Şimdi Ara

3. köprü inşaatı başladı! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
108
Cevap
0
Favori
12.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çoktandır var bu hareket, iş yerimiz gereği bütün gün o yollarda oluyoruz bazen. İhsaniye-Tayakadın'dan Hasdal'a bağlanan anayol uzun süredir var. Sadece 1-1.5 sene önce Kısırmandıra'da bitiyordu. Sonra Tayakadın'a kadar uzattılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Tamam ama nüfus artışı var, göç var, işsizlik var...

    Napacak bu insanlar, nereye yerleşecekler?

    Geldikleri yere geri dönsünler kafi..
  • O zaman bizde orta asyaya dönelim.
  • Bu köprüye siyasi düşünceyle yapılmasına ve nereye yapılırsa yapılsın tersi düşünce geliştirerek muhalefet edenler olacaktır. Bundan önceki köprülerde de bu süreç yaşanmıştır. Ama köprü bittikten sonra faydalanan kişiler arasında bu zatlar da vardır.
    Bu memlekete hizmet eden kim olursa olsun, Allah razı olsun.
  • Valla benimde anlamadığım,

    Geçen gün "Ekonomik otomobil gayri iktisadidir" lafına tamamen KARŞI çıkanlar,

    Neden 3. köprüye muhafelet ediyorlar?

    Adamlar artan arabalar için yol yapıyor, köprü yapıyor, bu seferde orman yüzünden yaranamıyorlar.

    Ormanlara bu kadar çok önem veriyorsanız gidin uğraşın madem yakanlarla, edenlerle.

    Sizin orada araziniz olsa böyle konuşacakmıydınız acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    O zaman bizde orta asyaya dönelim.



    Tövbe yarabbim..

    Sen dağdan gelip bağdakini artık kovmayı bırak, bırakıp gidecek isyan ettirecek hale getiriyorsan evet git.
  • Valla beğenilsede beğenilmesede (orman arazileri umarım korunur yasa ile yakılsada ağaç dikilir)
    ileride bunun gibi birşey olucaktır istanbul...

    Hong_Kong_

    3. köprü inşaatı başladı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 21 Ağustos 2009; 1:54:09 >
  • 3.cü köprüyü yapsınlar ama bir şartla. TEM'i kamyon trafiğine kapasınlar.

    Artık pek çok uydu kente tek ulaşım yolu TEM. Örneğin bahçeşehir, Başakşehir. İnsan kamyonların arasında tırsa tırsa gidiyor.
  • farkındaysan nufus artışı ülkenin tamamında homojen olarak artmıyor.istanbul kaç kaç daha hızlı artıyor.bunun geçim terör gibi nedenleri var.burda devlet politikası ön plana çıkmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    Kesilecek ağaçların onlarca katı dikilebilir, ama bizim ülkemizde kesilen ağaçların yerine ağaç yerine bina dikilmesi tercih edilir her zaman...

    Saygılarımla...


    Güzel bir tespit ve yorum..
  • Benim en çok canımı sıkan konu Beykoz ilçe sınırları içinde 2. bir köprünün yapılacak olması. Köprünün Beykoz içinde kullanacağı yolların bir çoğu hazır durumdadır sanırım. Kavacık-Elmalı-Beykoz bağlantı yolunun Elmalı-Beykoz hattı Çekmeköy-Çavuşbaşı-Kavacıkla birleştirilecektir.
  • 3. köprü inşaatı başladı!


    köprü yapıldıktan sonra çevredeki yapılaşma böyle oluyor işte.hala 3.köprüyü savunanlar var.

    1980 ler

    3. köprü inşaatı başladı!

    1990lar

    3. köprü inşaatı başladı!

    3. köprü inşaatı başladı!


    GÜNÜMÜZ

    3. köprü inşaatı başladı!


    biz köprüye bundan dolayı karşıyız.

    iki köprüde yapılırken doğaya zarar verilmeyecek, yapıya izin verilmeyece kesinlikle gibi sıktılarda sıktılar.sonuç rezalet.aynısı 3.köprü yapılırsa da olacak.bunu kabullenin artık.

    2 köprünün anadolu yakasına açtığı tahribatı çoçukluğundan bu güne kadar gözlerimle şahidim.bir arkadaşın da dediği gibi çekmeköy çavuşbaşı(sarıgazide doğup büyüdüm,çevreyi çok iyi bilirim) katledildi.

