Şimdi Ara

2011 COROLLA VE 2013 SONRASI AURİS TECRÜBESİ OLANLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
324
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu başlıkta yazdığı gibi bu iki aracı tecrübe etmiş arkadaşlara sorumdur. Yol tutuş ses yalıtımı konfor sürüş keyfi vs anlamında hangisi tercih edilir?

    Sedan veya hatcback olması dışında bahsettiğim yönlerden değerlendirsek ne dersiniz?




  • 2013 premium 1.4 dizel aracım vardı. Premium paket olması dolayısıyla çok keyifliydi. Otomatik park ısıtmalı deri koltuklar anahtarsız giriş anahtarsız çalıştırma panoramik cam tavan yağmur sensörü park sensörü kararan dikiz aynası felan sınıfına göre epey dolu bir araçtı. Hız sabitleyici yoktu ama. Yaklaşık bir yıl kullandim. Şimdide Corolla 1.4 dizel aracım var sadece otomatik katlanır ayna var o da basınca kapatıyor auriste kilitle beraber kapatıyordu. İki araçta manuel 6 vites iki araçta yol tutuş ve konfor olarak benzer ama arada hem kasa farkı hemde premium Auris çok fark yoksa kesinlikle tercih edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auris bahsettiğin yönlerden Corolladan daha iyi bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim

  • 2012 1.33 Auris sahibiyim.
    2012 ekimde sıfır olarak aldım. 105.000 KM'de araç satmaya kıyamadığım ikinci araç olarak hayatına devam ediyor. :)

    Sormak istediğiniz soru varsa seve seve yardımcı olurum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt

    2013 ve sonrası yeni kasa için sordum teşekkür ederim.

  • aralarinda nesil farki oldugundan auris mevzubahis alanalarda daha iyidir. 2015 sonrasi makyajli olanlarda daha da iyilestirme saglanmistir.
    zaten corolla genis ic hacim bagaj aile kullanimi odakli iken auris genclere hitap eden bir arac. corollaya surus zevkinin gelmesi 2019 kasadan sonradir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Computers C kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğiniz Corolla ile Auris arasında kasa değişikliği var.


    2013 daha güncel ekipmanlar ile donatılmıştır.


    Araç otomatik olacaksa 2011'in otomatiği 4 ileri tork konventörlü tam otomatiktir. 2013 ve sonrası CVT şanzımandır.


    2011'i bilmiyorum ama 2013 sonrası tüm Toyota modellerinde en az 6 hava yastığı standart olarak sunulmuştur.


    2013 Auris'in 1.6 benzinli modellerinde her donanımda arka süspansiyonlar bağımsızdır.


    Yol tutuşu ile ünlü Astra ve Focus kadar güzel yol tutar.


    Ancak 1.4 dizellerin hiç bir donanımında bağımsız süspansiyon yoktur. Keza 1.33 motorda da bağımsız süspansiyon yoktur.


    Benim 2014 Advance donanım Auris'imde Far ve Yağmur sensörü, anahtarsız giriş ve çalıştırma, mercekli farlar, yükseklik ayarlı sürücü ve yolcu koltuğu, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, ısıtmalı ve elektrik kontrollü yan dikiz aynaları, otomatik katlanır yan aynalar, hız sınırlama ve hız sabitleme (cruise control) ve otomatik kararan dizik aynası gibi donanımlar Premium donanımında ise otomatik park ve ısıtmalı yarı deri koltuklar var.


    2015 yılında makyaj ile multimedya cihazının sadece ekranı çok az büyüdü. Özelliklerinde bir değişiklik olmadı. Tampon ve farlarda da görsel değişiklikler yapıldı. Onun haricinde donanım ve mekanik olarak tamamen aynı araçlardır.


    1.6 Motor Honda'nın VTEC II'si ile aynıdır. Valvematic diye geçer. VTEC II 124 Bg iken Valvematic 132 Bg güç sunar. LPG ile tam uyumludur. BRC ve Prins dönüşümlü bir Valvematic motoru hiç bir sorun yaşamadan kullanabilirsiniz.


    Sormak istediğiniz başka bir konu varsa yardımcı olurum.





  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    Aslında tek merak ettiğim konu şu virajdaki yol tutuş 2011 corollanın 120 ile limitte dönebildiği sertlikteki bir virajı bu kaç km ile döner?

    Bende corolla 2011 var.

    Corolla da vsa yok o sebeple değişiklik düşünüyorum başka bir sebep yok.

  • Computers C kullanıcısına yanıt

    2011 Corolla'yı bilmiyorum ama bağımsız arka süspansiyonlu Auris sanki raydaymış gibi yol tutuyor.


    Bundan bağımsız elbette ki yeni ve kaliteli bir lastik seçimi de yol tutuş konusunda başrolü oynar.


    7 senelik kullanımım sonucunda ESP'yi devreye sokabildiğim durum 2 veya 3'tür.


    Elbetteki Continental Premium Contact 5 lastiklerini aracı alır almaz taktırmıştım. Değişim zamanında da Ultra Contact tercih ettim.


    Sakin ve defansif sürüş özellikli bir sürücüyüm. Bu araç bana her hava ve yol koşulunda güven vermiştir.

  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    nefis

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.