Şimdi Ara

18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
4
Favori
45.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
284 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu satıcıdan bende ürün aldım ve çokta memnun kaldım. satış sonrası da telefon ile yardımcı oldular. eğer satıcının ürünlerine bakarsanız satıcı özellikle sattıkları ürünün suistimale açık olduğunu, yani kişi ürünü kullanıp işini hallettikten sonra iade edebileceğinden geri iadesinin kabul edilmeyeceğini yazmış. yani tekrar söylüyorum satıcı açıklama kısmında ürünün iadesi yoktur buna göre sipariş verin diyor. bunu bile bile ürünü alıp sonrada istemiyorum iade edicem demek alışveriş ahlakına uyan bişey değil. ben burada satıcıyı haklı görüyorum.
    (not: satıcı yada firmayla uzaktan yakından alakam yoktur)
  • fatih_ogu F kullanıcısına yanıt
    Satıcı öyle diyince de kanun o dediği olmuyor. Eğer üründe sorun varsa iade almak zorunda iyi sorunlu ürünleri satsin sonra iade almıyorum desin ne güzel dünya biz de yapalım satalım bozuk bit pazarından alınmış ürünleri iade de almayalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fatih_ogu F kullanıcısına yanıt
    Satıcı öyle diyince de kanun o dediği olmuyor. Eğer üründe sorun varsa iade almak zorunda iyi sorunlu ürünleri satsin sonra iade almıyorum desin ne güzel dünya biz de yapalım satalım bozuk bit pazarından alınmış ürünleri iade de almayalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fatih_ogu F kullanıcısına yanıt
    Satıcı öyle diyince de kanun o dediği olmuyor. Eğer üründe sorun varsa iade almak zorunda iyi sorunlu ürünleri satsin sonra iade almıyorum desin ne güzel dünya biz de yapalım satalım bozuk bit pazarından alınmış ürünleri iade de almayalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fatih_ogu F kullanıcısına yanıt
    Satıcı öyle diyince de kanun o dediği olmuyor. Eğer üründe sorun varsa iade almak zorunda iyi sorunlu ürünleri satsin sonra iade almıyorum desin ne güzel dünya biz de yapalım satalım bozuk bit pazarından alınmış ürünleri iade de almayalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fatih_ogu F kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteplee35 -- 20 Eylül 2019; 15:46:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O ürünün iade kapsamına girip girmediğine bakın. Bazı ürünlerde iade yoktur. Ayrıca iade kısmında satıcı ürüne özel bazı özelliklerden dolayı iade işlemini şarta bağlayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anteplee35 kullanıcısına yanıt
    üründe sorun varsa almak zorunda ama bu işin farklı boyutu. konuyu okuduğum kadarıyla üründe bir bozukluk söz konusu değil. arkadaş diyor ki aldım kullanmadım iade etmek istiyorum. kullanmayacağın ürünü neden alırsın. kişiyi zarara uğratmaktan başka bişey değil..
  • fatih_ogu F kullanıcısına yanıt
    Kullanmayacagin ürünü sipariş ederek bile satıcıyı zarara sokarsin bu yüzden kanun alıcı haklı dese de vicdanen bana göre alıcı haksizdir. Burada nasıl satıcılar bazı kanun açıklarından alıcıları mağdur ediyorsa bazen de alıcılar mağdur edebilir burada ne suçlu alıcı ne suçlu satıcı. Artık satıcılar urunde sorun olsa dahi iade almıyorlar işi uzatmaya gidiyorlar hep. Ben son zamanlarda çok yaşamaya başladım bu durumu bu yüzden artık ürünleri gidip kendi mağazalarından almaya başladım çok satıcı oldu çok dolandırıcılık dönmeye başladı bana kalırsa e ticaret devri iyice bir düzene oturmadan alışveriş yapmayacağım bir daha.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şeye dönmüş bu. Adam aracına chiptuning yaptırıyor. Koşulsuz şartsız sildirip iade garantisi var. Yaptıran şahıs gidip sildirireceğim, paramı geri almak istiyorum diyor. Satıcı da burası küçük yer, haberini aldım, gidip turbo büyüteceksin paranın yarısını benden çıkarıyorsun. İade etmiyorum diyor.
  • Kanunları takan yok,
    N11 yıllardır satıcılardan yana tavır alır.

    Bize düşen öncelikli olarak kendini ispatlamış mağazalar. Ne gibi? Yeri gelir mağaza puanı yer gelir mağazanın alternatif sitelerde (gittigidiyor, Hepsi burada, amazon) hesabının olması gibi durumlar değerlendirilir. Sonra da GERÇEK KULLANICI YORUMLARI tespit edilip onlar değerlendirilir.