    2 b çıkacak diye evinin çevresindeki ormalık alandaki ağaçları yakan insaların sayısı hiçte az değil.şahit olduğum bile var.2007 de çalıştığım yerdeki bir arkadaşımın akrabası bu olayı çavuşbaşında yapmıştı.

    daha öncede dediğim gibi açınhttp://sehirrehberi.ibb.gov.tr/map.aspx bu adresi.sol üstteki HARİTA seçeneğinden özellikle 2.köprü çevresinin 1982 yılının uydu görüntüleri ile günümüz görüntülerini karşılaştırın.bakın çekmeköy e çavuşbaşına beykoz a bakında görün bakalım ormanlar ne hale gelmiş.

    ÖRNEK :

    3. köprü inşaatı başladı!


    3. köprü inşaatı başladı!


    ŞİMDİ BİZ NASIL GÜVENELİM ÇEVRENİN ZARAR GÖRMEYECEĞİ YEMİNLERİNE.SİZ SÖYLEYİN




  • 3.köprüyü savunanlar bir gün ne kadar yanıldığınızı anlayacaksınız ama çok geçmiş olacak. Köprünün geçirilmesini planladıkları güzelgah sırf ormanın en yoğun olduğu bölgeyi değil aynı zamanda istanbulun kıt su kaynaklarının da içeriyor bunlar tahrip olunca ne içeceksiniz araçlarınızın motorini mi? Geçeceği çizginin boyunca olan 6 dönümden büyük bütün arsaların kimler tarafından çok önceden kapatıldığını öğrendikten sonra yorum yapsanız daha iyi olabilir . Bir de güzelgahı gizlimiş daha 5 yıl önce bu yerler kapatılmıştı. İstanbulun nüfüsu da 20 milyona filan böyle ulaşmaz yaşam kaynakları dye birşey var bunun başında su gelir bu şekilde tarih edilen bir doğa da su kalır mı, bu sene biraz yağmur yağdı da yırttık ya seneye ? O çok sevdiğiniz köprü yapılıp ömerli alibeyköy, vs barajlarda su da kalmayınca ne ile yaşayacaksınız pet sişe suyuyla mı?
    En büyük çevrecinin daniskasının kim olduğu da belli gerçekten, çevresinden!!




  • 3. köprü nün yeri doğru mu yanlış mı bilemem ama şart!
    Zaten köprüye karşı çıkanların da köprüyü kullanmayan şahıslar olduğunu düşünüyorum. O eziyeti, o işkenceyi her gün çekmediklerini düşünüyorum. Derz çalışmalarında 4 saat nasıl tın tın gidilir bunu bilmediklerni düşünüyorum. 3. köprü diğer köprüleri de rahatlatacaktır. Yakalar arası trafik çözümü için 3. köprüyü destekliyorum.
  • Tayyip Erdoğan başkan olunca bizlere 1995 yılında 1/50 bin ölçekli plan çalışması yaptırdı. Karayolları 17. Bölge Müdürlüğü ise bugünküyle hemen hemen aynı güzergaha bir köprü ve bağlantı yolu projesinin imar planına işlenmesini istedi. Erdoğan 3. köprü yapılırsa İstanbul’un geleceğinin nasıl olacağı hakkında bir çalışma yaptırdı. Belediyenin şehir plancıları 6 ay çalıştı. 3. köprünün İstanbul’a 2020 yılında nasıl zarar vereceği şehircilik biliminin kestirimleriyle ispatlandı
    Ekinci, Erdoğan’ın bu çalışmayı bir basın açıklamasıyla duyurduğunu şöyle anlattı: “Hazırlanan senaryo pafta İstanbul’un kuzeyinin tamamen yok olacağını gösteren bir paftaydı. Çalışma bittiğinde 1996 baharında bir toplantı yapıldı. O pafta bu toplantıda asıldı. Erdoğan’ın sağına ben, soluna meslek odaları başkanları arkadaşlar oturdu. Başkan Erdoğan toplantıda ’İşte bizim arkadaşlarımızın hazırladığı bilimsel çalışmaya göre 3 köprü İstanbul bir çok yönden bitireceği için biz köprüye karşıyız ve reddediyoruz’dedi.”




