Şimdi Ara

2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen "halk aracı" demek zaten tabiiki diğerlerinden uygun olacak. Bu olay neden haber olmuş anlamadım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu dikey ekranları nedense bir türlü sevemedim hiçbir markada. Mercedes tarzında tek bir ekranmış gibi gösterip aradaki siyah çerçeveleri biraz daha inceltseler efsane olur bence. Bu olmuyorsa da yatay ekran bence daha göze hoş geliyor :)

  • İllede Subaru sti, illede Mitsubishi lancer evo diyorum :)))

  • Orta konsol sürücüye çok uzak. Kerim Abdul Cabbar değilseniz, konsola uzanmanız zor olacak gibi...

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Sadece astigmatım var yeni baktırdım ve gözlük kullandığım için gözlerim gayet iyi görüyor,



    Ama bu fiyatı sokakta arabayı bilmeyenler "aaa meganı ne hale getirmiş" demeleri için vermem malesef...



    Pist rekoru önemli değil, önemli olan zevkler ve renkler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birçok testte sürücülerin pistte en sevdikleri araç olmuştur. 2007-2012 arasındaki autocar dergilerinin neredeyse hepsini okudum ve bu araç yeri geldiğinde safkan spor araçlarla bile karşılaştırıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi dışı Megane.

  • Bu bir SPOR araba. Bu aracı binek araçlarla kıyaslamak baştan mantıksız. Fiyatı da binek araçlara göre fazla aynı güçteki spor araçlara göre ucuz.

  • ama tok kapı sesi nasıl olur
  • çünkü daha iyi bir otomobil

  • eski trophy lerin ringde cirit atmasının sebebi çok ucuz ve yürütme maliyetinin düşük olması ile birlikte sürüş zevki. Asıl sürüş keyfi diyelim , tamamen mekanik bir sürüş ve viraj ustası alet. Bu kısım çok güzel. hiç itirazım yok. Hatta e36 bmw ler de oldukça fazla.

    Fakat pistte süre kasmaya gelince işin rengi değişiyor maalesef. Mesela İstanbul park güç isteyen bir pist. 280 hp ile 320 hp arasındaki güç farkını absorve edebilmek için aracın çok üstün sürüş kabiliyetlerine sahip olması gerekiyor. Aslına bakarsanız Nürburgring pistinde süre yapan megane'a da megane demek pek mümkün değil. Nihayetinde sınırlı sayıda satışı olan , hafifletilmiş , neredeyse sadece pist rekoru kırmak için üretilmiş bir model. Sahip olmak imkansız yani.

    Bir de kendi ülkemiz gerçeklerine baktığımızda , bugün satılık fk2 type r ları incelediğinizde neredeyse stock araba göremezsiniz. Bu araçların hemen hemen tamamı 370-380 hp lik setup yapılmış vaziyette. Çünkü çok ucuz bir maliyetle kayda değer güç alınıyor.

    Hal böyle olunca hem pistte hem yolda güç isteyenler 2.0 tsi motorlu araçları ve hondaları tercih ediyorlar. Mesela 1,6 hacimli 270 hp lik 308 gti getirdiler. Vergi avantajı olmasına rağmen fiyat yüksek tutuldu. Neredeyse leon cupra fiyatına yakın etiketi vardı. Araçta pist için her donanım hazır gelmesine rağmen kayda değer satış rakamlarına ulaşmadı. Hem fiyat yüzünden hem de 1,6 motorun artık gidecek yeri yoktu. Asıl sebep bu olmuştu hatta , sonuçta ne kadar yırtsanız dahi 310-320 hp ler ancak çıkabilir durumdaydı. Tercih edilmedi.

    Yeni megane için de bu durum söz konusu. Önceki nesillerin de modifiye anlamında ülkemizde kayda değer uğraşanı ilgileneni olmadı. Gücü de 265 hp idi , mod seçeneği de olmayınca fazla satışı olmamıştı. Bu modelde de aynısını yapmışlar , rakipler 310 hp - 320 hp ve önü moda açık modelleri piyasaya sürerken 280 hp araç çıkarmak , üstüne hacmi de 1,8 e düşürmek adeta aracı yem etmektir bana göre. Yol tutuşu veya sürüş kabiliyeti ne olursa olsun aradaki bu güç farkını absorve edebilmesi bence mümkün değil. Sonuçta rakipleri de kalitesiz ürünler değil. Honda ring süresini çok anormal bir noktaya çekti. Bahse konu video gerçekse ve o araç fabrikasyon bir araçsa zaten rakiplerine geçmiş olsun.




