Şimdi Ara

2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aylardır pistte koşuyorlar, hala geçemediler type-r'ın rekorunu.

    Muhtemelen arka koltukları sökük, kliması olmayan, süspansiyonları ise yolda kullanılamayacak kadar sert olan bir trophy-r yaparlar, 100 tane üretirler. Rekoru tazelerler. "Seri üretim önden çeker fabrika çıkış binek araç" diye lanse ederler. Gerçekçi olmakta fayda var.

    Honda'nın bu rekoru, dört kapılı, aylardır segmentinin satışlarına göre gayet iyi satan, "sınırlı sayıda" üretilmeyen, yolda binek araç gibi rahatlıkla kullanabileceğin, fabrika çıkışlı özelliklerine birebir uygun bir araçla kırdığını da ayrıca belirteyim.

    Sonra renault sport fanları gelir, şöyle araba böyle araba derler rs trophy-r'a. Fakat muhtemelen Türkiye'ye, parasını verseler bile getirtemeyecekleri bir araç olur

    Hatta bu renault sport mühendisleri o kadar "efsane" adamlardı ki, megane 2 rs 2.0 turbo motoruyla, ep3 type-r 'ın 2.0 atmosferik motoruyla hemen hemen aynı 0-100 ve maksimum hız değerlerine sahipti. Hatta atmosferik modifiyeli ep3'lerin, hafif yüklü megane 2 rs'leri geçtiği videolar mevcut.

    Aynı segmentte, aynı motor hacminde turbo motorla atmosferik motora fark atamayan bir marka. Memur aracı kafasında 5500 de maksimum güç bulunca öyle oluyor. F1 mühendislerinden bahsetmişler. Sanırım F1 mühendisleri sarhoşken bu araca yardım ettiler, deli gibi devir çeviren f1 motorlarından, bazı "normal" binek araç motorlarından daha az devir çevirebilen "spor" motora

    GTI'ı pistte geçer mi bilemem, fakat gti'ı geçmek çok zor olmasa gerek. Volkswagen markası, sportif araç mantığıyla araç üreten bir firma değil. Öyle lanse etmeye çalışan ise fanboyları.




  • Bu arada övündükleri 4 control sisteminin atası, Honda Prelude 4ws'tir. Yıl 1988 Yani muhtemelen bugün 4 control argesini yapan mühendis, o zamanlar daha yeni doğmuştu.

    Elektronik kontrollü versiyonu da skyline'da mevcuttu aynı yıllarda. Getirdiği ağırlık, avantajından daha fazlasını götürdüğü için vazgeçildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 10 Şubat 2018; 0:16:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efective

    Ringde standart versiyonla bile rakiplerini geçeceğini düşünüyorum. Yabancı testlerde ve forumlarda nerede okusam acik ara daha iyi deniliyor. Aracın testlerden gördüğüm kadarıyla RWD bir araç gibi tepkileri var. Ciddi oversteerlar vs. gözüküyor testlerde, sürüşu bana da cok keyifli gözüktü. Bakalım ringte neler yapacak. Fiyat konuşmaya gerek yok zaten ülkemize gelmeyecek.

    Aylardır deniyorlar, hala geçemediler tüm uğraşlara rağmen. Muhtemelen trophy-r modeli falan çıkarırlar hınçlarını almak için, 100 tane satarlar, orası burası sökük olur.

    RWD gibi tepkilerinin temel kaynağı bana göre 4 control. Porsche'ler de benzer şekilde dönüyor.

    Sürüş keyfi kişiden kişiye değişir. Ona bir şey diyemem. Fakat zaman kasmak , başka bir olay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    HotHatch sınıfında en iyi her zaman RS olmuştur. Oldscool bir sürüş karakterine ve muazzam bir sportif şaseye sahiptir.

    Üretim mühendislerinin yorumlarını dinlediyseniz RS güç ve max. hızdan çok sürücüsüne hissettirdikleri ile ön plana çıkmıştır.

    Yoksa F1 de 1.6lt den 800hp almasını bilen yine Renault markasıdır ve RS mühendisler aynı mühendislerdir.

    Bilerek motor hacmini, gücü, hızı sınırlı tutuyorlar. Tıpkı Subaru gibi sürücüsünün araca yükleneceğini iyi biliyorlar..

    Renault böylece RS ile rakiplerini pek kaale almadığını gösteriyor. RS sadece kendiyle yarışıyor..

    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı

    Rakiplerini öylesine kale almıyorlar ki, aylardır nürburgring'de zorluyorlar aracı. Hala geçemediler type-r 'ı




  • hothach sınıfının en iyisi typer'dır nokta

  • bu sınıfta Ford Focus RS üzerine başka bir araç yok. ;)

  • Yanlız astra bunlara 👌👌👌eder

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Bu seri icin acin best motoring i goruslerini okuyun.Yaristaki reaksiyonlarini rakipleri ile gorun.Time attack taki yerini derecesini vermisler.Ak kara belli.Ne motor olarak nede sasi olarak yeterli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.