Şimdi Ara

3. köprü inşaatı başladı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
0
Favori
12.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .aaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit+ -- 14 Ocak 2021; 21:4:35 >



  • Az önce CNN TÜRK haber kanalında izledim bu haberi
    http://www.cnnturk.com/2009/turkiye/07/06/cnn.turk.3.kopru.calismalarini.goruntuledi/533842.2/index.html

    3. köprü inşaatı başladı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fastdriver. -- 6 Temmuz 2009; 14:26:54 >




  • hayırlısı olsun, Allah devlete millete zeval vermesin..
  • Zamanında 1. kopru yapılırkende cok yazılmıs cızılmiş Doganın goruntusu bozuluyor yapılmasını ıstememişler.

    2. koprü deseniz keza aynı sekilde. Hayır ne mantıktır anlamıyorum doğa katılı bır adam fln degılım ama

    gereklilik soz konusu ise bazı şeyleri feda etmek gerekir diye dusunuyorum. inşallah 2006 dan beridir devam eden inş

    3. kopru bağlantı yollarıdır.
  • bakan da açıklama yapıyor "haberler spekülasyon kanmayın siz millete" diye..

    koyun zaten millet.. o sözlerine de inanan çıkmıştır kesin
  • daha estetik bir köprü yapsalar diğerlerine nazaran biblo gibi.
  • arsa marsa kalmadı zaten oralarda 2 sene önce satıldı her yer, boşu boşuna şov yapıyor bakan para bağlamayın diye.

    köprü de yapılsın ama sarıyeri tırlara boğmasınlar lütfen, istanbulun kalan son güzel yeri. zaten haftasonu mahşer yeri gibi oluyor denize gelenler yüzünden. köprü bağlantıları her yeri tıkayabilir. allahtan okul bitiyor, beylikdüzü, büyükçekmece, tuzla falan oralara taşınmak lazım hangi yakada işe başlarsan ona göre.
    ya da işyerine yakın mezar gibi karanlık evlere bin lira 2bin lira kira vereceğiz mecbur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Zamanında 1. kopru yapılırkende cok yazılmıs cızılmiş Doganın goruntusu bozuluyor yapılmasını ıstememişler.

    2. koprü deseniz keza aynı sekilde. Hayır ne mantıktır anlamıyorum doğa katılı bır adam fln degılım ama

    gereklilik soz konusu ise bazı şeyleri feda etmek gerekir diye dusunuyorum. inşallah 2006 dan beridir devam eden inş

    3. kopru bağlantı yollarıdır.



    bakımsız park ve bahçeler daha çok görüntü bozuyor bence
    sapsarı, bakımsız bir çalı göreceğime bakımlı bir köprü görürüm daha iyi, özellikle bazı ormanlar resmen mahrumiyet bölgesi gibi terk edilmiş...
  • güzergahı incelemeden yorum yapmamak lazım.

    büyük bir orman arazisini, ağaçları tahrip edecekse eğer çok yanlış.

    Doğa tahribatından sonra en önemli problem de planlama. 3. köprü, şehrin nasıl gelişmesi gerektiği belirlenip ona göre inşa edilmeli. Yoksa pek bir anlamı yok, inşallah gerçekten akılcı, bilimsel yaklaşmışlardır bu işe, ellerine yüzlerine bulaştırmazlar. Arada birileri de tabi allah' ın emri; işin rantını indirir cebe, yarasın şerefsizlere..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Zamanında 1. kopru yapılırkende cok yazılmıs cızılmiş Doganın goruntusu bozuluyor yapılmasını ıstememişler.

    2. koprü deseniz keza aynı sekilde. Hayır ne mantıktır anlamıyorum doğa katılı bır adam fln degılım ama

    gereklilik soz konusu ise bazı şeyleri feda etmek gerekir diye dusunuyorum. inşallah 2006 dan beridir devam eden inş

    3. kopru bağlantı yollarıdır.


    zaten yeşilliği feda edelim hep orda yok ettikleri ağaçları istanbulun başka bir yerinde yeniden dikecekler mi? hiç sanmmıyorum. birde tayyip utanmadan " ben çevrecinin daniskasıyım" diyor bir şeyin daniskası o kesinde daniskası olduğu şey "çevre" değil o da kesin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Blue_Knight


    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Zamanında 1. kopru yapılırkende cok yazılmıs cızılmiş Doganın goruntusu bozuluyor yapılmasını ıstememişler.

    2. koprü deseniz keza aynı sekilde. Hayır ne mantıktır anlamıyorum doğa katılı bır adam fln degılım ama

    gereklilik soz konusu ise bazı şeyleri feda etmek gerekir diye dusunuyorum. inşallah 2006 dan beridir devam eden inş

    3. kopru bağlantı yollarıdır.


    zaten yeşilliği feda edelim hep orda yok ettikleri ağaçları istanbulun başka bir yerinde yeniden dikecekler mi? hiç sanmmıyorum. birde tayyip utanmadan " ben çevrecinin daniskasıyım" diyor bir şeyin daniskası o kesinde daniskası olduğu şey "çevre" değil o da kesin




    şu tetikçi gazete haberleriyle saldırmalardan bıktım yahu!

