Şimdi Ara

60.000 KM'lik İzlenim 2013 Corolla 1.6 CVT + LPG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 Corolla 1.6 132 beygir Premium donanım ,otomatik vites Landirenzo lpg'li aracımı 16.000 km iken
    2.el olarak aldım şu an 76.000 km 'de 75 bin km boyunca lpg ile kullanıldı .

    Genel olarak çoğu kullanıcıyı memnun edecek bir araç,olumlu yönlerinden başlayacak olursak;

    + Performans : 1.6 Atmosferik ve lpg'li bir araca göre çok güzel bir performansı var 1.6 dizel
    çoğu aracı rahatlıkla geçiyor hatta 2.0 insignia ve mondeo ile de rahatlıkla mücadele ediyor (tecrübe ile sabit)
    + İç Hacim Genişliği : Şaft tüneli olmaması sebebiyle arkada 3 yetişkin rahatlıkla seyahat edebiliyor ve diz mesafesi de gayet iyi
    + Konfor : Full donanım olması sebebiyle Anahtarsız giriş ve çalıştırma , geri görüş , otomatik park
    gibi birçok özellik mevcut ayrıca koltuğun sürüş pozisyonu ve direksiyon tepkileri sürüş esnasında insanı yormuyor.
    + Şanzıman : Cvt vites sayesinde vites geçişlerini hissetmek neredeyse imkansız , ayrıca az ivmeyle
    hızlanır sanız 2200 devire sabitliyor ve hiç değişmeden 120 ye kadar çıkıyor.
    Araç Manuel mod da 7 vitesli oluyor 7.vites 3in devirde 150 km/h hız yapıyor ve motor sesi neredeyse hiç gelmiyor.
    + Yol tutuş : Aile aracı olarak düşünürsek yol tutuşu fena değil fakat golf kadar yolu tutan bir araç değil.

    - Olumsuz Yönleri
    - İzolasyon : Teker gürültüsünü rakiplerine göre fazla alıyor , özellikle dişli asfaltta izolasyon eksikliğini hissediyorsunuz. Ayrıca şehir içi kullanımda motor sesini fazla alıyor fakat uzun yolda şanzıman sayesinde son derece sessiz bir yapıya sahip oluyor.
    - Altı yere yakın : Aile aracı olarak piyasada tutuluyor, fakat 4 -5 kişi bindiğinizde altını çoğu yere sürtüyor.
    - Boya kalitesi : kırsal kesimde, mıcırlı asfalt diye bir tabir vardır , genellikle bu yolda ufak tefekte olsa bazen taş sıçrar hatta bazen bu taşı sizin aracınızın lastiğinden fırlayıp sağ arka kapıya veya öndeki araçtan sizn aracın kaputuna isabet edebilir bunlar normal şeyler , fakat taşın isabet ettiği yerde boya tamamen kavlıyor ve sac gözüküyor , rötuş yapmak zorunda kalıyorsunuz.
    - Şanzıman : Biraz şaşırtıcı olacak hem olumlu hem olumsuz olarak belirttim çünkü :
    Cvt şanzıman sürekli değişken olduğu için ş.içi kullanımda sürekli devir değişiyor bir süre sonra rahatsız etmeye başlıyor , fakat manuel mod da kullanırsanız bu olumsuz durumu yok etmiş olursunuz .
    Bakım masrafı : Periyodik bakımları 10 bin km de yapılıyor ve 500 tl civarı tutuyor , Değişen parçalar ise ;
    yağ , yağ filtresi , polen filtresi , bir kaç tanede 3 -5 tl değerinde tapa, conta vs.


    Genel olarak aracımdan memnunum jetta , civic , focus gibi araçlara göre olumlu yönüde var olumsuz yönüde
    bana olumlu yönler daha ağır geldi yola çıkınca arka plakayı okuyorlar mesela
    ayrıca lpg ' karma tüketimde 9 lt civarı yakıyor cvt bir araca göre güzel ş.içi 11lt. olabilir .
    iç hacim olarak focus'tan bariz geniş hem ön hem arka
    şanzıman olarak dsg'den daha rahat ama tabi ki en iyi araç değil , bu arada corolla'nın 1.4 dizel otomatiğine
    para vermeyin şanzıman farkı var ve performans hiç iyi değil.


    Açıklama: Gerçekten mesajlara gülüyorum çoğu 1.6 diye belirtmişim zaten adam diyor ki 1.6cdti astra hariçtir
    yahu arkadaşım hariç tabi ki de çoğu diyorum hepsi demiyorum
    1.6 dizel : flu 110luk , focus , jetta , passat , mazda 3 , golf7 , audi a3 , gibi beygir güçleri 110-120 civarı olan
    torkları 250 civarı olan araçları kast ediyorum

    insignia 'yı uçak yaptılar ya daha ne diyeyim bu arada aracım cvt dip gaz yaptığımda 6.000 devire sabitliyor vites
    atmıyorum onun avantajı olduğu için mücadele ediyor yazdım milletin anladığı boy boy fark açtım
    https://www.youtube.com/watch?v=w4mVAUJg5AM
    https://www.youtube.com/watch?v=B4qD4Ko6kd4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetnavruz -- 1 Ağustos 2017; 10:52:2 >







