< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
360Bin TL'ye 1.0 Sce Joy Clio almak?







-
-
O motor ile malesef alınmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egea bakın bari, arka camı çevirmeli 65 beygir arabaya o para çok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2020 model Clio 4 0.9 Tce alın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egea bakın hocam,aynı fiyata 10 bin km civarı araçlar var 2021 1.4 Easy tabi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Egea al çok daha iyi. Kol dayama standart, 4 cam otomatik. Gerekirse 1.4 urban bul derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar fark var mı dostlar. Egea diyorsunuz yani
Pek sedan istemiyordum, bir de Egea daha çok yakıyor diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul'daysanız tiktak yada moov ile deneyebilirsiniz. Veya kiralama ile 1-2 gün deneyin. Bence şehir içi yeterli ama şehirlerarası üzer. Güçlü motora alışmış biri için ölü gitmiyor gibi gelebilir en iyi kararı kendiniz verirsiniz bana kalırsa denemekte fayda var. Egea için de geçerli aynısı. Sonuçta yarım milyona yakın bi para veriliyor bu arabalara.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2021 Kia Rio bakabilisiniz aynı rakamlara daha dolu bir araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şehir içi kullanacaksanız, performans beklentiniz yoksa bence EGEA dan daha mantıklı bir araç. 1.4 Egea ya LPG siz binemezsiniz, bu araca çok rahat binebilirsiniz, dolayısı ile uzun dönem sorun yaşamazsınız.
-
65 hp araba. Tofaş bile geçer bunu. Kesinlikle egea alin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turbosuzunu almaaaaaayıııııın 0,9da veya 1,0da turbolular var . arasında dağlaaaaar kadar fark var
-
Kocaelideyim. Egea yakıt konusunda korkutuyor. Fiyat olarak çıkamayacağım için diğer tüm modelleri eliyorum. 1.2 c-elysee de var. Onun da yakıtı iyi gibi.
Egea için çok yakma ve yağ eksiltmesi sorun.
Görüntü ve konfor artı.
Clio için start stop ve klima kompresör problemleri sorun.
Perde hava yastığı bile olması ve Egedan az yakması artı.
C-elysee için cam açma düğmelerinin yeri ve perde hava yastığı olmaması sorun.
Yakıtı ve parça ucuzluğu ve sorunsuzluğu artı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C-elysee tasarım olarak cam açma dügmeleri arka koltuk süngerinin inceligi vs her yerden çalmışlar sanki 90ların arabası. Bence listeden eleyin. Zaten tutanıda dizel. Tam şirket arabası kafası bir model.
Bence siz 1.4 egea ve 1.2 65 hp clioyu kiralayıp karşılaştırın.
clio 65 hp 95nm torku var. Egeada en azından 95 hp 127nm tork var. clionun 0/100 17.1 saniye iken egea da bu rakam 11.8
clio adamı kanser eder.
-
Rampada erken bayılır, uzun yolda biraz bağırarak gider. Düşük hacimli atmosferik motorların hepsi böyle. Ağırlıklı kullanım şehiriçi düz yol ise, ayda yılda bir uzun yola çıkıyorsa problem teşkil etmez. Sık sık uzun yola çıkılıyorsa, rampa kullanımı yoğun ise yorar.
-
Şehiriçi trafiği yakalamak için sürekli 3-4 bin devir çevirmeniz gerekiyor.
Yüksek devir cevirdiginiz için yakıt fazla, konfor düşük, motor dayanımı az oluyor.
Moov araçlarının ortalaması bu motorla 9.5-10 litre. Bireysel kullanıcı kendi kullanımında 2-3 litre düşürebilir ancak bu kadar yüksek olmasının sebebi aracın gitmemesi. Gitmediği için gaza çok basılması. Yani aynı aracın turbolu versiyonuna 10 litre yaktirdiginiz koşulda apacilik yapıyor olursunuz. Bunda anca trafiği yakaliyorsunuz.
İkinci elde bu 1.0 sce Ler filo çıkması olabilir. Çok sattı.
Bence başka modellere bakılmalı. 1.2 celse de benzer bir araç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçenlerde kiraladık 1.0 65 hp clioyu. Gerçekten olmamış.
Bu araç alınmaz bence.
Bunun yerine egea tercih edilir.
Performans sıkıntısı olmasın dersen 1.3mjet alınır.
Egea clioadan kalite olarak çok daha iyi bir araba.
Egeanın yağ yakma problemi ilk zamanlarda vardı, uzun süredir böyle bir probleme denk gelmedim.
-
Yorumlar için çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben olsam bütçeme bi 30bin lira daha ilave edip yine B segmentte Kia Rio bakardım, 1.0 turbo-benzinli motor 100bg-172nM tork üretiyor, max. torkunu da 1500 devirden itibaren veriyor yani alt devirleri de canlı bi motor. kasa ağırlığı 1100kg ve bu kasa ağırlığı ile performansı gayet yeterli (0-100: 10.4sn) şanzımanı 6 ileri uzun yol içinde gayet ideal bence. hız sabitleme, yokuş kalkış desteği, 6 hava yastığı, 4 cam otomatik vs. gibi şeyler standart geliyor, istenirse multimedya ekran-geri görüş kamerası yada park sensörü gibi donanımlar sonradan takılabilir.
atmosferik clio'ya göre çok daha mantıklı bir tercih olur bence. fiyat-performans olarak başarılı bir model. hemde 1.0 motor ile senelik MTV avantajı da var (1.4 egea'ya kıyasla) MTV'ninde maşallahı var her sene zamlardan dolayı katlanarak artıyor :/
ilan örneği (ilanla alakam yoktur)
https://www.sahibinden.com/1049811666
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 28 Ekim 2022; 0:8:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hiçbir 1.0 Sce motorlu araç çooook uzun dönem kullanılmaz, motoru isyan ettirir, araç değiştirilir.
En Beğenilen Yanıtlar

Egea bakın bari, arka camı çevirmeli 65 beygir arabaya o para çok
|
O motor ile malesef alınmaz
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X