Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
1.314
Cevap
26
Favori
189.043
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Mercedes >> 2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1013 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor



    140bin'e E serisi alabiliyorsam ne mutlu bana... isterse 1.3lt motor hacmi olsun. Otoban dışında nerede 150'nin üstüne çıkabiliyorum ki adam gibi. 231 bg 350cdi araç var pederin altında Edirne-İstanbul arası TEM haricinde 200'ün üstüne bile çıkamıyorum...tabi maliyeti hem silivri'de hem de babeeski'de fotoğraflanmak oluyor



    156bg mis gibi olur, 0-100 benim aracım 10-11sn'de çıkıyor ki o kadar ivmelenme olsa yeter de artar bile....





    Silivride nereye fotoğraflı radar koydular söylermisiniz?Yazlığa gidip gelirken takılmayalım radara.Geçen seneye kadar kameralı radar yoktu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912



    quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor



    140bin'e E serisi alabiliyorsam ne mutlu bana... isterse 1.3lt motor hacmi olsun. Otoban dışında nerede 150'nin üstüne çıkabiliyorum ki adam gibi. 231 bg 350cdi araç var pederin altında Edirne-İstanbul arası TEM haricinde 200'ün üstüne bile çıkamıyorum...tabi maliyeti hem silivri'de hem de babeeski'de fotoğraflanmak oluyor



    156bg mis gibi olur, 0-100 benim aracım 10-11sn'de çıkıyor ki o kadar ivmelenme olsa yeter de artar bile....





    Silivride nereye fotoğraflı radar koydular söylermisiniz?Yazlığa gidip gelirken takılmayalım radara.Geçen seneye kadar kameralı radar yoktu.



    Selimpaşa-Silivri arası iki kere ceza yedim. Bir kez 127 bir kez 163km hızla portremi çekip göndermişler saolsunlar.
    |
    |
    _____________________________
    Mercedes - Benz w212 FL - E180 1.6 cgi 7g-Tronic 2013

    Mercedes - Benz w211 - E270 2.7 cdi 5g-Tronic 2003




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912



    quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor



    140bin'e E serisi alabiliyorsam ne mutlu bana... isterse 1.3lt motor hacmi olsun. Otoban dışında nerede 150'nin üstüne çıkabiliyorum ki adam gibi. 231 bg 350cdi araç var pederin altında Edirne-İstanbul arası TEM haricinde 200'ün üstüne bile çıkamıyorum...tabi maliyeti hem silivri'de hem de babeeski'de fotoğraflanmak oluyor



    156bg mis gibi olur, 0-100 benim aracım 10-11sn'de çıkıyor ki o kadar ivmelenme olsa yeter de artar bile....





    Silivride nereye fotoğraflı radar koydular söylermisiniz?Yazlığa gidip gelirken takılmayalım radara.Geçen seneye kadar kameralı radar yoktu.



    Selimpaşa-Silivri arası iki kere ceza yedim. Bir kez 127 bir kez 163km hızla portremi çekip göndermişler saolsunlar.

    Alıntıları Göster
    BEYLER GECMIS SAYFALARDA BAZI ARKADASLAR BMW 520D DEN ZAYIF KALIR DEMISLER.BU COK NORMAL BIR SEY ARAC 156 BG 1.6 MOTOR FAKAT KARSISINA E220 KOYARSANIZ O ZAMAN GORURSUNUZ IKISINIDE 2.000 CC OLMUS OLUR.BURDA MERCEDESIN HEDEFI 2011 DE YENI 520 PIYASAYA CIKTI VE MERCEDES SATISLARI BUYUK ORANDA DUSTU DAHA SONRA GECEN SENE AUDI A6 CIKTI YENI KASA MERCEDES YINE GERILEDI GECEN SENE GENEL SATISLARDA ALMANYA DA A6 BMW DEN ONDE MERCEDES SONUNCU GELIYORDU.MERCEDES BUYUK ZARARLARA UGRADI NORMAL SITESINDE BAKIN E180 MOTOR YOK CUNKU TURKIYE PAZARINA GUVENIYOR FIYATTA COK UYGUN ARABA GIDER MI DERSENIZ BU ARABA ASFALTI AGLATA AGLATA GIDER HIC MERAK ETMEYIN FAKAT BU YAKIT KONUSUNDA NE DUSNUYORSUNUZ BIRDE ARACA TUP OLUR MU YOKSA COK MU PERFORMANS DUSER
    |
    |




