Şimdi Ara

2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Büyük bir merakla beklenen ve geçtiğimiz yıl 2017 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılan Fransız hot hatch modeli 2018 Megane RS’in fiyatı da belli oldu. Bu yılın üçüncü çeyreğinde satışa çıkarılması beklenen aracın fiyatı $45,000 olarak belirlendi. RS, bu fiyatıyla Volkswagen Golf GTI modelini de solladı.

    2018 Renault Megane RS modelinin sahip olduğu bu fiyat, manuel şanzımanın yer aldığı Sport versiyonunun en düşük paketi için geçerli olacak. Yarı otomatik EDC şanzımanla birlikte bu otomobile sahip olmanın bedeli ise fazladan $2,500’a mal olacak.

     
     
     
     

    1.8 litre motora geçildi 

    Peki Fransız üreticinin hot hatch sınıfındaki iddialı yüzü performans bakımından neler sunuyor? Megane RS’in rakibi Golf GTI 220hp güç ve 350Nm tork ortaya koyarken, bu değerler RS’in 1.8 litre turboşarjlı motorunda 270 hp ve 390Nm olarak görülecek. En tepede yer alan Trophy versiyonunda ise bu güç yaklaşık 300hp değerinde olacak. 

    2018 Megane RS versiyon farkı gözetmeksizin oldukça iyi bir donanıma sahip olacak. Tüm versiyonlar dijital gösterge paneli, Apple CarPlay desteğine sahip ve dikey olarak merkeze konumlandırılmış 8.7 inç dokunmatik ekran, ve Alcantara koltuklara ev sahipliği yapacak.

     
     
     

    Manuel şanzıman seçeneğiyle 0-100’ü 5.8 saniye olan RS’in kadranı maksimum 255km/s hızı görecek. EDC şanzımanın da 0-100 değerinin aynı olacağı söyleniyor. Aracın ağırlığı manuel şanzımanla birlikte 1407kg, EDC şanzımanla birlikte ise 1430kg olarak ölçülüyor.









  • Gözlerine baktir bence



    Fanatikligi bir kenara birakirsak Virajli veya kisaca pist diyelim bu tarz yerlerde Renault kesinlikle en önde gelir zaten Nurburgring rekorlarini da biliyoruz.

    Type R in da şaibeli videosu var.



    Ayrica Hot Hatch diyorsak Hot kavramini daha zevkli daha surucuye yonelik karakteristigi ile Megane yine önde
    Bu arada övündükleri 4 control sisteminin atası, Honda Prelude 4ws'tir. Yıl 1988 Yani muhtemelen bugün 4 control argesini yapan mühendis, o zamanlar daha yeni doğmuştu.

    Elektronik kontrollü versiyonu da skyline'da mevcuttu aynı yıllarda. Getirdiği ağırlık, avantajından daha fazlasını götürdüğü için vazgeçildi.
  • Renault deyince aklıma dizelden başka birşey gelmiyor.

  • Nasıl yaaa golf daha pahalı olmalıydı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E bi zahmet..

    Bahsettiğiniz araç sıradan bir Renault değil. GTI’ı piste gömer.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm rakipleri 2 litre ve daha kuvvetli. Bu araç type r , golf r , leon cupra gibi modelleri doğrudan rakibi olmakla beraber sürüş kalitesi ve mekanik hissiyatı öve öve bitirilemeyen bir geçmişe sahip. Buna rağmen araca 4 steering koydular , hacmini 1,8 e düşürdüler üstüne 280 hp güçle piyasaya sürdüler. Adeta rakiplerine yem edilmiş durumda. Eğer 4 steer sistemi bir mucize yaratmaz ise ring süresi de gelmeyecek. Üstüne fiyatı da sanırım biraz yüksek belirlemişler. Type r ve leon fiyatlarına göre kıyas yapmak lazım. Fiyat konusunda da gol yerse zaten iş bitmiştir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HotHatch sınıfında en iyi her zaman RS olmuştur. Oldscool bir sürüş karakterine ve muazzam bir sportif şaseye sahiptir.

    Üretim mühendislerinin yorumlarını dinlediyseniz RS güç ve max. hızdan çok sürücüsüne hissettirdikleri ile ön plana çıkmıştır.

    Yoksa F1 de 1.6lt den 800hp almasını bilen yine Renault markasıdır ve RS mühendisler aynı mühendislerdir.

    Bilerek motor hacmini, gücü, hızı sınırlı tutuyorlar. Tıpkı Subaru gibi sürücüsünün araca yükleneceğini iyi biliyorlar..

    Renault böylece RS ile rakiplerini pek kaale almadığını gösteriyor. RS sadece kendiyle yarışıyor..

    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 6 Şubat 2018; 19:18:5 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    HotHatch sınıfında en iyi her zaman RS olmuştur. Oldscool bir sürüş karakterine ve muazzam bir sportif şaseye sahiptir.

