< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marcus Glory -- 3 Ocak 2024; 14:55:32 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
2024 asgari ücret ve memur zammının beyaz yalakayı kudurtması
1 Mobil
-
-
Klasik turco bir şeyi begenseler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
beyaz yaka derken kimler?
_____________________________ PSN: MMEntS7
Hayallerle yaşayanı gerçekler öper. -
Vasıfsız elemana bu ücret çok , sgk yol yemek derken 25.000 Tl masrafı var bir vasıfsız elemanın işverene. Böyle nasıl dönecek bu piyasa
_____________________________ -
Dönmeyecek zaten. İşsiz kalınacak.
Konuya gelirsek, birinci derece beyaz yakalı zaten ülkeden gittiği için firmalar açısından çok büyük bir sorun görülmüyor.
_____________________________ -
17000:400 yaparak gelecek senenin ortalama dolar kurunu bulabilirsiniz. Ne kadar tutar zaman gösterecek.
_____________________________ Of all the varieties of virtues, liberalism is the most beloved. -Aristotle
-
Hayat pahaliligi artacagi icin olmasin ?
_____________________________ -
Asgari ücret değilde memur zamları kudurtur. Memur kadar çalışsan özelde asgari ücret alamıyorsun çünkü.
_____________________________ Kimse hayat kadar sert vuramaz.
(Rocky Balboa - 2006) -
_____________________________ Her lafa verilecek bir cevabım var elbet.
Lakin bir lafa bakarım, laf mı diye?
Birde söyleyene bakarım, adam mı diye? -
2024 asgari ücreti yaklaşık 2018 asgari ücreti kadar. Sadece paraya 1 adet sıfır eklenmiş oldu.
2018 asgari ücret 1.603 TL $ 3,77
2024 asgari ücret 17.002 TL $ 29,30
Yani 6 yılda paramız %90 değer kaybetti. Bu başarı başkanlık sistemi ile ülkemizin şahlanmasını sağlayan akepelilerin.
_____________________________
Fractal Design Define C | Ryzen 5 5600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 @ 3800Mhz CL16 | MSI B550M Mortar Max Wifi | SanDisk Ultra M.2 1TB NVMe | Corsair RM650XAORUS RTX 3060Ti ELITE 8GB -
çoğumuzun bu ücreti bile alamayacağı gerçeğini herkes es geçiyor, ücret düşük falan filan ama gerçekler 13-14 bin alırsan öp başına koy
_____________________________ -
Maaşlara zam (enflasyon zammı) alım gücünü korumak için yapılır. Enflasyon düşük açıklandığı için maaşlara yeteri kadar zam yapılmıyor ve alım gücü korunmuyor. Hiç zam yapılmadığı durumda ne olacak peki?
_____________________________ -
Asgari ücretin artışına sevinenler, her şeye zam geldi ve gelmeyede devam edecek. Buna da sevinin. Kıyıda köşede birikiminiz varsa zamlar yüzünden o birikiminizinde alım gücü düşüyor. Maaşınız artıyor ama birikimlerinizin değeri düşüyor. Çünkü, her şeye ama her şeye okkalı zam geliyor ve paranın alım gücü düşüyor.
Ayrıca, bir ülke düşünün ki çalışan nüfusun yarısından çoğu asgari ücret ile çalışıyor olsun. Olsa olsa komünist rejimde olur. Ülkemize komünizm geldi de bizim mi haberimiz yok. Hiç bir gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede vasıflı çalışan ile vasıfsız çalışan yakın ücret almaz. Vasıflı eleman ile vasıfsız eleman arasında ciddi kazanç farkı olur. Komünist rejimle yönetilen ülkelerde ise hemen hemen herkes aynı kazancı elde edilir. Bu da dünyanın en adaletsiz gelir dağılımıdır.