  • Kurmay Yarbay
    15530 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    valla hiç birşey diyemedim e class ve 1.6 motor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus



    valla hiç birşey diyemedim e class ve 1.6 motor



    aynen katılıyorum D ve E sınıfı araçlara 2.0 den aşağı motor koymak sanki arabayı aşşağılamk olur
    |
    |
    _____________________________
    B.D. 31.07

    Kısa bir not: Bazen çok fazla bildirim geldiği için aradan kaçırdığım cevaplar,alıntılar,PM'ler olabiliyor. Benzer durumlarda PM ile hatırlatırsanız müteşekkir olurum




  • Yarbay
    2138 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ö1f1

    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus



    valla hiç birşey diyemedim e class ve 1.6 motor



    aynen katılıyorum D ve E sınıfı araçlara 2.0 den aşağı motor koymak sanki arabayı aşşağılamk olur

    Alıntıları Göster
    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?
    _____________________________




  • Yarbay
    2204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Aracın aktarma organlarında değişiklik yoksa aynı devirde aynı hızda olur.
    |
    |
    _____________________________
    PENTAXÇI

    Canon EOS5D




  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Sadece beygir ya da sadece hacim değil ikisiyle de alakalı... Ama sorunuza şöyle bir cevap verebilirim... Bir önceki aracım 1.4 lt 90 bg 195nm tork turbo dizeldi ve 3000 devirde 120 km hızla giderdi... Sonradan yapılan chip tuning ile aracı 1.4lt 120bg 280 nm torklu hale getirdik... 120 km hız ile giderken 2700 devir çeviriyordu artık...



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BEYAZ 2013 F30 320i ED ( Satıldı )

    BEYAZ 2015 F20 LCI 116D




  • Yarbay
    5822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hummer58







    Kardesim senin gibi eczacilar basimin ustunde valla sen beni yanlis anladin. Benim lafim sana degildi sen biliyosun benim kimleri kastettigimi.... Allah daha iyisini versin senin gibi temiz calisan adamlara



    Anlaştık o zaman

    |
    |
    _____________________________
    Bir kişi kıvırıyorsa o kimseye "kıvır kıvır" yazmayın.

    "Yan çizme" yazın.

    Kişileri aşağılayıcı, alaycı, küçümseyici mesaj kapsamına giriyormuş.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hummer58







    Kardesim senin gibi eczacilar basimin ustunde valla sen beni yanlis anladin. Benim lafim sana degildi sen biliyosun benim kimleri kastettigimi.... Allah daha iyisini versin senin gibi temiz calisan adamlara



    Anlaştık o zaman



    Alıntıları Göster
    ARACI HIC ALAN SIPARISINI VEREN YOK MU TURKIYE YE NE ZAMAN GELECEK YOKSA GELDI MI ?
    |
    |




  • Yarbay
    11011 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaRai

    ARACI HIC ALAN SIPARISINI VEREN YOK MU TURKIYE YE NE ZAMAN GELECEK YOKSA GELDI MI ?

    Alıntıları Göster
    Ağustos ayında piyasa'da olacak, şimdi ön sipariş zamanı, Ağustos ayında detaylarını paylaşacağım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Sadece beygir ya da sadece hacim değil ikisiyle de alakalı... Ama sorunuza şöyle bir cevap verebilirim... Bir önceki aracım 1.4 lt 90 bg 195nm tork turbo dizeldi ve 3000 devirde 120 km hızla giderdi... Sonradan yapılan chip tuning ile aracı 1.4lt 120bg 280 nm torklu hale getirdik... 120 km hız ile giderken 2700 devir çeviriyordu artık...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002





    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Sadece beygir ya da sadece hacim değil ikisiyle de alakalı... Ama sorunuza şöyle bir cevap verebilirim... Bir önceki aracım 1.4 lt 90 bg 195nm tork turbo dizeldi ve 3000 devirde 120 km hızla giderdi... Sonradan yapılan chip tuning ile aracı 1.4lt 120bg 280 nm torklu hale getirdik... 120 km hız ile giderken 2700 devir çeviriyordu artık...



