Şimdi Ara

185 60 yerine 175 60 lastik takılır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar 250 liraya dört adet çıkma lastik buldum 2015 üretimli fakat aracımın orijinal lastik ebatları 185 60 benim alacağım lastik 175 60 herhangi sorun olur mu yakıtta artış vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Lastik taban ebatı azaldığı için yakıtta ve yol tutuşunda azalma olur.
    _____________________________
    Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
    Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005
    Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010
  • _____________________________
  • Hocam hamuru bayattır o lastiğin 4 yaşına girecek nerdeyse taş gibi olmuştur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanDar05

    Hocam hamuru bayattır o lastiğin 4 yaşına girecek nerdeyse taş gibi olmuştur
    Kendi lastiğimden iyidir be hocam 2010 üretimli çatlak heryeri bütün lastiklerin ona rağmen memlekete geldim 1000 km yol yaptım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    Kendi lastiğimden iyidir be hocam 2010 üretimli çatlak heryeri bütün lastiklerin ona rağmen memlekete geldim 1000 km yol yaptım

    Alıntıları Göster
    O zaman şimdiki durumdan iyidir elbet hocam haklısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 185/60/15 yani sizin jant çapı 15 mi peki?



    Bulduğunuz lastik 15 jant mı peki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    185/60/15 yani sizin jant çapı 15 mi peki?



    Bulduğunuz lastik 15 jant mı peki ?
    14

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Senin jant 15 ise 14 e sığdırmayı nasıl becereceksin 😀



    2 Side 14 ise büyütülecek bir durum olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Senin jant 15 ise 14 e sığdırmayı nasıl becereceksin 😀



    2 Side 14 ise büyütülecek bir durum olmaz
    Jantım 14 bulduğum lastikte 14 15i nerden çıkardın sen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Genelde 185/60/15 daha çok kullanılır onyüzden oradan çıkardım 15 i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Genelde 185/60/15 daha çok kullanılır onyüzden oradan çıkardım 15 i
    Ne alakası var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Araştırırsın ebat taki lastiği alakayı anlarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Araştırırsın ebat taki lastiği alakayı anlarsın
    175 60 14 lastik aldım dört tanesini 180 liraya michelin 2016 üretimli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Güle güle eskit



    Hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.