Şimdi Ara

2023'te 'Daha Hızlısı Yok' Diyoruz! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
2
Favori
9.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaw he! he! reklam kokan hareketler..


    türk.net'in peering politikası (policy) neden OPEN (açık) değilde, SELECTIVE (seçici)?


    BGP Peers Observed (all) şuan : 88 adet (direkt bağlı olduğu network sayısı). neden 880 veya daha iyisi 8000'lerde değil? bunları sormak lazım.


    CDN'lerle peering yapmak herkesin harcıdır. Herkesle peering yapmak er kişilerin harcıdır.


    Muhittin sayın diyorki toptan bantgenişliğini (ip transit) megabit başına 4-5 liraya alabiliyorum. neden peering yapayım daha ucuz değilse?


    turknetin kalite anlayışı bundan ibarettir. Yok ceo mit mezunuymuş cto doktoraymış yüksek lisansmış cart curt.


    peering , ip transitten pahalıdır. ancak daha çok kalite sunar.

    türkiyede , turknet dahil OPEN peering yapan operator yok sayılabilir.

    pazar payı kaydadeğer olmayan 3c1b, comnet, gıbırnet ve fixnet açıktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 14 Haziran 2023; 15:6:4 >
  • sanki siz OPEN peering yapıyorsunuz?!? da, türk telekom şebekesini bedavaya açsın diyorsunuz?!?!

    iyiliği önce kendinizde yaşayın. CDN peering yapıyoruz felan. dünyada 75'900 adet network var

    siz 88 networka direkt bağlısınız raporlara göre. nasıl çıkıpta CDNlerimiz var ve peering yapıyoruz diyorsunuz?

    deyinki işimize gelen, ip transitten ucuz birkaç cache serverimiz var. okey diyelim

    peering yapıyorsanız neden politikası selective? peering devresi daha pahalı çünkü. birkaç networkle peeringiniz var gerisi customer.

    peering sayınız 15, dünyadaki networkların yaklaşık binde birine direkt bağlısınız. 150 network ta yok BGP komşularınızda. 10 katıyla palavra reklam yapmayınız. 15 tane deyin. maşallah diyelim. 150 tane diyeceksenizde BGP listenizi ve looking glass yayınlayın. delille konuşun. ispatla mükellefsiniz çünkü tüketiciyi aldatıyorsunuz


    2023'te "Daha Hızlısı Yok" Diyoruz!asrank.caida.org
    AS Rank: AS12735 (TurkNet Iletisim Hizmetleri A.S.)
    https://asrank.caida.org/asns?asn=12735&type=search




  • dünyada 75'900 network var. 88 bağlı network/75900 internetteki network sayısı= %0.11 türknetin peering oranı


    indirekt peerleri sayarsak, %6'dır. ne reklamı yapılıyor bilinmiyor

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, çok bilmediğim için soruyorum, max 100mbit verilmesinin sebebi nedir? Teknik bir sınır mı var?

  • thearchitect T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör altyapısı üzerinden maksimum 100 mbps verebiliyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet onu biliyorum ama asil sormak istediğim mesela fixnet 200 mbit verebiliyorken turknet neden max 100? Demek ki teknik olarak mümkün, yanlış mı düşünüyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • thearchitect T kullanıcısına yanıt
    Port ücretleri mevcut fiyat politikamızla uyuşmuyor. Biz altyapının desteklediği maksimum hızı tek fiyattan sunuyoruz. İlerleyen süreçte bu durum değişebilir fakat güncel süreç bu şekilde.
  • Sevgili Turknet yaklaşık 2 gündür internete bağlanamıyorum. Herşey normal gözüküyor ama nedense doğru kullanıcı adı ile bağlanmıyor bu da online ortamlarda sıkıntı çıkartıyor.


    Normalde olması gereken ''@turk.net'' fakat doğru ppp ile internete herşey düzgün gözükmesine rağmen bağlanamıyorum. Bu sorun aralıklarla nerdeyse her ay oluyor. Bazen kendi düzeliyor bazen günlerce düzelmiyor.


    Mecburen ppp adını ''@turknet'' yapıp kısıtlı bir şekilde bağlanıyorum internete.


    Abone numaram

    0000900694


    Lütfen bu sorunu düzeltin artık.

    2023'te "Daha Hızlısı Yok" Diyoruz!




  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz müşteri numarası ile kontrol sağladığımda hizmetiniz borç nedeniyle kısıtlamaya girmiş gözükmektedir. Ödeme yaptığınız zaman erişim sağlayabileceksiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Borç kısıtlamasını biliyorum. Bu durum farklı borç olmadığında da aynı sorun devam ediyor.

  • Sanat Günesi kullanıcısına yanıt
    Ödeme yaptıktan sonra kısıtlamanız kalkıyor, sorunun devam etmesi ya da farklı zamanda tekrarlaması durumunda OİM üzerinden destek kaydı oluşturmanızı rica ederim. Ekiplerimiz hemen kaydınızı işleme alıp kontrolleri başlatacaktır.
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşterimizile PM üzerinden iletişim halindeyim. Ekiplerimiz de kendisi ile görüştü, teknik ekip yönlendiriyoruz. İlginiz için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.