Şimdi Ara

2023'te 'Daha Hızlısı Yok' Diyoruz! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
166
Cevap
2
Favori
8.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    E hani ne oldu ? Hep aynı döngü içine sokup duruyorsunuz beni. Ezbere cümleler kurup hiçbirşey yapmıyorsunuz. Ben artık ciddi ciddi kötü niyet arıyorum Türknet'in son aylardaki durumu ile ilgili. Eskiden bir sorun olduğunda yetkili arar o gün o saatler sorun çözülürdü. Turkneti de mi araplara sattınız hayırdır ? Bu hafta bu sorunu çözmezseniz çok ağır konuşacağım bilginize !!!

  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, net uzmanlarımıza önceliğiniz için tekrardan bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    ????


    Bu hafta bu sorunu çözmezseniz yemin olsun Millenicom'a geçeceğim hem sizden daha ucuz. Çevremde (başta kapı komşum) ne kadar Turknet'e geçmesini önerdiğim insan varsa da (ki onlara da rezil ettiniz beni) hepsine Millenicom gibi alternatiflere geçmelerini önereceğim.


    Siz gerçekten artık ''KÖTÜ BİR FİRMASINIZ''.

  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, en hızlı şekilde çözümlemek için çalışmalar devam etmektedir.
  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt

    Siteminizde haklısınız, sorununuzun en kısa sürede çözülmesini temenni ederim. İsmini verdiğiniz iss nin duyurular kısmındaki fiyatlara bakın isterseniz.

  • Hayır işin komik tarafı online işlemlere aylardır giremiyorum telefona onay şifresi gelmiyor.


    Ayda bir dsl kırmızı yanıyor ISS kullanıcı adı ve şifresi geçerliliğini yitiriyor.


    Yukarıdaki sorunları çoğu zaman yıllardır görmezden geldim. Olsun adamlar uygun ve hızlı internet veriyorlar deyip katlanıyordum. TTNET faciasından sonra iyi şeyler yaptılar falan kredisi vardı yani firmanın.


    Ama artık eksileri artılarına denk bile değil. Giderek hızlı bir şekilde kalite düştü, fiyat yükseldi, sorunlar can sıkar hale geldi. Özellikle bu ay bana yaşattıkları gerçekten affedilebilir şeyler değil.


    Zam üstüne hızımı yarı yarıya düşürdüler. Bu resmen adam silkmektir.


    Bu işlemi de habersiz yaptılar bu ''çakallıktır''.. Yani çoğu sıradan kullanıcı internet hızı nedir, modem arayüzünde ne var bilmez bakmaz. Bunlar çaktırmadan hızımı YARI YARIYA düşürüp faturama zam yaptılar. Tam mahkemelik, rezil etmelik hareketler. Bu haftadan sonra kredileri tükeniyor bende son şansları.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 23 Ağustos 2023; 19:41:6 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Son 2 gün, pazartesiden itibaren yeni ISS başvurusu yapacağım. Siz ttnet'ten kurtuluş olacaktınız ama başımıza yeni ttnet oldunuz. Bu ülkenin makus talihi bu demek ki. Yazıklar olsun size. Yataklarınızda rahat uyuyorsunuzdur umarım. Sevdiklerinizin yüzlerine utanmadan gururla bakabiliyorsunuzdur umarım.

  • Merhaba, ekiplerimiz müşterimiz ile iletişim halindedir. Gerekli bilgilendirme de yapılıyor. İlginize teşekkür ederiz.
  • Sevgili Turknet, bulunduğum sokak artık listede gözükmediği için yeni internet başvurusu yapamıyorum. Bir lanet gibi yapıştınız yakama sizden kurtulamıyorum. İnternet hızımı keyfi bir şekilde yarı yarıya düşürmenizle alakalı hiçbir iyileştirme, geri dönüş yapmadınız. Ne olduysa bu 1 ay içinde yediğiniz haltlar yüzünden oldu.


