Şimdi Ara

2023'te 'Daha Hızlısı Yok' Diyoruz! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
166
Cevap
2
Favori
8.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MFG92 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ping tracert sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız kontrol ederek bilgi vereceklerdir 🙏
  • ben şuan türktelekom 1000Mbps paketini kullanıyorum sizde bana 1000Mbps verin size geçeyim

  • mournful kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ortak altyapı üzerinden sadece 100 mbps hizmet vermekteyiz. 1000 mbps hizmet için GigaFiber bölgesinde olmanız gerekmektedir. Adresiniz için sayfamızdan talep oluşturabilirsiniz.
  • Geçiş yapacaklara, referans kampanyasi yok mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oduncu28 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşını getir kampanyamız devam ediyor. Davet kodu üzerinden abonelik başlatılması durumunda siz ve arkadaşınız indirim kazanacaksınız. Diğer kampanyalarımız içinhttps://turk.net/internet-kampanyalari sayfamızdan bilgi alabilirsiniz
  • @TurkNet Destek 2023'te 'Daha Hızlısı Yok' Diyoruz dediniz ama kocaelide fiber bağlantı için 100Mbps verebiliyorsunuz.



    Ben Farklı bir sağlayıcıdan @gigaspeed den 1000 Mbps sizin veremediğiniz hızı mükemmel şekilde alabiliyorum


    çok eksiksiniz istanbulun 3-5 mahallesinde altyapı kurup 1000Mbps vaat edip herkese 100Mbps veriyorsunuz.


    Giga 1000 Mbps Fiber pakete geçişim tamamlandı. Beklediğimden daha iyi sonuç verdi


    kablolu olarak neredeyse tam 1Gbps hız alabiliyorum


    2023'te "Daha Hızlısı Yok" Diyoruz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedMinner -- 13 Aralık 2023; 20:26:12 >




  • RedMinner kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GigaFiber çalışmalarımız talep gelen ve altyapı uygunluğu olan her bölge için devam etmektedir.
  • Merhabalar, 3 seneden fazla 100 mbite kadar download hız son azamanlarda da 16 mbit upload hız alan bir kullanıcı olarak bir kaç gündür 50 download/8 upload a limitlemişsiniz modem arayüzünden gördüğüm kadarıyla ve şikayet kaydı oluşturdugumda sizin evinizden kaynaklıdır diyip 300 lira ücret kesebiliriz diyorsunuz, saçma sapan bir sebepten işlem yaptık diyip limitimi 100 e tekrar çıkartıp bana fatura edileceği çok açık..

  • VirtualWorld V kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hattınızda bir kısıtlama yapmıyoruz. Arıza olması durumunda ekipler ankastre kutusuna kadar kontrol ediyor ve iç tesisat kaynaklı yaşanan sorunlar kullanıcı sorumluluğunda oluyor. Kontrol edebilmem için destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • sayın TURKNET'in sosyal medya sorumlusu.. ben bu konuda Cem çelebilere yazdım ...


    cevap vermeye tenezzül etmediler.. mesajın orjinalı aşağıdadır...;


    "TT A.Ş. altyapısında, GPON FTTH yapısı 100 MBPS download, 1000 MBPS surf teklifimizdir.

    burst özelliği zaten %100 yasal (daha önce kaldırılmamış anlamında) ve bazı operatörler halihazırda, itiraz edende olmadan, böyle hizmet sunuyor..

    şöyle birşey yapsanız mesela

    Max-Limit: 100 MBPS

    Burst-Limit: 1000 MBPS

    Burst-time: 300sec (5min)

    Burst Threshold: 95 MBPS.

    fiyat: 300 ₺ yapabilirsiniz. sizde kazanırsınız müşterilerinizde.. Müşteri 5 dakikalık averajı 95 mbps altındaysa 1000 mbps alır, üstündeyse 100 megabit kalır. otomatik..

    Çok satar. yok satar.."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi naklov2129 -- 19 Aralık 2023; 18:40:4 >
  • naklov2129 N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyla ilgili önerinizi ilgili birimlerimiz ile paylaşacağım.
  • Merhaba tekrardan türknet kullamak istiyorum ancak sizlere ulaşamıyorum özelden numaramı bırakıyorum kayıt için arayın lütfen

  • bro4ke053 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ederek yardımcı olacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bulunduğum bölgede sürekli ya çalışma oluyor ya da internetim gidip geliyor ve pingim fırlıyor.Bıktım artık,neden düşük ping kesintisiz hizmet diye sattığınız bir ürünü doğru düzgün bana ulaştıramıyorsunuz?


    Dün 2 kez internetim gitti,destek kaydı da "çalışma var" bahanesiyle açtırmıyor...


    Kullanıcı adım: 2707679data




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vommel -- 16 Ocak 2024; 14:55:14 >
  • Vommel kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun tekrar kontrol edilmesi için uzmanımıza bilgi verdim. Uzmanımız gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak size bilgi verecektir.
  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt
    Merhaba, farklı bir konu üzerinden kullanıcımızdan kayıt numarasını istedim ve göndermesi durumunda kontrol ederek kendisine bilgi vereceğim.
  • 6 yıldır gigafiber gelecek hala bekliyorum hala değerlendirme aşamasında. allah rızası için ya bunca zamandır kullanıyorum bir çok kişiye önerdim. ama pişman olmaya başladım. farklı sağlayıcılara bakmaya başladım.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.