    Hesaplamanın doğru olduğuna emin misiniz ?



    http://forum.donanimhaber.com/m_63763509/tm.htm



    Bakın burada sn.LionTech16'nın açtığı bir konu var ,bu konuda aracın bulunduğu vites ve devire göre hızı hesaplanıyor.Kullanılan değişkenler ortada aracın motor gücü hesaba katılmamış.
    _____________________________
    PENTAXÇI

    Canon EOS5D




  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002





    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Sadece beygir ya da sadece hacim değil ikisiyle de alakalı... Ama sorunuza şöyle bir cevap verebilirim... Bir önceki aracım 1.4 lt 90 bg 195nm tork turbo dizeldi ve 3000 devirde 120 km hızla giderdi... Sonradan yapılan chip tuning ile aracı 1.4lt 120bg 280 nm torklu hale getirdik... 120 km hız ile giderken 2700 devir çeviriyordu artık...



    Hesaplamanın doğru olduğuna emin misiniz ?



    http://forum.donanimhaber.com/m_63763509/tm.htm



    Bakın burada sn.LionTech16'nın açtığı bir konu var ,bu konuda aracın bulunduğu vites ve devire göre hızı hesaplanıyor.Kullanılan değişkenler ortada aracın motor gücü hesaba katılmamış.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel



    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002





    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Sadece beygir ya da sadece hacim değil ikisiyle de alakalı... Ama sorunuza şöyle bir cevap verebilirim... Bir önceki aracım 1.4 lt 90 bg 195nm tork turbo dizeldi ve 3000 devirde 120 km hızla giderdi... Sonradan yapılan chip tuning ile aracı 1.4lt 120bg 280 nm torklu hale getirdik... 120 km hız ile giderken 2700 devir çeviriyordu artık...



    Hesaplamanın doğru olduğuna emin misiniz ?



    http://forum.donanimhaber.com/m_63763509/tm.htm



    Bakın burada sn.LionTech16'nın açtığı bir konu var ,bu konuda aracın bulunduğu vites ve devire göre hızı hesaplanıyor.Kullanılan değişkenler ortada aracın motor gücü hesaba katılmamış.



    Sadece gözlemimi birebir eski aracımda yaşadığım olayı yazdım... Ayrıca ben size dilim döndüğünce çalışma sistemini anlatayım siz karar verin mantıklı mı değil mi...



    Bir motor için 100 bg gücündedir ve torku 200nm dir deniyorsa... Bu her gaza basışınızda her devirde ( mesela 1000-2000-2500 ) 100bg ve 200nm değerlerini alıyorsunuz demek değildir...



    Araç teknik verilerinde 100bg ve 200nm tork değerini verirken yanına bir devir değeri yazar örneğin 5000rpm gibi... rpm( round per minute) dakikada çevirilen devir sayısı...

    Bu devir demektir ki araçta gaza bastınız 5000 rpm e ulaştı işte o zaman motor 100bg güç ve 200nm tork üretmektedir...



    2000 devirdeyken daha az güç ve tork üretir, 3000 de artar 4000 de daha da artar ta ki 5000 rpm de max beygir ve tork değerine ulaşır motor...



    Tuning yapılınca aracın turbo çıkış basıncı yeniden düzenlenir basınç değeri makul değerler ölçüsünde arttırılır... Böylelikle siz daha düşük devirlerde daha yüksek beygir gücü elde edersiniz... 5000 rpm de örneğin eskiden 100bg olan araç tuning den sonra 140 bg elde edebilmektedir... Bu sebepledir ki 120 km hızla gidebilmek için araç eskiden 3000rpm çevirip elde etmesi gereken gücü daha düşük (2500rpm olur 2700rpm olur) sonuçta daha düşük devirlerde bu gücü üretip aracı 120 km hıza çıkarır...



    Zaten benim eski aracımda da olan biten aynen buydu... Tuning işlemi ile şanzıman değerlerine asla müdahale edemezsiniz... Aracın üstündeki şanzıman değeri neyse o sabittir. Şanzıman değerlerini (dişli oranlarını ) değiştirmek için araca yeni bir şanzıman takılmalı ki bu çok külfetli ve çok iyi hesap kitap gerektiren bir iş...
    _____________________________
    BEYAZ 2013 F30 320i ED ( Satıldı )

    BEYAZ 2015 F20 LCI 116D




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel



    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002





    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    Arac 100km hizla 2000 devirde olsa. Beygir arttigi zaman ( atiyorum 200hp ) yine ayni hizda devir 2000 mi olur?



    Motor hacmi ile mi alakali sadece yoksa beygir ve hacim mi?