  • Ümit muhakkak bu tarz çalışmalar yapılmıştır. Bir de şu çalışmayı yapmışlar mı acaba:
    3. köprü yapılmazsa ya da alternatif çözümler sunulmazsa 2020 yılında İstanbul trafiği ne olacak?
  • Bu köprü projesi rant ve sermayenin el değiştirmesi projesidir başka birşey değil. Kim Sarıyer'den Beykoz'a geçerek Anadolu yakasına veya tersini yaparak Avrupa'ya geçmek ister? Şehrin ana aksı nerededir? Bu ancak Zekeriyaköy'de oturup Kavacıkta çalışanlara yarar. Ya da Acarkent'te oturup Maslak'ta çalışanlara. Zaten son 10 yılda şehrin kuzeyindeki bölgelerde yerleşen cüzdanı kabarıkların bu konuda bir baskı oluşturdukları aşikar. Mesele köprüden sonra olacaklar. Tarihten ders almayanlar başlarına gelen herşeyi hakederler. Diğer köprülerden sonra ne olduysa bunda da olacak, hatta oldu bile. Şimdilik lüks yerleşim var ama yollar yapılınca kaçak yerleşim başlayacak. Aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamaktan bıkmadınız mı? Üçüncü köprü yapılmazsa 2020'de İstanbul trafiğine birşey olmaz ama yapılırsa bu günden daha kalabalık, susuz ve yaşanmaz bir şehir olacağı kesin. O zaman geldiğinde hala buralarda olursak(sanız) hatırlatırım. İş işten geçmiş olur ya...




  • Yıllaaaaar yıllaaaaaaar evvel Paskalya adası diye bir ada varmış..

    Bu adada insanlar yaşarmış, adanın doğal zenginlikleri o kadar fazla ve genişmiş ki burada yaşayan yerliler hepsini kullanarak bir medeniyet oluşturmuşlar.. Ağaçları varmış, adanın zengin su kaynağı varmış, kanolar yapmışlar balık tutmayı öğrenmişler, tarım yapmışlar, heykeller yapmışlar, Gel zaman git zaman bu medeniyet sürekli büyümüş, gelişmişler gelişmişler gelişmişler...

    En sonunda bunlar ne yapmışlar biliyormusunuz?? Daha fazla nüfus için daha fazla balık tutmak gerekmiş.. Daha fazla tarım yapmak gerekmiş.. Daha fazla balık tutmak için de daha fazla kano, daha fazla kano için de daha fazla ağaç.. En sonunda bütün ağaçları kesmişler, hem kano yapmışlar, hem de tarım için alan açmışlar, daha fazla kesemedikleri için ağaç olmadığı için nüfus artışına yiyecek dayanmamış, bütün ağaçları da kestikleri için ağaçları yenileyememişler toprağın dengesini bozmuşlar, kurutmuşlar, su kaynakları kurumuş, kanolar eskimiş, balığa da çıkamamışlar.. Sonra bu felaketten çok azı sağ çıkabilmiş, onlar da adayı terk etmişler..

    Sizce bizimle bir benzerliği var mı?





  • BENİM OTURDUĞUM BÖLGE 3.KÖPRÜ NEDENİYLE DEĞERİNİ KATLAYACAK VE YERLERİMİZ DEĞERLENECEK.ANCAK BEN İSTEMİYORUM KÖPRÜYÜ.DOĞANIN TAHRİP OLMASI BENİM MÜLKÜMDEN DEĞERLİ DEĞİLDİR.BURDA ŞAHISLARIN MENFAATİ DEĞİL MEMLEKETİMİN VE DOĞANIN MENFAATİ ÖNEMLİDİR.
  • ben hergün 2. köprüyü kullanan biri olarak diyorum ki, 3. köprüde olsun 4. köprüde, ayrıca her gün geçmeyenler bu konuda fikir ileri sürmesinler, uzaktan davulun sesi çok hoş gelir, biz saatlerce köprü trafiğinde bekleyelim, kırk yılda bir geçen beyfendiler tutsun ne gereği var, bal gibi gerekli, istemeyenler 1. 2. köprüyede karşıydılar, o zaman onlar köprüleri kullanmasın vapurla karşıya geçsinler.
    ayrıca köprüden dolayı yapılaşma artıyor diye resim koyanlar, 1980 de 3 milyon olan nufus 30 yılda 15 milyon olduysa bu insanlar sudamı yaşayacaktılar, mecburen bu kadar nufus her yeri apartmanla dolduracaktır, bunun neresi anormal, ankarada köprü yok 1980 den beri hiç mi apartman dikilmedi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.