Vasıflı ile vasıfsız çalışan aynı kefeye konulamaz. Bir ülkede çalışan nüfusun yarısından çoğu asgari ücret alamaz. Almamalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
Maaşlara hiç zam yapılmazsa memur ve kamu işçiliği için torpil/ rüşvet dönmez . Emeklilerin çoğu çalışmaya başlar bu da ucuzluk yaratır üretim artacagi için cari açık değil cari fazla verilmeye başlanır . Böylece zaten TL değer kazanmaya başlar sonra asgari ücretli olan daha fazla kazanmaya başlar 1 asgari ücretli çalışan 1.5/2 x asgari ücret almaya başlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız -
Bu durum o kadar saçma ki kendince bir mantığa oturtmaya çalışırken kendi kendine çelişiyorsun.
_____________________________ -
Bilgi işlemci olarak çalışıyorum patron olmak istemezdim. Düşünün hiçbir vasfı yeterliliği donanımı olmayan birisine 25 bin tl para ayıracaksınız 4 tane olsa 100 bin TL valla kudururdum.
Patron olmanın en zor olduğu dönem. Maaşları karşılamak için hizmetlerinize zam yapmak zorundasın zam yapınca düşman ilan ediliyorsun hain ilan ediliyorsun. Zammı az yapmak için işçi çıkaracaksın yine hain ilan ediliyorsun. Zam yapmasan batarsın dönüp kimse niye battın deyip elinden tutmaz.
2 ay sonra kimi suçlu ilan edeceksiniz?
a) marketler
b) fırınlar
c) ev sahipleri
d) hepsi
Neyse çok kasmayın makarnadan devam.
_____________________________ -
Gerekiyorsa işçi çıkarsın zam yapmasın.
Işçi çıkarınca bir kişi, zam yapınca bütün ülke etkileniyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gigabyte 990FXA-UD3 | Asus 560 Ti DirectCU II | AMD Phenom 955 BE | Thermalright Ultra 120 Rev. C Soğutucu | Gskill Ripjaws 1600 MHz 2x4gb CL 9 DDR 3 | HEC Cougar 700Watt PSU | Dark Knight Kasa | AOC V22+ Monitör -
Asgari ücret brüt 20 bin net 17 yıl boyunca vergi dilimine girmeyeceğinden sabit 17 olacak brüt 30 alacak kişi ise vergi diliminden dolayı 21 bin alacak yani asgariden 10 bin fazla alsan bile net kazancın 4 bin tl
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Boşver kafana takma bence . Halkın cahilliği nedeniyle iktidarlar enflasyonla ülkeyi istediği gibi yönetirler . Birde halka enflasyona ezdirmedik lafını icat ettiler. Halk bunu istiyor yapacak bir şey yok anlatmak şu an mümkün değil 3-5 senede hala anlasilmiyorsa 3-5 sene daha yaşarız belki anlayan %51i geçer ... RTE 'nin en büyük icatlarından biri TUİk enflasyonu düşük açıklaması ,böylece halkın oyuna alacak zammı yapabildi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
En Beğenilen Yanıtlar
|
2024 asgari ücreti yaklaşık 2018 asgari ücreti kadar. Sadece paraya 1 adet sıfır eklenmiş oldu. 2018 asgari ücret 1.603 TL $ 3,77 2024 asgari ücret 17.002 TL $ 29,30 Yani 6 yılda paramız %90 değer kaybetti. Bu başarı başkanlık sistemi ile ülkemizin şahlanmasını sağlayan akepelilerin. |
|
Vasıfsız elemana bu ücret çok , sgk yol yemek derken 25.000 Tl masrafı var bir vasıfsız elemanın işverene. Böyle nasıl dönecek bu piyasa |
Benzer içerikler
- elif can yetim
- kul hakkı ile ilgili ayetler
- tayyip erdoğan neden yürüyemiyor
- 6 aylık kira sözleşmesi olur mu
- erlik kimdir
- geforce now 1 aylık kod
- trugo şarj ücreti
- google ai plus
- cmf phone 1
- adıma şirket var mı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






