buzdolabında başımıza geldi. Arkadaki rezistans tellerini tutan plastikler artık gevşemiş (Sarsıntıdan) yerinden çıkıp duruyordu. Paket lastiği ile azıcık müdahale yaptım durdu şimdi. Siz de bi motor kulakçıklarına bakın.

    Alıntıları Göster
    Bu bende de oluyor ama rahatsız edecek kadar değil. Aracı 0 alınca 2 yıl önce şimdiye kadar problem olduğunu düşünmedim hatta şöyle oluyor hareketliyken ışığa gelip duruyorsunuz tam o anda sanıyorum dişliyi değiştiriyor tüketim 0.6 lt/saat gibi bir değere düşüyor. Gazlamaya başlayınca en büyük dişliyle harekete geçiyor. Dur kalkta ilk dişlide giderken durunca böyle birşey yapmıyor.




  • Hocam merhaba. Aradan epey zaman geçmiş ama 40 bindeki araçta bmw 1 serisi aynı problemi yaşıyorum. Nasıl çözdünüz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mercanm

    Hocam merhaba. Aradan epey zaman geçmiş ama 40 bindeki araçta bmw 1 serisi aynı problemi yaşıyorum. Nasıl çözdünüz acaba?
    bir hortta benden olsun , bmw 1 75binde aynı sorun var
  • Aynı sorun benim araçta da var. Bmw 320i e90. Gaz kelebeği veya hava akışmetre den dolayıda olabileceğini söylediler
  • Bende de aynı sorun var ama aracım yukarıdakilerden çok daha eski 2004 model. D Konumunda iken titreme yapıyor durunca.
  • Motor kulakları eskimiştir büyük ihtimalle değişmesi gerekir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.