  • Herşey iyi hoşta performans kısmı biraz iddialı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "2.0 insignia ve mondeo ile de rahatlıkla mücadele ediyor"dan sonra antivirüs bilgisayarı kapattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bakımları sanayide yatırıyosunuzdur.servisler almıyor diyorlar.sanayiden loganın karter tapasını 15 liraya almıştım,aurisin 3-5 liramı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insignia 130hp çokta performanslı bir araç değil zaten , mondeo da 140 hp 1500kg 2.0 bir araca göre hatrı sayılır bir fark yok. mücadele ediyor dedim tokatlıyorum demedim
  • Arka plaka okuma olayi abarti olmus..kullanmasak bilmesek yiyecez..132 bg ama hissedilen 110 bg..herneyse begeniyorsaniz diyecek birsey yok..allah kaza bela vermesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hissedilen bg 110





    Yıllar geçti forumda halen tork ile bg gücünü anlamayıp yok tekere giden bg gücü yok hissettiğim bg inatla birileri saçmalamaya devam ediyor aracın özelliklerinde 6400 devirde 132bg yazıyorsa 2500 devirde uuu gitmiyor 132 bg hissedemiyorum demeyeceksin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    6400devirde guc uretse nolacak kardes araba ucacak sanki..6400 devirde alinan guc kendinin olsun..160 torklu araba gider ama nasil gider devir saati kirmiziya dayanir gider..tam apaçi işi..atmosferik motor bu işte araba gitmiyor düşük devirde bosuna 132 yazmasinlar kataloga araba 100bg normal kullanimda..gerisi hikaye..alirsin turbo golf act 150 bg 1500 devirde şahlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik, turboyu uzay çağı teknolojisi sanan kullanıcı kitlesi. Corollayı alan adam lpg ile sorunsuz kullanmak için alıyor, ralli yapmak için değil. Basınca da oldukça iyi gidiyor, piyasadaki en iyi, güçlü atmosferik. 150 beygirlik turbo motorla karşılaştırmak saçma.
  • "hatta 2.0 insignia ve mondeo ile de rahatlıkla mücadele ediyor (tecrübe ile sabit)"

    Mondeo ve İnsignia'yı çocuk kullanıyordu galiba?
  • teneke1236737 kullanıcısına yanıt
    bindin mi bu araçlara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    bindin mi bu araçlara

    Hayır ama atmosferik araç ile turbo dizel araçlara kafa tutmak hayli iddialı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    "2.0 insignia ve mondeo ile de rahatlıkla mücadele ediyor"dan sonra antivirüs bilgisayarı kapattı.

    Hahahahahah



    Konu dışında zebani muhabbeti dönüyor ya. Bu içeriğin ondan farkı yok zebani var ve okuduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • foruma uzun süredir konu açmıyordum , insanlar yazılan şeyleri çok farklı algılıyor , ilginç doğrusu
  • Febr kullanıcısına yanıt
    130 beygir insignia ve mondeo ile çok rahat kapışır. Kullanmadığınız, binmediğiniz arabalar hakkında sallamayı bırakın. Adam üşenmemiş konuyu açmış bide senin attığın yoruma bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teneke1236737 kullanıcısına yanıt
    Arabalardan harbi anlamıyorsun. Sen git 1.3 dizel doblo sür, ne de olsa turbosu var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    "2.0 insignia ve mondeo ile de rahatlıkla mücadele ediyor"dan sonra antivirüs bilgisayarı kapattı.

    2.0 monden ve insignia lar kıçını kaldıramıyorlar hem ağırlar hem güçsüzler şaşırmadım performansının yakın olduğuna gücü çok yakın ve hafif

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde 45 bin km'dir kullanıyoruz. Yorumlarınıza katılıyorum. Corolla özellikle şehir içinde geniş ailesini taşımak isteyenler için çok ideal bir araba. Aracın aks mesafesi çok uzun olduğu için askıda kalabiliyor, o yüzden dikkat etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbolu araçlarda maksimum bg gücünü 6000 küsür devirlerde verir fark torkta inatla anlamamaya devam belli bir hıza ulaştıktan sonra ister istemez devir çevirmek zorundasın,



    Dipnot: Turbolu araçlara tepkim yok ama Türkiyede turbo fantazisini anlayamıyorum tork cidden güzel bişey ama uzun vadede bg her zaman daha iyidir bi hızdan sonra illaki ne kadar bg o kadar gidişe geliyor...





    Golf 1.4 Tsi 150bg yenileriyse 100 civarı satılıyor diye hatırlıyorum ben gözümü karartır ekleyip 120 civarına sahibindenden 308 GTİ alırdım chip ile 300-310bg güç verebiliyor ünite Türkiyede çoğu kendini bilmişe toz yutturur devri fln geçelim otobanda kalkıştan limit hızına kadar kapışacak bi aralık dahi olsa yaklaşacak araç bulamazsın (camaro fln tarzı araçları hariç tutuyorum tabi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 1 Ağustos 2017; 10:18:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 motor 1500 kg araç kullanıcısı olarak yazıyorum.1500kg+ olan araçlar hantal oluyor.

    Konu sahibinin iddiası yalan değil.Insignia ve corollanın ağırlık farkı yaklaşık 300 kg bu da corollanın daha avantajlı olduğunu gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.