Yeniden merhaba; Audi A7 3.0BiTDI sahibi olarak kıyasladığınız araç bu olsaydı tam tersini söylerdim ama A5 40TDI ile zaten kıyaslanamaz üstünlükte bir otomobiliniz var. Araçtaki gecikme aslında şanzımandan kaynaklı değil, Mercedes'in kendinden kaynaklanıyor. F1 yardımıyla vitesi küçültüp 3 bin devir bandında bir anda dip gaz yapmayı deneyin, yine aracın geciktiğini göreceksiniz. Sanıyorum aktarma organlarına zarar vermemek için Mercedes bunu bir önlem olarak kullanıyor zira W211 E200 Kompressör'den tutun, W223 kasa S serisine varana değin üretilen tüm orta ve üst segment Mercedeslerde gecikme yaşanıyor, çok seri araç kullanan biriyseniz bu gecikmeye alışmanız biraz zaman alabilir. Bu arada haddim değil ama ilerleyen dönemlerde asla yanılıp da yeni CLS serisine geçmenizi önermiyorum. CLS400d aracım şu anda 69.000 KM'de ve trim sesleri başladı. W218'den sonra konfor, malzeme kalitesi, işçilik gibi konularda çok fazla ödün verilmiş bir araç W257. Performans olarak diyecek lafım yok W218'e göre çok çok daha iyi ama araç adeta ruhsuz bir şekilde hızlanıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 13 Haziran 2022; 13:27:14 > |
2015 CLS 350 aldım… (6. sayfa)






-
-
sanırım siz de katilirsiniz audi yeni modellerinde üstüne koyarak giderken mercedes gün geçtikçe daha da kaliteyi bozuyor.
yeni kasa cls için siz dahil herkes kötü yorum yaparken veya w212fl w213
audide a6nin da a7 nin de yeni kasaları mükemmel
sizi halen Facebook grubumuza bekliyoruz, dh den alamadığımız birkaç üst düzey üyeden birisiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 13 Haziran 2022; 17:45:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba;quote:
Orijinalden alıntı: en1gmasanırım siz de katilirsiniz audi yeni modellerinde üstüne koyarak giderken mercedes gün geçtikçe daha da kaliteyi bozuyor.
yeni kasa cls için siz dahil herkes kötü yorum yaparken veya w212fl w213
audide a6nin da a7 nin de yeni kasaları mükemmel
sizi halen Facebook grubumuza bekliyoruz, dh den alamadığımız birkaç üst düzey üyeden birisiniz.
Biraz burnu havada bir cevap olacak ama ben bu foruma asla güncel bir bilgi almak için girmiyorum.
Eski konulardaki yardımlaşma, bilgi kokan forum maalesef artık özelliğini kaybetmiş durumda. Bunun nedeni yönetimdeki ala boynuzlu ren geyiği gibi olan arkadaşlardan kaynaklanıyor, rating artsın diye yemek programlarında bile tartışmalar yaratan yönetmenlerden farksız bu insanlar; forumdaki bilgi sahibi kullanıcıları değil, onları kışkırtan üyeleri destekliyorlar.
Ben elimden geldiğince bildiklerimi paylaşmaya çalışıyorum bunu da yaparken sahip olduğum otomobilleri minimum 4-5 bin kilometre kullanıyorum ki tam anlamıyla eksik yönlerini görebileyim ama buradaki çoğu üye, sahibi olmadığı, showroomda incelediği veyahut en fazla test sürüşü yaptığı otomobillerle alakalı sallayıp duruyor. Bir araç 30-40 kilometrede anlaşılmaz, içindeki geyik derisine dokunarak kaliteli denemez, aracın göğsünün yumuşak veya dikişli deri olması o aracın üst kalitede olduğu anlamına gelmez. Hatta iyi bir markaya ait olması da aracın premium kalitede olduğunu ispatlamaz.
Mercedes konusunda söylediklerinize kısmen katılıyorum, aile büyüklerimiz 1996’lı yıllardan bu yana günlük olarak S kasadan başka model kullanmayı tercih etmiyorlar ve (W140 600SEL hariç) her yeni çıkan S serisini alıp teknolojisinin çok geliştiğini, arabanın çok daha kaliteli olduğunu söylüyorlar.
