Şimdi Ara

2017 BMW 330e iPerformance Testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
1
Favori
2.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Geçici olarak iş sebebiyle yurtdışındayım ve çalıştığım şirkete BMW hibrit modellerini getirmiş. Biraz araştırıp ve satıcıdan temel bilgiler alarak aracı test etmiştim. Her gün test videosu çekmeyen amatör biri olarak 20dk'da iyi iş çıkardığımı düşünüyorum :)


    Videoda bahsetsem de şanzıman konusunda küçük bir düzeltme yapmak, net verilerle konuşmak lazım:


    Şanzıman bildiğimiz ZF8 tork konvertörlü şanzımanın ucunda sadece elektrikli motorun etkili bir şekilde kullanılmasını sağlayacak devreye girip çıkmasını sağlamak için kullanılan bir debriyaj sistemine sahip şöyle ki:

    En soldaki turuncu yer
    2017 BMW 330e iPerformance Testi


    3 serisinin Plug-in hybrid modeli olan 330e'de;

    2.0 litre TwinPower Turbo 180 beygir benzinli motor (Double-VANOS ve Valvetronic) ile

    eDrive 87 beygir electrikli motor yer almaktadır.


    İkisinin birlikte kullanımında 5000-6500 devirlerde 252 beygir, 1350'den 4250devirlerde 420Nm güç ortaya çıkıyor.
    0-100km/sa: 6,1saniye


    Yakıt tüketimi aracın kullanılacağı menzile göre değişiyor.

    Piller dolu ve kısa mesafeli kullanımlarda(20km'e kadar sanırım) 2,1lt/100km yaktığını belirtmişler.

    50km'ye kadar 3,5-4,5lt yaktığını ve uzun yolda ise 7lt ortalaması olduğunu söylüyorlar.

    Test aracının ortalaması ise 9.5lt idi. Yanılmıyorsam 1600kg civarında bu kadar güzel hızlanan bir araba için normal. 1yıllık ortalamada 8lt'leri görebilir. kısa mesafeli kullanımlarda şarj desteği ile daha da düşebilir.

    Yaklaşık 41lt yakıt deposu var.


    Vites topuzunun yanındaki eDrive butonu ile üç farklı elektrikli sürüş modu arasından seçim yapılabilir.
    Bu modlar sırasıyla sistemin her şeyi otomatik ayarladğı AUTO eDRIVE modu, tamamen elektrikli MAX eDRIVE modu ve bataryanın kullanılmadığı, şarj edildiği SAVE BATTERY modlarıdır.

    Sürüş modları:
    ECO PRO, COMFORT, SPORT ve SPORT+

    7.6 kWh'lik hava soğutmalı lityum iyon batarya paketi vardır. 7,6kWh'lik batarya ile 35-40km civarında elektrik menzili sunabiliyor.

    Aracın üzerinde Potenza S001 vardı. Arkalar 255/40R18 idi.

    Biraz daha vaktim olsa daha iyi şeyler cikarabilirdim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Elinize sağlık hocam.
  • Engin Cann kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bulunsun izlicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de bi ara izleyeyim...
  • Teşekkürler video için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlar için teşekkürler

    O gün çektiğim fotoğrafları da ekleyeyim:
    2017 BMW 330e iPerformance Testi

    2017 BMW 330e iPerformance Testi

    2017 BMW 330e iPerformance Testi

    2017 BMW 330e iPerformance Testi

    2017 BMW 330e iPerformance Testi

    Şöyle de bi küçük detay
    2017 BMW 330e iPerformance Testi




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.