    1990 yıllarda biz istanbulda hava kirliliğinden sokağa çıkamıyorduk.
    İnanmıyorsanız netten dönemim istanbul valisinin sokağa çıkmak zorunda olanlar maske taksın gibi talihsiz açıklamalarını bulabilirsiniz.
    İstanbul büyükşehir belediyesinin sırf ağaç vs konularıyla ilgili Ağaç aş isminde bir şirketi var.

    İstanbul'un transit trafiğini alıcak bu köprü ve bağlantıları için yapılanlar güzel şeyler.
    Kestiğimiz ağacın onlarca katını çok rahat tekrar dikebiliriz.

    Bugün bu haberleri yapan gazetelerin ağa-babaları çok affedersiniz ırzına geçtikleri ormanların içinde süper lüks villalarda oturuyorlar.

    saygılarımla...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Blue_Knight


    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Zamanında 1. kopru yapılırkende cok yazılmıs cızılmiş Doganın goruntusu bozuluyor yapılmasını ıstememişler.

    2. koprü deseniz keza aynı sekilde. Hayır ne mantıktır anlamıyorum doğa katılı bır adam fln degılım ama

    gereklilik soz konusu ise bazı şeyleri feda etmek gerekir diye dusunuyorum. inşallah 2006 dan beridir devam eden inş

    3. kopru bağlantı yollarıdır.


    zaten yeşilliği feda edelim hep orda yok ettikleri ağaçları istanbulun başka bir yerinde yeniden dikecekler mi? hiç sanmmıyorum. birde tayyip utanmadan " ben çevrecinin daniskasıyım" diyor bir şeyin daniskası o kesinde daniskası olduğu şey "çevre" değil o da kesin


    dayım orman işçisi.Başbakanımızın ne kadar çevreci olduğunu ben dayımdan biliyorum.Dayımda sevmiyor ama hakkını yemiyor.harcanan paralar 3 4 katına çıktı anadoluda çoğu il ormanlaşmasını tamamladı.araştırırsanız öğrenebilirsiniz.istanbuldaki o ormanların çoğu Recep tayyip Erdoğan'ın belediye başkanlığı döneminde yapılmıştır.
    Oturduğumuz yerden birilerine taş atmak kolay peki içimizde çevreci olan kaç kişi var?? bir aracın çevreye verdiği yıllık zarar=14 ağaç.ektiniz mi? ya da parasını temaya felan verdiniz mi?israf ettiğiniz kağıdın hakkını çevreye verdiniz mi? bunları yaptıysanız sözüm size değil.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KATADE


    şu tetikçi gazete haberleriyle saldırmalardan bıktım yahu!

    1990 yıllarda biz istanbulda hava kirliliğinden sokağa çıkamıyorduk.
    İnanmıyorsanız netten dönemim istanbul valisinin sokağa çıkmak zorunda olanlar maske taksın gibi talihsiz açıklamalarını bulabilirsiniz.
    İstanbul büyükşehir belediyesinin sırf ağaç vs konularıyla ilgili Ağaç aş isminde bir şirketi var.

    İstanbul'un transit trafiğini alıcak bu köprü ve bağlantıları için yapılanlar güzel şeyler.
    Kestiğimiz ağacın onlarca katını çok rahat tekrar dikebiliriz.

    Bugün bu haberleri yapan gazetelerin ağa-babaları çok affedersiniz ırzına geçtikleri ormanların içinde süper lüks villalarda oturuyorlar.

    saygılarımla...



    inşallah yaparler bizde bunları istiyoruz ama sizin kadar umutlu değiliz.




  • En son cümlenize katılmakla beraber;

    istanbuldaki hava kirliliğinden kurtaran ormanların çoğalması değil doğalgaza geçiştir. Ayrıca İstanbulun transit geçen araçların yüzdesinin çok yüksek olduğunu sanmıyorum. Hadi olsun olsun %10 olsun(ki o kadar değildir.) Bu yüzden 3 köprünün tek getireceği;bir süre sonra yolun sağında ve solunda kaçak kentleşme olacaktır. Sonra bir bakmışız istanbul 20 milyon olmuş, hiç nefes aldıracak yeşil alan kalmamış...

    Kesilecek ağaçların onlarca katı dikilebilir, ama bizim ülkemizde kesilen ağaçların yerine ağaç yerine bina dikilmesi tercih edilir her zaman...