    Sadece beygir ya da sadece hacim değil ikisiyle de alakalı... Ama sorunuza şöyle bir cevap verebilirim... Bir önceki aracım 1.4 lt 90 bg 195nm tork turbo dizeldi ve 3000 devirde 120 km hızla giderdi... Sonradan yapılan chip tuning ile aracı 1.4lt 120bg 280 nm torklu hale getirdik... 120 km hız ile giderken 2700 devir çeviriyordu artık...



    Hesaplamanın doğru olduğuna emin misiniz ?



    http://forum.donanimhaber.com/m_63763509/tm.htm



    Bakın burada sn.LionTech16'nın açtığı bir konu var ,bu konuda aracın bulunduğu vites ve devire göre hızı hesaplanıyor.Kullanılan değişkenler ortada aracın motor gücü hesaba katılmamış.



    Sadece gözlemimi birebir eski aracımda yaşadığım olayı yazdım... Ayrıca ben size dilim döndüğünce çalışma sistemini anlatayım siz karar verin mantıklı mı değil mi...



    Bir motor için 100 bg gücündedir ve torku 200nm dir deniyorsa... Bu her gaza basışınızda her devirde ( mesela 1000-2000-2500 ) 100bg ve 200nm değerlerini alıyorsunuz demek değildir...



    Araç teknik verilerinde 100bg ve 200nm tork değerini verirken yanına bir devir değeri yazar örneğin 5000rpm gibi... rpm( round per minute) dakikada çevirilen devir sayısı...

    Bu devir demektir ki araçta gaza bastınız 5000 rpm e ulaştı işte o zaman motor 100bg güç ve 200nm tork üretmektedir...



    2000 devirdeyken daha az güç ve tork üretir, 3000 de artar 4000 de daha da artar ta ki 5000 rpm de max beygir ve tork değerine ulaşır motor...



    Tuning yapılınca aracın turbo çıkış basıncı yeniden düzenlenir basınç değeri makul değerler ölçüsünde arttırılır... Böylelikle siz daha düşük devirlerde daha yüksek beygir gücü elde edersiniz... 5000 rpm de örneğin eskiden 100bg olan araç tuning den sonra 140 bg elde edebilmektedir... Bu sebepledir ki 120 km hızla gidebilmek için araç eskiden 3000rpm çevirip elde etmesi gereken gücü daha düşük (2500rpm olur 2700rpm olur) sonuçta daha düşük devirlerde bu gücü üretip aracı 120 km hıza çıkarır...



    Zaten benim eski aracımda da olan biten aynen buydu... Tuning işlemi ile şanzıman değerlerine asla müdahale edemezsiniz... Aracın üstündeki şanzıman değeri neyse o sabittir. Şanzıman değerlerini (dişli oranlarını ) değiştirmek için araca yeni bir şanzıman takılmalı ki bu çok külfetli ve çok iyi hesap kitap gerektiren bir iş...

    Alıntıları Göster
    BEYLER ARAMIZDA MAKYAJLI C180 KULLANANLAR VARSA YAKIT TUKETIMI NASIL KAC LITRE YAKIYOR SEHIR ICI ZATEN E SERISI ILE PARALELLIK GOSTERIR HERALDE 1 LITRE FALAN OYNAMA OLUR DIYE DUSUNUYORUM YOKSA BARIZ FARKLAR OLUR MU BILGI VERIRSENIZ SEVINIRIM
    |
    |




  • Yarbay
    14715 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaRai

    BEYLER ARAMIZDA MAKYAJLI C180 KULLANANLAR VARSA YAKIT TUKETIMI NASIL KAC LITRE YAKIYOR SEHIR ICI ZATEN E SERISI ILE PARALELLIK GOSTERIR HERALDE 1 LITRE FALAN OYNAMA OLUR DIYE DUSUNUYORUM YOKSA BARIZ FARKLAR OLUR MU BILGI VERIRSENIZ SEVINIRIM

    Alıntıları Göster
    eğer motor birebir aynı olursa 1 litre civarında oynar .



    Bu tarz araçlarda gaza basınca çok yakmaya başlıyor ama normal kullanım makul seviyelerde kalıyor. Tercih edeceklerin bu konuya dikkat etmesi lazım.

    ben çok sağlam lpg savunan ve kullanan bir insan olarak bile w212 e kasa kız gibi aracı delik deşik edip lpg takmayı şahsen çok hoş görmem
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    eğer motor birebir aynı olursa 1 litre civarında oynar .



