Şimdi Ara

2013 Clio 1.5 DCI Motor Ömrü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
27.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 Clio 1.5 dci Motor ömrü konusunda bilgisi olan var mi motor ömrü 150-200 bin km sonrasinda Motor Yenileme Şart deniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 420binde kangoo kullanıyordum... enjtekör yada mazot pompası yada turbo revize edileibilir ama motor sorun çıkarmaz... bu 3 ünden biri arızalanınca kullanmazsan...
  • clio dizellerde 150binden sonra ciddi sorunlar başgöstermeye başlıyor .
    tamirci arkadaşım 100binden sonra başlıyor arızalar diyor ben yine iyi ihtimal dedim

    benzinliler ama taş gibi . 350bin yapar . dizeller 150binde bile bitebilir
  • 2010 1,5dcı var bende 298 binde maşşallah diyelim..kısmetse bir 200 bin daha sorunsuz bınecegım..
  • arkadaşlar 2008 model 1.5dci dizel 110.000km sedan clio var almayı düşünüyorum perşembe sanayiye götürüp baktıracağım. araca 25.000 tl istiyorlar. motor ömrü konusunda yüz binden sonra falan sıkıntılar başlıyor yazan arkadaşlar var acaba aktik clio kullananlardan yada kullanmış olanlardan fikirlerini alabilir miyim? eywallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayzersoze38

    arkadaşlar 2008 model 1.5dci dizel 110.000km sedan clio var almayı düşünüyorum perşembe sanayiye götürüp baktıracağım. araca 25.000 tl istiyorlar. motor ömrü konusunda yüz binden sonra falan sıkıntılar başlıyor yazan arkadaşlar var acaba aktik clio kullananlardan yada kullanmış olanlardan fikirlerini alabilir miyim? eywallah

    25 kesinlikle etmez

    hocam motor biterse motor yapmak 7bin tl ve randıman kesinlikle alınmıyor
  • 265bin km de clio 1.5dci sport tourer aldım.bir aydır kullanıyorum.. iyi ki böyle yapmışım diyorum. Bakım ve ağır bakım geçmişini de servisten öğrendim. şu; kendisini usta olarak tanıtıp "yüz bin" adlı psikolojik sınırı koyan kimselerle Allah karşılaştırmasın...
  • Arkadaşlar yıl olmuş 2017 hala daha motor biter terimleri kullaniliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kompresyon testi dene
    ses-titresim-yakıt-performans-emisyon bunlara bak ve baktır.
    5000 kmde de biter motor 1 milyonda da kullanıma baglıdır.
    yag degisimi ve hararet en onemli faktorlerdır
  • 100000 km'de motor bitmeye başlar diyen ustanın ağzına etmek lazım böyle bir saçmalık mı var arkadaş,kullanıma bağlı daha önce sahipleri dizeli olması gerektiği gibi kullanmıştır send alırsın aynı şekilde kullanırsın 300000 bile yaprsın,benim araç 105700km'de idi şimsi 11ooookm'de motor iyi durumda geçende baskı balata değiştirdim ustam gidişi falan iyi dedi 65bg ama deli gibi gidiyor,burada önemli olan turbo ve enjektörler bunlarda bozulsa hepsi birden 4000 gibi bir rakam çıkar motor rektefiye olsa 1500-2000 de ene fazla bunların hepsi birden olması için adamın bildiğin kasap olması lazım
  • saçma. motor dediğin kullanıma bağlı olarak gider. en basitinden araç alırken exper raporu yaptırıyorum araba daha 70 binde motor olmuş %80 150 binde başka bi aracın %95
    düzgün kullanırsan bakımlarını yaptırırsan 500 bini bile görürsün
  • 303 bin oldu maşallah.motor bitmedi..bakımlarına baglı.
  • 100 binde biter diyenlerle motor&araba muhabbetti yapmayın. Motor kullanıma bağlıdır 100-150 binde filan motor bitmez bitiren varsa araba kullanmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteariturk

    265bin km de clio 1.5dci sport tourer aldım.bir aydır kullanıyorum.. iyi ki böyle yapmışım diyorum. Bakım ve ağır bakım geçmişini de servisten öğrendim. şu; kendisini usta olarak tanıtıp "yüz bin" adlı psikolojik sınırı koyan kimselerle Allah karşılaştırmasın...

    Aynen öyle hocam. 2012 Model Dizel de bende var. 140 binde ve masallahi var. Allah nazardan saklasin. Bakmayin siz öyle bos konusanlara. Tamircilerin isi parca degistirip para kazanmak zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pcnet

    303 bin oldu maşallah.motor bitmedi..bakımlarına baglı.

    Masallah hocam. Dizel mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayzersoze38

    arkadaşlar 2008 model 1.5dci dizel 110.000km sedan clio var almayı düşünüyorum perşembe sanayiye götürüp baktıracağım. araca 25.000 tl istiyorlar. motor ömrü konusunda yüz binden sonra falan sıkıntılar başlıyor yazan arkadaşlar var acaba aktik clio kullananlardan yada kullanmış olanlardan fikirlerini alabilir miyim? eywallah

    Merhaba, motor ömrü tamamen aracı nasıl kullandığınızla ilgilidir. Bakımını aksatırsanız, çalıştırıp beklemeden gaza basıp giderseniz, gideceğiniz yere ulaştığınızda hiç rölantide beklemeden stop ederseniz, ucuz mazot ve yağ alırsanız vb. aracın motoru 100.000 km'yi görmeyebilir bile. Ama bakımları düzenli yapılan ve bilinçli bir şekilde kullanılan dizel motor, fabrikasyon bir hatası yoksa 400-500.000 km'yi çok rahat görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motorun örü bakıma ve kullanıma bağlıdır. Kimi kullanıcıda da 400,000 bin gider, başka bir kullanıcı da 100,000 bin demez.

    Geçen günü 2. elde bir ilan gördüm araç 200 bin km. de expertiz raporunda motor %92 çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surfcasting -- 9 Nisan 2017; 0:53:54 >
  • das Beste vom Besten kullanıcısına yanıt
    Evet dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizelleri bilmiyorum ama eskiden imal edilen benzinli Cleon motora sahip arabaların kitapçığında 100 binde motor yenilenir diyor. Piyasada 300 binde rektefiye görmemiş arabalar çoktur. Bakım zamanları aksatılmazsa, zorlanmadan kullanılanlarda 500 bini de görür.

    1960' ların sonlarından 1990' lara kadar imal edilen motor için 100 bin yanlış sayılmaz. O zamanlar motor yağı kalitesi bu günkülerle kıyaslanamaz. Arabanızın kitapçığındaki 150 bin, o günkü motor yağı teknolojisine göre yazıldığı için motor ömründe eski motorlar kadar ciddi bir fark olmayabilir.

    Motorun uzun gitmesi için az kilometre yapan arabalarda yağ değişim kilometresinin yanına tarihi de not alınız. Ertesi sene değişim kilometresi gelmese dahi yağını değiştiriniz. Dizellerde motoru hareket etmeden önce biraz ısıtırsanız kapak çatlatma gibi tehlikelerin önüne geçersiniz. Benzinlileri park ederken geri manevrayla giriniz. Soğuk motorda benzin tam olarak yakılamadığı için fazlası kartere iner ve yağı bozar. Düz olarak hafif gazla kalkış yapmak fazla benzin gitmesine mani olur. Geri manevrayla çıkmaya kalktığınızda arkanızı göremediğiniz için ister istemez gaz pompala, yarım debriyaj, fren gibi hadiseler oluyor. Gerisi zaten rodaj kullanımı gibi maddelerde yazar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.