Arkadaslar selamlar, motorlara chip tuning yapip torkunu vs. arttiranlar oluyordu. Benim derdim suan biraz tersi :) aractan memnunum degistirmeye calisip zarar etmeyi de istemiyorum. Tek derdim cok yakmasi. Chip tuning ile bunu daha ekonomik yakacak sekilde programlayan var mi bildiginiz? Torku yukseltecegine dusursun, yavas hizlansin, zaten ailem icin kullaniyorum, ama az yaksin arkadas :) |
2.0 FSI motora chip tuning
-
-
Chip atmosferik araçlara atılabilsede büyük fark yaratmaz. Boşuna orijinalliği bozdurursunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 5 Nisan 2022; 19:30:9 > -
O motorda birsey degismez. -
Yakıtı etkileyen en büyük unsur motor hacmi. Hacim büyükse yakıt da çok olacaktır. -
LPG takılıyor ise taktir başka türlü düşmez -
hocam o motor piyasadan kalkalı yıllar oldu. kimse uğraşmaz onunla. bulamazsın. ya lpg ya da satışa koymak, başka yol yok.
avrupada bu firma 2.0 fsi motoru 150 ps'den 165 ps'ye çıkartıyor ama sen bir de tersini istiyorsun. imkansızın imkansızı.
www.br-performance.beVolkswagen Passat / Magotan B6 2.0 FSi stage 1 - BR-Performance - Motor optimisationhttps://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/54-volkswagen/3045-passat-magotan/3048-b6-2006-2010/9336-2-0-fsi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 5 Nisan 2022; 21:3:24 >
-
Fsi zaten çok yakan az kaçan bir motor. Lpg'den başka az yakması zor gibi.
-
Torkun düşmesi ile olacak değil sizin işiniz. Zaten siz gaza basınca az tork üretiliyor.
O araç ne yakıyorsa o, altına düşürmek zor olur. Yapılabilecekler araçtan gereksiz ağırlıkları atmak ve araba kullanımını azaltmak olabilir.
Ya da aracı satıp daha ekonomik bir araç almak.
-
çare bisiklet,sanayiye gidersin yapariz ederiz derler seri üzerler sonra seni -
hidrojen yakıt diye bir sayfa var facebookta taktirip memmun olanlar varmış -
Stage 1 / soft yazılım (yani en hafifi, abartmadan) yaptırdığında hem beygir, tork artıyor hem de yakit tüketimi motoruna bağlı olarak %5-15 düşüyor diye biliyorum. Soft yazılım attıran kime sorsan yakıt düştü der internetten de bak hepsi yakıt düşüşü vaadediyor firmaların. -
Herkese cok tesekkurler,
daha az :) ve yumusak kullanip, denk gelirse de satmak en mantikli cozum.
-
Sizin ihtiyacınız olan ürün pedal commender, ekonomik modda kullanacaksınız siz gaza %10 basacaksını ama o arabaya %10 komutu verecek
hiç chipe falan gerek yok
-
Evet yakıtı düşürmek mümkündür. Ama torku düşürmekle olmaz. Tork düşerse yakıt sarfiyatı da artar. Önemli olan aracın torkunu alt devirlerde de artırmaktır. Aynı torkla daha az yakabilirsiniz. Atmosferik arabaya yazılım atılır. Sizin istediğiniz chip tuningi ancak sanayideki bu işi kendisi yapan arkadaşlar yapabilir. Diğer bilinen markaların çoğu yurtdışı chip tuning hizmeti kullanıyor ücreti karşılığında ve size satarken komisyon ödetiyor.
-
Atmosferik araçta ne yazık verim alamazsın istediğin türden...
2.0 FSI motoru çok boklayan çıkacaktır ancak VW'nin bugüne kadar ürettiği en öldürülemez motorlardan biri...
dereceli egzantirikle, komple egzost kiti ve hava filtresi ile felan
taş çatlaşın tekere 8-9hp güç gelir o da astarı yüzünden fazlaya gelir
aracını çok seviyorsan 1.4 TSI- 1.5 TSI swap düşünebilirsin veya
1.2 TSI takıp daha kolay modlanabilir ... ama bunlarda tonla para tutar fantazide kalır...
sanırım yıl 2005-2006 yılı ... müsteşar bir abimize almıştık Highline paket güzel arabaydı...
Turbo kitler var bu araca 2700$ seviyesinde 200-280hp'e kadar çıkıyor ama emin ol aynı kullanım tarzı ile ortalama %20-25 tasaruf sağlarsın yakıtta ama harcaman gereken parayı düşünce matematik mantıksızlık dağının zirvesine bayrağı dikiyor :)
APR T2100012 APR K04-64 Turbo System - 2.0T Transverse - EA113 (goapr.com)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X