    Bu tarz araçlarda gaza basınca çok yakmaya başlıyor ama normal kullanım makul seviyelerde kalıyor. Tercih edeceklerin bu konuya dikkat etmesi lazım.

    ben çok sağlam lpg savunan ve kullanan bir insan olarak bile w212 e kasa kız gibi aracı delik deşik edip lpg takmayı şahsen çok hoş görmem

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    eğer motor birebir aynı olursa 1 litre civarında oynar .



    Bu tarz araçlarda gaza basınca çok yakmaya başlıyor ama normal kullanım makul seviyelerde kalıyor. Tercih edeceklerin bu konuya dikkat etmesi lazım.

    ben çok sağlam lpg savunan ve kullanan bir insan olarak bile w212 e kasa kız gibi aracı delik deşik edip lpg takmayı şahsen çok hoş görmem



    kullanilan motor ayni zannimca birde internette dikkat ettiyseniz hicbir haber yok sadece bizim ulkeye ozel o aracta o motoru kullaniyorlar galiba bu bir sikinti olusturur mu birde takriben kac ltre yakar bir deger soyleyebilirmisiniz ?
    |
    |




  • Yarbay
    14715 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaRai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    eğer motor birebir aynı olursa 1 litre civarında oynar .



    Bu tarz araçlarda gaza basınca çok yakmaya başlıyor ama normal kullanım makul seviyelerde kalıyor. Tercih edeceklerin bu konuya dikkat etmesi lazım.

    ben çok sağlam lpg savunan ve kullanan bir insan olarak bile w212 e kasa kız gibi aracı delik deşik edip lpg takmayı şahsen çok hoş görmem



    kullanilan motor ayni zannimca birde internette dikkat ettiyseniz hicbir haber yok sadece bizim ulkeye ozel o aracta o motoru kullaniyorlar galiba bu bir sikinti olusturur mu birde takriben kac ltre yakar bir deger soyleyebilirmisiniz ?

    Alıntıları Göster
    bir sıkıntı olmaz. Sonuçta mercedes satın alıyorsunuz .

    tahminim şehir içi 9-10

    şehir dışı 7-8 civarı gezecektir.



    tabi agresif kullanılırsa bol bol bu değerler artar elbet.

    sakin şehir dışı kullanımında otobanda v.s. 7 ileri sayesinde daha düşük değer de yakalanabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 10 Haziran 2013; 15:42:09 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2138 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    bir sıkıntı olmaz. Sonuçta mercedes satın alıyorsunuz .

    tahminim şehir içi 9-10

    şehir dışı 7-8 civarı gezecektir.



    tabi agresif kullanılırsa bol bol bu değerler artar elbet.

    sakin şehir dışı kullanımında otobanda v.s. 7 ileri sayesinde daha düşük değer de yakalanabilir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    bir sıkıntı olmaz. Sonuçta mercedes satın alıyorsunuz .

    tahminim şehir içi 9-10

    şehir dışı 7-8 civarı gezecektir.



    tabi agresif kullanılırsa bol bol bu değerler artar elbet.

    sakin şehir dışı kullanımında otobanda v.s. 7 ileri sayesinde daha düşük değer de yakalanabilir.



    Bu sehirici degeri Istanbul Ankara gibi yogun trafigi olan yerlerde gercerli olabilir mi?



    Birde sehir ici demek icin aracin ortalama KM`si kac olmali. 100km sehir ici yol yaptigimizda ortalama hizimiz kac olmalidir?
    _____________________________




  • Yarbay
    2204 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: PentaRai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    eğer motor birebir aynı olursa 1 litre civarında oynar .



    Bu tarz araçlarda gaza basınca çok yakmaya başlıyor ama normal kullanım makul seviyelerde kalıyor. Tercih edeceklerin bu konuya dikkat etmesi lazım.

    ben çok sağlam lpg savunan ve kullanan bir insan olarak bile w212 e kasa kız gibi aracı delik deşik edip lpg takmayı şahsen çok hoş görmem



    kullanilan motor ayni zannimca birde internette dikkat ettiyseniz hicbir haber yok sadece bizim ulkeye ozel o aracta o motoru kullaniyorlar galiba bu bir sikinti olusturur mu birde takriben kac ltre yakar bir deger soyleyebilirmisiniz ?