Ben bu arka koltuk araçlarını toplasanız 5-10 bin km sürmüşümdür çünkü bana hitap eden araçlar değil ben sürüş dinamikleri yüksek ve sürücüye hitap eden otomobilleri seviyorum. Nitekim haklı olduğunuz taraf ise E serisi gibi orta segment otomobillerde Mercedes gittikçe çıtayı düşürdü, W124 ve W211 gibi efsaneleri bir daha görememek yazık oldu gerçekten.
Bu arada nezaketiniz için teşekkür ederim ama ben üst düzey biri değilim dediğim gibi sadece bildiğimden tamamen emin olduğum ve minimum 3-4 bin kilometre kullandığım otomobiller hakkında paylaşım yapıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 13 Haziran 2022; 22:55:5 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Bu linkteki gibi bir cihaz buldum galiba, cumartesi taktıracağım, eğer çalışırsa alacağım. Kablosuz carplay ve ekran yansıtma varmış, carplay randıman verirse, hele ki ekran yansıtmayla ana ekranda youtube izleyebilirsem ne ala…
Ana ünite ve ekran değişmeden soket sokete ana ünitenin arkasına bağlanıyormuş, ekran değişimine karşıyım çünkü Jaguarımda android ekran taktırmıştım ama verim alamamıştım, geri söktürmüştüm…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bizzat kullanıcıdan değerli bilgiler almak çok güzel. Teşekkürler 🙏
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
rica ederim.facebook grubu bunun icin kuruldu zaten:)
audi için neler söylersiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakımları düzenli yapıldıysa ve yürüyende sorun yoksa çok güzel tercih. Hem estetik hemde güçlü bir araç hayırlı olsun
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayı alır almaz ilk işim bakıma sokmak oldu, benim niyetim yetkili servisti ama randevu yoktu, gülsoy ve has o haftaya randevu vermedi, bunun üzerine özel servise gönderdim, rutin bakımın yanında genel kontrol istedim, eksiği ne varsa giderilsin dedim.Orjinal jant-lastik takımını da takmalarını istedim.
Dediklerimi yaptıklarını söyleyerek 6200₺ para almışlar (oğlum götürmüştü bakıma)
Bakımdan çıkınca ilk yarım saatte lastik basınç sensörü uyarı vermiş, değişen jantlarda sensör yokmuş, çocuk 7/24 açık lastikçi bulmuş değiştirmiş, ertesi gün adblue uyarısı verdi, tamamladım, hafta sonu Yuvacık barajına gittim, giderken trafik vardı pek basamadım ama dönüşte 150 lere çıkınca araçta titreme fark ettim, gelir gelmez oğlum götürüp rot-balansa soktu tekrar, üç lastiğin balansı ve rot ayarı bozuk çıktı…
Ben şimdi bu özel servise ne diyeyim? Polemiğe girecek halim yok, ama bir daha lastik şişirmeye bile göndermem arabamı oraya…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
ifşa edin başkası yanmasın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
servisle lastikçinin ne alakası var hocam? lastikçi kabahatli haklısınız da hiç bir özel servis lastik kontrol etmez, edecek ekipmanıda yoktur zaten. Onu da geçtim siz bakımdan sonra başka bir yere götürmüşsünüz onlar düzgün yapmamış (sensör takmakla rot bozulmaz tabi). Yetkili serviste dahi standart bakımlar kapsamında rot balans kontrolu yapan görmedim ben.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzzY® -- 14 Haziran 2022; 13:32:13 > -
-
ben serviste lastikle ilgili bir şey yapılmadığını düşünmüştüm, sensörleri kontrol etme konusunda haklısınız, jant lastik bütün haldeydi sanırım 18"ler. Bu durumda sadece jantlı lastik değişimine gerekmemekle birlikte 180tl yazmışlar, bunda da haklısınız. Tabi gerekmemesine rağmen sıfırdan balans yapmış olabilirler ama gereksiz sonuçta.
Ancak son durumda balansın bozuk olmasındaki tek suçlu sensör değişimini yapan lastikçi. Oğlunuz dikkat etmiş mi sensörler takıldıktan sonra balans yapıldı mı diye? Ben de sonradan sensör taktırdım, lastiği janttan tamamen ayırmadan dış kısmını ayırıp sadece supap kısmını esneterek taktılar. Sonrasında bir usta gerek yok balansa dedi, diğeri olmaz öyle kontrol et dedi. Eski kurşunları sökmeden tekrar balansa sokunca ufak farklar vardı, düzeltildi. Ekimde Continental bayiisine 150tl vermiştim bu işlem için.