  • Türkiyede çok görmeyeceğimiz bir araç, kağıt üzerinde ve netten videolarını izleriz anca, isterse 500 hp olsun.
  • kırmızı çizgileri sülersen düm megane yapmışlar.biraz göze hoş gelecek bişeyler yapsaydınız.eldeki 1.8 alpine motorunu kullanmışlar muhtemel.gti rakibi denilmiş de yürüyen aksamı geçtim gti'dan güçlü motora sahip.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Gti’ı gömmüşsünüz eyvallahta zaten bu araç golf R’yi kestirmiş gözüne özellikler itibarıyla onu gösteriyor 4 çeker olması filan.Zaten gti’daki motoru Polo’ya koydu artık vw.golf gti ara bir araç oldu Polo ile R arasında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zultaran

    Gti’ı gömmüşsünüz eyvallahta zaten bu araç golf R’yi kestirmiş gözüne özellikler itibarıyla onu gösteriyor 4 çeker olması filan.Zaten gti’daki motoru Polo’ya koydu artık vw.golf gti ara bir araç oldu Polo ile R arasında.

    Megane 4 RS dört çeker değil. Zaten kırması beklenen Nürburgring rekoruda önden çeker HotHatch rekoru.

    4 kontrol yani Arka tekerleklerde direksiyona göre 60km/h a kadar zıt 60kmh dan sonra aynı yönde bir kaç derecelik

    açı ile dönerek viraj kabiliyetini arttırıyor. Yani arka tekerleklerin böylece şasenin genel viraj sınırını üste çekiyor.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 8 Şubat 2018; 0:13:21 >




  • Amerikada olsam o fiyata tesla 3 alirim artan parayida yerim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    HotHatch sınıfında en iyi her zaman RS olmuştur. Oldscool bir sürüş karakterine ve muazzam bir sportif şaseye sahiptir.

    Üretim mühendislerinin yorumlarını dinlediyseniz RS güç ve max. hızdan çok sürücüsüne hissettirdikleri ile ön plana çıkmıştır.

    Yoksa F1 de 1.6lt den 800hp almasını bilen yine Renault markasıdır ve RS mühendisler aynı mühendislerdir.

    Bilerek motor hacmini, gücü, hızı sınırlı tutuyorlar. Tıpkı Subaru gibi sürücüsünün araca yükleneceğini iyi biliyorlar..

    Renault böylece RS ile rakiplerini pek kaale almadığını gösteriyor. RS sadece kendiyle yarışıyor..

    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı
    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı

    doğru rs ama megane rs değil işte bu rs

    2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı2018 Renault Megane RS'in fiyatı Golf GTI'yı solladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cryin -- 9 Şubat 2018; 13:1:16 >




  • zultaran Z kullanıcısına yanıt
    4 çeker değil bu arabada 4ws kontrol sistemi var (arka tekerlekler de dönüyor) ama mesajında hakkın var, daha fazla kullanıcıya hitap etmek için arabayı daha kullanışlı oyuncaklı ama sade bir hale getiriyorlar ki buda VW tarzı. Clio Rs gibi efsaneyi nasıl "daha kapsamlı bir araba yapacaz" diye elbirliği ile yumuşatıp bitirdilerse bunda da satış peşinde koşup benzer bir hata yaparlar diye korkmuyor değilim.

    GTI'ı da gömmedim aslında neyse onu söyledim. Mk5 GTI'da tam kapatılan ESP mk7'de kapatılamıyor ama Golf R'da kapanıyor. BU da GTI'ın hangi tip müşteriyi hedeflediğini güzel anlatan net bir ipucu, GTI'ın açıkcası pek bir sportif imajı kalmadı. Yoksa yolda efendi giden, belli beklentiler çerçevesinde gazlayan veya konsollla sevişen biriysen ideal bir alet tabi.
  • Yerli olup olmamasina bakmam.kaliteli olmasina bakarim...
  • Yerli olup olmamasina bakmam.kaliteli olmasina bakarim...

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.