    Sanırım artık ttnet'e rakip değilsiniz, ortak hareket ediyorsunuz. Beraber silkeleme politikası güdüyorsunuz. Karşı komşumla beraber sizden bir an önce kurtulmak istiyoruz düşün yakamızdan !!!


    -Online işlemlere giremiyorum

    -Hiçbir halta yaramayan müşteri hizmetlerinizi aradığımda arıza kaydı dahi bırakamıyorum.

    -Sosyal medya üzerinden ne kadar uğraşsamda ''hemen ilgileniyoruz'' yalanı dışında geri dönüş alamıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 28 Ağustos 2023; 15:26:2 >
  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oim girişi için PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
  • Bugün 100/100 mbps aylık 250 tl den Atlantis fiber başvurumu yaptım.


    Turknet 40/8mbps 300tl vermekten daha mantıklı geldi.


    Umarım en kısa sürede yok olur gidersiniz firma olarak.


    Hayır birde bulunduğum yer 10000mbps e kadar (evet doğru okudunuz) destekliyorken siz bana 80mbps veriyordunuz bu ay onu da yarı yarıya düşürdünüz. Rezalet bir firmasınız.



    2023'te "Daha Hızlısı Yok" Diyoruz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 30 Ağustos 2023; 18:9:27 >




  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Alternatif varsa fazla vakit kaybetmemek lazım, en doğru tercihi yapmışsınız.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bugün Turknet dolandırıcılığından (sıkıyorsa mahkemeye verin de tescillensin) kurtulduğum gün oldu. Darısı tüm arkadaşların başına.


    EKLEME: Siz ne lanet bir firmasınız yahu. Tlfnla arıyorum iptal etmek için şu an gerçekleştiremiyoruz diyor. Online işlemlerde iptal etme seçeneği yok !!! kaldırdınız mı yoksa ? İstemiyorum kardeşim sizi düşün yakamdan !!!!!!!!!!!!!!

    2023'te "Daha Hızlısı Yok" Diyoruz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 1 Eylül 2023; 16:0:45 >




  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Kontrol ettiğimde hattınızda yaşanan sorun için ekiplere tekrardan bilgi verilmiş. Güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Lan sen benle maytap mı geçiyorsun yahu, terbiyesiz herif !!!

    Tüm iptal taleplerime rağmen bana fatura göndermeye devam ederseniz ödemeyeceğim.

    Mahkemede hesaplaşırız !!

    Ne yapayım bilgi çağında size dumanla falan mı bildireyim ''İPTAL ETMEK İSTEDİĞİMİ''

    Ben her yolu denedim ve hepsi kayıtlı. Gerisi keyfinize kalmış.

    'İPTAL ETMEK İSTİYORUM'' nesini anlamıyorsunuz ????!!!!

    ''İPTAL ETMEK İSTİYORUM''

    ''İPTAL ETMEK İSTİYORUM''

    ''İPTAL ETMEK İSTİYORUM''

    ''İPTAL ETMEK İSTİYORUM''

  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    İptal süreçleri ile ilgili https://turk.net/iptal üzerinden bilgi alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 1 Eylül 2023; 16:54:7 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sesli hizmetiniz çalışmadığın iptal işlemini oradan yapamadım.

    Online işlemler sayfanızdan da işlem gerçeklememekte.

    Sitenizde belirttiğiniz Eposta yöntemi ile bana düşen işlemleri yaptım. Sizde üstünüze düşeni yapın. Bu kabusun bir an önce bitmesini istiyorum. Sizinle son 1 ayda yaşadığımız tüm süreçleri de kayıt altına aldım. Bana boş fatura, borç falan itelemeye kalkarsınız umarım !

  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Selamlar, E-Devlet üzerinden de iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. İptal teyidini gerçekleştirebilmem adına özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı benimle paylaşır mısınız?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.