    Alıntıları Göster
    İlk satırlarda yazdığınız bilgiler doğrudur.



    "Bu devir demektir ki araçta gaza bastınız 5000 rpm e ulaştı işte o zaman motor 100bg güç ve 200nm tork üretmektedir...

    2000 devirdeyken daha az güç ve tork üretir, 3000 de artar 4000 de daha da artar ta ki 5000 rpm de max beygir ve tork değerine ulaşır motor... "



    Fakat bu cümleler yanlıştır aracın torkunun maksimum olduğu devir ile beygir gücünün maksimum olduğu devirler farklıdır.



    "Tuning yapılınca aracın turbo çıkış basıncı yeniden düzenlenir basınç değeri makul değerler ölçüsünde arttırılır... Böylelikle siz daha düşük devirlerde daha yüksek beygir gücü elde edersiniz... 5000 rpm de örneğin eskiden 100bg olan araç tuning den sonra 140 bg elde edebilmektedir... Bu sebepledir ki 120 km hızla gidebilmek için araç eskiden 3000rpm çevirip elde etmesi gereken gücü daha düşük (2500rpm olur 2700rpm olur) sonuçta daha düşük devirlerde bu gücü üretip aracı 120 km hıza çıkarır... "



    Basit bir örnekle izah etmeye çalışayım.Aynı bisikletten 2 adet olsun.Birini 16 yaşında bir genç diğerini ise Lance Armstrong (profesyonel bisikletçi) kullanıyor.Her iki bisikletin tekerleği dakikada 200 tur atıyor olsun.Yani 200rpm.



    Size göre bu örnekte Lance Amstrong daha hızlı gidiyor çünkü onun gücü çocuğunkinden daha fazla. Bu örneği gözden geçirmenizi istiyorum.







    undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gyradel -- 10 Haziran 2013; 15:55:31 >
    |
    |
    Bahsedilenler: kkurt2002
    _____________________________
    PENTAXÇI

    Canon EOS5D




  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    İlk satırlarda yazdığınız bilgiler doğrudur.



    "Bu devir demektir ki araçta gaza bastınız 5000 rpm e ulaştı işte o zaman motor 100bg güç ve 200nm tork üretmektedir...

    2000 devirdeyken daha az güç ve tork üretir, 3000 de artar 4000 de daha da artar ta ki 5000 rpm de max beygir ve tork değerine ulaşır motor... "



    Fakat bu cümleler yanlıştır aracın torkunun maksimum olduğu devir ile beygir gücünün maksimum olduğu devirler farklıdır.



    "Tuning yapılınca aracın turbo çıkış basıncı yeniden düzenlenir basınç değeri makul değerler ölçüsünde arttırılır... Böylelikle siz daha düşük devirlerde daha yüksek beygir gücü elde edersiniz... 5000 rpm de örneğin eskiden 100bg olan araç tuning den sonra 140 bg elde edebilmektedir... Bu sebepledir ki 120 km hızla gidebilmek için araç eskiden 3000rpm çevirip elde etmesi gereken gücü daha düşük (2500rpm olur 2700rpm olur) sonuçta daha düşük devirlerde bu gücü üretip aracı 120 km hıza çıkarır... "



    Basit bir örnekle izah etmeye çalışayım.Aynı bisikletten 2 adet olsun.Birini 16 yaşında bir genç diğerini ise Lance Armstrong (profesyonel bisikletçi) kullanıyor.Her iki bisikletin tekerleği dakikada 200 tur atıyor olsun.Yani 200rpm.



    Size göre bu örnekte Lance Amstrong daha hızlı gidiyor çünkü onun gücü çocuğunkinden daha fazla. Bu örneği gözden geçirmenizi istiyorum.







    undefined
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel



    İlk satırlarda yazdığınız bilgiler doğrudur.



    "Bu devir demektir ki araçta gaza bastınız 5000 rpm e ulaştı işte o zaman motor 100bg güç ve 200nm tork üretmektedir...

    2000 devirdeyken daha az güç ve tork üretir, 3000 de artar 4000 de daha da artar ta ki 5000 rpm de max beygir ve tork değerine ulaşır motor... "



    Fakat bu cümleler yanlıştır aracın torkunun maksimum olduğu devir ile beygir gücünün maksimum olduğu devirler farklıdır.



