Şimdi Ara

18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
4
Favori
45.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
284 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 13159326 nolu talebiniz yaşamış olduğunuz olumsuz durumun giderilmesi adına arkadaşlarımız tarafından çözüm ekiplerimize iletilmiştir. İlgili birim tarafından talebiniz çözüme kavuşturulduktan sonra iletişim numaranız üzerinden geri dönüş sağlanacaktır. Geri dönüş beklediğinizi ilgili birimlerimizi bildirmiş olacağım. Konu hakkında bizden bilgi beklemenizi rica ederiz.
    00:13:16
    .
    mesaj bu canlı yardımda, başka bi şey yok.
  • beyoglubeyy B kullanıcısına yanıt
    sizin sorduğunuz yer burası değil mi ?
    https://www.petonpet.com/iletisim
  • beyoglubeyy B kullanıcısına yanıt
    Merhaba beyoglubeyy,

    Sizi aradık ulaşamadık. Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com
  • işin doğrusu, ben n11 ile tedarikçi firmayı ayrı tutuyorum...benim derdim tedarikçi firma ile.
    .
    c.cemil emin değilim, firma bilgileri n11 de kayıtlı.
  • beyoglubeyy B kullanıcısına yanıt
    haklısınız bu konuda hata yapmamak için bilgileri onlardan almak en doğrusu olur
  • beyoglubeyy B kullanıcısına yanıt
    Merhaba beyoglubeyy,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com
  • bilgilendirdi...teşekkür ediyorum. size ve çalışanlarınıza. ilayda hanım, orkun bey..
    en başta dediğim gibi, benim "n11" ile bir sorunum yok.
    dikkat çekmek istediğim nokta, sözgelimi bazen luxury saatler satılıyor. değeri 100.000 tl üzeri olan. şahsın biri size güvendi aldı...aracı firma da, yanlış girilmiş deyip, zararı tazmine yanaşmıyor. hatta tası tarağı kapatıp, tüydü.
    bu aşamada sorumlu kim?
    zira siz duruyorsunuz bu noktada...aradan çekiliyorsunuz.
    tekrar yanlış anlamayın, sitemi size yöneltmiyorum. bir açıktan bahsediyorum.
    .
    ancak, bana verilen cevap, "tedakirçi firmanın" çözüme yanaşmaması.
    gerekirse, benim "icra takibi" başlatmam.
    şimdi bu benim sorunumu çözdü mü?
    tedarikçi firma ile bağlayıcı bir sözleşmeniz yok mu?
    n11 olarak siz de burada durdunuz.
    ücret iadesini, pek ala, harcama yaptığım karta yansıtabilir, bunu da hüküm gereği, yaptırım olarak, "peton" firmasından tahsil edebilirdiniz.
    firma için bir yaptırım söz konusu mu?
    .
    yanlış anlamayın...bu tip firmalar, pek çok son kullanıcı tarafından ayırt edilemiyor.
    sorumlu siz tutuluyorsunuz.
    en azından ben ayırt edebilen biriyim. ayırt edemeyen, başlık açıyor, n11 şikayeti diye.
    bu tip firmalarla bir mücadeleniz var mı?




  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    ikisinde de sorun yaşayınca anlarsınız hangisi iyi hangisi kötü.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.