    Üretim mühendislerinin yorumlarını dinlediyseniz RS güç ve max. hızdan çok sürücüsüne hissettirdikleri ile ön plana çıkmıştır.

    Yoksa F1 de 1.6lt den 800hp almasını bilen yine Renault markasıdır ve RS mühendisler aynı mühendislerdir.

    Bilerek motor hacmini, gücü, hızı sınırlı tutuyorlar. Tıpkı Subaru gibi sürücüsünün araca yükleneceğini iyi biliyorlar..

    Renault böylece RS ile rakiplerini pek kaale almadığını gösteriyor. RS sadece kendiyle yarışıyor..

    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı

    Reklamlari izlediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yalnız renk mükemmel.

  • Benim gözümde bir HONDA Type-R etmez nokta.

  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Ringde standart versiyonla bile rakiplerini geçeceğini düşünüyorum. Yabancı testlerde ve forumlarda nerede okusam acik ara daha iyi deniliyor. Aracın testlerden gördüğüm kadarıyla RWD bir araç gibi tepkileri var. Ciddi oversteerlar vs. gözüküyor testlerde, sürüşu bana da cok keyifli gözüktü. Bakalım ringte neler yapacak. Fiyat konuşmaya gerek yok zaten ülkemize gelmeyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf R

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de neden 2 den 1.8 litreye indigini anlayamadim. Tamam 2 litrenin guc verilerini yakalamislar ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba daha komplike hale geldi, 5 kapı oldu, 4ws sistemi geldi, Dct şanzıman falan geldi, bu yüzden maliyetler dolayısıyla da fiyat artıyor.

    Golf GTI ile Rs Renault'lar alakasız aletler, git Nurburgring'e turist gününe, Almanya olmasına rağmen Megane Rs'in 10'da 1'i kadar GTI göremezsin hatta olanlar da mk2-mk3 GTI falan oluyor genelde. Kimse istemez, alıp çıkana da anlam verilmez. GTI klas gözüken, böyle sade biraz hızlı araba, imaj falan isteyen genç dişçi avukat neyim arabası, İngilterede falan çok tutulur. RS Renault'lar hardcore otomobil manyağı arabasıdır, petrolhead adamın Hb'idir, trackday makinasıdır.

    Yine de bu haber önemli çünkü Rs Renault'lar aynı zamanda basitliği ve uygun fiyatıyla biliniyor. Böyle komplike donanımlar, daha ağır 5 kapı gövde falan ne kadar Rs'in amacına hizmet eder, daha komplikle, bütün, kaliteli birşey isteyen zaten GTI tercih etmez mi, orası muamma. Clio Rs'in düştüğü durum ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efective

    Ringde standart versiyonla bile rakiplerini geçeceğini düşünüyorum. Yabancı testlerde ve forumlarda nerede okusam acik ara daha iyi deniliyor. Aracın testlerden gördüğüm kadarıyla RWD bir araç gibi tepkileri var. Ciddi oversteerlar vs. gözüküyor testlerde, sürüşu bana da cok keyifli gözüktü. Bakalım ringte neler yapacak. Fiyat konuşmaya gerek yok zaten ülkemize gelmeyecek.

    Ring de çoktan denendi type r i geçmiş olsaydı 1000 tane yerde reklamını görürdük 280 beygir le 320 beygirlik, daha iyi hızlanması ve durması olan type r i geçemez bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz_sea

    Benim gözümde bir HONDA Type-R etmez nokta.

    Gözlerine baktir bence



    Fanatikligi bir kenara birakirsak Virajli veya kisaca pist diyelim bu tarz yerlerde Renault kesinlikle en önde gelir zaten Nurburgring rekorlarini da biliyoruz.

    Type R in da şaibeli videosu var.



    Ayrica Hot Hatch diyorsak Hot kavramini daha zevkli daha surucuye yonelik karakteristigi ile Megane yine önde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maho2306 kullanıcısına yanıt
    Firma ringde aracı sürekli deniyordur, zaten bu tür modeller sürekli pistlerde denenerek gelistiriliyor. Fakat, aracın tanıtımı daha yeni yapıldığı icin tur süresi vs. gibi detaylarin gelmesi biraz zaman alabilir.

    Aslinda haklisiniz bu tür bir modelde ring süresi cok önemli, belki denemelerde Type-R'in tur süresi gecilememis olabilir. Arada ciddi güç farkı var bakalım ilerisi ne gösterecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakibi golf R bence gti değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dış görünüşü güzel ve 1.8 motordan alınan güç çok iddialı fiyatına da lafım yok ancak iç mekanı rezalet görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault iç mekanı tata dan beter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    Dış görünüşü güzel ve 1.8 motordan alınan güç çok iddialı fiyatına da lafım yok ancak iç mekanı rezalet görünüyor

    Onceki modellerinde de teknoloji oncelik olmadi. Teknoloji demek agirlik demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.