    Kanunlar işlese ne mağaza puanı kaale alınır ne N11 güvencesi... Yazık yurduma...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AFV

    10 kasım rezaleti daha sonra kitap rezaleti.nefret ediyorum n11 den. Siteye bile girmem değil sipariş vermek.
    İki yıl oldu mu? Üyeliğimi silmiştim, karşıma çıkan linklerine bile tıklamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anteplee35 kullanıcısına yanıt
    hiç kimse durduk yere sipariş vereyim de satıcı kargo ödesin zarara girsin diye gezmez . allahtan kanun nizam var da bir nebze korunuyoruz. bu çakallar yıllarca kapıdan insanlara tencere tava satıp senet imzalatarak az mı kazıkladılar ? onların modern versiyonu da bu tipler işte.
    benim de internet satışım vardı ve tasarım mobilya satıyorduk.ufak tefek şeyler değil hemde iki kargo görevlisi getirip götürüyordu. düşünün yani . 14 gün kullanıp tam 14. günde iade eden de oldu. aynı üründen 3 tane alıp yanlış sipariş verdim iade alın diyen de oldu. kargoda hasar görüp tutanağı olmayan ürünleri bile iade aldık. kimseye çingenelik yapmadık kanuni hakkıdır dedik. bakalım n11 den aradılar iade sürecini yeniden başlattılar .satıcıyla görüştük dediler. ne kadar doğru göreceğiz.
  • yıllardır hep söylerim. n11 sizi satıcının insafına bırakmaktadır tamamen. satıcıya önem vermektedir çünkü ondan daha fazla kazanç sağlıyor. alıcıyı hiç bir zaman önemsemedi o site. satıcınız dürüstse sıkıntı olmaz yoksa çok sorun yaşıyorsunuz.
    bu yüzden 3 kuruş fazla verip gittigidiyordan alıyorum. n11 ise sadece 11 kasım kampanyaları için ama belki bu sene onu da kullanmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    Hiç bir neden belirtmeden 14 gün içerisinde iade etme hakkı var.

    N11 Sitesindeki cayma hakkı başlığından alıntı.
    quote:

    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince, alıcıların mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve herhangi bir cezai şart ödemeden satın aldıkları ürünleri iade etme hakları vardır.


    quote:

    sebep göstermeden ve herhangi bir cezai şart ödemeden


    Evet ürünü almış işini görmüş sonrada iade ediyor olabilir.
    Bu yasal hakkı.

    "Ben ürünü kullandım artık ihtiyacım kalmadı" İade edilememe nedenidir diye bir ibare yok.

    Alıcı art niyetli olarak bunu yapabiliyor olabilir. Peki satıcı niyet okuyucu mu ki bunu anladı ve iade almıyor?

    Seve seve iade alacak.

    Tabi tası tarağı toplayıp kaybolmadıysa.

    N11 ödemeleri hemen yapmıyor.

    İptal/iade süreci başladıktan sonra satıcıya öde yapsa dahi dava açılarak N11 den para alınabilir.

    İptal edilmiş ürünün sonucu belirlenmeden ödeme yapmasaydı.




  • Hepsiburada satıcı ve hepsiexpress kullanıyorum.
    Adamların Twitter hesaplarına kargo takip numarasını atar atmaz telefonla arayıp yardımcı oldular.
    N11 den Bluetooth kulaklık aldım yanlış renkte ve bozuk ürün yolladılar ilk ve son alışverişim oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok iyi olmuş. Herkesin başına gelirde umarım n11 kaptılır artık. O kadar söylüyoruz. Heryer şikayet dolu. Hala gidip n11 gibi dolandırıcı ve yandaşlarından alışveriş yapıyorsunuz. Aynı olay yıllar önce başıma geldi. Konu açmıştım bulup atacağım

    İNANILMAZ. Tek tek tüm açtığım konuları aradım ama bulamadım. Donanım haberde n11 yandaşı sanırım. Bu konuda silinirse şaşırmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nemesis -- 20 Eylül 2019; 17:58:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iademi aldım arkadaşlar. seve seve vermezse böyle verecek . bir dahakine kendi hesabıyla gelsin .3-5 mesajlı adamları salmasın.
  • Bu 10 kasım olayını ben de bilmiyordum. Uygulamasını kaldırıyorum telefondan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.