    Saygılarımla...
    quote:

    Orjinalden alıntı: KATADE

    şu tetikçi gazete haberleriyle saldırmalardan bıktım yahu!

    1990 yıllarda biz istanbulda hava kirliliğinden sokağa çıkamıyorduk.
    İnanmıyorsanız netten dönemim istanbul valisinin sokağa çıkmak zorunda olanlar maske taksın gibi talihsiz açıklamalarını bulabilirsiniz.
    İstanbul büyükşehir belediyesinin sırf ağaç vs konularıyla ilgili Ağaç aş isminde bir şirketi var.

    İstanbul'un transit trafiğini alıcak bu köprü ve bağlantıları için yapılanlar güzel şeyler.
    Kestiğimiz ağacın onlarca katını çok rahat tekrar dikebiliriz.

    Bugün bu haberleri yapan gazetelerin ağa-babaları çok affedersiniz ırzına geçtikleri ormanların içinde süper lüks villalarda oturuyorlar.

    saygılarımla...






  • @ankay2

    saygılarımla yazmama mı katılmıyorsun (şaka bir tarafa)

    ben hava kirliliğini yazarken çevrecinin daniskası lafına karşılık çevreye verilen değeri göstermek için sarf ettim.

    ayrıca;

    Ayrıca İstanbulun transit geçen araçların yüzdesinin çok yüksek olduğunu sanmıyorum. Hadi olsun olsun %10 olsun(ki o kadar değildir.)

    bu oran sanırım %2 gibi bişeydi.Fakat transit geçişte kullanılan araçlar TIR,kamyon vs gibi büyük araçlar olduğundan,bu oran %1 bile olsa kaza veya arıza durmunda köprüyü tamamen felç ediyor.

    saygılarımla...
  • istanbulda oturmuyorum. çilesini hiç çekmedim.
    kesilen bir kaç ağaç için ortalığı velveleye getirmeye gerek yok.
    dağ taş her yer devletin gene dikilir. oralar sanki 500 yıllık orman...
    istanbulun trafik karmaşasını televizyondan izlerken biz anadoluda bunalıyoruz.
    ilkine de karşı çıkılıyordu ikincisine de tüp geçide de..
    üçüncüsüne de karşı çıkılması çok doğal.
    ileride boğaza 3. köprüde yetersiz kalacaktır 4. de....
    7 tepeli şehre 7 köprü yakışır...
  • 3. köprü inşaatı başladı!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KATADE


    quote:

    Orjinalden alıntı: Blue_Knight


    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Zamanında 1. kopru yapılırkende cok yazılmıs cızılmiş Doganın goruntusu bozuluyor yapılmasını ıstememişler.

    2. koprü deseniz keza aynı sekilde. Hayır ne mantıktır anlamıyorum doğa katılı bır adam fln degılım ama

    gereklilik soz konusu ise bazı şeyleri feda etmek gerekir diye dusunuyorum. inşallah 2006 dan beridir devam eden inş

    3. kopru bağlantı yollarıdır.


    zaten yeşilliği feda edelim hep orda yok ettikleri ağaçları istanbulun başka bir yerinde yeniden dikecekler mi? hiç sanmmıyorum. birde tayyip utanmadan " ben çevrecinin daniskasıyım" diyor bir şeyin daniskası o kesinde daniskası olduğu şey "çevre" değil o da kesin




    şu tetikçi gazete haberleriyle saldırmalardan bıktım yahu!

    1990 yıllarda biz istanbulda hava kirliliğinden sokağa çıkamıyorduk.
    İnanmıyorsanız netten dönemim istanbul valisinin sokağa çıkmak zorunda olanlar maske taksın gibi talihsiz açıklamalarını bulabilirsiniz.
    İstanbul büyükşehir belediyesinin sırf ağaç vs konularıyla ilgili Ağaç aş isminde bir şirketi var.

    İstanbul'un transit trafiğini alıcak bu köprü ve bağlantıları için yapılanlar güzel şeyler.
    Kestiğimiz ağacın onlarca katını çok rahat tekrar dikebiliriz.

    Bugün bu haberleri yapan gazetelerin ağa-babaları çok affedersiniz ırzına geçtikleri ormanların içinde süper lüks villalarda oturuyorlar.

    saygılarımla...








    quote:

    dayım orman işçisi.Başbakanımızın ne kadar çevreci olduğunu ben dayımdan biliyorum.Dayımda sevmiyor ama hakkını yemiyor.harcanan paralar 3 4 katına çıktı anadoluda çoğu il ormanlaşmasını tamamladı.araştırırsanız öğrenebilirsiniz.istanbuldaki o ormanların çoğu Recep tayyip Erdoğan'ın belediye başkanlığı döneminde yapılmıştır.
    Oturduğumuz yerden birilerine taş atmak kolay peki içimizde çevreci olan kaç kişi var?? bir aracın çevreye verdiği yıllık zarar=14 ağaç.ektiniz mi? ya da parasını temaya felan verdiniz mi?israf ettiğiniz kağıdın hakkını çevreye verdiniz mi? bunları yaptıysanız sözüm size değil.






    ikisinede sonuna kadar katılıyorum amac eleştirmekse insan olanın once kendine bakması gerek...