    "Tuning yapılınca aracın turbo çıkış basıncı yeniden düzenlenir basınç değeri makul değerler ölçüsünde arttırılır... Böylelikle siz daha düşük devirlerde daha yüksek beygir gücü elde edersiniz... 5000 rpm de örneğin eskiden 100bg olan araç tuning den sonra 140 bg elde edebilmektedir... Bu sebepledir ki 120 km hızla gidebilmek için araç eskiden 3000rpm çevirip elde etmesi gereken gücü daha düşük (2500rpm olur 2700rpm olur) sonuçta daha düşük devirlerde bu gücü üretip aracı 120 km hıza çıkarır... "



    Basit bir örnekle izah etmeye çalışayım.Aynı bisikletten 2 adet olsun.Birini 16 yaşında bir genç diğerini ise Lance Armstrong (profesyonel bisikletçi) kullanıyor.Her iki bisikletin tekerleği dakikada 200 tur atıyor olsun.Yani 200rpm.



    Size göre bu örnekte Lance Amstrong daha hızlı gidiyor çünkü onun gücü çocuğunkinden daha fazla. Bu örneği gözden geçirmenizi istiyorum.







    undefined



    Hayır sizn örnek şöyle ki yanlış ;



    Lance Armstrong un kalbi(arabanın turbosu ve motoru) aynı hızla gitmek için dakikada 120 defa atarken, diğer amatör ve kondüsyonu düşük olan bisikletçi kardeşimin kalbi dakikada 170 kere atmak zorunda kalıyor... Diğer amatör kardeşimin kalbi de 120 kere atsın diyorsan amatör bisikletçi yavaşlayacak YANİ;



    120km hız 3000 rpm tuningsiz kondüsyonsuz araç...

    120 km hız 2700 rpm tuningli kondüsyonlu araç...





    yok ben tuningsiz araçla 2700 rpm çevirecem diyorsan 120 km ile gidemeyeceksin kusura bakma hızın atıyorum 90 a düşecek...



    Böylelikle Lance Armstrong tabi ki senden hızlı olacak...



    SONUÇ ;



    Lance Armstrong kadar hızl gideyim dersen kalbin onun 1,5 katı atar ya da yok benim kalp atımım onun kadar olsun dersen onunla aynı hızda gidemezsin...



    Bu arada bu örnek uydurma örnek değildir; Yıllarca sporla uğraştım crossçuydum...



    Koşucuların ve bisikletçilerin kalpleri diğer insanlara göre büyür zamanla kondüsyonları artar normal sporcu olmayan insanlarla aynı eforu sarfettiklerinde kalpleri daha yavaş atar... Aynen motorlarda da böyledir bu durum turbonuz sizin kondüsyonunuzu belirler tuninglerseniz kondüsyonunuz artar tüm olay budur...



    Umarım anlamanıza yardımcı olur...
    _____________________________
    BEYAZ 2013 F30 320i ED ( Satıldı )

    BEYAZ 2015 F20 LCI 116D




  • Binbaşı
    1790 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel



    İlk satırlarda yazdığınız bilgiler doğrudur.



    "Bu devir demektir ki araçta gaza bastınız 5000 rpm e ulaştı işte o zaman motor 100bg güç ve 200nm tork üretmektedir...

    2000 devirdeyken daha az güç ve tork üretir, 3000 de artar 4000 de daha da artar ta ki 5000 rpm de max beygir ve tork değerine ulaşır motor... "



    Fakat bu cümleler yanlıştır aracın torkunun maksimum olduğu devir ile beygir gücünün maksimum olduğu devirler farklıdır.



    "Tuning yapılınca aracın turbo çıkış basıncı yeniden düzenlenir basınç değeri makul değerler ölçüsünde arttırılır... Böylelikle siz daha düşük devirlerde daha yüksek beygir gücü elde edersiniz... 5000 rpm de örneğin eskiden 100bg olan araç tuning den sonra 140 bg elde edebilmektedir... Bu sebepledir ki 120 km hızla gidebilmek için araç eskiden 3000rpm çevirip elde etmesi gereken gücü daha düşük (2500rpm olur 2700rpm olur) sonuçta daha düşük devirlerde bu gücü üretip aracı 120 km hıza çıkarır... "



    Basit bir örnekle izah etmeye çalışayım.Aynı bisikletten 2 adet olsun.Birini 16 yaşında bir genç diğerini ise Lance Armstrong (profesyonel bisikletçi) kullanıyor.Her iki bisikletin tekerleği dakikada 200 tur atıyor olsun.Yani 200rpm.



