Bildirim
185 60 yerine 175 60 lastik takılır mı?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Lastik taban ebatı azaldığı için yakıtta ve yol tutuşunda azalma olur. _____________________________ Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005
Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010 -
_____________________________ -
Hocam hamuru bayattır o lastiğin 4 yaşına girecek nerdeyse taş gibi olmuştur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Kendi lastiğimden iyidir be hocam 2010 üretimli çatlak heryeri bütün lastiklerin ona rağmen memlekete geldim 1000 km yol yaptımquote:
Orijinalden alıntı: HanDar05
Hocam hamuru bayattır o lastiğin 4 yaşına girecek nerdeyse taş gibi olmuştur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
O zaman şimdiki durumdan iyidir elbet hocam haklısınızquote:
Orijinalden alıntı: Literaryy
Kendi lastiğimden iyidir be hocam 2010 üretimli çatlak heryeri bütün lastiklerin ona rağmen memlekete geldim 1000 km yol yaptım
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
185/60/15 yani sizin jant çapı 15 mi peki?
Bulduğunuz lastik 15 jant mı peki ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! -
14quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
185/60/15 yani sizin jant çapı 15 mi peki?
Bulduğunuz lastik 15 jant mı peki ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Senin jant 15 ise 14 e sığdırmayı nasıl becereceksin 😀
2 Side 14 ise büyütülecek bir durum olmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! -
Jantım 14 bulduğum lastikte 14 15i nerden çıkardın sen?quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
Senin jant 15 ise 14 e sığdırmayı nasıl becereceksin 😀
2 Side 14 ise büyütülecek bir durum olmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Genelde 185/60/15 daha çok kullanılır onyüzden oradan çıkardım 15 i
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! -
Ne alakası varquote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
Genelde 185/60/15 daha çok kullanılır onyüzden oradan çıkardım 15 i
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Araştırırsın ebat taki lastiği alakayı anlarsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! -
175 60 14 lastik aldım dört tanesini 180 liraya michelin 2016 üretimliquote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666
Araştırırsın ebat taki lastiği alakayı anlarsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Güle güle eskit
Hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