  • İstanbul trafiğinin esas sorunu şehrin uzunlamasına olan yerleşimi.

    3. köprünün etrafındaki güzergahta da yeni yerleşimler olacak ve 15 yıl içinde orası da keşmekeş haline gelecektir.

    İstanbul'un güneyinde bu kadar trafik sorunun olmasının en başında D-100 karayolunda 200 metrede bir olan girişler ve çıkışlardır. Genelde bu sapaklar yolu tıkıyor ama halen insanlar köprü üzerine köprü yapıldığında sorunun çözüleceğine inanıyorlar.

    Kazaların yarısından çoğu sapak kaçırmamak için aniden şerit değiştirilmesinden ya da karman çorman olan sapak giriş çıkışlarında meydana geliyor. Sapaklar genele sokulup içlerinde dağıtılacağına sayısı arttırıldıkça trafik keşmekeşi de artacaktır.

    Mesela her gün Cevizlibağ'dan Yenibosna'ya kadar olan trafiğin sorumlusu saçmasapan kavşaklardır. Bunu metrobüsle giderken sağ tarafa oturursanız görebilirsiniz. Yenibosna'dan sonra Küçükçekmece'ye kadar yol akar sonra yine oralarda trafik olur, sonrasında trafik eğer yolda kalan bir araç yoksa ya da kaza yoksa açıktır. Ters istikmatte de yine Yenibosna civarındaki girişler çıkışlar yüzünden başlayan trafik Cevizlibağ'a kadar olan giriş çıkışlar yüzünden trafiğin sürekli tıkanık kalmasına yol açar. Daha sonra Okmeydanı, Çağlayan, Mecidiyeköy vs sapakları yol tıkar.

    Köprünün de kendine göre bir trafiği vardır evet, onu da yolu daraltıp metrobüs koyarak değil, yolu genişleterek çözebilirsiniz. Son aylarda köprüde kasis(!) ya da yol çalışması olmadıkça köprü pek fazla tıkanmıyor. Köprüdeki ek şerit de niye verilir halen anlamıyorum. Karşı yolu daraltarak tıkayan da ek şerit, ek şeridin olduğu istikamette oradaki araçlar kendi bölgesine girerken trafiği tıkayan da ek şerit.

    2 yıldır sürekli D-100 karayolunun her kesimini kullandığım için sorunları yakından görme şansım ya da şanssızlığım oluyor. Anadolu yakasında Avrupa yakasındaki kadar trafik olmaz ama onların da esas sorunları sapaklar ve sapakların içindeki 2 sıra otobüs, 3. sıra minibüs kuyrukları oluyor genelde.

    2. köprüyü çok az kullanmışlığım var ama oranın da sorunu genelde şeridi yetersiz olan bağlantı yollarından kaynaklanıyor.




  • Artan araç sayısı değil ama uzunlamasına olan yapılaşma öyle mi ?

    Bence, öyle değil.


    3. köprü transit geçişler için kullanılacak.Bunun ist'ye faydası ne olacak ? Yıllık 700.000 aracın giriş yaptığı kapıkule sınır kapısında ki araçların 3 de 1 yani 250.000 ist trafiğine uğramadan geçiş yapsa,istanbula yatsınamaz şekilde fayda sağlar.


    Ayrıca Marmaraya ek olarak Lastik Tekerlekli araçlar içinde tüp tünel inşaatı devam ediliyor

    2. tüp geçiş Türk-Kore ortaklığında yapılacak

    Yaklaşık 1 milyar dolara malolması beklenen lastik tekerlekli araçların kullanacağı tüp geçiş Türk-Kore ortaklığında Yap-İşlet-Devret Modeli ile yapılacak. İhaleyi alan grup ise dünyanın en büyük firmalarından biri...



    (http://www.denizhaber.com/HABER/13905/1/2.-Tup-Gecis-Turk-Kore-Ortakliginda-Yapilacak.html )


    Artık 4. yada 5. köprü yapılmaz.Fakat Fatih sultan Mehmet ve yeni köprünün altından yeni tüp tüneller inşa edilebilir. Göünül isterki hepsi bir anda olsun ama olmuyor.


    Biraz insaflı davranalım!!! Petrol fiyatı düşüyor hükümet bizimle dalga geçiliyor deniyor. Trafiğe alternatif çözümler üretiliyor,ooo çevre elden gitti diye feryatlar koparılıyor.


    YİĞİDİ ÖLDÜR AMA HAKKINI VER...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.