    Size göre bu örnekte Lance Amstrong daha hızlı gidiyor çünkü onun gücü çocuğunkinden daha fazla. Bu örneği gözden geçirmenizi istiyorum.







    undefined



    Hayır sizn örnek şöyle ki yanlış ;



    Lance Armstrong un kalbi(arabanın turbosu ve motoru) aynı hızla gitmek için dakikada 120 defa atarken, diğer amatör ve kondüsyonu düşük olan bisikletçi kardeşimin kalbi dakikada 170 kere atmak zorunda kalıyor... Diğer amatör kardeşimin kalbi de 120 kere atsın diyorsan amatör bisikletçi yavaşlayacak YANİ;



    120km hız 3000 rpm tuningsiz kondüsyonsuz araç...

    120 km hız 2700 rpm tuningli kondüsyonlu araç...





    yok ben tuningsiz araçla 2700 rpm çevirecem diyorsan 120 km ile gidemeyeceksin kusura bakma hızın atıyorum 90 a düşecek...



    Böylelikle Lance Armstrong tabi ki senden hızlı olacak...



    SONUÇ ;



    Lance Armstrong kadar hızl gideyim dersen kalbin onun 1,5 katı atar ya da yok benim kalp atımım onun kadar olsun dersen onunla aynı hızda gidemezsin...



    Bu arada bu örnek uydurma örnek değildir; Yıllarca sporla uğraştım crossçuydum...



    Koşucuların ve bisikletçilerin kalpleri diğer insanlara göre büyür zamanla kondüsyonları artar normal sporcu olmayan insanlarla aynı eforu sarfettiklerinde kalpleri daha yavaş atar... Aynen motorlarda da böyledir bu durum turbonuz sizin kondüsyonunuzu belirler tuninglerseniz kondüsyonunuz artar tüm olay budur...



    Umarım anlamanıza yardımcı olur...

    Alıntıları Göster
    Yani bu arada boşuna tartışıyoruz ben faraziye yürütmüyorum birebir başıma gelen olaydan bahsediyorum diyorum ki Eski aracım 90 bg tuningsiz 120 km de 3000 rpm çeviriyordu...



    TUNING yapıldı 120 bg çıktı dynoda ve sonra 120 km de 2700 rpm de gidyordu diye gözümle görüp yaşadığım olayı anlatıyorum daha neyi tartışıyoruz ki ????
    _____________________________
    BEYAZ 2013 F30 320i ED ( Satıldı )

    BEYAZ 2015 F20 LCI 116D




  • Yarbay
    14715 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    bir sıkıntı olmaz. Sonuçta mercedes satın alıyorsunuz .

    tahminim şehir içi 9-10

    şehir dışı 7-8 civarı gezecektir.



    tabi agresif kullanılırsa bol bol bu değerler artar elbet.

    sakin şehir dışı kullanımında otobanda v.s. 7 ileri sayesinde daha düşük değer de yakalanabilir.



    Bu sehirici degeri Istanbul Ankara gibi yogun trafigi olan yerlerde gercerli olabilir mi?



    Birde sehir ici demek icin aracin ortalama KM`si kac olmali. 100km sehir ici yol yaptigimizda ortalama hizimiz kac olmalidir?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper



    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911



    bir sıkıntı olmaz. Sonuçta mercedes satın alıyorsunuz .

    tahminim şehir içi 9-10

    şehir dışı 7-8 civarı gezecektir.



    tabi agresif kullanılırsa bol bol bu değerler artar elbet.

    sakin şehir dışı kullanımında otobanda v.s. 7 ileri sayesinde daha düşük değer de yakalanabilir.



    Bu sehirici degeri Istanbul Ankara gibi yogun trafigi olan yerlerde gercerli olabilir mi?



    Birde sehir ici demek icin aracin ortalama KM`si kac olmali. 100km sehir ici yol yaptigimizda ortalama hizimiz kac olmalidir?



    açıkçası araç sahibi olmadığım için sizden farklı bilgiye sahip değilim varsayımda bulunuyorum sayılır.



    forumdan çok sayıda arkadaşımız var c180cgi+7tronic sahibi onlar daha net yardımcı olabilir sanırım o değerlerin üzerine 1-2 litre oynayacağını düşünebiliriz.



    mesela bir örnek e-oto dergi testinden .

    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Bey Azura
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.