-
Evet aynen öyle olmuş, sensör değiştiren lastikçi “lastiği jantdan ayırmadan” yaptığı için “balans ayarına gerek yok” demiş, oğlum sorduğu halde, ve 400₺ almış bu işlem için, her halükarda birisi parasını aldığı işi eksik yapmış, daha sonra balans ayarı için 200₺ daha verdik, toplamda serviste halledilebilecek iş için 600₺ ekstradan verdim, parasını aldığınız işi düzgün yapın kardeşim, hatıra yapmıyorsunuz ki, kaldı ki hatıra da yapsan işini düzgün yap, bu başka hayati bir ihmalde olabilirdi…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
üstadım selamlar ;
Eski cls ile A7 kıyaslarsan durum nasıl olur fikrini merak ettim.
-
Merhabalar;
Konu sahibine ayıp olmasın ama bendeki A7 daha önceki üyeliğimde paylaşımını yaptığım üzere 3.0 BiTDI yani çift turbolu 313 beygirlik 8 ileri zf şanzımanlı model. CLS bu aracın hem hızlanmasının hem de sürüş dinamiğinin yanına bile yaklaşamaz. Zaten öyle olmasaydı, W218 CLS'yi satmaz onun yerine A7'yi uğurlardım.
CLS'nin tek avantajlı tarafı imajı ve sessizliğiydi. Onun dışındaki tüm özellikleri fazlasıyla A7 veriyordu. Konfor olarak A7'de airmatic olduğu için 10 gömlek daha üstündü. Yakıt tüketimi ise CLS'den şehir dışında çok daha düşük ama şehir içinde 2 litre kadar fazlaydı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 15 Haziran 2022; 14:22:0 > -
kalite olarak da CLS üstün kanımca A7'de A6'daki gibi bazı sert plastikler oldugu gibi konulmuş.CLS'de bu yok denecek kadar azdı..
-
Görünen yerlerdeki malzeme kalitesi yüksekti ama açılır tavandan çıtır çıtır ses yapıyor, kol dayama ve direksiyon simidi çok çabuk yıpranıyor ve cam açma anahtarları bozuluyordu. Hakeza yenisinde de çıtırtı sorunu gitmiş değil, trim sesleri geliyor.
Audi'de de torpidoyu açarken acayip bir gacırtı sesi geliyor gerçi, belirttiğiniz gibi çoğu yerinin sert plastik olmasından kaynaklı daha dayanıklı olduğunu düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 15 Haziran 2022; 16:3:3 > -
Estağfirullah bana niye ayıp olsun, ben sadece arabayı aldım bir süre kullanıp satacağım, fabrikaya ortak değilim ki
A 7 nin verileri cls den çok daha iyi, muhtemeldir ki bunun yola yansımasıda böyledir…
İşin içine zevkler girince mantık çıkmak zorunda kalıyor, arabanın iyisi yada kötüsü, bence içimize sinmesiyle alakalı bir durum, yoksa belli kriterlerde karşılaştırma yaparak birini seçmek biraz havada kalıyor. Bu sebepledir ki hiç bir arabayı içine şöyle bir oturup kalbimin sesini dinlemeden almam, arabaya içim ısındıysa eğer, bütün testlerde sonuncu olsada, herkes karşı çıksada alırım…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Herkes araçlarını güle güle kullansın. Yalnız şu başlık altında dönen hız muhabbeti -herkesin Türkiye'de yaşadığını varsayıyorum- bana bir türlü mantıklı gelmiyor. Arkadaşlar yolların durumu belli, hız sınırı belli, nasıl bu arabalar size hız olarak yetmiyor anlamıyorum, kaç kilometre hızla gidiyorsunuz mesela şehir içi/dışı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu başlığın ana fikri hız değil ki dostum, bu kanıya nerden vardınız? Bir iki yerde hızdan bahsettik ama diğer mesaj yazan arkadaşların da benim de asıl amacı bu değil, az görülen, az bilinen bir aracın artıları-eksileri nelerdir, alınır mı, alınmaz mı? Üst konu bu bence, yoksa hız felakettir, hele ki yersiz yapılan hız saçmalıktır, insan kendini düşünmüyorsa bile başkalarını düşünmek zorundadır…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X